Ja, maar dat was omdat ze geen geld meer hadden.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef amaranta het volgende:
Zouden het dan toch Martine en Dennis zijn? Die weg moeten?
En waren vorig jaar er ook niet 2 mensen uit gezet? Die toen lelijke woorden op de muur hadden gezet? Ben vergeten hoe ze heten.
Ik wil me haar niet voorstellen in combinatie met seks. Vind je het heel ergquote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaat elke dag sexen in de sportschool.
Het ligt niet aan haar, ze hebben gewoon wat tegenslagen gehad. Snap dat nouquote:En wat wauwelt ze nou?
Fietsen lerenquote:De rest heeft het ook niet af ???? Als Renate er zelfs wat van zegt (waar is Erik?)
ik hoop het, wat een bal is die Dennisquote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef amaranta het volgende:
Zouden het dan toch Martine en Dennis zijn? Die weg moeten?
En waren vorig jaar er ook niet 2 mensen uit gezet? Die toen lelijke woorden op de muur hadden gezet? Ben vergeten hoe ze heten.
die was geweldigquote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef Cyan het volgende:
Nienke is briljant met haar opmerking: "Ik weet niet of Martine hier door past maar ja ..."
Zingenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaat elke dag sexen in de sportschool.
En wat wauwelt ze nou?
De rest heeft het ook niet af ???? Als Renate er zelfs wat van zegt (waar is Erik?)
Haha jaquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
DuhAppartement 4 leeft op smoesjes
![]()
Van welk geld?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef amaranta het volgende:
Maar die badkamer, die kan toch gewoon opnieuw?
Hahah jaquote:Op woensdag 28 april 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Die muziek ook erbij, alsof er iemand dood is. En Dennis zit zich wel aan te stellen zeg.
Ohhnee. Dan moeten ze eerst een dagje naar de sauna om dat verdriet weg te spoelenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]zeker nu ze hun ,beste vrienden moeten missen kunnen ze vast niet meer slapen. En dan kunnen ze ook niet klussen
En ik vind 3 opleveringen niet halen ook wel een goede redenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
Van mij hadden Dennis en Martine er ook wel uit gemogen, met hun geklaag en trage gedoe.
Nope.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik niet. Maar zo laten is toch ook geen optie ofwel?
En dat inderdaad. En dat komt ook weer door dat slome gedoe en Martine die geen flikker uitvoert.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:57 schreef Puala het volgende:
[..]
En ik vind 3 opleveringen niet halen ook wel een goede reden
M&Mquote:Op woensdag 28 april 2010 21:59 schreef Together-Alone het volgende:
Al die mooie cheques op een rijtje bij Maarten en MoniqueEn Petra en Oene zijn weg
daaronder zit dus ook niks he..quote:Op woensdag 28 april 2010 22:00 schreef roos85 het volgende:
hoop dat de nieuwe bewoners gelijk die achterlijke parachute eruit pleuren
ja oke, maar beter dan dat stomme ding toch?zou dat echt niet in mijn woonkamer willen hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
daaronder zit dus ook niks he..
kunnen ze ook gaan oplossen
als deze maar in het hokje denkenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:03 schreef Together-Alone het volgende:
Das ook lekker, mogen die nieuwe bewoners de teringzooi van de 'creatievelingen' opruimen.
Nee niemand, maar als het al was blijven hangen, dan komen de kopers dus 'niks' tegen als ze het eraf halen,.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja oke, maar beter dan dat stomme ding toch?zou dat echt niet in mijn woonkamer willen hebben
een voldoende voor een badkamer die niet eens af isquote:Op woensdag 28 april 2010 22:07 schreef miieejj het volgende:
o ja ik heb trouwens echt in een deuk gelegen met dat punten geven ..
De overige stellen hebben geen geld gekregen.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:22 schreef Cyan het volgende:
Jammer dat Dennis en Martine niet worden bestraft voor de opleveringen die niet af zijn. Als ik het goed heb hebben ze nu 4 ruimtes opgeleverd (wc,slaapkamer, woonkamer en badkamer) en er zijn er 3 van de 4 niet af!
Ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe koppel!
Heb ik dus 25 jaar (of hoe oud is dit?) gedacht dat het I say today heette.quote:
Ja maar Dennis en Martine hebben 3 van de 4 opleveringen niet af. Daarnaast hebben ze ook nog een klusjesman gewonnen bij de oplevering van de woonkamer als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De overige stellen hebben geen geld gekregen.
Uhhuh.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef k_man het volgende:
Wel lekker droog gemonteerd, dat stukje waar Martine steeds op d'r dikke kont zit te niksen en je Dennis steeds voorbij ziet lopen met een pak tegels in z'n handen.
Ja, dat is zeker waar. Maar misschien zijn twee stellen eruit teveel van het goede. Dan raakt de zaak wel erg uit balans. En Petra en Oene hadden ook geen motivatie meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja maar Dennis en Martine hebben 3 van de 4 opleveringen niet af. Daarnaast hebben ze ook nog een klusjesman gewonnen bij de oplevering van de woonkamer als ik me niet vergis.
Ze missen gewoon de Blok mentaliteit!
Vooral aan het einde werd er nog even op de flessen op de verdieping van Dennis en Martine ingelogd, daarna pas op de stellenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zal er nog een flesje Lindeman weg getikt worden?
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:00 schreef k_man het volgende:
Ze kunnen nu weer echt buiten het Blokje gaan denken.
Dat is volgens mij inderdaad het ergste. Niet alleen hebben ze de oplevering niet af, maar er is ook geen toekomst meer omdat ze geen geld meer hebben. Dennis en Martine kunnen het in principe nog fixen. Het niet af hebben van een oplevering hoeft, lijkt mij, ook niet zo'n groot probleem te zijn in het blok. Als ze voor de veiling maar alles wel echt af hebben en genoeg geld blijven hebben.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:42 schreef Marrije het volgende:
Misschien staan Martine en Dennis niet rood?
Dat rood staan was vorig seizoen (of t seizoen daarvoor?) toch ook een reden op zich om een stel naar huis te sturen, gemotiveerd of niet.
Nou inderdaad: hoe lossen ze dat op met die scheve badkamertegels? Dat kun je toch zo niet laten??quote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef caspervc het volgende:
Ik ben benieuwd wat het nieuwe koppel gaat vinden van de... grandioze afwerking in de badkamer van "hun" huis... en de parachute..
gaat enorm drukken in de prijs... als dat zo blijft, zal de koper de gehele badkamer opnieuw moeten betegelen...quote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou inderdaad: hoe lossen ze dat op met die scheve badkamertegels? Dat kun je toch zo niet laten??
Je-zus wat zag die badkamer van oene en petra er godsgruwelijk lelijk uitquote:Op donderdag 29 april 2010 17:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Het nieuwe koppel krijgt extra geld vaak en zal dan wel de badkamer eruit bikken en een tegelzetter inhuren en opnieuw betegelen.
Ja want zoals ie nu is levert de badkamer alleen waardevermindering. Geen enkele koper wil m zo hebben en zal dus moeten verbouwen. Kun je nog beter een leeg hok hebben, is minder werk.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Je-zus wat zag die badkamer van oene en petra er godsgruwelijk lelijk uit![]()
![]()
Inderdaad, eruit bikken is de enige optie om het nog ergens op te laten lijken
![]()
Maar goed, het zij zo
Ja, dat heb ik ook een beetjequote:Op woensdag 28 april 2010 22:22 schreef Cyan het volgende:
Jammer dat Dennis en Martine niet worden bestraft voor de opleveringen die niet af zijn. Als ik het goed heb hebben ze nu 4 ruimtes opgeleverd (wc,slaapkamer, woonkamer en badkamer) en er zijn er 3 van de 4 niet af!
Ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe koppel!
dat maakt je dan ook enigszins waardige klusserquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:25 schreef Klare het volgende:
Maar wat ik wel flauw vind, het enige stel wat de oplevering heeft gehaald heeft op een andere manier de vloer gelegd. Want zij zagen aankomen dat ze het anders niet zouden redden. Je moet maar net weten dat er ook andere methoden bestaan...
dan hadden de andere koppels zich beter voor moeten bereiden,of die dingen op internet moeten opzoekenquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:25 schreef Klare het volgende:
Maar wat ik wel flauw vind, het enige stel wat de oplevering heeft gehaald heeft op een andere manier de vloer gelegd. Want zij zagen aankomen dat ze het anders niet zouden redden. Je moet maar net weten dat er ook andere methoden bestaan...
Precies. Als je eenmaal hoort dat je mee mag doen met het blok en je bent niet zo'n geweldige klusser, dan zou ik zulke dingen ook opzoeken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan hadden de andere koppels zich beter voor moeten bereiden,of die dingen op internet moeten opzoeken
Dat gekloot is juist wat de show zo leuk maakt. Ik vind de goede klussers dan ook nooit zo boeiend, die Jeroen en Andre van vorig seizoen waren wat dat betreft het toppunt, goede klussers maar verder totaal niet interessant.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:16 schreef June. het volgende:
[..]
Precies. Als je eenmaal hoort dat je mee mag doen met het blok en je bent niet zo'n geweldige klusser, dan zou ik zulke dingen ook opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |