Mees voor een meisje dan weer nét niet, maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 22 april 2010 19:49 schreef Vivi het volgende:
Ik ken een meisjestweeling die Sam en Mees heet, schattig toch!
Ik vind ook meer een jongensnaamquote:Op donderdag 22 april 2010 18:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Mwah Sammie.
Ik vind Sam ook meer een jongensnaam. Ik heb een Sam (v) in de klas en daar moest ik wel aan wennen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind ook meer een jongensnaam
Puk, ja tot je 25 bent en dan...quote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef amaranta het volgende:
Net zoals puk en pleun voor een jongen (die ken ik dan weer)
wat is er mis met lotte?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:32 schreef J-net het volgende:
Ik ken wel een aantal Sammy's als meisje.
Wel leuk hoor, en ook minder afgezaagd dan Emma of Lotte.
Ben erg benieuwd naar de looks.
Lieve naam!quote:It’s a girl for Amanda Peet and husband David Benioff!
After going into labor early, Peet ditched a scheduled Tuesday appearance on The Late Show With David Letterman and instead delivered daughter Molly June Benioff April 20 in New York City, the Please Give star’s rep tells PEOPLE exclusively.
“Mother and daughter are doing great,” says Peet’s rep. Baby Molly joins big sister Frances, 3.
Peet, 38, and Benioff, a screenwriter, announced the pregnancy in December.
quote:
Otis? als in de lift/roltrap?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:37 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Beschuit met blauwe muisjes voor Marieke van Ginniken. De zangeres is op 18 april moeder geworden van zoontje Otis. Dit heeft de zangeres en haar zus Aukje op hun websites gemeld. De spruit heet voluit Otis Rafaël Verhoeven. Marieke en haar vriend Marrick zijn al de trotse ouders van hun driejarige dochter Catootje.
Ik ken Sammie en Chico alleen maar voor hondenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:29 schreef Lovechild het volgende:
Ik weet een meisjes-Otis...
En over de Römer/Schuurman-telg: ik vind Sammie ook wel leuk. Niet helemaal mijn smaak maar inderdaad stukken beter dan Chico
Maar de roepnaam van Sean is toch William, of heb ik dat verkeerd begrepen? Dat vind ik wel beter klinken bij Ronja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
Otis, ja wel apart, maar wel geinig, alleen met Catootje, net zo vaag als die Ronja en Sean van Kim-Lian
En ach als ze 18 zijn, zijn Catootje en Otis nooit meer in verband samen thuis, dus tja...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar de roepnaam van Sean is toch William, of heb ik dat verkeerd begrepen? Dat vind ik wel beter klinken bij Ronja.
Ach ja, mijn jongste zoon heet Bas. Nu hadden mijn oom en tante vroeger een hondje die zo heette. En dan heel geaffecteerd roepen: "Básje!". Gruwelijk. Mijn man vond de naam Bas echter erg leuk en keurde elke andere jongensnaam waar ik mee kwam af, ik heb het er lang moeilijk mee gehadquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken Sammie en Chico alleen maar voor honden
Ja ik snap wat je bedoelt, maar Bas is een gewone naam, op elke school komen jongens voor met die naam, Chico nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ach ja, mijn jongste zoon heet Bas. Nu hadden mijn oom en tante vroeger een hondje die zo heette. En dan heel geaffecteerd roepen: "Básje!". Gruwelijk. Mijn man vond de naam Bas echter erg leuk en keurde elke andere jongensnaam waar ik mee kwam af, ik heb het er lang moeilijk mee gehadUiteindelijk heb ik toen mijn veto uitgesproken over Basje en Bassie en nu hoef ik nooit meer aan dat hondje te denken.
Ah ja, dat is waar. Hij heeft nu al (in groep 1) een naamgenoot op school. Niet in de klas gelukkig want ik vind het niet zo heel leuk. Maar ja, dát krijg je nu weer als je je kinderen normale namen geeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt, maar Bas is een gewone naam, op elke school komen jongens voor met die naam, Chico niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |