Dat kan nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:44 schreef dronkeykong het volgende:
Misschien hebben ze geen geld meer voor de keuken? Ze hebben telkens geld crisis
Ik snap sowieso niet dat je een huis koopt dat is ingericht door anderen.....quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:44 schreef dronkeykong het volgende:
Die woning van M&D is zooo lelijk, die 'woonkamer'
Als je die woning gekocht hebt moet je alles er weer uitslopen en opnieuw inrichten.
Oh jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan niet
Voor de badkamer / keuken hebben ze vastgestelde vouchers
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je een huis koopt dat is ingericht door anderen.....
Misschien is de startwaarde er wel, maar is ie nog niet in de uitzendingen tersprake geweest.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Die startwaarde is er nu niet, maar wel is bij drie van de vier appartementen dezelfde vraagprijs ingeschat (hoogste verdiepiing in de nok wat hoger). Wat heeft die vraagprijs dan voor nut als het toch allemaal geveild wordt?
Waarom zouden de stellen het niet zelf afgemaakt hebben?quote:En hoe groot is de kans dat Monique en Maarten alsnog verliezen, misschien zijn de appartementen inmiddels door anderen helemaal afgebouwd, dat zou ook nog kunnen. In de omschrijvingen wordt nergens gerept dat er nog het e.e.a. moet gebeuren.
Ah ja, dat snap ik, dat de huizen wel op Funda moeten in een bepaalde prijsklasse.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien is de startwaarde er wel, maar is ie nog niet in de uitzendingen tersprake geweest.
Die vraagprijs staat er zodat mensen die op Funda een woning in die prijsklasse zoeken 'm vinden. Dat zie je wel meer bij geveilde woningen.
[..]
Waarom zouden de stellen het niet zelf afgemaakt hebben?
Nee, het lijkt me sterk dat dit de foto's zijn van het eindresultaat. Bijvoorbeeld in de slaapkamer van miek en nienke, daar is een stuk muur nog niet af/niet geschilderd. Dat is iets wat makkelijk nog gedaan kan worden voor de uiteindelijke oplevering en lijkt me ook gedaan is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef k_man het volgende:
Zoals ik al zei lijkt het erop dat de foto's niet allemaal op hetzelfde moment gemaakt zijn,
Echt waar? Ik hoop dat Dennis en Martine eruit moeten want die hebben dan misschien hun budget redelijk op orde maar totaal geen Blok-mentaliteit!quote:Op maandag 26 april 2010 22:25 schreef roos85 het volgende:
net preview bij net5, er moet een stel het blok uit!
wie o wie?
hoop appartement 3 of 4, of beide
quote:Op maandag 26 april 2010 22:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Echt waar? Ik hoop dat Dennis en Martine eruit moeten want die hebben dan misschien hun budget redelijk op orde maar totaal geen Blok-mentaliteit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oeh, spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
ik hoop dat ze er uit gaan, dat kleffe gedoe de hele tijdquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk zelf dat Petra en Oene eruit gaan... mijn favoriete koppel
Of Martine&Dennis... dat luie gedoequote:Op dinsdag 27 april 2010 10:01 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
ik hoop dat ze er uit gaan, dat kleffe gedoe de hele tijd
Dat is natuurlijk ook een optie. "Buiten het Blokje denken"quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:21 schreef SEMTEX het volgende:
ik hoop dat je niet serieus bent hierquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ben ik wel. Ik vind ze het meest eerlijk/menselijk en het minst dom.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet serieus bent hier
Wat veel belangrijker is dan eerlijk, menselijk of dom is dat Petra er heel even geil uitzag toen ze aan het slopen wasquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ben ik wel. Ik vind ze het meest eerlijk/menselijk en het minst dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |