waarover ?quote:
Aartiquote:
Of ik een sollicitatie moet sturen naar een bedrijf waar ik een jaar geleden, na 2 gesprekken ben afgewezen. Omdat een ander beter was.quote:
rond 4 uurquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
amsterdam, daar kom ik 2 keer per dag langs.
[..]
hoe laat ga je? kunnen we zwaaien naar elkaar
dat is idd niet makkelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ik een sollicitatie moet sturen naar een bedrijf waar ik een jaar geleden, na 2 gesprekken ben afgewezen. Omdat een ander beter was.
gf
heb je andere alternatieven? zo ja, dan zou ik niet nogmaals bij hetzelfde bedrijf solliciteren. Maar als de nood hoog is, dan welquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ik een sollicitatie moet sturen naar een bedrijf waar ik een jaar geleden, na 2 gesprekken ben afgewezen. Omdat een ander beter was.
gf
ik zou het doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gf
zijn leaseautoquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou het doen.
wat heb je te verliezen?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou het doen.
wat heb je te verliezen?
en een paar vrije dagen en een stukje salaris.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en een paar vrije dagen en een stukje salaris.![]()
maar wel doorgroei mogelijkhedenen reiskosten vergoeding.
ligt eraan waarom / waardoor de functie weer is vrijgekomenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:15 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar het zegt ook iets over het bedrijf, dat maakt het weer moeilijker
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en een paar vrije dagen en een stukje salaris.![]()
maar wel doorgroei mogelijkhedenen reiskosten vergoeding.
quote:
Het is maar voor een maandjequote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef Muck het volgende:
dat meen je
Als ik bij mijn ouders vandaan naar school wil, moet ik dus via schubbekutteveen en nog 3 keer de maan rond?
quote:
flesquote:
MPGquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |