Wat zei ze?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef Shoombak het volgende:
Na de opmerking van Nienke over waarom mensen in vredesnaam een bad willen hebben ben ik om, briljant
Eigenlijk moet je het laatste stuk gewoon zienquote:
Ja dat zijn die boeren uit Bemmel of iets in die trant! Dat dorp waar je geen chocolade vla kan kopen!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef amaranta het volgende:
Herkenden jullie de jongen in de allerlaatste seconde van de teaser? Zijn vriendin stond om het hoekje.
Het zijn volgens mij 2 oude blokbewoners. (die boeren die alles van steigerhout hadden gemaakt)
http://www.net5.nl/web/show/id=890290/langid=43
WTF inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef amaranta het volgende:
Herkenden jullie de jongen in de allerlaatste seconde van de teaser? Zijn vriendin stond om het hoekje.
Het zijn volgens mij 2 oude blokbewoners. (die boeren die alles van steigerhout hadden gemaakt)
[ afbeelding ]
Verrek jaquote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Plus dat ze zuipt, vreet en niet klust?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:42 schreef amaranta het volgende:
Geen wonder dat martine dan zo'n dikke pad is. Ze doet de verkeerde oefening in de sportschool en verbrand derhalve geen caloriën
En deze badkamerweek mogen ze de hele week, vandaar dat ze nu ook die andere werkmensen tegen komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat mag niet volgens mij
Ze moeten er om 8 uur uit zijn ofzo, en om 17.00 uur mogen ze weer terug. Zoiets
Ook dat. Maar dan moet ze niet opscheppen dat ze 200 uur per week in de sportschool doorbrengt.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Plus dat ze zuipt, vreet en niet klust?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
En deze badkamerweek mogen ze de hele week, vandaar dat ze nu ook die andere werkmensen tegen komen.
"Wie heeft er nu een bad, ja dan kan je zeggen "ik ga naar huis, lekker in bad" ga toch doucen kreng" heerlijke opmerking
Ik zou eerder gaan voor kwaliteit dan. Dus een mooie ruime douche met een fijne douchekop, mooi toilet (evt. zelfs in aparte ruimte als dat kan) en een wastafel. Gewoon zorgen dat het goed ingedeeld is enz..quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:45 schreef Piles het volgende:
Was wel briljant ja
Ik zou in zo'n appartement niet eens een bad maken denk ik. Badkamer is sowieso de meest overgewaarde kamer in huis
Precies, liever bijvoorbeeld dubbele wastafel dan een badquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor kwaliteit dan. Dus een mooie ruime douche met een fijne douchekop, mooi toilet (evt. zelfs in aparte ruimte als dat kan) en een wastafel. Gewoon zorgen dat het goed ingedeeld is enz..
Eensquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, liever bijvoorbeeld dubbele wastafel dan een bad
Ik weet ook niet precies welke regels er opgelegd zijn. Ze moesten bijvoorbeeld een tweede slaapkamer / hobbykamer maken, terwijl het misschien meer voor de hand ligt om dat niet te doen. Zoals bij Petra en haar oen: liever een woonkamer van een fatsoenlijke grootte dan een of ander hobbyhokje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:11 schreef Puala het volgende:
EensMaar ik zou een woonkamer & keuken zelf ook combineren. En niet in een aparte kamer doen..
Ik vind trouwens dat ze van het blok voor de kijker wel erg weinig informatie online hebben. Kan bijv. de plattegrond van de appartementen niet online vinden? En de begroting kwam wel even snel in beeld, maar ik kan die dus ook niet terugvinden..
Oh, komt er nog een kamer?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies welke regels er opgelegd zijn. Ze moesten bijvoorbeeld een tweede slaapkamer / hobbykamer maken, terwijl het misschien meer voor de hand ligt om dat niet te doen. Zoals bij Petra en haar oen: liever een woonkamer van een fatsoenlijke grootte dan een of ander hobbyhokje.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies welke regels er opgelegd zijn. Ze moesten bijvoorbeeld een tweede slaapkamer / hobbykamer maken, terwijl het misschien meer voor de hand ligt om dat niet te doen. Zoals bij Petra en haar oen: liever een woonkamer van een fatsoenlijke grootte dan een of ander hobbyhokje.
apart toilet hebben ze allemaal he.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor kwaliteit dan. Dus een mooie ruime douche met een fijne douchekop, mooi toilet (evt. zelfs in aparte ruimte als dat kan) en een wastafel. Gewoon zorgen dat het goed ingedeeld is enz..
Nee, maar dan hou je misschien allemaal kleine hokjes over.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als je woonkamer/keuken aan de voorkant doet. Badkamer + toilet in het midden & de achterkant slaapkamer/extra kamer. Dan benut je de ruimte optimaal en heb je een logische indeling.
of denk ik nu stom?
Zo klein is het toch niet? En hoe groot moet een slaapkamer zijn? Een bed van 160/200 meter + nachtkastjes & een kledingkast aan het voeteneind + deur. Meer hoeft er toch niet in? En de studie/kinderkamer mag best iets kleiner zijn in mijn ogen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, maar dan hou je misschien allemaal kleine hokjes over.
En daar moet je nou net buiten denkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, maar dan hou je misschien allemaal kleine hokjes over.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef dapluiz het volgende:
[..]
En daar moet je nou net buiten denken
Dat wil ik dus ook!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:41 schreef Cyan het volgende:
Ik vind een badkamer wel een belangrijke ruimte en ik ben heel erg blij met ons bad! Als er nu nog een ingebouwde tv in de muur zou zitten zodat je in bad tv kunt kijken zou ik helemaal happy zijn!
Ja, als je de ruimte hebtquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:41 schreef Cyan het volgende:
Ik vind een badkamer wel een belangrijke ruimte en ik ben heel erg blij met ons bad! Als er nu nog een ingebouwde tv in de muur zou zitten zodat je in bad tv kunt kijken zou ik helemaal happy zijn!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Boca_Raton het volgende:
vriendinlief verplaatst zich echter in het huis als een slak met stoelgangproblemen
Nee, klik maar eens op de links! Alleen het appartement van Maarten en zijn vriendin lijkt helemaal af! Mensenkinderen, dat ze de overige drie tóch in de verkoop zetten...quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:11 schreef k_man het volgende:
Van de drie foto's zijn er twee duidelijk niet af.
Dan moet je in het hoofd van de tekstschrijver zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:34 schreef k_man het volgende:
Hmm, een bank met hooker? Foto van de hooker?
Wat voor belang zou Net5 daarbij hebben? Dit is prachtige televisie en die overwaarde gaat toch niet naar hun toe...quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:41 schreef patrick37 het volgende:
ik denk dat net5 volgend seizoen strenger moet worden bij het selecteren,die mentaliteit van vooral dennis en martine is ronduit schandalig
Hmmm, maar tog wordt men daardoor beinvloed bij het veilenquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:00 schreef k_man het volgende:
Die vraagprijs is puur indicatief, aangezien er geveild wordt. In eerdere jaren werd - voordat er begonnen werd met klussen - een startwaarde per appartement vastgesteld. De meerwaarde is dan tov de startwaarde.
Die startwaarde is er nu niet, maar wel is bij drie van de vier appartementen dezelfde vraagprijs ingeschat (hoogste verdiepiing in de nok wat hoger). Wat heeft die vraagprijs dan voor nut als het toch allemaal geveild wordt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:00 schreef k_man het volgende:
Die vraagprijs is puur indicatief, aangezien er geveild wordt. In eerdere jaren werd - voordat er begonnen werd met klussen - een startwaarde per appartement vastgesteld. De meerwaarde is dan tov de startwaarde.
Misschien hebben ze geen geld meer voor de keuken? Ze hebben telkens geld crisisquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:33 schreef k_man het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat de foto's niet allemaal tegelijk gemaakt zijn. Als je bijv. kijkt naar het appartement van Petra en Oene, zie je op de de foto van de woonkamer dat erachter - waar de grote woonkeuken moet komen - nog helemaal niets gedaan is. Terwijl uit andere foto's blijkt dat er wél een keuken inzit.
Dat kan nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:44 schreef dronkeykong het volgende:
Misschien hebben ze geen geld meer voor de keuken? Ze hebben telkens geld crisis
Ik snap sowieso niet dat je een huis koopt dat is ingericht door anderen.....quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:44 schreef dronkeykong het volgende:
Die woning van M&D is zooo lelijk, die 'woonkamer'
Als je die woning gekocht hebt moet je alles er weer uitslopen en opnieuw inrichten.
Oh jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan niet
Voor de badkamer / keuken hebben ze vastgestelde vouchers
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je een huis koopt dat is ingericht door anderen.....
Misschien is de startwaarde er wel, maar is ie nog niet in de uitzendingen tersprake geweest.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Die startwaarde is er nu niet, maar wel is bij drie van de vier appartementen dezelfde vraagprijs ingeschat (hoogste verdiepiing in de nok wat hoger). Wat heeft die vraagprijs dan voor nut als het toch allemaal geveild wordt?
Waarom zouden de stellen het niet zelf afgemaakt hebben?quote:En hoe groot is de kans dat Monique en Maarten alsnog verliezen, misschien zijn de appartementen inmiddels door anderen helemaal afgebouwd, dat zou ook nog kunnen. In de omschrijvingen wordt nergens gerept dat er nog het e.e.a. moet gebeuren.
Ah ja, dat snap ik, dat de huizen wel op Funda moeten in een bepaalde prijsklasse.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien is de startwaarde er wel, maar is ie nog niet in de uitzendingen tersprake geweest.
Die vraagprijs staat er zodat mensen die op Funda een woning in die prijsklasse zoeken 'm vinden. Dat zie je wel meer bij geveilde woningen.
[..]
Waarom zouden de stellen het niet zelf afgemaakt hebben?
Nee, het lijkt me sterk dat dit de foto's zijn van het eindresultaat. Bijvoorbeeld in de slaapkamer van miek en nienke, daar is een stuk muur nog niet af/niet geschilderd. Dat is iets wat makkelijk nog gedaan kan worden voor de uiteindelijke oplevering en lijkt me ook gedaan is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef k_man het volgende:
Zoals ik al zei lijkt het erop dat de foto's niet allemaal op hetzelfde moment gemaakt zijn,
Echt waar? Ik hoop dat Dennis en Martine eruit moeten want die hebben dan misschien hun budget redelijk op orde maar totaal geen Blok-mentaliteit!quote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef roos85 het volgende:
net preview bij net5, er moet een stel het blok uit!
wie o wie?
hoop appartement 3 of 4, of beide
quote:Op maandag 26 april 2010 22:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Echt waar? Ik hoop dat Dennis en Martine eruit moeten want die hebben dan misschien hun budget redelijk op orde maar totaal geen Blok-mentaliteit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oeh, spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
ik hoop dat ze er uit gaan, dat kleffe gedoe de hele tijdquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk zelf dat Petra en Oene eruit gaan... mijn favoriete koppel
Of Martine&Dennis... dat luie gedoequote:Op dinsdag 27 april 2010 10:01 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
ik hoop dat ze er uit gaan, dat kleffe gedoe de hele tijd
Dat is natuurlijk ook een optie. "Buiten het Blokje denken"quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:21 schreef SEMTEX het volgende:
ik hoop dat je niet serieus bent hierquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ben ik wel. Ik vind ze het meest eerlijk/menselijk en het minst dom.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet serieus bent hier
Wat veel belangrijker is dan eerlijk, menselijk of dom is dat Petra er heel even geil uitzag toen ze aan het slopen wasquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ben ik wel. Ik vind ze het meest eerlijk/menselijk en het minst dom.
denk wel meer dan 1quote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zal er nog een flesje Lindeman weg getikt worden?
ze doen geen ene flikker..quote:Op woensdag 28 april 2010 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
zie liever Martine&Dennis vertrekken, wat een tja hoe zal ik het eens zeggen
en haar nog luilak noemt ookquote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Anderkeertje het volgende:
ze brengen het wel mooi in beeld. Dennis, die loopt te sjouwen en zijn geval die haar nagels zit te bekijken
Wat een stelletje zeikerds toch steeds. En zo ontzettend liefjes tegenover elkaar, ik word er misselijk van dat lieve gedoe.quote:
Nee hoor, ze gaat elke dag sexen in de sportschool.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:32 schreef Puala het volgende:
Martine wordt eerst verwend met 2 verdiepingen cadeau en dan nog zeuren dat ze alles niet omhoog krijgt? Kom op, heeft ze dan echt de conditie van een Nijlpaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |