Hij mist een dikke penis bij zijn vrouw, de homoquote:Was inderdaad nogal genant gedrag, dat van Nicolas (Volgens mij is hun sexleven niet zo geweldig. Hij klaagt er vaker over, al jaren).
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hij mist een dikke penis bij zijn vrouw, de homo
quote:
Ik zeg gewoon "Hoiquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel er nog een stuk of 20 aankomen dit weekend, voortaan verwachten we verplicht commentaar over de afleveringen
Why?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel er nog een stuk of 20 aankomen dit weekend, voortaan verwachten we verplicht commentaar over de afleveringen
quote:
Dat komt door dat kutte XFactor. De show loopt altijd uit, en dan hebben ze elke week nog een optreden van een celeb. Je kunt denk ik gerust pas om 23.30 gaan kijken, eerder is er toch nog geen Pfaff te zien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:35 schreef Cyan het volgende:
Ik vind de tijd dat het uitgezonden wordt wel steeds later worden.
Nou, we hadden laatst nog een jammerende snotterende huilie Lyndsey tochquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:07 schreef Zana het volgende:
wat mij opvalt is dat ze alleen maar de "mooie" dingen laten zien, alsof ze nooit echte problemen hebben
het is wel leuk om te zien hoe te kinderen groter worden en dat ze het altijd gezellig samen hebben bij familieuitjes
Keiharde TVP (als het je niet bevalt eet je je pantoffel maar opquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook! En Carmen vind ik er nu ook een stuk beter uitzien met dat langere haar en andere kleur lippenstift.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:30 schreef Urquhart het volgende:
Lyndsey is er wel op vooruitgegaan qua uiterlijk in de nieuwe afleveringen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:18 schreef Refurb het volgende:
Pisces, waarom staat bompa nog erbij?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat die in de vorige delen staat, ik neem gewoon de OP over
Wel eens meegekregen dat er nog ook de herhalingen op tv zijn?quote:
Tja, je zult andere tijden moeten gaan instellen nu, X Factor gaat nog tot eind mei uitlopenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou onze mediarecorder heeft maarliefst 7 minuten opgenomen van de pfaffs
Ja wel kroketten uit de muur, maar brood nog nooit gezienquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:04 schreef Refurb het volgende:
Gaan jullie nooit met de trein?
Zat van zo'n kraampjes.
Vooral Smullers, die zitten internationaaaaal![]()
Ja, daar is hij ook niet meer te zien nuquote:Op zondag 11 april 2010 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel eens meegekregen dat er nog ook de herhalingen op tv zijn?
Zo hey poe poe wel net de begrafenis gehadquote:Op zondag 11 april 2010 01:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, daar is hij ook niet meer te zien nu. Hij was trouwens donderdag direct al uit de leader, snel gedaan!
De Pfaffs hebben hem er zelf ook direct uitgegooidquote:Op zondag 11 april 2010 01:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo hey poe poe wel net de begrafenis gehadVeel mensen vinden dat hij er bij hoort na zoveel seizoenen. Prima toch.
Ja je snapt het verschil niet tussen een tv-serie en een discussieforum?quote:Op zondag 11 april 2010 01:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De Pfaffs hebben hem er zelf ook direct uitgegooid.
quote:
Dubbelaflevering tenminstequote:Op zondag 11 april 2010 11:42 schreef Rianne84 het volgende:
Stomme X-factor! Ik vind dat de reclame tussen de Pfaff's weggelaten moet worden ter compensatie
quote:Op zondag 11 april 2010 11:42 schreef Rianne84 het volgende:
Stomme X-factor! Ik vind dat de reclame tussen de Pfaff's weggelaten moet worden ter compensatie
Even vragen waar ze in Belgie brood uit de muur halenquote:Op zondag 11 april 2010 01:04 schreef Rauzer het volgende:
Ja wel kroketten uit de muur, maar brood nog nooit gezien!
is heel gebruikelijk in Belgie! Hier een dorp verderop heeft de bakker het ook, maar woon dan ook zo'n half uurvan Brasschaat afquote:Op zondag 11 april 2010 01:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja, je zult andere tijden moeten gaan instellen nu, X Factor gaat nog tot eind mei uitlopen.
[..]
Ja wel kroketten uit de muur, maar brood nog nooit gezien!
quote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu nog witte wijn uit de muur en dan is Carmen ook tevreden
quote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu nog witte wijn uit de muur en dan is Carmen ook tevreden
Die zou ze binnen twee jaar op hebben, die 700 flessenquote:Op zondag 11 april 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met die kelder die ze hebben kunnen ze wel 10 jaar vooruit
Of misschien ook niet
quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:Toch is de kans dat ze zonder drank zouden komen te zitten veeeeeeeeeeeeel kleiner dan dat ze zonder brood komen te zitten.
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Rosalyne het volgende:
Ik dacht dat ze naar Barbados gingen omdat de broer van Bompa daar woont( Kelly-Shania met die globe). Misschien hebben ze hem wel opgezocht buiten beeld.
Op vrijdagavond na X-Factor, en dat loopt altijd heel erg uitquote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af![]()
Ik mis helaas elke keer die late uitzendingen. Ik weet nooit wanneer ze komen, is dat elke dag rond 23.00 uur? Of 1 keer per week? Ik kijk nog wel de oude als heb ik die al 3 keer gezien
Vandaar dat ik het dus mis...ik vind dat Xfactor zo gruwelijk vervelend. Vind alleen de voorrondes leukquote:Op maandag 12 april 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op vrijdagavond na X-Factor, en dat loopt altijd heel erg uit
quote:Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef Koningin het volgende:
heb ik alleen Nicolas op het strand met zijn kokosnoten gezien....
quote:Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo, ik had bijna m'n koffie op het schermDat klonk hilarisch
!
Hij voegde voor mij anders niks toe aan de serie.'quote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
No way, zonder Bompa was die hele familie dr nooit geweest![]()
Sam, macho faalhaas
Dan moeten de ouders van JM er ook inquote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
No way, zonder Bompa was die hele familie dr nooit geweest![]()
Sam, macho faalhaas
Die hebben nooit aan de serie meegedaan heurquote:Op maandag 12 april 2010 19:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan moeten de ouders van JM er ook in
En Bobonne.
Boeie, zonder hen waren ze er neit geweest.quote:Op maandag 12 april 2010 19:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hebben nooit aan de serie meegedaan heur
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op maandag 12 april 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond Bompa echt geweldig leuk, die andere mensen ken ik niet hoor.
Jaquote:Op maandag 12 april 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
WTF moeten die kids in hemelsnaam met al die chocolade
Moehahahaaquote:
Maar ze hebben inmiddels wel weer een andere bank, toch?quote:Op maandag 12 april 2010 19:58 schreef amaranta het volgende:
In die aflevering van vrijdag zei Kelly overigens wel dat ze lang voor de bank hadden gespaard. Het komt ze dus niet aanwaaien.
Mooi dat Bompa nu helemaal mag blijvenquote:Op maandag 12 april 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moehahahaa
Jij relnicht met je pollEven teruglezen
quote:Op maandag 12 april 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooi dat Bompa nu helemaal mag blijven
Sssst!!! Straks komt dit topic nooit volquote:Op maandag 12 april 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
En de volgende keer heb ik geen LAPO en is de nieuwe de lul met weer de vragen waarom den Bompa erbij staat
quote:Op maandag 12 april 2010 21:00 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Sssst!!! Straks komt dit topic nooit vol
Dat was natuurlijk een bacotje.quote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef Rianne84 het volgende:
Het viel me zowaar op dat Lindsey niet meedeed met de champagne, ze zat aan de cola light
...me too. Ik lette er ook echt op nu.quote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef Rianne84 het volgende:
Het viel me zowaar op dat Lindsey niet meedeed met de champagne, ze zat aan de cola light
Dat valt me nou van je tegenquote:Op maandag 12 april 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij leest nog niet zo lang mee zeker?
Ja idd, en de ene spagaat na de andere....quote:Op maandag 12 april 2010 22:43 schreef Extranenergy het volgende:
[..]
...me too. Ik lette er ook echt op nu.
Kelly kan echt goed schaatsen
Oooo, vandaar dat chagerijnige gezicht aan tafel.......quote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef Rianne84 het volgende:
Bah ik vind het nog steeds een akelig, lelijk kind met totaal geen leuke uitstraling net zoals die kids van Lindsey waarvan het lijkt of ze verstandelijk gehandicapt zijn. Nu zijn pa&ma ook niet van de knapsten bovendien kwa intelligentie komen ze al niet te bijster over dus ze hebben het niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef Refurb het volgende:
Fay heeft best wat weg van Hare Koninklijke blabla Amalia.
[ afbeelding ]
Ook zo'n geknepen gezicht.
O ik kreeg juist meer het idee dat hij heel trots naar haar zat te kijken!! Maar nu je het zegt, hij kon natuurlijk ook verlekkerd naar de nietsverhullende pakjes van die mannen kijkenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef Refurb het volgende:
Volgens mij was Nicolas ergens heel anders naar aan het kijken dan Kelly op het ijs.
Wie kan raden wat?
Ja, kijk die filmpjes ook altijd. Dave schrok geloof ik wel van die opmerking van Bruce. Laten we het er maar op houden dat hij nog klein is en niet altijd weet wat hij zegt (of een ernstig gevalletje jaloezie).quote:Op woensdag 14 april 2010 19:29 schreef Extranenergy het volgende:
Hebben jullie ook de filmpjes op vtm gezien? Die van Bruce met 'beste vrienden'.... arme Fay. Ik vind haar zo schattig. Vind Bruce steeds leuker maar hij kwam in dit filmpje helemaal niet lief uit de hoek op het eind.
Alleen bruce? Ik denk dat die het hoogst scoortquote:Op woensdag 14 april 2010 21:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zou Bruce wel eens een IQ test willen zien afleggen
En wie het laagste danquote:Op woensdag 14 april 2010 22:55 schreef amaranta het volgende:Alleen bruce? Ik denk dat die het hoogst scoort
nee jmquote:Op woensdag 14 april 2010 23:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En wie het laagste danSam
Hij kon anders mooi vertellen dat de bal rond was en hij de keeperquote:Op woensdag 14 april 2010 23:41 schreef Inca het volgende:
nee jm
Ik kan die afleveringen niet zien helaas...quote:Op donderdag 15 april 2010 09:19 schreef Spablauw het volgende:
http://www.vtm.be/de-pfaffs/fay-verdrietig
http://www.vtm.be/de-pfaffs/in-de-pompbak
http://www.vtm.be/de-pfaffs/michael-jackson
Waarom zitten/staan/dansen/klimmen die kids altijd op kasten, tafels, aanrechten?
Ik houd mijn hart af en toe vast!
Ja ze loopt echt raar.Ook al toen ze niet zwanger was.Af en toe leek heet alsof ze helemaal naar voren gebukt liep.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef Refurb het volgende:
Oeioei, hoe Lyndsey kwam aanlopen naar dat beursgebouw.
Tja, kun je je zeker niet meer herinneren, maar dat valt op joh.
Heel raar..
Kunt morgen evt. kijken bij de herhaling,![]()
Ik heb ze volgens mij allemaal al drie keer gezien of zo, maar dan toch ineens piept er wel eens een aflevering tussen die ik dan echt nog geen een keer gezien heb ( of totaaaaaaal vergeten ben, dat kan ook natuurlijk, maar dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:21 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met andere afleveringen. Dacht toch echt dat ik ze bijna allemaal gezien had
dat bedoel ik! Ik zeg dat ook altijd tegen me vrouw als we kijken maar ze vind dat ik me maar aanstel. Ik heb zo'n hekel aan die bemoeienis van dat mens. Iedereen doet altijd alles verkeerd.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:01 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ow manik zou helemaal gek worden van Carmen, wat kan die moeilijk doen zeg
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:37 schreef Rianne84 het volgende:
ik kijk te veel naar de pfaff's, ik heb over ze gedroomd
(ik was in een soort Beekse Bergen op safari in een bus en de Pfaff's liepen daar tussen de dieren... iemand zei: hé, wat zijn dat voor rare dieren?)
het is toch eigenlijk om te huilen
Ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een bus....... toch wel de FokFanbasePfaffffffertjes-bus?
Nee, ik kan echt niet om hem lachen, sorry. Zielig mannetje die denkt dat 'ie echt ont-zet-tend grappig is.quote:
Over een paar minuten gok ik.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer begint die uitzending nou eens op RTL4![]()
X-Factor
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:23 schreef Mani89 het volgende:
De spanning was weer te snijden in huize Liebart![]()
Volgens mij was hij de nacht er voor er al steeds uit geweest voor de kinderen, vanaf 3 uur begreep ik. Kan me voorstellen dat ie dan wil dat zij er de volgende nacht uit gaat als de kinderen dan weer wakker zijn. Ze hebben tenslotte beide vakantie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt getver die Nicolas, kijk es wat IK Hier allemaal voor JOU heb geregeld?
En dan zagen dat de kindjes slapen omdat ie dr 's nachts niet uit wil voor ze, en dan zo belachelijk doen als Debby zegt dat ze zo graag wil trouwen , ik snap echt totaal niet dat ze überhaupt nog ja gaat zeggen hoor, als het zo moet![]()
En jeminee die Bruce. Geef m dat flesje ook maar gewoon mee he
Ja maar echt die kids niet willen laten slapen terwijl ze om kiepen van de slaapquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:56 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Volgens mij was hij de nacht er voor er al steeds uit geweest voor de kinderen, vanaf 3 uur begreep ik. Kan me voorstellen dat ie dan wil dat zij er de volgende nacht uit gaat als de kinderen dan weer wakker zijn. Ze hebben tenslotte beide vakantie.
dat laatste werkt hier geeneens bij zoonlief, die heeft zijn biologische wekker op 7 uur staanquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar echt die kids niet willen laten slapen terwijl ze om kiepen van de slaap![]()
T zelfde als van die paupers die hun kinds maar zo laat mogelijk in bed dauwen zodat ze 'smorgens zo lang mogelijk uit kunnen slapen
quote:
Vond je het geen romantisch etentje....quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Als je gaat trouwen mag dat dan idd een kers op de taart zijn, jammer dat het idd steeds duidelijk wordt dat het een gevalletje "hoe red ik mijn relatie, en de vrouw wilt zo graag" is
Want wat was het weer gezellig gister met Debby en Nicolas
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ze houden totaal geen rekening met de kinderen 's avonds. Viel me ook op toen ze in Barbados waren, Kelly en Sam waren steeds de enigen die veel eerder met de kinderen naar de hotelkamer gingen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar echt die kids niet willen laten slapen terwijl ze om kiepen van de slaap![]()
T zelfde als van die paupers die hun kinds maar zo laat mogelijk in bed dauwen zodat ze 'smorgens zo lang mogelijk uit kunnen slapen
Oeh fanfightquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Sam trad op in België.die meisjes waren heeeeeelemaal uit NL gekomen speciaal voor de Sam en t waren idd fans van niks
quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:45 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ze houden totaal geen rekening met de kinderen 's avonds. Viel me ook op toen ze in Barbados waren, Kelly en Sam waren steeds de enigen die veel eerder met de kinderen naar de hotelkamer gingen.
Stel je aan man je bent niet nuchter genoeg. KLeine kinderen zijn geen heiligen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:20 schreef Rianne84 het volgende:
Ook grappig om te zien hoe enthousiast mensen hier werden na de aankondiging van het huwelijk en hoe negatief iedereen weer is na de aflevering van gisteren
Zou wel leuk zijn voor onze Pfafft-tour, kunnen we meteen even mee naar die enge gyneacoloog om zijn wenkbrauwen te knippenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou hè![]()
Ik zat toen al te mekkeren, was toch overduidelijk.Ik heb dat fragment overigens nooit gezien, maar hoe kan 1 fragment alles wat je elke week ziet weer rechtbreien denk ik dan?
Zal nog wel een 3e kindje aan komen, ook om de relatie weer nieuw leven in te blazen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:25 schreef MelR het volgende:
wel leuk om sam Nederlands te horen zingen
Ja haha.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn voor onze Pfafft-tour, kunnen we meteen even mee naar die enge gyneacoloog om zijn wenkbrauwen te knippen
quote:Op zondag 18 april 2010 15:43 schreef amaranta het volgende:
Dat weet ik zo net nog niet. Debby heeft nu body waar je u tegen zegt. En ze heeft dr tieten laten vergroten etc.
Is zij zo ijdel dat ze een derde zwangerschap laat zitten, of maakt dat haar niet uit? Ik zie het Kelly bijvoorbeeld nog niet doen.
Lindsey misschien wel.
quote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef lily het volgende:
Dat van dat derde kindje denk ik ook, Pisces
Laatste van seizoen 5. volgens mij beginnen ze maandag gewoon met seizoen 6quote:Op maandag 19 april 2010 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
Zag in de tvgids dat vrijdag de laatste herhaling-aflevering isMisschien wel zo gezond
Ik schrok alquote:Op maandag 19 april 2010 16:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Laatste van seizoen 5. volgens mij beginnen ze maandag gewoon met seizoen 6Sterker nog als ik de schemas van rtl 7 van mei er bij pak staan De Pfaffs gewoon in het schema
![]()
http://media.rtl.nl/media(...)ema/2010/RTL7MEI.PDF
Als je geld genoeg hebt, waarom zou je het niet uitgeven dan?quote:Op maandag 19 april 2010 13:19 schreef MelR het volgende:
ehmm misschien ligt het aan mij...maar waarom moet alles meteen zo overdreven en groot als de pfaffs wat nieuws kopen?...je hoort nu al 3 afleveringen dat Lindsey en Dave voor bruce een schommel willen kopen...(kind kan nog niet eens zelsftandig zitten in de hh maar toch een schommel, oke) en dan kopen ze dus een houten ballorig toestel waar je U tegen zegt...maar geen schommel te bekennen hoor...wel een glijbaan, brug, zandbak,klimrek..
En hetzelfde met nicholas en Debby...een kinderbadje kopen?...neeeeej joh meteen een 2 in een bad met allerlei opblaasbare speeldingen erbij, waar de kids dan 2 minuten inzitten en dan kleumend van de kou uitrennen..maarja..wel leuk voor de kids natuurlijk, maar zouden ze echt niet even blij zijn met gewoon een schommel en een zwembadje met een emmer en een gieter erbij?.
Omdat die kinderen te verwend raken, net als met die aflevering waar die paashaas kwam. Kilo's chocolade kregen zequote:Op maandag 19 april 2010 17:37 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Als je geld genoeg hebt, waarom zou je het niet uitgeven dan?
En hij keek ook werkelijk heel trots naar d'r vond ik.quote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef amaranta het volgende:
Heeft er iemand een screencap gemaakt??
Nicolas tegen Debby: "ik ben trots op je"
Zeldzaam, zeldzaam zeg ik je!
Nadat hij eerst een waslijst aan het opzeiken was.quote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef amaranta het volgende:
Heeft er iemand een screencap gemaakt??
Nicolas tegen Debby: "ik ben trots op je"
Zeldzaam, zeldzaam zeg ik je!
Nou he? Belachelijk! Terecht dat ze hem negeerde op een gegeven moment. Ook dat "drama" toen hij de deur uitging en om een kusje wilde.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Nadat hij eerst een waslijst aan het opzeiken was.
Zo doe ik dat ook altijd en uit eigen bron kan ik vertellen dat het een afschuwelijke karaktertrek is.
Anyway, dan zit je daar dus een klant te helpen en dan komt die blonde retard zeiken over een kast. Dan ga je daar als dienstverlenend schaap ook nog eens tegenin waar de klant bij is!
Dat doe je toch niet?!
Wat een lul is het ook, dan ga je toch weg zonder zoen?? Als een hondje achter Debby aan lopen, how low can you go.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:12 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou he? Belachelijk! Terecht dat ze hem negeerde op een gegeven moment. Ook dat "drama" toen hij de deur uitging en om een kusje wilde.
Dat was idd tenenkrommendquote:Op woensdag 21 april 2010 08:44 schreef Koningin het volgende:
Die aflevering van vrijdag met Nicolas.......OMG, wat is het toch een raar figuur, dat gesprek over dat trouwen![]()
Ja, vind ik ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef Mula het volgende:
Als je deze aflevering ziet, was Bompa vroeger best een leuke man. Ik kijk nog niet zo land dus ik ken hem alleen als oude zeurderige wat afwezige man.
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Ah het is de tribute aflevering, die heb ik ook nog niet eerder gezien
Jaaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef fespo het volgende:
hahaha zo grappig hoe die kleine Kiano(?) nadeed
komtquote:Debby en Nicolas gaan met Keano shoppen voor een schooluniform.Hij gaat voor de eerste keer naar school.Vanwege vaderdag wordt Bruce in het zonnetje gezet, evenals Sam.Keano heeft een enorm ochtendhumeur maar moet desondanks toch naar school.Kenji en Shania steken hem een hart onder de riem.Debby pinkt een traantje weg als ze haar oudste zoon de school ziet binnengaan.
Nee je bedoelt hoe die kleine Kenji nadeed?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef fespo het volgende:
hahaha zo grappig hoe die kleine Kiano(?) nadeed
is nog een week of 8/9 dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef Rauzer het volgende:
Seizoen 6 en 7 zijn trouwens maar heel kort, 26 afleveringen totaal. Seizoen 8 heeft er 18. Dus nog maar 44 doordeweekse afleveringen, neem niet aan dat ze seizoen 9 ook gaan uitzenden.
Nee, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:21 schreef Grunsfan het volgende:
Maar die school waar ze op die leeftijd heen gaan, is toch ook gewoon een soort psz? Al die kindertjes daar zijn dan 2,5, ze gaan heus niet meteen scheikunde leren hoor...
Ik denk dat je met Bruce niet vroeg genoeg met school kan beginnen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Ze beginnen daar gewoon vroeger met de kleuterschool, ik denk dat het an sich minder kwaad kan dan van die kinderen die pas echt ergens heen gaan als ze 4 zijn.
Zodat zijn moeder rust heeft bedoel je? Zodat je de juf opzadelt met een vervelend kind?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:07 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Bruce niet vroeg genoeg met school kan beginnen...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef amaranta het volgende:
Maar volgens mij gaan ze wel elke dag. En niet maar 2 keer 1 dagdeel zoals hier.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:07 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Bruce niet vroeg genoeg met school kan beginnen...
Ja, dat dacht ik ook, maar als je gaat zoeken dan blijkt de leerplicht in Belgie vanaf 6 jaar te zijn. Een jaar later dan in Nederland dus.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:09 schreef Grunsfan het volgende:
Volgens mij gaan alle 2,5 jarigen in Belgie naar school!
Inderdaad. En bij X-factor is het ook nog eens: hoe minder kandidaten, hoe meer uitloop. Bij Idols, Xfactor, Hollands got Talent en andere talentenjachten loopt het altijd uit...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
K*t X factor
Begin gewoon met de Pfaffs
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
K*t X factor
Begin gewoon met de Pfaffs
Je kunt het ook opnemen, je weet van tevoren dat het later begint.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad. En bij X-factor is het ook nog eens: hoe minder kandidaten, hoe meer uitloop. Bij Idols, Xfactor, Hollands got Talent en andere talentenjachten loopt het altijd uit...
Ik zit hier mn ogen proberen open te houden, wachten totdat het begint.
ach 38 minuten maarquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Je kunt het ook opnemen, je weet van tevoren dat het later begint.
Als ik het opneem kijk ik het niet terug. Ik ken mezelf onderhand een beetje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Je kunt het ook opnemen, je weet van tevoren dat het later begint.
Ja, en dat zal de komende weken zo blijven! Dus je er elke keer weer over verbazen en kwaad over maken is een beetje overbodigquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Lyndsey krijgt zelfs dr hond niet onder controle, wat een gezag heeft die toch
ik word niet kwaad hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, en dat zal de komende weken zo blijven! Dus je er elke keer weer over verbazen en kwaad over maken is een beetje overbodig!
ja ehhh JM he?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
"Als jij zo bent als ik voor m'n dochters was, dan ben je een goeie vader"
Ehhhh, die jongen is al jaren vader en ook al 9 jaar met je dochter
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:02 schreef frensje het volgende:
[..]
ja ehhh JM he?![]()
had Nicolas niet al een ring gegeven aan Debby?
zo bedoelde ik het eigenlijk ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou verder was er ook niks verkeerds aan, maar vond het gewoon zo grappig en zo serieus. Wel mooi eigenlijk hoe serieus hij dat deedKlonk alleen zo grappig
Ik moest ook al lachen toen ik dat bakje patat zagquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:08 schreef Mani89 het volgende:
Ben je in een chique restaurant bestel je patatekkes
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:56 schreef AnneLo het volgende:
Leuke aflevering vandaag. Leuk om te zien hoe verlegen Keano was toen hij met het briefje bezig was voor dat meisje.![]()
En ondanks hun sarcastische humor naar elkaar toe, lijkt het me dat Nicolas en Debby toch echt wel gek op elkaar zijn.
In België mogen de kindjes dus vanaf 2,5 jaar naar school, maar dat is niet verplicht. Ze hoeven niet eens hele dagen naar school als je dat zelf niet wilt. Een soort veredelde peuterspeelzaal is het dus. Daarentegen is de leerplicht in België dus idd vanaf 6 jaar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel.
Maar volgens mij gaan ze wel elke dag. En niet maar 2 keer 1 dagdeel zoals hier.
En ik weet niet hoe de leerplichtwet in Belgie verder is.
Hier in NL mág je vanaf 4 jaar naar school en móét je vanaf 5 pas.
Ik vond het echt genant, maar goed, misschien dat het zonder camera's anders is......quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:20 schreef Pisces29 het volgende:
"Zo ik ben net ten huwelijk gevraagd".
Heerlijk intiem met z'n 2En dan eerst nog een half uur kleppen over wat de verrassing is
En dan zelf je cadeau uitpakken. Wat een leuke aanloop
Ik zeg dat ook als obn-er. Hopla, gelijk die voornaam in het gesprek gooien.quote:Op zondag 25 april 2010 14:59 schreef Refurb het volgende:
De Pfaffertjes doen ook alsof iedereen hen kent hé.
"Ja, d'n Fay had dat ook"
"En toen wou Shania dat ook hebben"
Wij zeggen gewoon:
"Ja, m'n kind had dat ook"
"En toen wou haar nicht dat ook hebben"
Maar goed
Ah irritant vind ik dat; dan moet je maar raden of het bijv. iemands dochter, nichtje of vriendin betreft.quote:Op zondag 25 april 2010 15:28 schreef Noek het volgende:
Ik zeg dat ook als obn-er. Hopla, gelijk die voornaam in het gesprek gooien.
Mijn dinges zus en mijn dinges zo vind ik niet fijn uitspreken dus ik vermijd dat zoveel mogelijk. Dus zoveel zegt het niet.
Welnee, eerst zeg je: Anja dat is mijn buurvrouw en daarna heb je het over Anja.quote:Op zondag 25 april 2010 15:50 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ah irritant vind ik dat; dan moet je maar raden of het bijv. iemands dochter, nichtje of vriendin betreft.
precies!quote:Op zondag 25 april 2010 15:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Welnee, eerst zeg je: Anja dat is mijn buurvrouw en daarna heb je het over Anja.
Klaar, slotje, opgelost. Als je het dan niet begrijpt dan ben je een Nicolaas.
Gisteren nog gedaan tegen de achternicht van mijn buurvrouw. Ik moest Fay de groeten doen.quote:Op zondag 25 april 2010 19:53 schreef Refurb het volgende:
Zou jij tegen de buurvrouw van de achternicht van je oma al direct zeggen.
"Ja, Fay groeit als kool."
??
Ja, dat viel me ook opquote:Op zondag 25 april 2010 17:28 schreef Cracka-ass het volgende:
De volledige desinteresse van JM tijdens het verhaal van Nicolas.
Het leek ergens zo afstandelijk en dat terwijl ze elkaar al 9 jaar kennen?quote:Op zondag 25 april 2010 17:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Das omdat Nicolas gewoon NOG saaier en inhoudslozer en slomer stond te lullen dan JM altijd doet.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 20:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das omdat Nicolas gewoon NOG saaier en inhoudslozer en slomer stond te lullen dan JM altijd doet.
Das wel een gave eigenlijk, dat iemand dat kan, maar ik begreep wel dat ie afhaakte
Het deed mij vrij weinig eigenlijkquote:Op zondag 25 april 2010 20:26 schreef amaranta het volgende:
Ik vond het juis heel aandoenlijk allemaal.
* tisauch kon dat beeld ook niet wegdenken toen Nicolas zijn 'aanzoek' deed.quote:Op zondag 25 april 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik zo tenenkrommend vond; "Amai, debby, ik zie u zo graag, zo ontzettend graag zie ik u, ik kan geen dag meer zonder u, want ik zie u zo graag".
Alsjeblieft zegen dan vooral denkend aan wat we elke week van hun relatie zien
Maf he, had dat eerlijk gezegd niet verwacht.quote:Op zondag 25 april 2010 17:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij was ook gewoon erg serieus, hij gaf immers zijn laatste meisje weg.quote:Op zondag 25 april 2010 21:07 schreef tisauch het volgende:
[..]
* tisauch kon dat beeld ook niet wegdenken toen Nicolas zijn 'aanzoek' deed.
[..]
Maf he, had dat eerlijk gezegd niet verwacht.![]()
Mee eens, maar krijg het idee dat JM van Nicolas niet zo'n hoge pet op heeft.quote:Op zondag 25 april 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was ook gewoon erg serieus, hij gaf immers zijn laatste meisje weg.
quote:Op zondag 25 april 2010 21:12 schreef tisauch het volgende:
[..]
Mee eens, maar krijg het idee dat JM van Nicolas niet zo'n hoge pet op heeft.
Ik had niet het idee dat het wat met hem deed (en waarom ook na 9 jaar en twee kinderen verder).quote:Op zondag 25 april 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien toch dat hij moest slikken dat hij z'n laatste dochter weg gaf, ik weet niet hoe hij met Sam en Dave dit verhaal heeft gedaan?
Dat idee heb ik ook altijd. Zeker sinds die speech in de auto over het freelancewerk van Nicolas.quote:Op zondag 25 april 2010 21:12 schreef tisauch het volgende:
[..]
Mee eens, maar krijg het idee dat JM van Nicolas niet zo'n hoge pet op heeft.
Verrek, daar was ik idd aan het denken toen ik het gesprek tussen JM en Nicolas zag mbt huwelijksaanzoek.quote:Op maandag 26 april 2010 17:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd. Zeker sinds die speech in de auto over het freelancewerk van Nicolas.
quote:Op maandag 26 april 2010 17:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd. Zeker sinds die speech in de auto over het freelancewerk van Nicolas.
Dat was de grap juistquote:Op maandag 26 april 2010 17:52 schreef Refurb het volgende:
En dan zegt Debby ook nog: "Ik had een Louis Vuitton portemonnee verwacht."
Baah.. verwend mens.
Ik vond het een beetje pusherig, al zat het vast heel lief bedoeld zijnquote:Op maandag 26 april 2010 18:36 schreef Cyan het volgende:
Wat was Carmen een lieve oma met de liefdesbrief en het kaartje wat ze had gekocht!
Ze wist echt wel dat er een huwelijksaanzoek aan zat te komen, daar had ze tijdens hun vakantie in Mexico immers aardig op aangestuurd (denk aan hun etentje 's avonds met 2 slapende kinderen).quote:Op maandag 26 april 2010 18:36 schreef Cyan het volgende:
Ik had wel verwacht dat Debby wat enthousiaster zou reageren.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:03 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ze wist echt wel dat er een huwelijksaanzoek aan zat te komen, daar had ze tijdens hun vakantie in Mexico immers aardig op aangestuurd (denk aan hun etentje 's avonds met 2 slapende kinderen).
"we zijn het enige stel dat nog niet getrouwd is"
"ik wil zo graag eens een mooie jurk aan"
"zou zo leuk zijn voor Keano"
Kortom; 3 geweldige redenen om te trouwen.
pop the question, zei ze ook nogquote:Op maandag 26 april 2010 20:03 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ze wist echt wel dat er een huwelijksaanzoek aan zat te komen, daar had ze tijdens hun vakantie in Mexico immers aardig op aangestuurd (denk aan hun etentjTe 's avonds met 2 slapende kinderen).
"we zijn het enige stel dat nog niet getrouwd is"
"ik wil zo graag eens een mooie jurk aan"
"zou zo leuk zijn voor Keano"
Kortom; 3 geweldige redenen om te trouwen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:31 schreef Refurb het volgende:
Ik vind het wel tijd worden voor een nieuw topic!
"Nu mét relatieperikelen" is zo cliché.
en gelijk maar in die zelfde zure badjas als waar sam ook altijd in loopt als hij uit bed komtquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:21 schreef MelR het volgende:
hmm ook voor het eerst dat Sam Kelly wakker maakt...ipv andersom! haha !
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en gelijk maar in die zelfde zure badjas als waar sam ook altijd in loopt als hij uit bed komt
dat ding is gewoon azijngroen uitgeslagen van ranzigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |