Ik heb in mijn omgeving een Jaylee. Vind ik nog niet top maar qua spelling wel beter dan deze versie.quote:
quote:
quote:Amy Adams has given birth to a healthy baby girl.
RadarOnline.com has exclusively confirmed the 35-year-old "Julie & Julia" star welcomed the seven-pound addition to her family this the weekend.
Her fiancé, Darren Le Gallo, was by her side at an undisclosed Los Angeles location for the birth.
"Everyone is doing well," a pal of the actress told RadarOnline.com. "It's very exciting for Amy, Darren and their families. They have a large, extended family and all their brothers and sisters are relieved and thrilled that this moment has come for them both."
This is the first child for both parents.
quote:Amy Adams and fiancé Darren Le Gallo welcomed 7-lbs. daughter Aviana Olea Le Gallo on Saturday in Los Angeles, her rep tells PEOPLE exclusively.
Doet ze vlotquote:AMSTERDAM - Jacqueline Govaert is opnieuw zwanger. De voormalige Krezip-zangeres verwacht aan het eind het jaar haar tweede kindje.
"De familie is heel erg blij met dit nieuws", zegt de voormalige manager van de band Krezip.
In maart vorig jaar beviel Govaert van haar eerste kindje. De zangeres en haar vriend Ivo Maissan werden de trotse ouders van een jongetje, genaamd Billie Miel.
Govaert werd bekend als frontvrouw van de band Krezip. Vorig jaar kwam er een einde aan de band. Govaert verwacht dat haar eerste solo-album aan eind van het jaar verschijnt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef rena het volgende:
Jacqueline Govaert (Krezip) is weer zwanger.
[..]
Doet ze vlot
Heeft ze een relatie danquote:Op woensdag 19 mei 2010 07:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Alanis Morissette zou ook een kleine verwachten...
[ afbeelding ]
Ja, met ene Mario Treadway, een DJ.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:02 schreef rena het volgende:
[..]
Heeft ze een relatie danWel leuk dat ze een veulentje verwacht
Hoezo vlot?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef rena het volgende:
Jacqueline Govaert (Krezip) is weer zwanger.
[..]
Doet ze vlot
John Travolta (56) wordt weer vader van onze redactiequote:Op woensdag 19 mei 2010 08:49 schreef J-net het volgende:
Is dat van Travolta al bevestigd door henzelf?
k heb het idee dat het een soort verwerking is voor Jett....
Dacht ik ook als eerste aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef Lovechild het volgende:
Vraag me ook echt af of ze er ook aan begonnen waren als ze hun zoon niet verloren waren.
Nou idd zeg.Vind het echt te oud om dan nog moeder te worden...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:59 schreef Rianne84 het volgende:...
op je 56e nog vader worden lijkt me ook niks... arm kind, heeft straks bejaarde ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |