abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80423158
Ook grappig om te zien hoe enthousiast mensen hier werden na de aankondiging van het huwelijk en hoe negatief iedereen weer is na de aflevering van gisteren
pi_80423651
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:20 schreef Rianne84 het volgende:
Ook grappig om te zien hoe enthousiast mensen hier werden na de aankondiging van het huwelijk en hoe negatief iedereen weer is na de aflevering van gisteren

Nou hè
Ik zat toen al te mekkeren, was toch overduidelijk. Ik heb dat fragment overigens nooit gezien, maar hoe kan 1 fragment alles wat je elke week ziet weer rechtbreien denk ik dan?
Zal nog wel een 3e kindje aan komen, ook om de relatie weer nieuw leven in te blazen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_80424012
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou hè
Ik zat toen al te mekkeren, was toch overduidelijk. Ik heb dat fragment overigens nooit gezien, maar hoe kan 1 fragment alles wat je elke week ziet weer rechtbreien denk ik dan?
Zal nog wel een 3e kindje aan komen, ook om de relatie weer nieuw leven in te blazen.
Zou wel leuk zijn voor onze Pfafft-tour, kunnen we meteen even mee naar die enge gyneacoloog om zijn wenkbrauwen te knippen
pi_80426454
wel leuk om sam Nederlands te horen zingen
pi_80430435
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:25 schreef MelR het volgende:
wel leuk om sam Nederlands te horen zingen

Ja vond ik ook Heel vreemd ook
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:49:24 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80432146
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:54 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn voor onze Pfafft-tour, kunnen we meteen even mee naar die enge gyneacoloog om zijn wenkbrauwen te knippen
Ja haha.
En idd Sam in het Nederlands. Wel gaaf
pi_80444804
Ik zag juist overduidelijk een Nicolas die Debby een beetje zat te pesten onder het mom van 'kindertjes die vragen worden overgeslagen'.... heel overdreven doen alsof je niet wil trouwen maar ondertussen al lang het plan hebben om haar thuis te vragen.. (werkte bij Friends met Chandler en Monica ook ).
pi_80446812
Ik heb het gemist vrijdagavond Ik trek zo laat gewoon niet meer tegenwoordig

Dat van dat derde kindje denk ik ook, Pisces
  zondag 18 april 2010 @ 15:43:35 #159
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80447260
Dat weet ik zo net nog niet. Debby heeft nu body waar je u tegen zegt. En ze heeft dr tieten laten vergroten etc.
Is zij zo ijdel dat ze een derde zwangerschap laat zitten, of maakt dat haar niet uit? Ik zie het Kelly bijvoorbeeld nog niet doen.
Lindsey misschien wel.
pi_80447334
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:43 schreef amaranta het volgende:
Dat weet ik zo net nog niet. Debby heeft nu body waar je u tegen zegt. En ze heeft dr tieten laten vergroten etc.
Is zij zo ijdel dat ze een derde zwangerschap laat zitten, of maakt dat haar niet uit? Ik zie het Kelly bijvoorbeeld nog niet doen.
Lindsey misschien wel.

Kelly zei laatst toch dat een derde helemaaaaaaaaaaaaaaal niet wilde?
Lindsey, welnee, die is al overspannen van de 2 die ze nu heeft

En Debby hoeft het niet om het lichaam te laten hoor, na 2 kids ziet ze er toch ook zo uit, zal na een derde ook niet ineens een dik varken worden
Ik snap niet waar dan die wens voor een derde vandaan moet komen, ze is nog amper uit d'r drukke baan weg, besteed maar eens tijd aan de 2 die je hebt denk ik dan.
pi_80447406
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef lily het volgende:

Dat van dat derde kindje denk ik ook, Pisces

Oh trouwens, ik had het alleen maar uit het verhaal dat iemand hier laatst poste dat Debby misschien nog een 3e (meisje) wilde , was er zelf in geen miljoen jaar opgekomen , ze is amper met die 2 bezig en het liefst werkt ze nog de klok rond.
En dan ook weer het verhaal van Nicolas dat ze eik geen kids wilde.

En als relatie-redmiddel, (ja past wel in het plaatje huwelijk en nieuw kindje) dan is ze nog meer moe en kan Nicolas nog meer zeiken dat ze altijd moe is en er nooit is, of gaat ze dan ineens wél meer met haar kindjes doen?
  zondag 18 april 2010 @ 15:49:53 #162
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80447428
Mja, heeft Sam er geen knoopje in laten leggen? Dat is wel ooit ter sprake gekomen.
Dave ziet er nu al 30 jaar ouder uit
pi_80449535
Kelly heb ik ooit een keer horen zeggen dat ze geen kinderen meer wil. Lindsey zei hetzelfde in een interview in de flair.
Debby heb ik alleen eens horen zeggen dat ze een meisje wilde (maar die zekerheid heeft ze natuurlijk nooit).
pi_80478767
ehmm misschien ligt het aan mij...maar waarom moet alles meteen zo overdreven en groot als de pfaffs wat nieuws kopen?...je hoort nu al 3 afleveringen dat Lindsey en Dave voor bruce een schommel willen kopen...(kind kan nog niet eens zelsftandig zitten in de hh maar toch een schommel, oke) en dan kopen ze dus een houten ballorig toestel waar je U tegen zegt...maar geen schommel te bekennen hoor...wel een glijbaan, brug, zandbak,klimrek..
En hetzelfde met nicholas en Debby...een kinderbadje kopen?...neeeeej joh meteen een 2 in een bad met allerlei opblaasbare speeldingen erbij, waar de kids dan 2 minuten inzitten en dan kleumend van de kou uitrennen..maarja..wel leuk voor de kids natuurlijk, maar zouden ze echt niet even blij zijn met gewoon een schommel en een zwembadje met een emmer en een gieter erbij?.
pi_80482500
Zag in de tvgids dat vrijdag de laatste herhaling-aflevering is Misschien wel zo gezond
pi_80486620
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:58 schreef Rianne84 het volgende:
Zag in de tvgids dat vrijdag de laatste herhaling-aflevering is Misschien wel zo gezond
Laatste van seizoen 5. volgens mij beginnen ze maandag gewoon met seizoen 6 Sterker nog als ik de schemas van rtl 7 van mei er bij pak staan De Pfaffs gewoon in het schema
http://media.rtl.nl/media(...)ema/2010/RTL7MEI.PDF

[ Bericht 17% gewijzigd door themauster op 19-04-2010 16:59:29 ]
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_80487458
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:49 schreef themauster het volgende:

[..]

Laatste van seizoen 5. volgens mij beginnen ze maandag gewoon met seizoen 6 Sterker nog als ik de schemas van rtl 7 van mei er bij pak staan De Pfaffs gewoon in het schema
http://media.rtl.nl/media(...)ema/2010/RTL7MEI.PDF
Ik schrok al
pi_80488397
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:19 schreef MelR het volgende:
ehmm misschien ligt het aan mij...maar waarom moet alles meteen zo overdreven en groot als de pfaffs wat nieuws kopen?...je hoort nu al 3 afleveringen dat Lindsey en Dave voor bruce een schommel willen kopen...(kind kan nog niet eens zelsftandig zitten in de hh maar toch een schommel, oke) en dan kopen ze dus een houten ballorig toestel waar je U tegen zegt...maar geen schommel te bekennen hoor...wel een glijbaan, brug, zandbak,klimrek..
En hetzelfde met nicholas en Debby...een kinderbadje kopen?...neeeeej joh meteen een 2 in een bad met allerlei opblaasbare speeldingen erbij, waar de kids dan 2 minuten inzitten en dan kleumend van de kou uitrennen..maarja..wel leuk voor de kids natuurlijk, maar zouden ze echt niet even blij zijn met gewoon een schommel en een zwembadje met een emmer en een gieter erbij?.
Als je geld genoeg hebt, waarom zou je het niet uitgeven dan?
pi_80490237
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:37 schreef Frenkel het volgende:

[..]

Als je geld genoeg hebt, waarom zou je het niet uitgeven dan?
Omdat die kinderen te verwend raken, net als met die aflevering waar die paashaas kwam. Kilo's chocolade kregen ze .
  maandag 19 april 2010 @ 19:04:14 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80491587
Ik schrok ook al. Hoe moet ik dan ooit de tijd tussen kwart voor acht en half negen overbruggen.
Ik heb er speciaal mijn sociale leven voor opgezegd namelijk
  maandag 19 april 2010 @ 20:15:22 #171
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80494796
Heeft er iemand een screencap gemaakt??
Nicolas tegen Debby: "ik ben trots op je"
Zeldzaam, zeldzaam zeg ik je!
pi_80518502
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef amaranta het volgende:
En hij keek ook werkelijk heel trots naar d'r vond ik.
pi_80519720
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef amaranta het volgende:
Nadat hij eerst een waslijst aan het opzeiken was.
Zo doe ik dat ook altijd en uit eigen bron kan ik vertellen dat het een afschuwelijke karaktertrek is.

Anyway, dan zit je daar dus een klant te helpen en dan komt die blonde retard zeiken over een kast. Dan ga je daar als dienstverlenend schaap ook nog eens tegenin waar de klant bij is!
Dat doe je toch niet?!
Go hard or go home
pi_80519808
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:10 schreef Noek het volgende:

[..]

Nadat hij eerst een waslijst aan het opzeiken was.
Zo doe ik dat ook altijd en uit eigen bron kan ik vertellen dat het een afschuwelijke karaktertrek is.

Anyway, dan zit je daar dus een klant te helpen en dan komt die blonde retard zeiken over een kast. Dan ga je daar als dienstverlenend schaap ook nog eens tegenin waar de klant bij is!
Dat doe je toch niet?!
Nou he? Belachelijk! Terecht dat ze hem negeerde op een gegeven moment. Ook dat "drama" toen hij de deur uitging en om een kusje wilde.
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:13:21 #175
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_80519826
Ik heb t niet gezien gisteren, jammer genoeg
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')