Sssst!!! Straks komt dit topic nooit volquote:Op maandag 12 april 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
En de volgende keer heb ik geen LAPO en is de nieuwe de lul met weer de vragen waarom den Bompa erbij staat
quote:Op maandag 12 april 2010 21:00 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Sssst!!! Straks komt dit topic nooit vol
Dat was natuurlijk een bacotje.quote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef Rianne84 het volgende:
Het viel me zowaar op dat Lindsey niet meedeed met de champagne, ze zat aan de cola light
...me too. Ik lette er ook echt op nu.quote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef Rianne84 het volgende:
Het viel me zowaar op dat Lindsey niet meedeed met de champagne, ze zat aan de cola light
Dat valt me nou van je tegenquote:Op maandag 12 april 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij leest nog niet zo lang mee zeker?
Ja idd, en de ene spagaat na de andere....quote:Op maandag 12 april 2010 22:43 schreef Extranenergy het volgende:
[..]
...me too. Ik lette er ook echt op nu.
Kelly kan echt goed schaatsen
Oooo, vandaar dat chagerijnige gezicht aan tafel.......quote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef Rianne84 het volgende:
Bah ik vind het nog steeds een akelig, lelijk kind met totaal geen leuke uitstraling net zoals die kids van Lindsey waarvan het lijkt of ze verstandelijk gehandicapt zijn. Nu zijn pa&ma ook niet van de knapsten bovendien kwa intelligentie komen ze al niet te bijster over dus ze hebben het niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef Refurb het volgende:
Fay heeft best wat weg van Hare Koninklijke blabla Amalia.
[ afbeelding ]
Ook zo'n geknepen gezicht.
O ik kreeg juist meer het idee dat hij heel trots naar haar zat te kijken!! Maar nu je het zegt, hij kon natuurlijk ook verlekkerd naar de nietsverhullende pakjes van die mannen kijkenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef Refurb het volgende:
Volgens mij was Nicolas ergens heel anders naar aan het kijken dan Kelly op het ijs.
Wie kan raden wat?
Ja, kijk die filmpjes ook altijd. Dave schrok geloof ik wel van die opmerking van Bruce. Laten we het er maar op houden dat hij nog klein is en niet altijd weet wat hij zegt (of een ernstig gevalletje jaloezie).quote:Op woensdag 14 april 2010 19:29 schreef Extranenergy het volgende:
Hebben jullie ook de filmpjes op vtm gezien? Die van Bruce met 'beste vrienden'.... arme Fay. Ik vind haar zo schattig. Vind Bruce steeds leuker maar hij kwam in dit filmpje helemaal niet lief uit de hoek op het eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |