die smelt dus is het niet koud meer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de noordpool is het ook koud
zie je wel, jullie wonen allemaal bij elkaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klonk woont toch ook hier in de buurt? Net zoals jij geen tig km hier vandaan woont.
[..]
Venlo is helemaal niet ver.
Al dacht ik dat hij wat dichterbij woonde.
Jullie wonen allemaal zo ver wegquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die smelt dus is het niet koud meer.![]()
[..]
zie je wel, jullie wonen allemaal bij elkaar
het is toch nog een half uur rijdenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klonk woont toch ook hier in de buurt? Net zoals jij geen tig km hier vandaan woont.
[..]
Venlo is helemaal niet ver.
Al dacht ik dat hij wat dichterbij woonde.
skitquote:
mij toch nog steeds te koudquote:
dan valt er wel meer van Nederland daar bijquote:[..]
zie je wel, jullie wonen allemaal bij elkaar
volgens wok nietquote:
Goedemorgen.quote:
Als ik een half uur al ver moet vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is toch nog een half uur rijden
vind ik ook niet ver maar voor sommige mensen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik een half uur al ver moet vinden.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:36 schreef skitzin het volgende:
[..]
Achter het raam is het tenminste lekker warm
Ik denk dat de meeste van jullie wel meer dan een uur rijen zijn voor mijquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
[..]
Als ik een half uur al ver moet vinden.
Als je omrijdt doe je er ook langer dan een half uur a drie kwartier over om hier te komen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:52 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste van jullie wel meer dan een uur rijen zijn voor mij
sterker nog, een paar dagen geleden drie uur gefietst en waar denk je dat ik uitkom, juist gewoon weer thuisquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je omrijdt doe je er ook langer dan een half uur a drie kwartier over om hier te komen!
En waar had je willen uitkomen dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
sterker nog, een paar dagen geleden drie uur gefietst en waar denk je dat ik uitkom, juist gewoon weer thuis
whehehehequote:Op vrijdag 9 april 2010 09:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
sterker nog, een paar dagen geleden drie uur gefietst en waar denk je dat ik uitkom, juist gewoon weer thuis
Amsterdam is anderhalf uur vanaf hier.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:52 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Amsterdam is anderhalf uur vanaf hier.
als ik s'nachts ga![]()
\quote:
Ik heb uit betrouwebare bron vernomen dat het daar lekker weer is nu!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:09 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Ahh kan niet wachten tot vanmiddag.
Lekker pilsje pakken op Zandvoort
amsterdam, daar kom ik 2 keer per dag langs.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:52 schreef skitzin het volgende:
[..]
hoe laat ga je? kunnen we zwaaien naar elkaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:09 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Ahh kan niet wachten tot vanmiddag.
Lekker pilsje pakken op Zandvoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |