ohhh gossiequote:Op zondag 18 april 2010 19:04 schreef Piles het volgende:
Ik had dus een OP gemaakt, maar die is nog nooit gebruikt
Quequote:Op zondag 18 april 2010 20:27 schreef athlonkmf het volgende:
Doen de presentatoren. Og wat eigenlijk?
Ach een concierge noemt zich tegenwoordig ook Facility Managerquote:Op zondag 18 april 2010 21:59 schreef dapluiz het volgende:
Dennis was IT-consultant toch ?Het zag er alleen verdacht uit als helpdesker
quote:Op zondag 18 april 2010 18:59 schreef patrick37 het volgende:
Martine is een uitblinker om met haar handen in haar zij te staan kijken hoe Dennis helemaal alleen 30 gipsplaten naar boven draagt.
En als dan de oplevering daar is,ligt het aan de buren,de programma makers,de klusjesman,de schilder en de stand van de maan dat het niet af is,en echt niet aan hunzelf hoor![]()
![]()
Reken er maar op dat je kunt kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 11:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik kan woensdag misschien kijken. Ligt eraan of morgen mijn vakantie / vliegreis naar Madrid doorgaat.
Ja... Al schijnt er een alternatief plan aan te komen. Niet om naar Madrid te gaan, maar om alsnog een vakantie te hebben. Het is namelijk een studiereis met zo'n 25 deelnemers en aangezien dit onze enige vrije week is is verzetten geen optie.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 16:10 schreef Simpleton het volgende:
Ik denk dat aannemer Michel in het consiglio zit...Iemand anders nog ideeën daarover?
Nee, dat is veels te voor de hand liggend.quote:Op maandag 19 april 2010 16:10 schreef Simpleton het volgende:
Ik denk dat aannemer Michel in het consiglio zit...Iemand anders nog ideeën daarover?
En de druivenstampers van Lindemans!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat is veels te voor de hand liggend.
Ik denk die politieagente, de ex van de kerel die in het vorige topic postte.
En dan de baas van de kroeg waar MenD altijd komen.
De leverancier van het net.
De loodgieter.
En Maarten.
Heb ik nou een paar seizoenen van het blok gemist dat ik deze opmerking niet snap ?quote:Op maandag 19 april 2010 16:10 schreef Simpleton het volgende:
Dat gaat over een ander programma van Net5 / een andere zender. Resp. de Italiaanse en de Spaanse droom. Daarbij had je een geheime raad die kritiek leverde op klussende koppels.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:43 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Heb ik nou een paar seizoenen van het blok gemist dat ik deze opmerking niet snap ?
Echt hčquote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Dennis heeft z'n volgende smoesje alweer klaar
Maar het is natuurlijk ook wel moeilijk om het binnen een week af te krijgen hč. Dat geblabla van hun, pfffquote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Dennis heeft z'n volgende smoesje alweer klaar
misschien moet ie buiten het hokje denkenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:13 schreef Marrije het volgende:
Oene vraagt zich dagelijks af wat ie daar nog doet.
Buiten het blokjequote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
misschien moet ie buiten het hokje denken
Die Oene is gek met zijn ubercreatieve parachute in de woonkamer...quote:Op woensdag 21 april 2010 21:13 schreef Marrije het volgende:
Oene vraagt zich dagelijks af wat ie daar nog doet.
Ga naar huis dan
Neeeeeee dat wilde ik ook niet horen!!!quote:
het zal west-friese nuchterheid zijn... gewoon doorbeunen!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind Maarten en Monique echt een tof stel![]()
Geen gezeik, aanpakken en gewoon doen!
Nienke blijft ook leuk als persoonVolgende week wordt ze erg boos op Dennis zo te zien
![]()
* RedFever007 popcorn kopen moet
-edit- Waar ik het trouwens 100% mee eens ben is wat Maarten zei: gewoon afspraken maken met die andere klussers van de opzichters wie.wat doet. Dan loop je mekander inderdaad veel minder vaak voor de voeten. Overigens scheelt het natuurlijk wel dat M&M weten wat ze doen en de rest geen flauw idee heeft
Vond het wel mooi om te zien: M&M hebben de vloer er al bijna in en de wanden staan terwijl de rest nog echt niets gedaan heeft
en dan nog even langs de bomij en nog even naar die kroegquote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef SigmundFreud het volgende:
Zo'n dongel van KPN zag ik toevallig in dit programma, die ga ik nu meteen aanschaffen. En meteen morgen naar de Sphinxdealer.
Maarten zit zelf in de bouw. Dan weet je dat het op een bouwplaats altijd een mierenhoop is met allerlei mensen van verschillende disciplines. Dat scheelt denk ik wel. Als je dat voor het eerst meemaakt kan ik me best voorstellen dat je je afvraagt wat al die mensen komen doen en of ze van elkaar wel weten wie wat wanneer moet doen, zodat het allemaal goed komt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
-edit- Waar ik het trouwens 100% mee eens ben is wat Maarten zei: gewoon afspraken maken met die andere klussers van de opzichters wie.wat doet. Dan loop je mekander inderdaad veel minder vaak voor de voeten. Overigens scheelt het natuurlijk wel dat M&M weten wat ze doen en de rest geen flauw idee heeft
Dat had ik nou net precies hetzelfde toen ik het via internet zat te kijkenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:45 schreef JustD1984 het volgende:
Ik meng me ook even hier in t toppic....
Ik vind die twee meiden toch wel leuk, op het begin dacht ik dat ik me kapot zou ergeren.
Maar jeetje zeg, 3&4 snappen het hele progamma volgens mij niet echt!
zucht!
A: Ik vind deze tactiek goedquote:Op donderdag 22 april 2010 00:16 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind trouwens de tactiek van Maarten en Monique om eerst alles te doen en als er budget over is te stucken.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
A: Ik vind deze tactiek goed
B: Ik vind deze tactiek slecht
C: Geen van bovenstaande antwoorden is juist
Seizoen 1 werd ook maar 1 huis verkocht.. en ook nog onder de prijsquote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef patrick37 het volgende:
Het is toch niet te geloven wat die dennis en martine daar doen!![]()
Elk wissewasje wordt maar aangegrepen om weer niets te doen
Waarom doen deze lui in hemelsnaam mee aan een dergelijk programma,als je er toch geen zin in hebt?
Overigens,welk normaal denkend mens koopt een huis wat zo in elkaar steekt?
de twee dames,een huiskamer zonder raam!
oene en zijn vrouw,plafonds niet afgewerkt,parachute om de fouten te bedekken en een kamer zo
groot als mijn toilet
en tsja de bovenverdieping hoeven we het helemaal niet over te hebben
Ik heb echt het vermoeden dat dit het eerste jaar wordt waar 1 of meer appartementen helemaal niet worden verkocht.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
A: Ik vind deze tactiek goed
B: Ik vind deze tactiek slecht
C: Geen van bovenstaande antwoorden is juist
Dat mag niet volgens mijquote:Op donderdag 22 april 2010 20:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vroeg me nog af: waarom nemen ze niet gewoon een paar weken vrij en klussen ze zich rot? Petra mocht tog ook een vervangster nemen? (die is dus kennelijk lerares..)
Ik vind ze beiden sowieso een enorm droog stel, ligt echt constant dubbelquote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef Shoombak het volgende:
Na de opmerking van Nienke over waarom mensen in vredesnaam een bad willen hebben ben ik om, briljant
ĄCorrecto!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat mag niet volgens mij
Ze moeten er om 8 uur uit zijn ofzo, en om 17.00 uur mogen ze weer terug. Zoiets
Wat zei ze?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef Shoombak het volgende:
Na de opmerking van Nienke over waarom mensen in vredesnaam een bad willen hebben ben ik om, briljant
Eigenlijk moet je het laatste stuk gewoon zienquote:
Ja dat zijn die boeren uit Bemmel of iets in die trant! Dat dorp waar je geen chocolade vla kan kopen!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef amaranta het volgende:
Herkenden jullie de jongen in de allerlaatste seconde van de teaser? Zijn vriendin stond om het hoekje.
Het zijn volgens mij 2 oude blokbewoners. (die boeren die alles van steigerhout hadden gemaakt)
http://www.net5.nl/web/show/id=890290/langid=43
WTF inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef amaranta het volgende:
Herkenden jullie de jongen in de allerlaatste seconde van de teaser? Zijn vriendin stond om het hoekje.
Het zijn volgens mij 2 oude blokbewoners. (die boeren die alles van steigerhout hadden gemaakt)
[ afbeelding ]
Verrek jaquote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Plus dat ze zuipt, vreet en niet klust?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:42 schreef amaranta het volgende:
Geen wonder dat martine dan zo'n dikke pad is. Ze doet de verkeerde oefening in de sportschool en verbrand derhalve geen caloriën
En deze badkamerweek mogen ze de hele week, vandaar dat ze nu ook die andere werkmensen tegen komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat mag niet volgens mij
Ze moeten er om 8 uur uit zijn ofzo, en om 17.00 uur mogen ze weer terug. Zoiets
Ook dat. Maar dan moet ze niet opscheppen dat ze 200 uur per week in de sportschool doorbrengt.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Plus dat ze zuipt, vreet en niet klust?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
En deze badkamerweek mogen ze de hele week, vandaar dat ze nu ook die andere werkmensen tegen komen.
"Wie heeft er nu een bad, ja dan kan je zeggen "ik ga naar huis, lekker in bad" ga toch doucen kreng" heerlijke opmerking
Ik zou eerder gaan voor kwaliteit dan. Dus een mooie ruime douche met een fijne douchekop, mooi toilet (evt. zelfs in aparte ruimte als dat kan) en een wastafel. Gewoon zorgen dat het goed ingedeeld is enz..quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:45 schreef Piles het volgende:
Was wel briljant ja
Ik zou in zo'n appartement niet eens een bad maken denk ik. Badkamer is sowieso de meest overgewaarde kamer in huis
Precies, liever bijvoorbeeld dubbele wastafel dan een badquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor kwaliteit dan. Dus een mooie ruime douche met een fijne douchekop, mooi toilet (evt. zelfs in aparte ruimte als dat kan) en een wastafel. Gewoon zorgen dat het goed ingedeeld is enz..
Eensquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, liever bijvoorbeeld dubbele wastafel dan een bad
Ik weet ook niet precies welke regels er opgelegd zijn. Ze moesten bijvoorbeeld een tweede slaapkamer / hobbykamer maken, terwijl het misschien meer voor de hand ligt om dat niet te doen. Zoals bij Petra en haar oen: liever een woonkamer van een fatsoenlijke grootte dan een of ander hobbyhokje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:11 schreef Puala het volgende:
EensMaar ik zou een woonkamer & keuken zelf ook combineren. En niet in een aparte kamer doen..
Ik vind trouwens dat ze van het blok voor de kijker wel erg weinig informatie online hebben. Kan bijv. de plattegrond van de appartementen niet online vinden? En de begroting kwam wel even snel in beeld, maar ik kan die dus ook niet terugvinden..
Oh, komt er nog een kamer?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies welke regels er opgelegd zijn. Ze moesten bijvoorbeeld een tweede slaapkamer / hobbykamer maken, terwijl het misschien meer voor de hand ligt om dat niet te doen. Zoals bij Petra en haar oen: liever een woonkamer van een fatsoenlijke grootte dan een of ander hobbyhokje.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies welke regels er opgelegd zijn. Ze moesten bijvoorbeeld een tweede slaapkamer / hobbykamer maken, terwijl het misschien meer voor de hand ligt om dat niet te doen. Zoals bij Petra en haar oen: liever een woonkamer van een fatsoenlijke grootte dan een of ander hobbyhokje.
apart toilet hebben ze allemaal he.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor kwaliteit dan. Dus een mooie ruime douche met een fijne douchekop, mooi toilet (evt. zelfs in aparte ruimte als dat kan) en een wastafel. Gewoon zorgen dat het goed ingedeeld is enz..
Nee, maar dan hou je misschien allemaal kleine hokjes over.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als je woonkamer/keuken aan de voorkant doet. Badkamer + toilet in het midden & de achterkant slaapkamer/extra kamer. Dan benut je de ruimte optimaal en heb je een logische indeling.
of denk ik nu stom?
Zo klein is het toch niet? En hoe groot moet een slaapkamer zijn? Een bed van 160/200 meter + nachtkastjes & een kledingkast aan het voeteneind + deur. Meer hoeft er toch niet in? En de studie/kinderkamer mag best iets kleiner zijn in mijn ogen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, maar dan hou je misschien allemaal kleine hokjes over.
En daar moet je nou net buiten denkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, maar dan hou je misschien allemaal kleine hokjes over.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef dapluiz het volgende:
[..]
En daar moet je nou net buiten denken
Dat wil ik dus ook!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:41 schreef Cyan het volgende:
Ik vind een badkamer wel een belangrijke ruimte en ik ben heel erg blij met ons bad! Als er nu nog een ingebouwde tv in de muur zou zitten zodat je in bad tv kunt kijken zou ik helemaal happy zijn!
Ja, als je de ruimte hebtquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:41 schreef Cyan het volgende:
Ik vind een badkamer wel een belangrijke ruimte en ik ben heel erg blij met ons bad! Als er nu nog een ingebouwde tv in de muur zou zitten zodat je in bad tv kunt kijken zou ik helemaal happy zijn!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Boca_Raton het volgende:
vriendinlief verplaatst zich echter in het huis als een slak met stoelgangproblemen
Nee, klik maar eens op de links! Alleen het appartement van Maarten en zijn vriendin lijkt helemaal af! Mensenkinderen, dat ze de overige drie tķch in de verkoop zetten...quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:11 schreef k_man het volgende:
Van de drie foto's zijn er twee duidelijk niet af.
Dan moet je in het hoofd van de tekstschrijver zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:34 schreef k_man het volgende:
Hmm, een bank met hooker? Foto van de hooker?
Wat voor belang zou Net5 daarbij hebben? Dit is prachtige televisie en die overwaarde gaat toch niet naar hun toe...quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:41 schreef patrick37 het volgende:
ik denk dat net5 volgend seizoen strenger moet worden bij het selecteren,die mentaliteit van vooral dennis en martine is ronduit schandalig
Hmmm, maar tog wordt men daardoor beinvloed bij het veilenquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:00 schreef k_man het volgende:
Die vraagprijs is puur indicatief, aangezien er geveild wordt. In eerdere jaren werd - voordat er begonnen werd met klussen - een startwaarde per appartement vastgesteld. De meerwaarde is dan tov de startwaarde.
Die startwaarde is er nu niet, maar wel is bij drie van de vier appartementen dezelfde vraagprijs ingeschat (hoogste verdiepiing in de nok wat hoger). Wat heeft die vraagprijs dan voor nut als het toch allemaal geveild wordt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:00 schreef k_man het volgende:
Die vraagprijs is puur indicatief, aangezien er geveild wordt. In eerdere jaren werd - voordat er begonnen werd met klussen - een startwaarde per appartement vastgesteld. De meerwaarde is dan tov de startwaarde.
Misschien hebben ze geen geld meer voor de keuken? Ze hebben telkens geld crisisquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:33 schreef k_man het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat de foto's niet allemaal tegelijk gemaakt zijn. Als je bijv. kijkt naar het appartement van Petra en Oene, zie je op de de foto van de woonkamer dat erachter - waar de grote woonkeuken moet komen - nog helemaal niets gedaan is. Terwijl uit andere foto's blijkt dat er wél een keuken inzit.
Dat kan nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:44 schreef dronkeykong het volgende:
Misschien hebben ze geen geld meer voor de keuken? Ze hebben telkens geld crisis
Ik snap sowieso niet dat je een huis koopt dat is ingericht door anderen.....quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:44 schreef dronkeykong het volgende:
Die woning van M&D is zooo lelijk, die 'woonkamer'
Als je die woning gekocht hebt moet je alles er weer uitslopen en opnieuw inrichten.
Oh jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan niet
Voor de badkamer / keuken hebben ze vastgestelde vouchers
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je een huis koopt dat is ingericht door anderen.....
Misschien is de startwaarde er wel, maar is ie nog niet in de uitzendingen tersprake geweest.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Die startwaarde is er nu niet, maar wel is bij drie van de vier appartementen dezelfde vraagprijs ingeschat (hoogste verdiepiing in de nok wat hoger). Wat heeft die vraagprijs dan voor nut als het toch allemaal geveild wordt?
Waarom zouden de stellen het niet zelf afgemaakt hebben?quote:En hoe groot is de kans dat Monique en Maarten alsnog verliezen, misschien zijn de appartementen inmiddels door anderen helemaal afgebouwd, dat zou ook nog kunnen. In de omschrijvingen wordt nergens gerept dat er nog het e.e.a. moet gebeuren.
Ah ja, dat snap ik, dat de huizen wel op Funda moeten in een bepaalde prijsklasse.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien is de startwaarde er wel, maar is ie nog niet in de uitzendingen tersprake geweest.
Die vraagprijs staat er zodat mensen die op Funda een woning in die prijsklasse zoeken 'm vinden. Dat zie je wel meer bij geveilde woningen.
[..]
Waarom zouden de stellen het niet zelf afgemaakt hebben?
Nee, het lijkt me sterk dat dit de foto's zijn van het eindresultaat. Bijvoorbeeld in de slaapkamer van miek en nienke, daar is een stuk muur nog niet af/niet geschilderd. Dat is iets wat makkelijk nog gedaan kan worden voor de uiteindelijke oplevering en lijkt me ook gedaan is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef k_man het volgende:
Zoals ik al zei lijkt het erop dat de foto's niet allemaal op hetzelfde moment gemaakt zijn,
Echt waar? Ik hoop dat Dennis en Martine eruit moeten want die hebben dan misschien hun budget redelijk op orde maar totaal geen Blok-mentaliteit!quote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef roos85 het volgende:
net preview bij net5, er moet een stel het blok uit!
wie o wie?
hoop appartement 3 of 4, of beide
quote:Op maandag 26 april 2010 22:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Echt waar? Ik hoop dat Dennis en Martine eruit moeten want die hebben dan misschien hun budget redelijk op orde maar totaal geen Blok-mentaliteit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oeh, spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
ik hoop dat ze er uit gaan, dat kleffe gedoe de hele tijdquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk zelf dat Petra en Oene eruit gaan... mijn favoriete koppel
Of Martine&Dennis... dat luie gedoequote:Op dinsdag 27 april 2010 10:01 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
ik hoop dat ze er uit gaan, dat kleffe gedoe de hele tijd
Dat is natuurlijk ook een optie. "Buiten het Blokje denken"quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:21 schreef SEMTEX het volgende:
ik hoop dat je niet serieus bent hierquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ben ik wel. Ik vind ze het meest eerlijk/menselijk en het minst dom.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet serieus bent hier
Wat veel belangrijker is dan eerlijk, menselijk of dom is dat Petra er heel even geil uitzag toen ze aan het slopen wasquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ben ik wel. Ik vind ze het meest eerlijk/menselijk en het minst dom.
denk wel meer dan 1quote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zal er nog een flesje Lindeman weg getikt worden?
ze doen geen ene flikker..quote:Op woensdag 28 april 2010 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
zie liever Martine&Dennis vertrekken, wat een tja hoe zal ik het eens zeggen
en haar nog luilak noemt ookquote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Anderkeertje het volgende:
ze brengen het wel mooi in beeld. Dennis, die loopt te sjouwen en zijn geval die haar nagels zit te bekijken
Wat een stelletje zeikerds toch steeds. En zo ontzettend liefjes tegenover elkaar, ik word er misselijk van dat lieve gedoe.quote:
Nee hoor, ze gaat elke dag sexen in de sportschool.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:32 schreef Puala het volgende:
Martine wordt eerst verwend met 2 verdiepingen cadeau en dan nog zeuren dat ze alles niet omhoog krijgt? Kom op, heeft ze dan echt de conditie van een Nijlpaard?
Ja, maar dat was omdat ze geen geld meer hadden.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef amaranta het volgende:
Zouden het dan toch Martine en Dennis zijn? Die weg moeten?
En waren vorig jaar er ook niet 2 mensen uit gezet? Die toen lelijke woorden op de muur hadden gezet? Ben vergeten hoe ze heten.
Ik wil me haar niet voorstellen in combinatie met seks. Vind je het heel ergquote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaat elke dag sexen in de sportschool.
Het ligt niet aan haar, ze hebben gewoon wat tegenslagen gehad. Snap dat nouquote:En wat wauwelt ze nou?
Fietsen lerenquote:De rest heeft het ook niet af ???? Als Renate er zelfs wat van zegt (waar is Erik?)
ik hoop het, wat een bal is die Dennisquote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef amaranta het volgende:
Zouden het dan toch Martine en Dennis zijn? Die weg moeten?
En waren vorig jaar er ook niet 2 mensen uit gezet? Die toen lelijke woorden op de muur hadden gezet? Ben vergeten hoe ze heten.
die was geweldigquote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef Cyan het volgende:
Nienke is briljant met haar opmerking: "Ik weet niet of Martine hier door past maar ja ..."
Zingenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaat elke dag sexen in de sportschool.
En wat wauwelt ze nou?
De rest heeft het ook niet af ???? Als Renate er zelfs wat van zegt (waar is Erik?)
Haha jaquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
DuhAppartement 4 leeft op smoesjes
![]()
Van welk geld?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef amaranta het volgende:
Maar die badkamer, die kan toch gewoon opnieuw?
Hahah jaquote:Op woensdag 28 april 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Die muziek ook erbij, alsof er iemand dood is. En Dennis zit zich wel aan te stellen zeg.
Ohhnee. Dan moeten ze eerst een dagje naar de sauna om dat verdriet weg te spoelenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]zeker nu ze hun ,beste vrienden moeten missen kunnen ze vast niet meer slapen. En dan kunnen ze ook niet klussen
En ik vind 3 opleveringen niet halen ook wel een goede redenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
Van mij hadden Dennis en Martine er ook wel uit gemogen, met hun geklaag en trage gedoe.
Nope.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik niet. Maar zo laten is toch ook geen optie ofwel?
En dat inderdaad. En dat komt ook weer door dat slome gedoe en Martine die geen flikker uitvoert.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:57 schreef Puala het volgende:
[..]
En ik vind 3 opleveringen niet halen ook wel een goede reden
M&Mquote:Op woensdag 28 april 2010 21:59 schreef Together-Alone het volgende:
Al die mooie cheques op een rijtje bij Maarten en MoniqueEn Petra en Oene zijn weg
daaronder zit dus ook niks he..quote:Op woensdag 28 april 2010 22:00 schreef roos85 het volgende:
hoop dat de nieuwe bewoners gelijk die achterlijke parachute eruit pleuren
ja oke, maar beter dan dat stomme ding toch?zou dat echt niet in mijn woonkamer willen hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
daaronder zit dus ook niks he..
kunnen ze ook gaan oplossen
als deze maar in het hokje denkenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:03 schreef Together-Alone het volgende:
Das ook lekker, mogen die nieuwe bewoners de teringzooi van de 'creatievelingen' opruimen.
Nee niemand, maar als het al was blijven hangen, dan komen de kopers dus 'niks' tegen als ze het eraf halen,.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja oke, maar beter dan dat stomme ding toch?zou dat echt niet in mijn woonkamer willen hebben
een voldoende voor een badkamer die niet eens af isquote:Op woensdag 28 april 2010 22:07 schreef miieejj het volgende:
o ja ik heb trouwens echt in een deuk gelegen met dat punten geven ..
De overige stellen hebben geen geld gekregen.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:22 schreef Cyan het volgende:
Jammer dat Dennis en Martine niet worden bestraft voor de opleveringen die niet af zijn. Als ik het goed heb hebben ze nu 4 ruimtes opgeleverd (wc,slaapkamer, woonkamer en badkamer) en er zijn er 3 van de 4 niet af!
Ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe koppel!
Heb ik dus 25 jaar (of hoe oud is dit?) gedacht dat het I say today heette.quote:
Ja maar Dennis en Martine hebben 3 van de 4 opleveringen niet af. Daarnaast hebben ze ook nog een klusjesman gewonnen bij de oplevering van de woonkamer als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De overige stellen hebben geen geld gekregen.
Uhhuh.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef k_man het volgende:
Wel lekker droog gemonteerd, dat stukje waar Martine steeds op d'r dikke kont zit te niksen en je Dennis steeds voorbij ziet lopen met een pak tegels in z'n handen.
Ja, dat is zeker waar. Maar misschien zijn twee stellen eruit teveel van het goede. Dan raakt de zaak wel erg uit balans. En Petra en Oene hadden ook geen motivatie meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja maar Dennis en Martine hebben 3 van de 4 opleveringen niet af. Daarnaast hebben ze ook nog een klusjesman gewonnen bij de oplevering van de woonkamer als ik me niet vergis.
Ze missen gewoon de Blok mentaliteit!
Vooral aan het einde werd er nog even op de flessen op de verdieping van Dennis en Martine ingelogd, daarna pas op de stellenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zal er nog een flesje Lindeman weg getikt worden?
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:00 schreef k_man het volgende:
Ze kunnen nu weer echt buiten het Blokje gaan denken.
Dat is volgens mij inderdaad het ergste. Niet alleen hebben ze de oplevering niet af, maar er is ook geen toekomst meer omdat ze geen geld meer hebben. Dennis en Martine kunnen het in principe nog fixen. Het niet af hebben van een oplevering hoeft, lijkt mij, ook niet zo'n groot probleem te zijn in het blok. Als ze voor de veiling maar alles wel echt af hebben en genoeg geld blijven hebben.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:42 schreef Marrije het volgende:
Misschien staan Martine en Dennis niet rood?
Dat rood staan was vorig seizoen (of t seizoen daarvoor?) toch ook een reden op zich om een stel naar huis te sturen, gemotiveerd of niet.
Nou inderdaad: hoe lossen ze dat op met die scheve badkamertegels? Dat kun je toch zo niet laten??quote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef caspervc het volgende:
Ik ben benieuwd wat het nieuwe koppel gaat vinden van de... grandioze afwerking in de badkamer van "hun" huis... en de parachute..
gaat enorm drukken in de prijs... als dat zo blijft, zal de koper de gehele badkamer opnieuw moeten betegelen...quote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou inderdaad: hoe lossen ze dat op met die scheve badkamertegels? Dat kun je toch zo niet laten??
Je-zus wat zag die badkamer van oene en petra er godsgruwelijk lelijk uitquote:Op donderdag 29 april 2010 17:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Het nieuwe koppel krijgt extra geld vaak en zal dan wel de badkamer eruit bikken en een tegelzetter inhuren en opnieuw betegelen.
Ja want zoals ie nu is levert de badkamer alleen waardevermindering. Geen enkele koper wil m zo hebben en zal dus moeten verbouwen. Kun je nog beter een leeg hok hebben, is minder werk.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Je-zus wat zag die badkamer van oene en petra er godsgruwelijk lelijk uit![]()
![]()
Inderdaad, eruit bikken is de enige optie om het nog ergens op te laten lijken
![]()
Maar goed, het zij zo
Ja, dat heb ik ook een beetjequote:Op woensdag 28 april 2010 22:22 schreef Cyan het volgende:
Jammer dat Dennis en Martine niet worden bestraft voor de opleveringen die niet af zijn. Als ik het goed heb hebben ze nu 4 ruimtes opgeleverd (wc,slaapkamer, woonkamer en badkamer) en er zijn er 3 van de 4 niet af!
Ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe koppel!
dat maakt je dan ook enigszins waardige klusserquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:25 schreef Klare het volgende:
Maar wat ik wel flauw vind, het enige stel wat de oplevering heeft gehaald heeft op een andere manier de vloer gelegd. Want zij zagen aankomen dat ze het anders niet zouden redden. Je moet maar net weten dat er ook andere methoden bestaan...
dan hadden de andere koppels zich beter voor moeten bereiden,of die dingen op internet moeten opzoekenquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:25 schreef Klare het volgende:
Maar wat ik wel flauw vind, het enige stel wat de oplevering heeft gehaald heeft op een andere manier de vloer gelegd. Want zij zagen aankomen dat ze het anders niet zouden redden. Je moet maar net weten dat er ook andere methoden bestaan...
Precies. Als je eenmaal hoort dat je mee mag doen met het blok en je bent niet zo'n geweldige klusser, dan zou ik zulke dingen ook opzoeken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan hadden de andere koppels zich beter voor moeten bereiden,of die dingen op internet moeten opzoeken
Dat gekloot is juist wat de show zo leuk maakt. Ik vind de goede klussers dan ook nooit zo boeiend, die Jeroen en Andre van vorig seizoen waren wat dat betreft het toppunt, goede klussers maar verder totaal niet interessant.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:16 schreef June. het volgende:
[..]
Precies. Als je eenmaal hoort dat je mee mag doen met het blok en je bent niet zo'n geweldige klusser, dan zou ik zulke dingen ook opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |