abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80634268
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik weet ook niet precies welke regels er opgelegd zijn. Ze moesten bijvoorbeeld een tweede slaapkamer / hobbykamer maken, terwijl het misschien meer voor de hand ligt om dat niet te doen. Zoals bij Petra en haar oen: liever een woonkamer van een fatsoenlijke grootte dan een of ander hobbyhokje.
Klopt.

Maar als je woonkamer/keuken aan de voorkant doet. Badkamer + toilet in het midden & de achterkant slaapkamer/extra kamer. Dan benut je de ruimte optimaal en heb je een logische indeling.

of denk ik nu stom?
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:55:26 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80634784
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik zou eerder gaan voor kwaliteit dan. Dus een mooie ruime douche met een fijne douchekop, mooi toilet (evt. zelfs in aparte ruimte als dat kan) en een wastafel. Gewoon zorgen dat het goed ingedeeld is enz..
apart toilet hebben ze allemaal he.
Dan is nog een apart toilet toch overbodig op een gelijkvloerse verdieping.
In de badkamer zou nog kunnen.

Ik zou oko voor kwaliteit gaan.

Die punten voor petra en oeke (poeke) waren echt stom. HEt was gewoon niet netjes afgewerkt. En dan kun je nog 10 parachutes ophangen, maar dat neemt niet weg dat als je dat ding weghaalt, je een half af huis hebt dus.
EN die plinten, ook zoiets slecht!!
pi_80634930
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Puala het volgende:

[..]

Klopt.

Maar als je woonkamer/keuken aan de voorkant doet. Badkamer + toilet in het midden & de achterkant slaapkamer/extra kamer. Dan benut je de ruimte optimaal en heb je een logische indeling.

of denk ik nu stom?
Nee, maar dan hou je misschien allemaal kleine hokjes over.
pi_80635343
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Zo klein is het toch niet? En hoe groot moet een slaapkamer zijn? Een bed van 160/200 meter + nachtkastjes & een kledingkast aan het voeteneind + deur. Meer hoeft er toch niet in? En de studie/kinderkamer mag best iets kleiner zijn in mijn ogen.
pi_80635470
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef k_man het volgende:

[..]

En daar moet je nou net buiten denken
pi_80635574
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef dapluiz het volgende:

[..]

En daar moet je nou net buiten denken
Ik moest lachen
pi_80646887
Ik vind een badkamer wel een belangrijke ruimte en ik ben heel erg blij met ons bad! Als er nu nog een ingebouwde tv in de muur zou zitten zodat je in bad tv kunt kijken zou ik helemaal happy zijn!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:25:39 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80648957
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:41 schreef Cyan het volgende:
Ik vind een badkamer wel een belangrijke ruimte en ik ben heel erg blij met ons bad! Als er nu nog een ingebouwde tv in de muur zou zitten zodat je in bad tv kunt kijken zou ik helemaal happy zijn!
Dat wil ik dus ook!
pi_80652857
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:41 schreef Cyan het volgende:
Ja, als je de ruimte hebt In een appartement heb ik liever meer leefruimte
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:04:57 #135
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_80653805
Ik vind het een ontzettend leuk programma. Die Nienke en Miek vind ik hilarisch: de één zo droog, de ander flapt er werkelijk van álles uit. Petra en Oene vind ik ongelofelijk sympathiek: ze blijven zichzelf en willen zichzelf ook blijven, hoe de strijd ook wordt. En ik vind dat het hen ook wel erg tegenzit. Hoe wapen je je nou tegen die doorgewinterde ellenbogengebruiker Maarten en zijn soms wel érg sluw kijkende vriendin?

Dennis werkt aardig hard, vriendinlief verplaatst zich echter in het huis als een slak met stoelgangproblemen. Apart stel, maar doorbikkelen is niet hun sterkste kant. Dan maar een borreltje. Ze vinden het kennelijk niet de bedoeling om zich écht ergens druk over te maken.

Ik gun het Petra en Oene het meest, de overwinning. Ik vind hen gewoon echt eerlijk en oprecht. Zij is helemaal een ras-optimist.
pi_80660616
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Boca_Raton het volgende:
vriendinlief verplaatst zich echter in het huis als een slak met stoelgangproblemen
  zaterdag 24 april 2010 @ 07:18:14 #137
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_80660677
De woningen staan op Funda! Met ' foto's' van de badkamer...............

1. Nienke en Mieke

http://www.funda.nl/koop/(...)-99-hs/omschrijving/

2. Maarten en Monique:

http://www.funda.nl/koop/(...)t-99-i/omschrijving/

3. Petra en Oene

http://www.funda.nl/koop/(...)-99-ii/omschrijving/

4. Martine en Dennis (idd, dezelfde foto als Petra en Oene)

http://www.funda.nl/koop/(...)99-iii/omschrijving/

Vandaag van 12.00 - 14.00 uur open huis in het Blok! Wie gaat?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_80661198
Van de drie foto's zijn er twee duidelijk niet af.
  zaterdag 24 april 2010 @ 09:24:45 #139
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_80661329
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 09:11 schreef k_man het volgende:
Van de drie foto's zijn er twee duidelijk niet af.
Nee, klik maar eens op de links! Alleen het appartement van Maarten en zijn vriendin lijkt helemaal af! Mensenkinderen, dat ze de overige drie tóch in de verkoop zetten...

Dit is volgens mij het eerste seizoen van Het Blok waarin er zóveel niet af is.
  zaterdag 24 april 2010 @ 09:30:26 #140
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_80661389
Uit de informatie over het appartement van Dennis & vriendin:

De woning is luxe afgewerkt en wordt verkocht met een flatscreen televisie in de woonkamer, een smaakvolle bank met hooker.

Luxe afgewerkt? Niet als je de foto's moet geloven.

Met hooker? Dat moet hocker zijn en dat is héél wat anders
pi_80661425
Bij nader inzien denk ik dat de foto's niet allemaal tegelijk gemaakt zijn. Als je bijv. kijkt naar het appartement van Petra en Oene, zie je op de de foto van de woonkamer dat erachter - waar de grote woonkeuken moet komen - nog helemaal niets gedaan is. Terwijl uit andere foto's blijkt dat er wél een keuken inzit.
pi_80661437
Hmm, een bank met hooker? Foto van de hooker?
  zaterdag 24 april 2010 @ 09:36:57 #143
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_80661461
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 09:34 schreef k_man het volgende:
Hmm, een bank met hooker? Foto van de hooker?
Dan moet je in het hoofd van de tekstschrijver zijn
pi_80664872
Ok,minstens twee huizen(oene en petra en dennis en martine) worden niet verkocht
die van maarten en monique is compleet,dus die worden de terechte winnaars met de twee dames als goede tweede
ik denk dat net5 volgend seizoen strenger moet worden bij het selecteren,die mentaliteit van vooral dennis en martine is ronduit schandalig
wat die kwabbes van een martine daar doet is voor mij een raadsel,ze zoekt alleen maar naar uitwegen om niets te doen
  zaterdag 24 april 2010 @ 12:58:15 #145
124676 RobertoCarlos
pi_80665280
En tog snap ik het concept van het programma niet, of het is gewoon een oneerlijk concept.
Ik bedoel: de woning van M&M is kaal van veel minder kwaliteit dan de woning van bijv.. Nienke en Mieke.
Vervolgens gaat iedereen verbouwen om de koper een kant-en-klare woning op te leveren. Dan wordt op basis van dat eindresultaat de vraagprijs voor die woning bepaald. Maar in die vraagprijs wordt het harde werken dat erin zit al verrekend, dus de meerwaarde die je uiteindelijk krijgt vertegenwoordigt niet het vele harde werken......

Oftwel: als ik nu zie dat de woning van M&M op E 259.000 is ingeschat en voor de woning van Nienke en Mieke wordt dezelfde prijs gevraagd. dan is dat omdat M&M gewoon iets tops opgeleverd hebben, want een tuin levert in principe meer op. Dus de meerwaarde voor de woning van M&M is mss wel erg laag, omdat de vraagprijs vrij hoog is.
Oftewel: je houdt veel te weinig aan het harde werken over en M&M worden zwaar genaaid.....
pi_80665341
Die vraagprijs is puur indicatief, aangezien er geveild wordt. In eerdere jaren werd - voordat er begonnen werd met klussen - een startwaarde per appartement vastgesteld. De meerwaarde is dan tov de startwaarde.
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:29:57 #147
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_80665918
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:41 schreef patrick37 het volgende:
ik denk dat net5 volgend seizoen strenger moet worden bij het selecteren,die mentaliteit van vooral dennis en martine is ronduit schandalig

Wat voor belang zou Net5 daarbij hebben? Dit is prachtige televisie en die overwaarde gaat toch niet naar hun toe...
  zaterdag 24 april 2010 @ 14:05:26 #148
124676 RobertoCarlos
pi_80666813
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:00 schreef k_man het volgende:
Die vraagprijs is puur indicatief, aangezien er geveild wordt. In eerdere jaren werd - voordat er begonnen werd met klussen - een startwaarde per appartement vastgesteld. De meerwaarde is dan tov de startwaarde.
Hmmm, maar tog wordt men daardoor beinvloed bij het veilen
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:06:22 #149
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_80668202
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:00 schreef k_man het volgende:
Die startwaarde is er nu niet, maar wel is bij drie van de vier appartementen dezelfde vraagprijs ingeschat (hoogste verdiepiing in de nok wat hoger). Wat heeft die vraagprijs dan voor nut als het toch allemaal geveild wordt?

En hoe groot is de kans dat Monique en Maarten alsnog verliezen, misschien zijn de appartementen inmiddels door anderen helemaal afgebouwd, dat zou ook nog kunnen. In de omschrijvingen wordt nergens gerept dat er nog het e.e.a. moet gebeuren.

pi_80674700
Die woning van M&D is zooo lelijk, die 'woonkamer'
Als je die woning gekocht hebt moet je alles er weer uitslopen en opnieuw inrichten.
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 09:33 schreef k_man het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat de foto's niet allemaal tegelijk gemaakt zijn. Als je bijv. kijkt naar het appartement van Petra en Oene, zie je op de de foto van de woonkamer dat erachter - waar de grote woonkeuken moet komen - nog helemaal niets gedaan is. Terwijl uit andere foto's blijkt dat er wél een keuken inzit.
Misschien hebben ze geen geld meer voor de keuken? Ze hebben telkens geld crisis

[ Bericht 38% gewijzigd door dronkeykong op 24-04-2010 19:51:46 ]
MOKUM XXX RATED
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')