ja ehhh JM he?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
"Als jij zo bent als ik voor m'n dochters was, dan ben je een goeie vader"
Ehhhh, die jongen is al jaren vader en ook al 9 jaar met je dochter
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:02 schreef frensje het volgende:
[..]
ja ehhh JM he?![]()
had Nicolas niet al een ring gegeven aan Debby?
zo bedoelde ik het eigenlijk ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou verder was er ook niks verkeerds aan, maar vond het gewoon zo grappig en zo serieus. Wel mooi eigenlijk hoe serieus hij dat deedKlonk alleen zo grappig
Ik moest ook al lachen toen ik dat bakje patat zagquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:08 schreef Mani89 het volgende:
Ben je in een chique restaurant bestel je patatekkes
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:56 schreef AnneLo het volgende:
Leuke aflevering vandaag. Leuk om te zien hoe verlegen Keano was toen hij met het briefje bezig was voor dat meisje.![]()
En ondanks hun sarcastische humor naar elkaar toe, lijkt het me dat Nicolas en Debby toch echt wel gek op elkaar zijn.
In België mogen de kindjes dus vanaf 2,5 jaar naar school, maar dat is niet verplicht. Ze hoeven niet eens hele dagen naar school als je dat zelf niet wilt. Een soort veredelde peuterspeelzaal is het dus. Daarentegen is de leerplicht in België dus idd vanaf 6 jaar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel.
Maar volgens mij gaan ze wel elke dag. En niet maar 2 keer 1 dagdeel zoals hier.
En ik weet niet hoe de leerplichtwet in Belgie verder is.
Hier in NL mág je vanaf 4 jaar naar school en móét je vanaf 5 pas.
Ik vond het echt genant, maar goed, misschien dat het zonder camera's anders is......quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:20 schreef Pisces29 het volgende:
"Zo ik ben net ten huwelijk gevraagd".
Heerlijk intiem met z'n 2En dan eerst nog een half uur kleppen over wat de verrassing is
En dan zelf je cadeau uitpakken. Wat een leuke aanloop
Ik zeg dat ook als obn-er. Hopla, gelijk die voornaam in het gesprek gooien.quote:Op zondag 25 april 2010 14:59 schreef Refurb het volgende:
De Pfaffertjes doen ook alsof iedereen hen kent hé.
"Ja, d'n Fay had dat ook"
"En toen wou Shania dat ook hebben"
Wij zeggen gewoon:
"Ja, m'n kind had dat ook"
"En toen wou haar nicht dat ook hebben"
Maar goed
Ah irritant vind ik dat; dan moet je maar raden of het bijv. iemands dochter, nichtje of vriendin betreft.quote:Op zondag 25 april 2010 15:28 schreef Noek het volgende:
Ik zeg dat ook als obn-er. Hopla, gelijk die voornaam in het gesprek gooien.
Mijn dinges zus en mijn dinges zo vind ik niet fijn uitspreken dus ik vermijd dat zoveel mogelijk. Dus zoveel zegt het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |