dan ben ik nieuw voor jou!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 06:37 schreef Klonk het volgende:
ik was een paar maanden hier vergeten te posten
best gezellig hier, dat was ik ook vergeten
echt wel, er ligt een leuke stapel werk op me te wachten, dus ik moet geestelijk goed voorberied zijnquote:
waarschijnlijk omdat je wakker wasquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom ben ik eigenlijk zo vroeg opgestaan
dat is waarquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:08 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k trek 1 lodderig oog open
[..]
waarschijnlijk omdat je wakker was
quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar![]()
maar ik had ook nog gewoon kunnen blijven doezelen
sterk puntquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan krijg je last van je rug.
en het is mooi weer(hier dan)
hier nog niet, hier is vooral koud eigenlijk...quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sterk punt![]()
en hier is het ook mooi weer
het is hier heerlijk, zelfs de wind valt mee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
hier nog niet, hier is vooral koud eigenlijk...
Nee, het was een man. Sterker nog, dat is hij nog steedsquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:30 schreef Klonk het volgende:
goed nieuws, tenzij je fysio net als mijn fysio een lekker wijf is, dat was wel jammer...
warm is het nog nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
hier nog niet, hier is vooral koud eigenlijk...
je hebt ruzie gemaakt met je fysio ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:29 schreef DaMart het volgende:
De dag begint in ieder geval goed. De fysio wil me niet meer zien, tenzij de klachten terugkomen.
Ja, valt mee met alleen een bodywarmer. Het is wel maar 2 graden, maar het zonnetje maakt redelijk warm.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
warm is het nog niet![]()
maar de zon is wel aan het schijnen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef Klonk het volgende:
ik ga ff de nerd uithangen ubuntu 10.04 beta 2 installeren, beregeil
jij woont bij klonk in de buurtquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, valt mee met alleen een bodywarmer. Het is wel maar 2 graden, maar het zonnetje maakt redelijk warm.
hier begint het heel langzaam warmer te worden het is nou al 6 gradenquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, valt mee met alleen een bodywarmer. Het is wel maar 2 graden, maar het zonnetje maakt redelijk warm.
geil is toch iets andersquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef Klonk het volgende:
ik ga ff de nerd uithangen ubuntu 10.04 beta 2 installeren, beregeil
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:06 schreef Klonk het volgende:
kut, nerdfalen hier, verkeerde iso gedownload
goeie cd gedownload, zoals elke goeie nerd heb ik een snelle internetverbinding en een stapel cd´squote:
volgens mij niet echtquote:
succesquote:
na de zomer kan ik 90 MB synchroon internet hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
goeie cd gedownload, zoals elke goeie nerd heb ik een snelle internetverbinding en een stapel cd´s
op de noordpool is het ook koudquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel, het is koud bij haar. net als bij jullie.
klonk woont bij Venlo in buurt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens mogelijk kunnen zijn.
Klonk woont toch ook hier in de buurt? Net zoals jij geen tig km hier vandaan woont.quote:
Venlo is helemaal niet ver.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
klonk woont bij Venlo in buurt.
jij woont toch bij Heerlen in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |