abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80528700
Beste Fok!kers,

Al een tijdje wil ik mijn vriendin ten huwelijk vragen. Tot op afgelopen weekend had ik alleen nog niet het goede moment gevonden en het ook niet aangedurfd. Maar afgelopen weekend zijn we naar Parijs geweest. Fantastisch weer, veel gezien en gedaan. En aan het eind van onze laatste dag stonden we op een uitkijkpunt bij de Eifeltoren, super romantisch! En op dat moment wist ik het...dit is HET moment. Maar helaas geen ring bij me. Toch een poging tot een aanzoek gedaan. Maar het ging zo lomp (mede doordat ik geen ring had) dat ik het moment volledig heb verpest. Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was. Het bleek dat ze al doorhad dat ik een ring had aangeschaft, dus ze had een optelsom gemaakt ring + weekend Parijs = huwelijksaanzoek. Heel blij had ze het aan haar zus verteld en heel het weekend liep ze te hopen op het moment dat ik op mijn knieën zou gaan... Ze had al een heel beeld in haar hoofd hoe ze het haar ouders wilde gaan vertellen, hoe ik haar in Parijs (de stad van haar dromen) ten huwelijk had gevraagd. Kortom, ik heb haar droom verpest.

Logischerwijs voel ik me sindsdien echt klote. Niet om mezelf, maar om het feit dat ik haar flink heb gekwetst. Natuurlijk wil ik nog steeds haar ten huwelijk vragen. Maar het momentum is weg. Parijs als locatie kan ik schudden nu. Maar waar dan wel? Volgende week gaat ze wegens privé omstandigheden een tijdje naar het buitenland, naar familie. Ik wil haar vóór die tijd alsnog ten huwelijk vragen. Op de juiste manier. Hoewel ze me vergeven heeft weet ik niet of ze het accepteert als ik het nu alsnog doe. Want de spontaniteit is wel een beetje weg natuurlijk.

Kortom, ik weet even niet meer wat ik moet doen. Hoe ik het nu moet aanpakken. Bijna vanzelfsprekend is dit de eerste keer dat ik iemand ten huwelijk vraag dus ik heb geen idee hoe ik het moet aanpakken.

HELP!

Dank!
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:58:24 #2
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_80528761
Stuur gewoon een keer een smsje tijdens het poepen.

Niet zo sentimenteel man, is nergens voor nodig.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_80528776
je hebt haar toch ten huwelijk gevraagd
en je had een ring gekocht, maar die niet meegenomen naar parijs
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:59:36 #4
167595 mirved
Infobesitas
pi_80528795
Romantisch etentje en dan regelen met de ober dat hij de ring in haar glas doet halverwege de avond.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_80528822
dat weten wij toch ook niet?
persoonlijk zou ik nee zeggen als iemand me in parijs op de eifeltoren vraagt alleen al omdat ie het lef heeft het op die manier te doen
vraag mij maar gewoon op een rustig en redelijk normaal moment

wat ik wil zeggen: iedereen zn ding en ik weet die van haar niet...

misschien proberen de boel zo goed mogelijk na te maken thuis?
levensgrote fotos van de skyline van parijs op de ramen plakken, overal van die windwaaiers zetten en frans gemurmel uit de luidsprekers laten komen?
dat zou ik dan wel weer cute vinden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:00:47 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80528823
Ik vind de eiffeltoren lang niet zo trouwaanzoekwaardig als het uitzicht bij de sacre coeur 'savonds als er allemaal mensen zijn die muziek maken daar etc .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_80528833
Romantisch etentje thuis, kaarsen enzo, ze zal het aan zien komen nu uiteraard, maar als je op je knieën gaat en je excuses deelt en dergelijken moet het wel goedkomen dacht ik zo.
_________________O_________________
pi_80528847
Dude, zij moet gewoon niet zo zeiken. Ik zou niet om kunnen gaan met vrouwen waarbij alles altijd maar perfect moet.

De perfectie zit hem ook in de imperfectie, niet waar? Als je een beetje stuntelt, laat je ook zien dat het je zenuwachtig maakt en dat is dan weer een bevestiging voor haar hoeveel jij erom geeft.

We leven niet in een film, dacht ik.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_80528894
en als ze niet met je wil trouwen om hoe het aanzoek gaat zou ik het sowieso maar laten zitten

en jij kunt er toch ook niks aan doen dat zij al tegen dr zus gezegd had wat alleen nog maar bestond in haar hoofd?

ja ik weet het, ik spreek mn post van net tegen, maar ik probeerde alleen maar een punt te maken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:05:26 #10
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_80528947
Tering hee, in plaats van dat ze blij is dat jij met haar oud wilt worden leeft ze liever in haar eigen droomwereld en als je héél erg je best doet om daarin te passen, dan mag je blijven. Ik zou direct opstappen, met zo'n psycho case kan je nooit gelukkig worden.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_80528996
Dus omdat jij niet hebt voldaan aan haar beeld van het ideale huwelijksaanzoek is ze nu pissed off?

Nou, lekker dan

En moet je trouwens persé een ring hebben bij het aanzoek? Die kan toch later nog? Of ben ik met deze uitspraak niet "bij de tijd"?
pi_80529048
Later lach je hierom
pi_80529096
OMG, vrouwen met een te geromantiseerd beeld van het leven zeker teveel domme vrouwenseries gekeken?

Man, wat boeit het dat het wat lomp is gegaan? Het gaat toch om het idee.

Wat een kut
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:14:43 #14
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_80529215
uhm dus je vroeg haar ten huwelijk,alleen wat klunzig en zonder ring,en nu doet ze net alsof er geen aanzoek is geweest? wat antwoordde ze dan tijdens jouw stuntelige aanzoek? ik snap niks van zo'n soort vrouwen
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:15:21 #15
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_80529229
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef Urquhart het volgende:
Later lach je hierom
Dan maar hopen dat hij dan net zo hard lacht als ik nu
pi_80529499
Wie denkt ze wel dat ze is?!? Je kiest een prachtig moment uit en doet haar een aanzoek. Goed, het liep allemaal niet zoals zij het heeft gewenst maar je hebt haar gevraagd.
Jij hebt niks meer te doen, zij daarentegen des te meer. In de eerste plaats: ja (of nee) zeggen.
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_80529559
Waarom zou je een hoop geld uit gaan geven aan een ring en een dure trouwerij (ze heeft daar waarschijnlijk ook wel haar droombeeld over) als ze zo reageerd. Ze kan best teleurgesteld zijn maar ik zou het zelf als manzijnde een volgende aanzoek voor minimaal een jaar uitstellen. Een aanzoek doen is niet iets wat je zomaar doet als ze er niet op ingaat pech gehad. Ik had een weekje Brazilie geboekt van dat geld wat je voor de bruiloft hebt gespaard en lekker genieten daar 1-2 weekjes. Lekker achter de vrouwtjes aan gaan ook natuurlijk. Je gaat toch niet als een tam hondje achter haar aan blijven lopen en "weer" een aanzoek doen binnen een week.
pi_80529798
Maar waarom had je die ring dan niet bij je? Epic Fail.
pi_80529800
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef OcmeRemco het volgende:
Het bleek dat ze al doorhad dat ik een ring had aangeschaft, dus ze had een optelsom gemaakt ring + weekend Parijs = huwelijksaanzoek. Heel blij had ze het aan haar zus verteld en heel het weekend liep ze te hopen op het moment dat ik op mijn knieën zou gaan... Ze had al een heel beeld in haar hoofd hoe ze het haar ouders wilde gaan vertellen, hoe ik haar in Parijs (de stad van haar dromen) ten huwelijk had gevraagd. Kortom, ik heb haar droom verpest.
Pardon? En hoe zit het met haar actie die jouw droom verpest heeft?!

Ze heeft nu al allerlei verwachtingen. Verwachtingen over het aanzoek (wat jij nooit waar kunt maken omdat het alleen in haar droomwereld zo gaat!) Verwachtingen over de trouwerij (same there!) Verwachtingen over het huwelijk. Jij gaat dat nooit waar kunnen maken, zult haar dus blijven teleurstellen.

Vergeet je aanzoek! Zeg haar dat het niet eerlijk van haar is dat ze zo reageert. Probeer het over een half jaar misschien nog eens.
pi_80530025
Een beetje vreemd verhaal eigenlijk .

Maar goed, wat misschien leuk is, is om een aantal erg grote posters van Parijs te regelen en ergens op te hangen, een tafeltje erbij te zetten met stokbrood en wijn en eventueel nog een foute vioolspeler inhuren(of een verklede vriend). Een beetje verrassende plaats is misschien wel handig voor het effect, misschien ergens op een vaste wandelroute?
pi_80530111
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Een beetje vreemd verhaal eigenlijk .

Maar goed, wat misschien leuk is, is om een aantal erg grote posters van Parijs te regelen en ergens op te hangen, een tafeltje erbij te zetten met stokbrood en wijn en eventueel nog een foute vioolspeler inhuren(of een verklede vriend). Een beetje verrassende plaats is misschien wel handig voor het effect, misschien ergens op een vaste wandelroute?
pi_80530215
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:37 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja god, ik leef mij in in dat wijf van hem
pi_80530254
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:58 schreef _Michiel_ het volgende:
Stuur gewoon een keer een smsje tijdens het poepen.

Niet zo sentimenteel man, is nergens voor nodig.
Ik moest lachen

Ontopic: eerst even mijn mening. Ik vind het eigenlijk meer haar probleem dat ze er zo'n big deal van gemaakt heeft. Ze mag toch al blij zijn dat je het probeert, zo veeleisend dat het precies moet zoals het plaatje dat in haar hoofd zit. Natuurlijk loopt het dan op een teleurstelling uit, maar nogmaals, haar probleem want zij heeft het zo geromantiseerd.

Goed als je het dan toch goed wil maken heb ik nog wel een idee. Kleed je huis (of slaapkamer ofzo) aan zoals Parijs. Je kan bijvoorbeeld een nep eiffeltoren neerzetten en al die andere dingen, je hebt wel van die kartonnen vouwdingen daarvan, of zo'n 3D-puzzel. Zet franse muziek op, kook een franse maaltijd, the works. Het aanzoek kan je dan doen in de vorm van een mime-act
Succes ermee!
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:42:45 #24
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80530313
Verwende wijven
Snollebolt
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 18:45:17 #25
236264 crew  capricia
pi_80530407
Hoe lomp was je eigenlijk TS? Want dat wordt niet echt duidelijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')