en dan nog even langs de bomij en nog even naar die kroegquote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef SigmundFreud het volgende:
Zo'n dongel van KPN zag ik toevallig in dit programma, die ga ik nu meteen aanschaffen. En meteen morgen naar de Sphinxdealer.
Maarten zit zelf in de bouw. Dan weet je dat het op een bouwplaats altijd een mierenhoop is met allerlei mensen van verschillende disciplines. Dat scheelt denk ik wel. Als je dat voor het eerst meemaakt kan ik me best voorstellen dat je je afvraagt wat al die mensen komen doen en of ze van elkaar wel weten wie wat wanneer moet doen, zodat het allemaal goed komt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
-edit- Waar ik het trouwens 100% mee eens ben is wat Maarten zei: gewoon afspraken maken met die andere klussers van de opzichters wie.wat doet. Dan loop je mekander inderdaad veel minder vaak voor de voeten. Overigens scheelt het natuurlijk wel dat M&M weten wat ze doen en de rest geen flauw idee heeft
Dat had ik nou net precies hetzelfde toen ik het via internet zat te kijkenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:45 schreef JustD1984 het volgende:
Ik meng me ook even hier in t toppic....
Ik vind die twee meiden toch wel leuk, op het begin dacht ik dat ik me kapot zou ergeren.
Maar jeetje zeg, 3&4 snappen het hele progamma volgens mij niet echt!
zucht!
A: Ik vind deze tactiek goedquote:Op donderdag 22 april 2010 00:16 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind trouwens de tactiek van Maarten en Monique om eerst alles te doen en als er budget over is te stucken.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
A: Ik vind deze tactiek goed
B: Ik vind deze tactiek slecht
C: Geen van bovenstaande antwoorden is juist
Seizoen 1 werd ook maar 1 huis verkocht.. en ook nog onder de prijsquote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef patrick37 het volgende:
Het is toch niet te geloven wat die dennis en martine daar doen!![]()
Elk wissewasje wordt maar aangegrepen om weer niets te doen
Waarom doen deze lui in hemelsnaam mee aan een dergelijk programma,als je er toch geen zin in hebt?
Overigens,welk normaal denkend mens koopt een huis wat zo in elkaar steekt?
de twee dames,een huiskamer zonder raam!
oene en zijn vrouw,plafonds niet afgewerkt,parachute om de fouten te bedekken en een kamer zo
groot als mijn toilet
en tsja de bovenverdieping hoeven we het helemaal niet over te hebben
Ik heb echt het vermoeden dat dit het eerste jaar wordt waar 1 of meer appartementen helemaal niet worden verkocht.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
A: Ik vind deze tactiek goed
B: Ik vind deze tactiek slecht
C: Geen van bovenstaande antwoorden is juist
Dat mag niet volgens mijquote:Op donderdag 22 april 2010 20:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vroeg me nog af: waarom nemen ze niet gewoon een paar weken vrij en klussen ze zich rot? Petra mocht tog ook een vervangster nemen? (die is dus kennelijk lerares..)
Ik vind ze beiden sowieso een enorm droog stel, ligt echt constant dubbelquote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef Shoombak het volgende:
Na de opmerking van Nienke over waarom mensen in vredesnaam een bad willen hebben ben ik om, briljant
¡Correcto!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat mag niet volgens mij
Ze moeten er om 8 uur uit zijn ofzo, en om 17.00 uur mogen ze weer terug. Zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |