Ik snap nooit zo goed dat als mensen zoals zij al twee scheidingen achter de rug hebben waarvan het tweede huwelijk wel heel snel na de ontmoeting was en er ook meteen een kind kwam, dat je dan in je 3e relatie ook na krap een jaar alweer een kind moet krijgen.quote:
quote:Paulina Rubio Is A Madrid Mom-To-Be
She's already got that glow! After breaking the baby news earlier today, mom-to-be Paulina Rubio and her husband Nicolas were spotted out and about in Madrid, Spain (May 5).
The 38-year-old singer took to Twitter this morning to tell her fans she's expecting her first child:
Life has a new meaning... guys, I want to confess with great excitement your going to be aunts/uncles!!! I am going to be a mom!!!! Love u all- P"
quote:Confessions of A Shopoholic author Sophie Kinsella (real name Madeleine Wickham) has welcomed her fourth child, a son named Rex. The 40-year-old took to her official website to announce the birth, saying,
Hi everyone! I'm delighted to announce the safe arrival of our new baby, Rex. He was born last Thursday, 7 lb 10 oz and is adorable. We are all besotted
Thank you so much for all the good wishes you sent me and I'll see you again soon!
Sophie x
Kinsella and husband of 17-years Henry Wickham are also parents to sons Freddy, Hugo and Oscar.
Nee, zo hypocriet ben ik niet. Ik maak dan, als het echt een lelijke baby id, gewoon geen opmerking. Niet dat hij lelijk is, maar zeker ook niet liegen dat het een mooie baby 'is. Dan zeg ik wel iets anders aardigsquote:Op donderdag 29 april 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, zie ook niet wat er zo lelijk aan is.![]()
In OUD is het gemiddeld kind niet mooier en als het een kindje van iemand daar was geweest had je wel de ooh- en aah's gehad.
quote:One Tree Hill alum Hilarie Burton and Jeffrey Dean Morgan are the parents of a baby boy!
The couple began dating in 2009 and welcomed a son a few months ago. The child’s name has not been released.
Hilarie split with hubby Ian Prange back in 2008 and stayed out of the public eye for nearly a year, according to Us Weekly.
Jeffrey also has a son, now 5, with actress Sherrie Ross.
quote:Jochem Myjer opnieuw vader
AMSTERDAM - Cabaretier Jochem Myjer is vanavond voor de tweede keer vader geworden, zo laat hij weten via Twitter.
Jochem, die samen met vriendin Marloes Nova al een dochtertje met de naam Limoni heeft, heeft deze avond een zoontje mogen verwelkomen.
De kersverse vader maakte het nieuws razendsnel wereldkundig via Twitter: 20.25 geboren Melle Ton Egbert Myjer! 4200gr! Moeder & Kind maken het top! Tralala! Testosteron!!!!
Cliché maar waar: wij ademen geluk!!![]()
Compleet! Een gezinnetje! Wow! Eeuwig respect voor de oerkracht van de vrouw!
"compleet. een gezinnetje"quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nee joh, die noemde een kind toch een accessoire? Heel andere context zo
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:53 schreef ivetje het volgende:
Limoni en MelleSerieus...die laatste kan nog enigzins, maar Limoni is echt te belachelijk...debiele mensen
Zou zomaar kunnen,zij is altijd waanzinnig strak afgetraindquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:27 schreef kvd het volgende:
Een gerucht...Gwen Stefani zou voor de 3de keer zwanger zijn...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen,zij is altijd waanzinnig strak afgetraind
Douwequote:Op maandag 10 mei 2010 16:14 schreef AnnaStesia het volgende:
Actrice Anniek Pheifer bevallen
AMSTERDAM - Anniek Pheifer is vorige week bevallen van haar tweede kind: Douwe.
Anniek en haar vriend René hebben al een zoontje; Willem werd in 2007 geboren.
"Moeder en kind maken het goed. Douwe is helemaal gezond en de ouders zijn ontzettend blij en gelukkig", zo laat het management van de actrice weten.
Anniek was als actrice onder andere te zien in Het Schnitzelparadijs en Grijpstra & de Gier. In 2009 deed ze mee aan het AVRO-programma Wie is de Mol?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |