Misschien zijn er stiekem wel tafeldames, maar die zitten dan onder het bureau van Pauw.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het was ook een publiekstrekker op zich geworden: 'wie is er vanavond tafelheer bij Pauw?'. En dan hadden ze niet met de onvermijdelijke Jan Mulder en Beau Dorens aan moeten komen, maar bijvoorbeeld met mensen als: Charles Groenhuijsen, Arend Jan Boekestijn, etc. Mensen afkomstig uit politiek of media. Dat was echt leuk geweest.
Dat zou me dan ook weer niet verbazenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien zijn er stiekem wel tafeldames, maar die zitten dan onder het bureau van Pauw.
Hij heeft er volgens mij ook al flink wat afgebuffeld, waaronder een aantal BN'ers.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien zijn er stiekem wel tafeldames, maar die zitten dan onder het bureau van Pauw.
quote:Maar net zo openhartig als hij over zijn drugsgebruik praat zo vertelt hij ook over zijn filosofie wat betreft vrouwen.
De man die de harten brak van o.a. Loretta Schrijver, Manuela Kemp en recent nog Daphne Bunskoek laat weten zeker geen behoefte te hebben aan een langdurige relatie. "Mijn definitie van een midlifecrisis is dat je wakker wordt en denkt: ik ben 45 en nou zit ik hier met mijn vrouw, die toch ook niet meer de allermooiste is. In het huis, dat ik eigenlijk nooit heb gewild. En dat lawaai dat van boven komt, zijn mijn kinderen. Toen ik zeventien jaar geleden aan die baan begon, had ik toch gedacht dat ik die maar twee jaar zou doen. Dat je dan opeens denkt: ik moet hier uitbreken. Dan word je verliefd op de secretaresse van het naburige bedrijfspand. Dan ga je een XTC-pil slikken op een feestje en blijf je bij haar slapen. En dan denk je dat je verliefd op haar bent en zeg je tegen je vrouw dat je bij haar weggaat. En tegen de kinderen dat je ze zal blijven zien en dat je van ze zal blijven houden. Dat heb ik allemaal niet. Ik ben nooit in een web verstrikt geraakt."
Mijn held.quote:Pauw zal dan ook niet in de relatie val lopen zo vertrouwt hij Huigsloot toe, die het interview maakte voor BLVD. "Door het gewoon niet aan te gaan. Ik heb geen langdurige relatie, ik heb wisselende banen en geen kinderen. "
Dat daarbij weleens slachtoffers vallen neemt hij dan ook voor lief. Dat zowel Loretta Schrijver als Manuele Kemp emotioneel gewond uit de relatie met pauw stapten lijkt hem weinig te deren."N ou ja, goed. Kijk, na mij is het gewoon minder leuk... Nee, dat is flauw. Sommigen crashen misschien wel, ja. Maar net zoals ik niet vind dat ik verantwoordelijk ben voor het geluk van degene die met mij is, ben ik ook niet verantwoordelijk voor het ongeluk van degene die niet meer met mij is."
De vrouwenversierder Jeroen Pauw onthult overigens ook dat hij lang heeft gedacht homo te zijn. "Ik heb dat vroeger wel gedacht. Ik heb me zelfs voorgenomen om het te zijn. Ik was toen een jaar of achttien en had ontzettend veel mannen achter mij aan die zeiden: 'Jij bent wel zo maar jij weet het nog niet.' Toen dacht ik: misschien moet ik me er eens toe zetten. Maar ik red het gewoon niet. Nee. Ik heb het echt geprobeerd. Dan ging ik 's avonds weg en dan dacht ik: nu ga ik eens niet op meisjes letten, maar op jongens. Hoe ingewikkeld is het? Nou ja, na tien minuten was ik het alweer vergeten."
Hoewel Jeroen Pauw menig vrouw op zijn woonboot ontvangen heeft vindt hij zichzelf geen goede minnaar: "Ik ben in het seksspel niet de veroveraar die helemaal van a naar b naar c naar. . . gaat. Als het instappunt ergens halverwege het alfabet ligt, vind ik het een stuk beter."
Sure.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:28 schreef Omnifacer het volgende:
Een vriend van me zat Daphne Bunskoek een keer te trakteren op wat hand- en spandiensten, benedendeks op een partyboot, terwijl Pauw boven een beetje zat te lamballen
Geen idee, ik hoor bij de skippers.quote:
Dat lijkt me sterk, want de Westerschelde is nog niet uitgediept.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:54 schreef Omnifacer het volgende:
Die Vlaamse cabaretier is met per vikingschip afgereisd naar de studio denk ik
Hij heeft het ruime sop gekozen, met een omweg over de Noordzeequote:Op zaterdag 10 april 2010 10:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, want de Westerschelde is nog niet uitgediept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |