Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Rosalyne het volgende:
Ik dacht dat ze naar Barbados gingen omdat de broer van Bompa daar woont( Kelly-Shania met die globe). Misschien hebben ze hem wel opgezocht buiten beeld.
Op vrijdagavond na X-Factor, en dat loopt altijd heel erg uitquote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af![]()
Ik mis helaas elke keer die late uitzendingen. Ik weet nooit wanneer ze komen, is dat elke dag rond 23.00 uur? Of 1 keer per week? Ik kijk nog wel de oude als heb ik die al 3 keer gezien
Vandaar dat ik het dus mis...ik vind dat Xfactor zo gruwelijk vervelend. Vind alleen de voorrondes leukquote:Op maandag 12 april 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op vrijdagavond na X-Factor, en dat loopt altijd heel erg uit
quote:Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef Koningin het volgende:
heb ik alleen Nicolas op het strand met zijn kokosnoten gezien....
quote:Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo, ik had bijna m'n koffie op het schermDat klonk hilarisch
!
Hij voegde voor mij anders niks toe aan de serie.'quote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
No way, zonder Bompa was die hele familie dr nooit geweest![]()
Sam, macho faalhaas
Dan moeten de ouders van JM er ook inquote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
No way, zonder Bompa was die hele familie dr nooit geweest![]()
Sam, macho faalhaas
Die hebben nooit aan de serie meegedaan heurquote:Op maandag 12 april 2010 19:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan moeten de ouders van JM er ook in
En Bobonne.
Boeie, zonder hen waren ze er neit geweest.quote:Op maandag 12 april 2010 19:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hebben nooit aan de serie meegedaan heur
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op maandag 12 april 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond Bompa echt geweldig leuk, die andere mensen ken ik niet hoor.
Jaquote:Op maandag 12 april 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
WTF moeten die kids in hemelsnaam met al die chocolade
Moehahahaaquote:
Maar ze hebben inmiddels wel weer een andere bank, toch?quote:Op maandag 12 april 2010 19:58 schreef amaranta het volgende:
In die aflevering van vrijdag zei Kelly overigens wel dat ze lang voor de bank hadden gespaard. Het komt ze dus niet aanwaaien.
Mooi dat Bompa nu helemaal mag blijvenquote:Op maandag 12 april 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moehahahaa
Jij relnicht met je pollEven teruglezen
quote:Op maandag 12 april 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooi dat Bompa nu helemaal mag blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |