Echt hèquote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Dennis heeft z'n volgende smoesje alweer klaar
Maar het is natuurlijk ook wel moeilijk om het binnen een week af te krijgen hè. Dat geblabla van hun, pfffquote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Dennis heeft z'n volgende smoesje alweer klaar
misschien moet ie buiten het hokje denkenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:13 schreef Marrije het volgende:
Oene vraagt zich dagelijks af wat ie daar nog doet.
Buiten het blokjequote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
misschien moet ie buiten het hokje denken
Die Oene is gek met zijn ubercreatieve parachute in de woonkamer...quote:Op woensdag 21 april 2010 21:13 schreef Marrije het volgende:
Oene vraagt zich dagelijks af wat ie daar nog doet.
Ga naar huis dan
Neeeeeee dat wilde ik ook niet horen!!!quote:
het zal west-friese nuchterheid zijn... gewoon doorbeunen!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind Maarten en Monique echt een tof stel![]()
Geen gezeik, aanpakken en gewoon doen!
Nienke blijft ook leuk als persoonVolgende week wordt ze erg boos op Dennis zo te zien
![]()
* RedFever007 popcorn kopen moet
-edit- Waar ik het trouwens 100% mee eens ben is wat Maarten zei: gewoon afspraken maken met die andere klussers van de opzichters wie.wat doet. Dan loop je mekander inderdaad veel minder vaak voor de voeten. Overigens scheelt het natuurlijk wel dat M&M weten wat ze doen en de rest geen flauw idee heeft
Vond het wel mooi om te zien: M&M hebben de vloer er al bijna in en de wanden staan terwijl de rest nog echt niets gedaan heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |