Wat een lul is het ook, dan ga je toch weg zonder zoen?? Als een hondje achter Debby aan lopen, how low can you go.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:12 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou he? Belachelijk! Terecht dat ze hem negeerde op een gegeven moment. Ook dat "drama" toen hij de deur uitging en om een kusje wilde.
Dat was idd tenenkrommendquote:Op woensdag 21 april 2010 08:44 schreef Koningin het volgende:
Die aflevering van vrijdag met Nicolas.......OMG, wat is het toch een raar figuur, dat gesprek over dat trouwen![]()
Ja, vind ik ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef Mula het volgende:
Als je deze aflevering ziet, was Bompa vroeger best een leuke man. Ik kijk nog niet zo land dus ik ken hem alleen als oude zeurderige wat afwezige man.
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Ah het is de tribute aflevering, die heb ik ook nog niet eerder gezien
Jaaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef fespo het volgende:
hahaha zo grappig hoe die kleine Kiano(?) nadeed
komtquote:Debby en Nicolas gaan met Keano shoppen voor een schooluniform.Hij gaat voor de eerste keer naar school.Vanwege vaderdag wordt Bruce in het zonnetje gezet, evenals Sam.Keano heeft een enorm ochtendhumeur maar moet desondanks toch naar school.Kenji en Shania steken hem een hart onder de riem.Debby pinkt een traantje weg als ze haar oudste zoon de school ziet binnengaan.
Nee je bedoelt hoe die kleine Kenji nadeed?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef fespo het volgende:
hahaha zo grappig hoe die kleine Kiano(?) nadeed
is nog een week of 8/9 dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef Rauzer het volgende:
Seizoen 6 en 7 zijn trouwens maar heel kort, 26 afleveringen totaal. Seizoen 8 heeft er 18. Dus nog maar 44 doordeweekse afleveringen, neem niet aan dat ze seizoen 9 ook gaan uitzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |