Verrek, daar was ik idd aan het denken toen ik het gesprek tussen JM en Nicolas zag mbt huwelijksaanzoek.quote:Op maandag 26 april 2010 17:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd. Zeker sinds die speech in de auto over het freelancewerk van Nicolas.
quote:Op maandag 26 april 2010 17:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd. Zeker sinds die speech in de auto over het freelancewerk van Nicolas.
Dat was de grap juistquote:Op maandag 26 april 2010 17:52 schreef Refurb het volgende:
En dan zegt Debby ook nog: "Ik had een Louis Vuitton portemonnee verwacht."
Baah.. verwend mens.
Ik vond het een beetje pusherig, al zat het vast heel lief bedoeld zijnquote:Op maandag 26 april 2010 18:36 schreef Cyan het volgende:
Wat was Carmen een lieve oma met de liefdesbrief en het kaartje wat ze had gekocht!
Ze wist echt wel dat er een huwelijksaanzoek aan zat te komen, daar had ze tijdens hun vakantie in Mexico immers aardig op aangestuurd (denk aan hun etentje 's avonds met 2 slapende kinderen).quote:Op maandag 26 april 2010 18:36 schreef Cyan het volgende:
Ik had wel verwacht dat Debby wat enthousiaster zou reageren.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:03 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ze wist echt wel dat er een huwelijksaanzoek aan zat te komen, daar had ze tijdens hun vakantie in Mexico immers aardig op aangestuurd (denk aan hun etentje 's avonds met 2 slapende kinderen).
"we zijn het enige stel dat nog niet getrouwd is"
"ik wil zo graag eens een mooie jurk aan"
"zou zo leuk zijn voor Keano"
Kortom; 3 geweldige redenen om te trouwen.
pop the question, zei ze ook nogquote:Op maandag 26 april 2010 20:03 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ze wist echt wel dat er een huwelijksaanzoek aan zat te komen, daar had ze tijdens hun vakantie in Mexico immers aardig op aangestuurd (denk aan hun etentjTe 's avonds met 2 slapende kinderen).
"we zijn het enige stel dat nog niet getrouwd is"
"ik wil zo graag eens een mooie jurk aan"
"zou zo leuk zijn voor Keano"
Kortom; 3 geweldige redenen om te trouwen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:31 schreef Refurb het volgende:
Ik vind het wel tijd worden voor een nieuw topic!
"Nu mét relatieperikelen" is zo cliché.
en gelijk maar in die zelfde zure badjas als waar sam ook altijd in loopt als hij uit bed komtquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:21 schreef MelR het volgende:
hmm ook voor het eerst dat Sam Kelly wakker maakt...ipv andersom! haha !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |