Ik snap nooit zo goed dat als mensen zoals zij al twee scheidingen achter de rug hebben waarvan het tweede huwelijk wel heel snel na de ontmoeting was en er ook meteen een kind kwam, dat je dan in je 3e relatie ook na krap een jaar alweer een kind moet krijgen.quote:
quote:Paulina Rubio Is A Madrid Mom-To-Be
She's already got that glow! After breaking the baby news earlier today, mom-to-be Paulina Rubio and her husband Nicolas were spotted out and about in Madrid, Spain (May 5).
The 38-year-old singer took to Twitter this morning to tell her fans she's expecting her first child:
Life has a new meaning... guys, I want to confess with great excitement your going to be aunts/uncles!!! I am going to be a mom!!!! Love u all- P"
quote:Confessions of A Shopoholic author Sophie Kinsella (real name Madeleine Wickham) has welcomed her fourth child, a son named Rex. The 40-year-old took to her official website to announce the birth, saying,
Hi everyone! I'm delighted to announce the safe arrival of our new baby, Rex. He was born last Thursday, 7 lb 10 oz and is adorable. We are all besotted
Thank you so much for all the good wishes you sent me and I'll see you again soon!
Sophie x
Kinsella and husband of 17-years Henry Wickham are also parents to sons Freddy, Hugo and Oscar.
Nee, zo hypocriet ben ik niet. Ik maak dan, als het echt een lelijke baby id, gewoon geen opmerking. Niet dat hij lelijk is, maar zeker ook niet liegen dat het een mooie baby 'is. Dan zeg ik wel iets anders aardigsquote:Op donderdag 29 april 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, zie ook niet wat er zo lelijk aan is.![]()
In OUD is het gemiddeld kind niet mooier en als het een kindje van iemand daar was geweest had je wel de ooh- en aah's gehad.
quote:One Tree Hill alum Hilarie Burton and Jeffrey Dean Morgan are the parents of a baby boy!
The couple began dating in 2009 and welcomed a son a few months ago. The child’s name has not been released.
Hilarie split with hubby Ian Prange back in 2008 and stayed out of the public eye for nearly a year, according to Us Weekly.
Jeffrey also has a son, now 5, with actress Sherrie Ross.
quote:Jochem Myjer opnieuw vader
AMSTERDAM - Cabaretier Jochem Myjer is vanavond voor de tweede keer vader geworden, zo laat hij weten via Twitter.
Jochem, die samen met vriendin Marloes Nova al een dochtertje met de naam Limoni heeft, heeft deze avond een zoontje mogen verwelkomen.
De kersverse vader maakte het nieuws razendsnel wereldkundig via Twitter: 20.25 geboren Melle Ton Egbert Myjer! 4200gr! Moeder & Kind maken het top! Tralala! Testosteron!!!!
Cliché maar waar: wij ademen geluk!!![]()
Compleet! Een gezinnetje! Wow! Eeuwig respect voor de oerkracht van de vrouw!
"compleet. een gezinnetje"quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nee joh, die noemde een kind toch een accessoire? Heel andere context zo
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:53 schreef ivetje het volgende:
Limoni en MelleSerieus...die laatste kan nog enigzins, maar Limoni is echt te belachelijk...debiele mensen
Zou zomaar kunnen,zij is altijd waanzinnig strak afgetraindquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:27 schreef kvd het volgende:
Een gerucht...Gwen Stefani zou voor de 3de keer zwanger zijn...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen,zij is altijd waanzinnig strak afgetraind
Douwequote:Op maandag 10 mei 2010 16:14 schreef AnnaStesia het volgende:
Actrice Anniek Pheifer bevallen
AMSTERDAM - Anniek Pheifer is vorige week bevallen van haar tweede kind: Douwe.
Anniek en haar vriend René hebben al een zoontje; Willem werd in 2007 geboren.
"Moeder en kind maken het goed. Douwe is helemaal gezond en de ouders zijn ontzettend blij en gelukkig", zo laat het management van de actrice weten.
Anniek was als actrice onder andere te zien in Het Schnitzelparadijs en Grijpstra & de Gier. In 2009 deed ze mee aan het AVRO-programma Wie is de Mol?.
Beter dat dan een naam als Sven en Sem die in de top10 staan en waarvan er dus nog twintig op school rond lopen. En 100x beter dan een naam als Beautiful Hope.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:12 schreef sherezade het volgende:
ieder zijn ding, ik zou mijn kind in geen 100 jaar zo'n ouderwetse naam geven
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Beter dat dan een naam als Sven en Sem die in de top10 staan en waarvan er dus nog twintig op school rond lopen. En 100x beter dan een naam als Beautiful Hope.
de namen beautifull Hope e.d. zijn ook om te huilen net zoals Sven en Semquote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Beter dat dan een naam als Sven en Sem die in de top10 staan en waarvan er dus nog twintig op school rond lopen. En 100x beter dan een naam als Beautiful Hope.
Sem mag dan misschien hip zijn bij bepaald volk maar ook die namen vind ik niks.....quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar waarom konden ze toen wel en nu niet meer?
Ik zie het verschil echt niet. Omdat iemand heeft bedacht dat Douwe uit is en Sem hip?
En zielig is het pas als je Cheyvano heet want dan heb je een stempel voor het leven. Douwe is later superblij dat zijn ouders hem een normale naam hebben gegeven.
Rienk is een hele oude Friese naam. Hij is in de vergetelheid geraakt maar wij vonden hem wel erg gaafquote:Op maandag 10 mei 2010 17:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Off topic maar Vlindur ik kende de naam Rienk niet dus voor mij oogt hij helemaal niet ouderwets maar juist origineel
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Douwe is later superblij dat zijn ouders hem een normale naam hebben gegeven.
Wel nee, hier hoor je zoveel idiote namen dat Douwe echt niet op gaat vallen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ja als je in Friesland woont, in de Randstad is de naam eerder lachwekkend.
Maar kom je zelf ook uit die hoek dan, als ik je onderschrift lees krijg ik ook niet bepaald een stadsgevoelquote:Op maandag 10 mei 2010 17:24 schreef Vlindur het volgende:
Dus ja, zeldzaam, ouderwets en in ons geval Fries
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel nee, hier hoor je zoveel idiote namen dat Douwe echt niet op gaat vallen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef ivetje het volgende:
Rienk? Nooit van gehoord en vind het ook niet zo. Evenals Douwe idd...ik denk dan meteen aan hele rare dingen zoals "Nee, ik kan vanavond niet want ik ga ff douwe met Douwe".Nee, vind het niet meer kunnen tegenwoordig. Ik houdt wel van Hollandse namen zoals Bram (mijn neefje!! zo'n leuke naam), Joep of Bob ofzo.
Verder had mijn schoonvader op z'nwerk pasgeleden een kaartje van een Gras die geboren wasSerieus...schijnt helemaal hip te zijn om je kind naar een boom te vernoemen. Dan krijg je dus een Eik of Berk ofzo. Geen porem....
Jan Douwe?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:08 schreef Vlindur het volgende:
Douwe![]()
![]()
Wordt de 2e naam voor ons 2e kindje (Die nog niet in aantocht is hoor)
Rienk Bowe en ....Douwe
Het begint wel met een 'J' jaquote:Op maandag 10 mei 2010 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jan Douwe?
Ik vind Douwe een leuke naam. En Sven ook. En ik vond Kim Lian voor de verandering eens sympathiek overkomen. Ze zei borstvoeding te geven en leek dat wel knus te vinden 's nachts. En de namen van haar kinderen vind ik ook leuk, Ronja en William.
Ze is sympathiek omdat ze borstvoeding geeftquote:Op maandag 10 mei 2010 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jan Douwe?
Ik vind Douwe een leuke naam. En Sven ook. En ik vond Kim Lian voor de verandering eens sympathiek overkomen. Ze zei borstvoeding te geven en leek dat wel knus te vinden 's nachts. En de namen van haar kinderen vind ik ook leuk, Ronja en William.
Alsjeblieft, hoef je niet meer te wachten:quote:Op maandag 10 mei 2010 23:38 schreef Lovechild het volgende:
Shownieuws meldt dat Jan Smit oom is geworden. Het item komt na de reclame en ik ben net zo benieuwd naar geslacht en naam![]()
quote:Jan Smit voor het eerst oom
Jenny Smit, de oudste zus van Jan Smit, is bevallen van haar eerste kindje. Jenny en Laurens zijn de trotste ouders geworden van een zoon: Jur.
Jenny Smit is bevallen van een kerngezonde zoon. Moeder en zoon maken het goed en zijn gezond.
Jenny stapte met Laurens in april 2009 in het huwelijksbootje. Het is de eerste keer dat Jan Smit oom is geworden.
Ja, ik vind het sympathiek dat ze er moeite voor wil doen en het niet erg vindt om er 's nachts uit te gaan. Ze drukt zich soms nogal ongelukkig uit in interviews - had zij haar kind niet een accessoire genoemd? - dus ik had dit niet achter haar gezocht. Ik vond haar meer een type 'ik kwak er een flesje in opdat hij binnen 2 weken doorslaapt' (zoals Xander).quote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef rena het volgende:
[..]
Ze is sympathiek omdat ze borstvoeding geeft?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik vind het sympathiek dat ze er moeite voor wil doen en het niet erg vindt om er 's nachts uit te gaan. Ze drukt zich soms nogal ongelukkig uit in interviews - had zij haar kind niet een accessoire genoemd? - dus ik had dit niet achter haar gezocht. Ik vond haar meer een type 'ik kwak er een flesje in opdat hij binnen 2 weken doorslaapt' (zoals Xander).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |