Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
trusen nijnsquote:
slaap zequote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef Klonk het volgende:
ik ga ook slapen, morgen weer vroeg op, doei allemaal
als je stopt met miepen zoals dit:quote:
Die PI is killing-onnodigquote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in die post quote ik jouw niet
ik quote BX toch?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral dit soort kopjes?
[ afbeelding ]
ik kreeg vorige week koffie met een hartjequote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral dit soort kopjes?
[ afbeelding ]
Babbelen met de aanemer over een muurtje in de badkamer en blaaaaaaaaquote:
dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Babbelen met de aanemer over een muurtje in de badkamer en blaaaaaaaa
Dag Nijnsjequote:
Dus als hij naar Arnhem komt, heeft hij pech?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk
jammer dat ik niet meer in didam woon, anders had je koffie kunnen krijgen
Dat heeftie soweiso tot 2020. Voordat dat klote nieuwe sation daar eens een keer fatsoenlijk in gebruik is ben ik al grootvader of zo. Kut met peren.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
Dus als hij naar Arnhem komt, heeft hij pech?
Mooie boel!
Dat station is inderdaad driewerf kutquote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeftie soweiso tot 2020. Voordat dat klote nieuwe sation daar eens een keer fatsoenlijk in gebruik is ben ik al grootvader of zo. Kut met peren.
Nou vooruit, dan mag het ookquote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus als hij naar Arnhem komt, heeft hij pech?
Mooie boel!
Ik krijg er echt wat vanquote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeftie soweiso tot 2020. Voordat dat klote nieuwe sation daar eens een keer fatsoenlijk in gebruik is ben ik al grootvader of zo. Kut met peren.
Dat wordt nog veel erger. De Nimby's hebben de bouw van een tijdelijk station bij de Kema verhinderd dus het wordt straks een half jaar lang keren op Oosterbeek en op Arnhem Zuid.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat station is inderdaad driewerf kut
al twee jaar een drama. En in mijn beleving schieten ze geen centimeter op
Toen ik twee jaar terug uit italie kwam was het exact in de staat waarin het nu is
WTF?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt nog veel erger. De Nimby's hebben de bouw van een tijdelijk station bij de Kema verhinderd dus het wordt straks een half jaar lang keren op Oosterbeek en op Arnhem Zuid.
Utrecht - Nijmegen? Zie maar dat je met een pendelbus van Oosterbeek naar Arnhem Zuid komt.Bedankt nimby's
dat meen jequote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt nog veel erger. De Nimby's hebben de bouw van een tijdelijk station bij de Kema verhinderd dus het wordt straks een half jaar lang keren op Oosterbeek en op Arnhem Zuid.
Utrecht - Nijmegen? Zie maar dat je met een pendelbus van Oosterbeek naar Arnhem Zuid komt.Bedankt nimby's
Ja. Of fietsenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
dat meen je
Als ik bij mijn ouders vandaan naar school wil, moet ik dus via schubbekutteveen en nog 3 keer de maan rond?
Fhaquote:
Hoe ist nou?quote:
Ja, of jou bellen met de vraag of je me even naar school brengt, even plausibelquote:
Dat stelt ie vat op prijsquote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Fha het volgende:
eMMMMMMPPPPeeeeGGGGeee![]()
![]()
nu wel met prive zwaaikuspost
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Fha het volgende:
eMMMMMMPPPPeeeeGGGGeee![]()
![]()
nu wel met prive zwaaikuspost
-Maggie-quote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef -Maggie- het volgende:
Ik kon jullie helemaal niet meer vinden!
quote:
Ik ken je best een beetje goedquote:
Nee, maar ik zat in mijn Actieve Topics te kijken en daar vond ik jullie niet. Logisch ook, want dit is alweer een nieuw deel, haha.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
-Maggie-
Zo verstopt zaten we toch niet?
Ja wel oke. Heel erg vliefdquote:
Ja want vanmiddag moest hij er een delen met GFquote:
Heel goedquote:Op donderdag 8 april 2010 23:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja wel oke. Heel erg vliefdtoch wel lekker
![]()
Jeeeejquote:En ik heb dinsdag mijn eerste universiteitsvoldoende gekregenjeej!
![]()
wie niet, wie niet...quote:Verder ben ik vooral heel moe en toe aan vakantie
moe en toe aan vakantie dusquote:Hoe is het daar?
aiquote:Ja want vanmiddag moest hij er een delen met GF
Dat is wel heel weinig ja! Slaap lekker!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
1.5 uur slaap is toch iets te weinig van het goede.
ik ga lekker mijn mandje in
Dat blijkt wel weerquote:
Het gaat hard vandaag jaquote:Op donderdag 8 april 2010 23:02 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Nee, maar ik zat in mijn Actieve Topics te kijken en daar vond ik jullie niet. Logisch ook, want dit is alweer een nieuw deel, haha.
Slaap lekker. Of ben je met je vriendin en wordt t weer zo'n kort slaapjequote:Op donderdag 8 april 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Au, hoe kom je daar nou aan?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef Fha het volgende:
Is er hier trouwens toevallig iemand die verstand heeft van ontstekingen op benen?![]()
In de zin van.. wat kan ik doen om de pijn een beetje minder te maken zonder het nog erger te maken?
Alleen vandaag?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer.
[..]
Het gaat hard vandaag ja.
[..]
Niet lachen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet lachen!Ik lach nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tering, dat moet echt zeer doen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Mjahquote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik lach niet
tering, dat moet echt zeer doen
Lijkt me een strak plan jaquote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjaheergister dacht ik "oeps, ik had niet aan moeten zitten." toen we gister gingen slapen zei ik "blijf van mn been af schat, doet pijn" , vanochtend toen ik wakker werd was het "oke ik ga niet sporten want ik kan nauwlijks normaal lopen" en nu hink ik door het huis
Morgen maar even de dokter bellenhopelijk heeft ze nog een plekje..
Wel hehquote:
Nee, wel vaker eigenlijkquote:
Maar goed dat je niet alles hoeft te lezen om het te volgen! Het is niet alsof de KSC Lost is ofzo.quote:
Hahaha, niet zo'n goed idee denk ikquote:Op donderdag 8 april 2010 23:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel hehhad net een vriend op bezoek die er ook wel even een mesje in wilde zetten
Maar ik denk dat ik maar even stop met de eigenhandige operaties
Dat zou echt cool zijn, een vervolgverhaal in KSCquote:Op donderdag 8 april 2010 23:33 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet alles hoeft te lezen om het te volgen! Het is niet alsof de KSC Lost is ofzo.
Cliffhanger: moet mijn been geamputeerd of niet?!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou echt cool zijn, een vervolgverhaal in KSC
Een KSC-feuilleton
zou onder hand wel tijd wordenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je stopt met miepen zoals dit:
[..]
Die PI is killing-onnodig
love itquote:Op donderdag 8 april 2010 23:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Cliffhanger: moet mijn been geamputeerd of niet?!![]()
werkt vast
Ik ken het niet, daarom las ik er toevallig over heenquote:
strak plan flesquote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
AH gelukkig, 10 uur geweest. Ik mag mn bed weer inIk ga maar eens lekker lui doen en slapen en zo. Waarom ook niet. Zaterdag vroeg eruit en vet hard de baan op
En ik heb er al voor betaald dus het zal doorgaan ook
Fhaquote:
auwh dat is niet goedquote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjaheergister dacht ik "oeps, ik had niet aan moeten zitten." toen we gister gingen slapen zei ik "blijf van mn been af schat, doet pijn" , vanochtend toen ik wakker werd was het "oke ik ga niet sporten want ik kan nauwlijks normaal lopen" en nu hink ik door het huis
Morgen maar even de dokter bellenhopelijk heeft ze nog een plekje..
Het is een vervolgverhaal. Vroeger zat het bij de krant of in een tijdschrift, maar tegenwoordig wordt het ook wel op de televisie en radio gebruikt.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ken het niet, daarom las ik er toevallig over heen
Ohw okequote:Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Het is een vervolgverhaal. Vroeger zat het bij de krant of in een tijdschrift, maar tegenwoordig wordt het ook wel op de televisie en radio gebruikt.
een tip is (ligt eraan waar het zit) om het in een teiltje met biowas te zetten.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef Fha het volgende:
Is er hier trouwens toevallig iemand die verstand heeft van ontstekingen op benen?![]()
In de zin van.. wat kan ik doen om de pijn een beetje minder te maken zonder het nog erger te maken?
ja, doedoedoequote:Op donderdag 8 april 2010 23:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw okeKlinkt wel chique. Ik ga het morgen zeker in een zin gebruiken
![]()
gf
Bedoel je Biotex?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een tip is (ligt eraan waar het zit) om het in een teiltje met biowas te zetten.
maakt het super schoon en het bijt niet.
slaap ze Symquote:Op donderdag 8 april 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Ohw das een goeie jaquote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een tip is (ligt eraan waar het zit) om het in een teiltje met biowas te zetten.
maakt het super schoon en het bijt niet.
Mijn mama had ooit zo'n "wist je dat" scheurkalenderquote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, doedoedoe
Ik zag ooit wc-papier met moeilijke woorden en hun betekenis
loved it
ik ken die rollenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, doedoedoe
Ik zag ooit wc-papier met moeilijke woorden en hun betekenis
loved it
scheurkalendersquote:Op donderdag 8 april 2010 23:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn mama had ooit zo'n "wist je dat" scheurkalenderDus dan leek ik elke dag vet slim met mn onboeiende feitjes
Geniaal spulquote:Op donderdag 8 april 2010 23:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik kon niet op de naam komen
Dagquote:Op donderdag 8 april 2010 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ben ik weer weg naar de klanten heb gevonden wat ik zocht![]()
latersssss
-edit- tering nog 3 op een rij![]()
geweldigquote:Op donderdag 8 april 2010 23:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn mama had ooit zo'n "wist je dat" scheurkalenderDus dan leek ik elke dag vet slim met mn onboeiende feitjes
ik hou van zulke woordenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken die rollen![]()
daar staan woorden op waar van je denkt wtf.
dat sowiesoquote:
Fokke en Sukke zijn coolquote:Op donderdag 8 april 2010 23:55 schreef Fha het volgende:
Ik heb er een van Fokke en Sukke omdat ik nou eenmaal een abbo op NRC nam
Hij heeft hem ook maar gekregen hoorquote:
Nu voel ik me beterquote:
Wat spook jij nou weer uit met Moosquote:Op donderdag 8 april 2010 23:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Fokke en Sukke zijn cool
Mijn vriend heeft het Fokke en Sukke Kookboek
Slaap lekker -Maggie-quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:04 schreef -Maggie- het volgende:
Ik ga maar eens naar bed denk ik, welterusten allemaal!
Jaaaa, hij heeft buurmeisje niet meer, dus ik dacht, dan maar moosquote:
Je bent gewoon voor zijn Fokke & Sukke kookboek gevallen he?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaaa, hij heeft buurmeisje niet meer, dus ik dacht, dan maar moos
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent gewoon voor zijn Fokke & Sukke kookboek gevallen he?
quote:
Juistquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Owja, dat shirt van have not been there, have not done that, but I got a t-shirt.
quote:
ik ookquote:Op donderdag 8 april 2010 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
geweldig
ik wilde dit jaar eigenlijk een quest scheurkalender, maar ben hem vergeten te halen
en wat voor woordenquote:[..]
ik hou van zulke woorden
altijd wat te doen tijdens....quote:[..]
dat sowieso
quote:
zo'n shirt moet ik ook nog eens zien te scorenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Owja, dat shirt van have not been there, have not done that, but I got a t-shirt.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-04-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 068 goldfinger1963
02. 056 Klonk
03. 053 -Maggie-
04. 046 Fha
05. 044 Muck
06. 041 Giertje
07. 041 Dr_Flash
08. 041 MPG
09. 035 skitzin
10. 025 DaMart
11. 021 wel.o.k
12. 018 Symphonic
13. 015 Nijns
14. 011 BrandX
15. 011 FFSletop
16. 011 friemelaar
17. 009 marcb1974
18. 006 krengetje
19. 005 OA
20. 005 Bengeltje
quote:Top 100 van donderdag 8 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
10. 157 Giertje
24. 111 goldfinger1963
29. 108 Pheno
54. 083 Klonk
79. 072 Ladylike
83. 068 Knuffelzacht
trusten Fhaquote:
trusten Maggiequote:Op vrijdag 9 april 2010 00:04 schreef -Maggie- het volgende:
Ik ga maar eens naar bed denk ik, welterusten allemaal!
dan ben ik nieuw voor jou!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 06:37 schreef Klonk het volgende:
ik was een paar maanden hier vergeten te posten
best gezellig hier, dat was ik ook vergeten
echt wel, er ligt een leuke stapel werk op me te wachten, dus ik moet geestelijk goed voorberied zijnquote:
waarschijnlijk omdat je wakker wasquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom ben ik eigenlijk zo vroeg opgestaan
dat is waarquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:08 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k trek 1 lodderig oog open
[..]
waarschijnlijk omdat je wakker was
quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar![]()
maar ik had ook nog gewoon kunnen blijven doezelen
sterk puntquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan krijg je last van je rug.
en het is mooi weer(hier dan)
hier nog niet, hier is vooral koud eigenlijk...quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sterk punt![]()
en hier is het ook mooi weer
het is hier heerlijk, zelfs de wind valt mee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
hier nog niet, hier is vooral koud eigenlijk...
Nee, het was een man. Sterker nog, dat is hij nog steedsquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:30 schreef Klonk het volgende:
goed nieuws, tenzij je fysio net als mijn fysio een lekker wijf is, dat was wel jammer...
warm is het nog nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
hier nog niet, hier is vooral koud eigenlijk...
je hebt ruzie gemaakt met je fysio ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:29 schreef DaMart het volgende:
De dag begint in ieder geval goed. De fysio wil me niet meer zien, tenzij de klachten terugkomen.
Ja, valt mee met alleen een bodywarmer. Het is wel maar 2 graden, maar het zonnetje maakt redelijk warm.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
warm is het nog niet![]()
maar de zon is wel aan het schijnen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef Klonk het volgende:
ik ga ff de nerd uithangen ubuntu 10.04 beta 2 installeren, beregeil
jij woont bij klonk in de buurtquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, valt mee met alleen een bodywarmer. Het is wel maar 2 graden, maar het zonnetje maakt redelijk warm.
hier begint het heel langzaam warmer te worden het is nou al 6 gradenquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, valt mee met alleen een bodywarmer. Het is wel maar 2 graden, maar het zonnetje maakt redelijk warm.
geil is toch iets andersquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef Klonk het volgende:
ik ga ff de nerd uithangen ubuntu 10.04 beta 2 installeren, beregeil
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:06 schreef Klonk het volgende:
kut, nerdfalen hier, verkeerde iso gedownload
goeie cd gedownload, zoals elke goeie nerd heb ik een snelle internetverbinding en een stapel cd´squote:
volgens mij niet echtquote:
succesquote:
na de zomer kan ik 90 MB synchroon internet hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
goeie cd gedownload, zoals elke goeie nerd heb ik een snelle internetverbinding en een stapel cd´s
op de noordpool is het ook koudquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel, het is koud bij haar. net als bij jullie.
klonk woont bij Venlo in buurt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens mogelijk kunnen zijn.
Klonk woont toch ook hier in de buurt? Net zoals jij geen tig km hier vandaan woont.quote:
Venlo is helemaal niet ver.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
klonk woont bij Venlo in buurt.
jij woont toch bij Heerlen in de buurt
die smelt dus is het niet koud meer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de noordpool is het ook koud
zie je wel, jullie wonen allemaal bij elkaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klonk woont toch ook hier in de buurt? Net zoals jij geen tig km hier vandaan woont.
[..]
Venlo is helemaal niet ver.
Al dacht ik dat hij wat dichterbij woonde.
Jullie wonen allemaal zo ver wegquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die smelt dus is het niet koud meer.![]()
[..]
zie je wel, jullie wonen allemaal bij elkaar
het is toch nog een half uur rijdenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klonk woont toch ook hier in de buurt? Net zoals jij geen tig km hier vandaan woont.
[..]
Venlo is helemaal niet ver.
Al dacht ik dat hij wat dichterbij woonde.
skitquote:
mij toch nog steeds te koudquote:
dan valt er wel meer van Nederland daar bijquote:[..]
zie je wel, jullie wonen allemaal bij elkaar
volgens wok nietquote:
Goedemorgen.quote:
Als ik een half uur al ver moet vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is toch nog een half uur rijden
vind ik ook niet ver maar voor sommige mensen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik een half uur al ver moet vinden.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:36 schreef skitzin het volgende:
[..]
Achter het raam is het tenminste lekker warm
Ik denk dat de meeste van jullie wel meer dan een uur rijen zijn voor mijquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
[..]
Als ik een half uur al ver moet vinden.
Als je omrijdt doe je er ook langer dan een half uur a drie kwartier over om hier te komen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:52 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste van jullie wel meer dan een uur rijen zijn voor mij
sterker nog, een paar dagen geleden drie uur gefietst en waar denk je dat ik uitkom, juist gewoon weer thuisquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je omrijdt doe je er ook langer dan een half uur a drie kwartier over om hier te komen!
En waar had je willen uitkomen dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
sterker nog, een paar dagen geleden drie uur gefietst en waar denk je dat ik uitkom, juist gewoon weer thuis
whehehehequote:Op vrijdag 9 april 2010 09:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
sterker nog, een paar dagen geleden drie uur gefietst en waar denk je dat ik uitkom, juist gewoon weer thuis
Amsterdam is anderhalf uur vanaf hier.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:52 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Amsterdam is anderhalf uur vanaf hier.
als ik s'nachts ga![]()
\quote:
Ik heb uit betrouwebare bron vernomen dat het daar lekker weer is nu!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:09 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Ahh kan niet wachten tot vanmiddag.
Lekker pilsje pakken op Zandvoort
amsterdam, daar kom ik 2 keer per dag langs.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:52 schreef skitzin het volgende:
[..]
hoe laat ga je? kunnen we zwaaien naar elkaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:09 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Ahh kan niet wachten tot vanmiddag.
Lekker pilsje pakken op Zandvoort
giertjequote:
mja ik werk maar 3 uurtjes per dagquote:
het is lauw idd op dit moment qua werk, het is hier ook afwachten of ze mijn vriendin over 2 maanden nog nodig hebben...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik werk maar 3 uurtjes per dag
solliciteer me rot voor meer werk maar et is er gewoonweg niet
mja is echt klote op et momentquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is lauw idd op dit moment qua werk, het is hier ook afwachten of ze mijn vriendin over 2 maanden nog nodig hebben...
ik heb een mooie aanbieding gehad laatst.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is lauw idd op dit moment qua werk, het is hier ook afwachten of ze mijn vriendin over 2 maanden nog nodig hebben...
stukje fietsen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:29 schreef Klonk het volgende:
half elf, wie weet wat Klonk nu gaat doen ?
dat is minderquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
idd raarquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een mooie aanbieding gehad laatst.![]()
iets minder vrije dagen, ¤ 300,- minder verdienen en de lease auto inleveren.![]()
ze vonden het raar dat ik daar niet op in ging, het was toch een mooie kans? en er waren doorgroei mogelijkheden. en de reiskosten werden vergoed
dat is het volgende programma onderdeel, nu eerst een appeltjequote:
appeltje eten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:29 schreef Klonk het volgende:
half elf, wie weet wat Klonk nu gaat doen ?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is het volgende programma onderdeel, nu eerst een appeltje
ik ben nogal van de regelmaat, sommige dingen veranderen nietquote:
die heb ik nou net een nieuwe nodigquote:
kut, en ik heb geen cent te makkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik nou net een nieuwe nodig
idem hierquote:
laters klonkquote:
BXquote:
waarover ?quote:
Aartiquote:
Of ik een sollicitatie moet sturen naar een bedrijf waar ik een jaar geleden, na 2 gesprekken ben afgewezen. Omdat een ander beter was.quote:
rond 4 uurquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
amsterdam, daar kom ik 2 keer per dag langs.
[..]
hoe laat ga je? kunnen we zwaaien naar elkaar
dat is idd niet makkelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ik een sollicitatie moet sturen naar een bedrijf waar ik een jaar geleden, na 2 gesprekken ben afgewezen. Omdat een ander beter was.
gf
heb je andere alternatieven? zo ja, dan zou ik niet nogmaals bij hetzelfde bedrijf solliciteren. Maar als de nood hoog is, dan welquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ik een sollicitatie moet sturen naar een bedrijf waar ik een jaar geleden, na 2 gesprekken ben afgewezen. Omdat een ander beter was.
gf
ik zou het doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gf
zijn leaseautoquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou het doen.
wat heb je te verliezen?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou het doen.
wat heb je te verliezen?
en een paar vrije dagen en een stukje salaris.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en een paar vrije dagen en een stukje salaris.![]()
maar wel doorgroei mogelijkhedenen reiskosten vergoeding.
ligt eraan waarom / waardoor de functie weer is vrijgekomenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:15 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar het zegt ook iets over het bedrijf, dat maakt het weer moeilijker
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en een paar vrije dagen en een stukje salaris.![]()
maar wel doorgroei mogelijkhedenen reiskosten vergoeding.
quote:
Het is maar voor een maandjequote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef Muck het volgende:
dat meen je
Als ik bij mijn ouders vandaan naar school wil, moet ik dus via schubbekutteveen en nog 3 keer de maan rond?
flesquote:
MPGquote:
quote:
Alleen nog maar bier in de pauze? Schande! Staken!quote:136 Teletekst vr 09 apr
Kort nieuws buitenland
` Bij de Deense bierbrouwer Carlsberg
hebben medewerkers voor de tweede dag
op rij gestaakt.Tot voor kort mochten
ze de hele dag drinken op het werk.Op
allerlei plekken in het bedrijf stonden
koelkasten vol bier.De directie besloot
onlangs dat alleen nog bier mag worden
gedronken in de pauze.
het is anders best een fijne wagenquote:
whehehequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen nog maar bier in de pauze? Schande! Staken!
het was dat ik in de auto zat dat ik dat hoorde, anders was ik cht van mijn stoel afgeflikkerdquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ruilen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:57 schreef Symphonic het volgende:
ZO, dat was een bijzonder productieve ochtend
Is goed, dan ga ik vanmiddag net zo productief zijn als jij vanochtend en dan doe jij het andersomquote:
Lijkt me een strak planquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is goed, dan ga ik vanmiddag net zo productief zijn als jij vanochtend en dan doe jij het andersom
Staking vanwege bierverbodquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb gelunched op een terrasjequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:31 schreef Klonk het volgende:
Het is best lekker aan het worden, eindelijk, zonnetje probeert het voorzichtig
ik heb niet gelunched op een terasje, maar ik heb ook geen zin meer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb gelunched op een terrasje![]()
![]()
![]()
en nu heb ik geen zin meer
is een ideequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:50 schreef Klonk het volgende:
ik zou in een doos poepen en die naar de leverancier sturen
whehehequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is een idee
Ik lig helemaal dubbel, het is echt te flauw voor woorden, maar net leuk genoeg om lachend het weekend in te gaan: Supermarkten beginnend met een "J"
zijn bankrekening vragen en factuur op een andere rekening voldoen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ik vanmiddag weer naar UtrechtDe sanitairboer heeft WEER, en WEER in weerwil van uitdrukkelijke instructies, de boel daarheen gestuurd, en niet naar Veenendaal. Gare apen daar
ik kom net van buiten heerlijk weertjequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb niet gelunched op een terasje, maar ik heb ook geen zin meer.
En het is hier echt prachtig weer
moest jij de parkeerplaats niet sneeuw vrij makenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kom net van buiten heerlijk weertje![]()
dadelijk maar eens in de tuin gaan werken
ben ik net mee klaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moest jij de parkeerplaats niet sneeuw vrij maken
XPquote:
daar heb ik nog geen ervaring meequote:
console ftwquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, maar je hebt zo weinig spellen op linux
friemelquote:
ik was er om 8 uur al uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef friemelaar het volgende:
Muh heerlijk verslapen vandaag![]()
Werd om 11:30 pas wakker
SCHANDE !quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffff in de volle zon is het toch goed warm![]()
ben blij dat ik niet binnen moet werken
Win7 werkt bij mij al zon 3 maanden perfectquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet het nog eens echt gaan testen.
Ik heb helemaal geen zin meer om te werken vandaagquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffff in de volle zon is het toch goed warm![]()
ben blij dat ik niet binnen moet werken
wie welquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin meer om te werken vandaag
quote:
terug krakenquote:
whehehequote:
Aangezien ik veel buiten ga zijn, dus heet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe![]()
en wat voor een weer gaat het buiten worden
met de auto is ook niet ecofriendlyquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
moest ik toch opeens naar het datacenter![]()
lopend
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aangezien ik veel buiten ga zijn, dus heet.
ik kijk wel link uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
somebody please shoot me!! ik zit al bijna 2 uur niets te doen en moet nog tot half 5en alles is nu klaar dus geen werk meer
Ik zit ook op mijn vingersquote:
Dat was je toch zohiezo al?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aangezien ik veel buiten ga zijn, dus heet.
Welkom in mijn wereldquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
somebody please shoot me!! ik zit al bijna 2 uur niets te doen en moet nog tot half 5en alles is nu klaar dus geen werk meer
Gezellig hier kletsen en de tijd vliegt voorbij?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
dit heb ik morgen en overmorgen ookquote:
niet doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit ook op mijn vingers...
Zo'n open deur..... Ik moet moeite doen om 'm niet in te koppen...
tijd vliegt half niet zo hard op een luchthaven als je zou denkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gezellig hier kletsen en de tijd vliegt voorbij?
je vraagt er wel omquote:
scherp +1quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tijd vliegt half niet zo hard op een luchthaven als je zou denken
/meligheid
snel, maak het topic vol.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tijd vliegt half niet zo hard op een luchthaven als je zou denken
/meligheid
WTF?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:38 schreef Klonk het volgende:
Ik ben echt net een vrouw, net anderhalf uur met een vriendin zitten bellen
Whehehe.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel, maak het topic vol.
dan heb je wat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |