Nee, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:21 schreef Grunsfan het volgende:
Maar die school waar ze op die leeftijd heen gaan, is toch ook gewoon een soort psz? Al die kindertjes daar zijn dan 2,5, ze gaan heus niet meteen scheikunde leren hoor...
Ik denk dat je met Bruce niet vroeg genoeg met school kan beginnen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Ze beginnen daar gewoon vroeger met de kleuterschool, ik denk dat het an sich minder kwaad kan dan van die kinderen die pas echt ergens heen gaan als ze 4 zijn.
Zodat zijn moeder rust heeft bedoel je? Zodat je de juf opzadelt met een vervelend kind?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:07 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Bruce niet vroeg genoeg met school kan beginnen...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef amaranta het volgende:
Maar volgens mij gaan ze wel elke dag. En niet maar 2 keer 1 dagdeel zoals hier.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:07 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Bruce niet vroeg genoeg met school kan beginnen...
Ja, dat dacht ik ook, maar als je gaat zoeken dan blijkt de leerplicht in Belgie vanaf 6 jaar te zijn. Een jaar later dan in Nederland dus.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:09 schreef Grunsfan het volgende:
Volgens mij gaan alle 2,5 jarigen in Belgie naar school!
Inderdaad. En bij X-factor is het ook nog eens: hoe minder kandidaten, hoe meer uitloop. Bij Idols, Xfactor, Hollands got Talent en andere talentenjachten loopt het altijd uit...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
K*t X factor
Begin gewoon met de Pfaffs
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
K*t X factor
Begin gewoon met de Pfaffs
Je kunt het ook opnemen, je weet van tevoren dat het later begint.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad. En bij X-factor is het ook nog eens: hoe minder kandidaten, hoe meer uitloop. Bij Idols, Xfactor, Hollands got Talent en andere talentenjachten loopt het altijd uit...
Ik zit hier mn ogen proberen open te houden, wachten totdat het begint.
ach 38 minuten maarquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Je kunt het ook opnemen, je weet van tevoren dat het later begint.
Als ik het opneem kijk ik het niet terug. Ik ken mezelf onderhand een beetje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Je kunt het ook opnemen, je weet van tevoren dat het later begint.
Ja, en dat zal de komende weken zo blijven! Dus je er elke keer weer over verbazen en kwaad over maken is een beetje overbodigquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Lyndsey krijgt zelfs dr hond niet onder controle, wat een gezag heeft die toch
ik word niet kwaad hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, en dat zal de komende weken zo blijven! Dus je er elke keer weer over verbazen en kwaad over maken is een beetje overbodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |