Hij mist een dikke penis bij zijn vrouw, de homoquote:Was inderdaad nogal genant gedrag, dat van Nicolas (Volgens mij is hun sexleven niet zo geweldig. Hij klaagt er vaker over, al jaren).
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hij mist een dikke penis bij zijn vrouw, de homo
quote:
Ik zeg gewoon "Hoiquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel er nog een stuk of 20 aankomen dit weekend, voortaan verwachten we verplicht commentaar over de afleveringen
Why?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel er nog een stuk of 20 aankomen dit weekend, voortaan verwachten we verplicht commentaar over de afleveringen
quote:
Dat komt door dat kutte XFactor. De show loopt altijd uit, en dan hebben ze elke week nog een optreden van een celeb. Je kunt denk ik gerust pas om 23.30 gaan kijken, eerder is er toch nog geen Pfaff te zien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:35 schreef Cyan het volgende:
Ik vind de tijd dat het uitgezonden wordt wel steeds later worden.
Nou, we hadden laatst nog een jammerende snotterende huilie Lyndsey tochquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:07 schreef Zana het volgende:
wat mij opvalt is dat ze alleen maar de "mooie" dingen laten zien, alsof ze nooit echte problemen hebben
het is wel leuk om te zien hoe te kinderen groter worden en dat ze het altijd gezellig samen hebben bij familieuitjes
Keiharde TVP (als het je niet bevalt eet je je pantoffel maar opquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook! En Carmen vind ik er nu ook een stuk beter uitzien met dat langere haar en andere kleur lippenstift.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:30 schreef Urquhart het volgende:
Lyndsey is er wel op vooruitgegaan qua uiterlijk in de nieuwe afleveringen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:18 schreef Refurb het volgende:
Pisces, waarom staat bompa nog erbij?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat die in de vorige delen staat, ik neem gewoon de OP over
Wel eens meegekregen dat er nog ook de herhalingen op tv zijn?quote:
Tja, je zult andere tijden moeten gaan instellen nu, X Factor gaat nog tot eind mei uitlopenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou onze mediarecorder heeft maarliefst 7 minuten opgenomen van de pfaffs
Ja wel kroketten uit de muur, maar brood nog nooit gezienquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:04 schreef Refurb het volgende:
Gaan jullie nooit met de trein?
Zat van zo'n kraampjes.
Vooral Smullers, die zitten internationaaaaal![]()
Ja, daar is hij ook niet meer te zien nuquote:Op zondag 11 april 2010 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel eens meegekregen dat er nog ook de herhalingen op tv zijn?
Zo hey poe poe wel net de begrafenis gehadquote:Op zondag 11 april 2010 01:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, daar is hij ook niet meer te zien nu. Hij was trouwens donderdag direct al uit de leader, snel gedaan!
De Pfaffs hebben hem er zelf ook direct uitgegooidquote:Op zondag 11 april 2010 01:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo hey poe poe wel net de begrafenis gehadVeel mensen vinden dat hij er bij hoort na zoveel seizoenen. Prima toch.
Ja je snapt het verschil niet tussen een tv-serie en een discussieforum?quote:Op zondag 11 april 2010 01:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De Pfaffs hebben hem er zelf ook direct uitgegooid.
quote:
Dubbelaflevering tenminstequote:Op zondag 11 april 2010 11:42 schreef Rianne84 het volgende:
Stomme X-factor! Ik vind dat de reclame tussen de Pfaff's weggelaten moet worden ter compensatie
quote:Op zondag 11 april 2010 11:42 schreef Rianne84 het volgende:
Stomme X-factor! Ik vind dat de reclame tussen de Pfaff's weggelaten moet worden ter compensatie
Even vragen waar ze in Belgie brood uit de muur halenquote:Op zondag 11 april 2010 01:04 schreef Rauzer het volgende:
Ja wel kroketten uit de muur, maar brood nog nooit gezien!
is heel gebruikelijk in Belgie! Hier een dorp verderop heeft de bakker het ook, maar woon dan ook zo'n half uurvan Brasschaat afquote:Op zondag 11 april 2010 01:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja, je zult andere tijden moeten gaan instellen nu, X Factor gaat nog tot eind mei uitlopen.
[..]
Ja wel kroketten uit de muur, maar brood nog nooit gezien!
quote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu nog witte wijn uit de muur en dan is Carmen ook tevreden
quote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu nog witte wijn uit de muur en dan is Carmen ook tevreden
Die zou ze binnen twee jaar op hebben, die 700 flessenquote:Op zondag 11 april 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met die kelder die ze hebben kunnen ze wel 10 jaar vooruit
Of misschien ook niet
quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:Toch is de kans dat ze zonder drank zouden komen te zitten veeeeeeeeeeeeel kleiner dan dat ze zonder brood komen te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |