Nee, ik kan echt niet om hem lachen, sorry. Zielig mannetje die denkt dat 'ie echt ont-zet-tend grappig is.quote:
Over een paar minuten gok ik.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer begint die uitzending nou eens op RTL4![]()
X-Factor
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:23 schreef Mani89 het volgende:
De spanning was weer te snijden in huize Liebart![]()
Volgens mij was hij de nacht er voor er al steeds uit geweest voor de kinderen, vanaf 3 uur begreep ik. Kan me voorstellen dat ie dan wil dat zij er de volgende nacht uit gaat als de kinderen dan weer wakker zijn. Ze hebben tenslotte beide vakantie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt getver die Nicolas, kijk es wat IK Hier allemaal voor JOU heb geregeld?
En dan zagen dat de kindjes slapen omdat ie dr 's nachts niet uit wil voor ze, en dan zo belachelijk doen als Debby zegt dat ze zo graag wil trouwen , ik snap echt totaal niet dat ze überhaupt nog ja gaat zeggen hoor, als het zo moet![]()
En jeminee die Bruce. Geef m dat flesje ook maar gewoon mee he
Ja maar echt die kids niet willen laten slapen terwijl ze om kiepen van de slaapquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:56 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Volgens mij was hij de nacht er voor er al steeds uit geweest voor de kinderen, vanaf 3 uur begreep ik. Kan me voorstellen dat ie dan wil dat zij er de volgende nacht uit gaat als de kinderen dan weer wakker zijn. Ze hebben tenslotte beide vakantie.
dat laatste werkt hier geeneens bij zoonlief, die heeft zijn biologische wekker op 7 uur staanquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar echt die kids niet willen laten slapen terwijl ze om kiepen van de slaap![]()
T zelfde als van die paupers die hun kinds maar zo laat mogelijk in bed dauwen zodat ze 'smorgens zo lang mogelijk uit kunnen slapen
quote:
Vond je het geen romantisch etentje....quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Als je gaat trouwen mag dat dan idd een kers op de taart zijn, jammer dat het idd steeds duidelijk wordt dat het een gevalletje "hoe red ik mijn relatie, en de vrouw wilt zo graag" is
Want wat was het weer gezellig gister met Debby en Nicolas
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ze houden totaal geen rekening met de kinderen 's avonds. Viel me ook op toen ze in Barbados waren, Kelly en Sam waren steeds de enigen die veel eerder met de kinderen naar de hotelkamer gingen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar echt die kids niet willen laten slapen terwijl ze om kiepen van de slaap![]()
T zelfde als van die paupers die hun kinds maar zo laat mogelijk in bed dauwen zodat ze 'smorgens zo lang mogelijk uit kunnen slapen
Oeh fanfightquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Sam trad op in België.die meisjes waren heeeeeelemaal uit NL gekomen speciaal voor de Sam en t waren idd fans van niks
quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:45 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ze houden totaal geen rekening met de kinderen 's avonds. Viel me ook op toen ze in Barbados waren, Kelly en Sam waren steeds de enigen die veel eerder met de kinderen naar de hotelkamer gingen.
Stel je aan man je bent niet nuchter genoeg. KLeine kinderen zijn geen heiligen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |