Alleen bruce? Ik denk dat die het hoogst scoortquote:Op woensdag 14 april 2010 21:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zou Bruce wel eens een IQ test willen zien afleggen
En wie het laagste danquote:Op woensdag 14 april 2010 22:55 schreef amaranta het volgende:Alleen bruce? Ik denk dat die het hoogst scoort
nee jmquote:Op woensdag 14 april 2010 23:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En wie het laagste danSam
Hij kon anders mooi vertellen dat de bal rond was en hij de keeperquote:Op woensdag 14 april 2010 23:41 schreef Inca het volgende:
nee jm
Ik kan die afleveringen niet zien helaas...quote:Op donderdag 15 april 2010 09:19 schreef Spablauw het volgende:
http://www.vtm.be/de-pfaffs/fay-verdrietig
http://www.vtm.be/de-pfaffs/in-de-pompbak
http://www.vtm.be/de-pfaffs/michael-jackson
Waarom zitten/staan/dansen/klimmen die kids altijd op kasten, tafels, aanrechten?
Ik houd mijn hart af en toe vast!
Ja ze loopt echt raar.Ook al toen ze niet zwanger was.Af en toe leek heet alsof ze helemaal naar voren gebukt liep.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef Refurb het volgende:
Oeioei, hoe Lyndsey kwam aanlopen naar dat beursgebouw.
Tja, kun je je zeker niet meer herinneren, maar dat valt op joh.
Heel raar..
Kunt morgen evt. kijken bij de herhaling,![]()
Ik heb ze volgens mij allemaal al drie keer gezien of zo, maar dan toch ineens piept er wel eens een aflevering tussen die ik dan echt nog geen een keer gezien heb ( of totaaaaaaal vergeten ben, dat kan ook natuurlijk, maar dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:21 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met andere afleveringen. Dacht toch echt dat ik ze bijna allemaal gezien had
dat bedoel ik! Ik zeg dat ook altijd tegen me vrouw als we kijken maar ze vind dat ik me maar aanstel. Ik heb zo'n hekel aan die bemoeienis van dat mens. Iedereen doet altijd alles verkeerd.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:01 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ow manik zou helemaal gek worden van Carmen, wat kan die moeilijk doen zeg
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:37 schreef Rianne84 het volgende:
ik kijk te veel naar de pfaff's, ik heb over ze gedroomd
(ik was in een soort Beekse Bergen op safari in een bus en de Pfaff's liepen daar tussen de dieren... iemand zei: hé, wat zijn dat voor rare dieren?)
het is toch eigenlijk om te huilen
Ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een bus....... toch wel de FokFanbasePfaffffffertjes-bus?
Nee, ik kan echt niet om hem lachen, sorry. Zielig mannetje die denkt dat 'ie echt ont-zet-tend grappig is.quote:
Over een paar minuten gok ik.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer begint die uitzending nou eens op RTL4![]()
X-Factor
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:23 schreef Mani89 het volgende:
De spanning was weer te snijden in huize Liebart![]()
Volgens mij was hij de nacht er voor er al steeds uit geweest voor de kinderen, vanaf 3 uur begreep ik. Kan me voorstellen dat ie dan wil dat zij er de volgende nacht uit gaat als de kinderen dan weer wakker zijn. Ze hebben tenslotte beide vakantie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt getver die Nicolas, kijk es wat IK Hier allemaal voor JOU heb geregeld?
En dan zagen dat de kindjes slapen omdat ie dr 's nachts niet uit wil voor ze, en dan zo belachelijk doen als Debby zegt dat ze zo graag wil trouwen , ik snap echt totaal niet dat ze überhaupt nog ja gaat zeggen hoor, als het zo moet![]()
En jeminee die Bruce. Geef m dat flesje ook maar gewoon mee he
Ja maar echt die kids niet willen laten slapen terwijl ze om kiepen van de slaapquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:56 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Volgens mij was hij de nacht er voor er al steeds uit geweest voor de kinderen, vanaf 3 uur begreep ik. Kan me voorstellen dat ie dan wil dat zij er de volgende nacht uit gaat als de kinderen dan weer wakker zijn. Ze hebben tenslotte beide vakantie.
dat laatste werkt hier geeneens bij zoonlief, die heeft zijn biologische wekker op 7 uur staanquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar echt die kids niet willen laten slapen terwijl ze om kiepen van de slaap![]()
T zelfde als van die paupers die hun kinds maar zo laat mogelijk in bed dauwen zodat ze 'smorgens zo lang mogelijk uit kunnen slapen
quote:
Vond je het geen romantisch etentje....quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Als je gaat trouwen mag dat dan idd een kers op de taart zijn, jammer dat het idd steeds duidelijk wordt dat het een gevalletje "hoe red ik mijn relatie, en de vrouw wilt zo graag" is
Want wat was het weer gezellig gister met Debby en Nicolas
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ze houden totaal geen rekening met de kinderen 's avonds. Viel me ook op toen ze in Barbados waren, Kelly en Sam waren steeds de enigen die veel eerder met de kinderen naar de hotelkamer gingen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar echt die kids niet willen laten slapen terwijl ze om kiepen van de slaap![]()
T zelfde als van die paupers die hun kinds maar zo laat mogelijk in bed dauwen zodat ze 'smorgens zo lang mogelijk uit kunnen slapen
Oeh fanfightquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Sam trad op in België.die meisjes waren heeeeeelemaal uit NL gekomen speciaal voor de Sam en t waren idd fans van niks
quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:45 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ze houden totaal geen rekening met de kinderen 's avonds. Viel me ook op toen ze in Barbados waren, Kelly en Sam waren steeds de enigen die veel eerder met de kinderen naar de hotelkamer gingen.
Stel je aan man je bent niet nuchter genoeg. KLeine kinderen zijn geen heiligen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |