Ja, dat heb ik ook een beetjequote:Op woensdag 28 april 2010 22:22 schreef Cyan het volgende:
Jammer dat Dennis en Martine niet worden bestraft voor de opleveringen die niet af zijn. Als ik het goed heb hebben ze nu 4 ruimtes opgeleverd (wc,slaapkamer, woonkamer en badkamer) en er zijn er 3 van de 4 niet af!
Ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe koppel!
dat maakt je dan ook enigszins waardige klusserquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:25 schreef Klare het volgende:
Maar wat ik wel flauw vind, het enige stel wat de oplevering heeft gehaald heeft op een andere manier de vloer gelegd. Want zij zagen aankomen dat ze het anders niet zouden redden. Je moet maar net weten dat er ook andere methoden bestaan...
dan hadden de andere koppels zich beter voor moeten bereiden,of die dingen op internet moeten opzoekenquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:25 schreef Klare het volgende:
Maar wat ik wel flauw vind, het enige stel wat de oplevering heeft gehaald heeft op een andere manier de vloer gelegd. Want zij zagen aankomen dat ze het anders niet zouden redden. Je moet maar net weten dat er ook andere methoden bestaan...
Precies. Als je eenmaal hoort dat je mee mag doen met het blok en je bent niet zo'n geweldige klusser, dan zou ik zulke dingen ook opzoeken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan hadden de andere koppels zich beter voor moeten bereiden,of die dingen op internet moeten opzoeken
Dat gekloot is juist wat de show zo leuk maakt. Ik vind de goede klussers dan ook nooit zo boeiend, die Jeroen en Andre van vorig seizoen waren wat dat betreft het toppunt, goede klussers maar verder totaal niet interessant.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:16 schreef June. het volgende:
[..]
Precies. Als je eenmaal hoort dat je mee mag doen met het blok en je bent niet zo'n geweldige klusser, dan zou ik zulke dingen ook opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |