Ja, maar dat was omdat ze geen geld meer hadden.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef amaranta het volgende:
Zouden het dan toch Martine en Dennis zijn? Die weg moeten?
En waren vorig jaar er ook niet 2 mensen uit gezet? Die toen lelijke woorden op de muur hadden gezet? Ben vergeten hoe ze heten.
Ik wil me haar niet voorstellen in combinatie met seks. Vind je het heel ergquote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaat elke dag sexen in de sportschool.
Het ligt niet aan haar, ze hebben gewoon wat tegenslagen gehad. Snap dat nouquote:En wat wauwelt ze nou?
Fietsen lerenquote:De rest heeft het ook niet af ???? Als Renate er zelfs wat van zegt (waar is Erik?)
ik hoop het, wat een bal is die Dennisquote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef amaranta het volgende:
Zouden het dan toch Martine en Dennis zijn? Die weg moeten?
En waren vorig jaar er ook niet 2 mensen uit gezet? Die toen lelijke woorden op de muur hadden gezet? Ben vergeten hoe ze heten.
die was geweldigquote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef Cyan het volgende:
Nienke is briljant met haar opmerking: "Ik weet niet of Martine hier door past maar ja ..."
Zingenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaat elke dag sexen in de sportschool.
En wat wauwelt ze nou?
De rest heeft het ook niet af ???? Als Renate er zelfs wat van zegt (waar is Erik?)
Haha jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |