Klopt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies welke regels er opgelegd zijn. Ze moesten bijvoorbeeld een tweede slaapkamer / hobbykamer maken, terwijl het misschien meer voor de hand ligt om dat niet te doen. Zoals bij Petra en haar oen: liever een woonkamer van een fatsoenlijke grootte dan een of ander hobbyhokje.
apart toilet hebben ze allemaal he.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor kwaliteit dan. Dus een mooie ruime douche met een fijne douchekop, mooi toilet (evt. zelfs in aparte ruimte als dat kan) en een wastafel. Gewoon zorgen dat het goed ingedeeld is enz..
Nee, maar dan hou je misschien allemaal kleine hokjes over.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als je woonkamer/keuken aan de voorkant doet. Badkamer + toilet in het midden & de achterkant slaapkamer/extra kamer. Dan benut je de ruimte optimaal en heb je een logische indeling.
of denk ik nu stom?
Zo klein is het toch niet? En hoe groot moet een slaapkamer zijn? Een bed van 160/200 meter + nachtkastjes & een kledingkast aan het voeteneind + deur. Meer hoeft er toch niet in? En de studie/kinderkamer mag best iets kleiner zijn in mijn ogen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, maar dan hou je misschien allemaal kleine hokjes over.
En daar moet je nou net buiten denkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, maar dan hou je misschien allemaal kleine hokjes over.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef dapluiz het volgende:
[..]
En daar moet je nou net buiten denken
Dat wil ik dus ook!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:41 schreef Cyan het volgende:
Ik vind een badkamer wel een belangrijke ruimte en ik ben heel erg blij met ons bad! Als er nu nog een ingebouwde tv in de muur zou zitten zodat je in bad tv kunt kijken zou ik helemaal happy zijn!
Ja, als je de ruimte hebtquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:41 schreef Cyan het volgende:
Ik vind een badkamer wel een belangrijke ruimte en ik ben heel erg blij met ons bad! Als er nu nog een ingebouwde tv in de muur zou zitten zodat je in bad tv kunt kijken zou ik helemaal happy zijn!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Boca_Raton het volgende:
vriendinlief verplaatst zich echter in het huis als een slak met stoelgangproblemen
Nee, klik maar eens op de links! Alleen het appartement van Maarten en zijn vriendin lijkt helemaal af! Mensenkinderen, dat ze de overige drie tóch in de verkoop zetten...quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:11 schreef k_man het volgende:
Van de drie foto's zijn er twee duidelijk niet af.
Dan moet je in het hoofd van de tekstschrijver zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:34 schreef k_man het volgende:
Hmm, een bank met hooker? Foto van de hooker?
Wat voor belang zou Net5 daarbij hebben? Dit is prachtige televisie en die overwaarde gaat toch niet naar hun toe...quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:41 schreef patrick37 het volgende:
ik denk dat net5 volgend seizoen strenger moet worden bij het selecteren,die mentaliteit van vooral dennis en martine is ronduit schandalig
Hmmm, maar tog wordt men daardoor beinvloed bij het veilenquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:00 schreef k_man het volgende:
Die vraagprijs is puur indicatief, aangezien er geveild wordt. In eerdere jaren werd - voordat er begonnen werd met klussen - een startwaarde per appartement vastgesteld. De meerwaarde is dan tov de startwaarde.
Die startwaarde is er nu niet, maar wel is bij drie van de vier appartementen dezelfde vraagprijs ingeschat (hoogste verdiepiing in de nok wat hoger). Wat heeft die vraagprijs dan voor nut als het toch allemaal geveild wordt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:00 schreef k_man het volgende:
Die vraagprijs is puur indicatief, aangezien er geveild wordt. In eerdere jaren werd - voordat er begonnen werd met klussen - een startwaarde per appartement vastgesteld. De meerwaarde is dan tov de startwaarde.
Misschien hebben ze geen geld meer voor de keuken? Ze hebben telkens geld crisisquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:33 schreef k_man het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat de foto's niet allemaal tegelijk gemaakt zijn. Als je bijv. kijkt naar het appartement van Petra en Oene, zie je op de de foto van de woonkamer dat erachter - waar de grote woonkeuken moet komen - nog helemaal niets gedaan is. Terwijl uit andere foto's blijkt dat er wél een keuken inzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |