Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
trusen nijnsquote:
slaap zequote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef Klonk het volgende:
ik ga ook slapen, morgen weer vroeg op, doei allemaal
als je stopt met miepen zoals dit:quote:
Die PI is killing-onnodigquote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in die post quote ik jouw niet
ik quote BX toch?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral dit soort kopjes?
[ afbeelding ]
ik kreeg vorige week koffie met een hartjequote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral dit soort kopjes?
[ afbeelding ]
Babbelen met de aanemer over een muurtje in de badkamer en blaaaaaaaaquote:
dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Babbelen met de aanemer over een muurtje in de badkamer en blaaaaaaaa
Dag Nijnsjequote:
Dus als hij naar Arnhem komt, heeft hij pech?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk
jammer dat ik niet meer in didam woon, anders had je koffie kunnen krijgen
Dat heeftie soweiso tot 2020. Voordat dat klote nieuwe sation daar eens een keer fatsoenlijk in gebruik is ben ik al grootvader of zo. Kut met peren.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
Dus als hij naar Arnhem komt, heeft hij pech?
Mooie boel!
Dat station is inderdaad driewerf kutquote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeftie soweiso tot 2020. Voordat dat klote nieuwe sation daar eens een keer fatsoenlijk in gebruik is ben ik al grootvader of zo. Kut met peren.
Nou vooruit, dan mag het ookquote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus als hij naar Arnhem komt, heeft hij pech?
Mooie boel!
Ik krijg er echt wat vanquote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeftie soweiso tot 2020. Voordat dat klote nieuwe sation daar eens een keer fatsoenlijk in gebruik is ben ik al grootvader of zo. Kut met peren.
Dat wordt nog veel erger. De Nimby's hebben de bouw van een tijdelijk station bij de Kema verhinderd dus het wordt straks een half jaar lang keren op Oosterbeek en op Arnhem Zuid.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat station is inderdaad driewerf kut
al twee jaar een drama. En in mijn beleving schieten ze geen centimeter op
Toen ik twee jaar terug uit italie kwam was het exact in de staat waarin het nu is
WTF?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt nog veel erger. De Nimby's hebben de bouw van een tijdelijk station bij de Kema verhinderd dus het wordt straks een half jaar lang keren op Oosterbeek en op Arnhem Zuid.
Utrecht - Nijmegen? Zie maar dat je met een pendelbus van Oosterbeek naar Arnhem Zuid komt.Bedankt nimby's
dat meen jequote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt nog veel erger. De Nimby's hebben de bouw van een tijdelijk station bij de Kema verhinderd dus het wordt straks een half jaar lang keren op Oosterbeek en op Arnhem Zuid.
Utrecht - Nijmegen? Zie maar dat je met een pendelbus van Oosterbeek naar Arnhem Zuid komt.Bedankt nimby's
Ja. Of fietsenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
dat meen je
Als ik bij mijn ouders vandaan naar school wil, moet ik dus via schubbekutteveen en nog 3 keer de maan rond?
Fhaquote:
Hoe ist nou?quote:
Ja, of jou bellen met de vraag of je me even naar school brengt, even plausibelquote:
Dat stelt ie vat op prijsquote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Fha het volgende:
eMMMMMMPPPPeeeeGGGGeee![]()
![]()
nu wel met prive zwaaikuspost
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Fha het volgende:
eMMMMMMPPPPeeeeGGGGeee![]()
![]()
nu wel met prive zwaaikuspost
-Maggie-quote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef -Maggie- het volgende:
Ik kon jullie helemaal niet meer vinden!
quote:
Ik ken je best een beetje goedquote:
Nee, maar ik zat in mijn Actieve Topics te kijken en daar vond ik jullie niet. Logisch ook, want dit is alweer een nieuw deel, haha.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
-Maggie-
Zo verstopt zaten we toch niet?
Ja wel oke. Heel erg vliefdquote:
Ja want vanmiddag moest hij er een delen met GFquote:
Heel goedquote:Op donderdag 8 april 2010 23:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja wel oke. Heel erg vliefdtoch wel lekker
![]()
Jeeeejquote:En ik heb dinsdag mijn eerste universiteitsvoldoende gekregenjeej!
![]()
wie niet, wie niet...quote:Verder ben ik vooral heel moe en toe aan vakantie
moe en toe aan vakantie dusquote:Hoe is het daar?
aiquote:Ja want vanmiddag moest hij er een delen met GF
Dat is wel heel weinig ja! Slaap lekker!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
1.5 uur slaap is toch iets te weinig van het goede.
ik ga lekker mijn mandje in
Dat blijkt wel weerquote:
Het gaat hard vandaag jaquote:Op donderdag 8 april 2010 23:02 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Nee, maar ik zat in mijn Actieve Topics te kijken en daar vond ik jullie niet. Logisch ook, want dit is alweer een nieuw deel, haha.
Slaap lekker. Of ben je met je vriendin en wordt t weer zo'n kort slaapjequote:Op donderdag 8 april 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
1.5 uur slaap is toch iets te weinig van het goede.
ik ga lekker mijn mandje in
Au, hoe kom je daar nou aan?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef Fha het volgende:
Is er hier trouwens toevallig iemand die verstand heeft van ontstekingen op benen?![]()
In de zin van.. wat kan ik doen om de pijn een beetje minder te maken zonder het nog erger te maken?
Alleen vandaag?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer.
[..]
Het gaat hard vandaag ja.
[..]
Niet lachen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet lachen!Ik lach nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tering, dat moet echt zeer doen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Mjahquote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik lach niet
tering, dat moet echt zeer doen
Lijkt me een strak plan jaquote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjaheergister dacht ik "oeps, ik had niet aan moeten zitten." toen we gister gingen slapen zei ik "blijf van mn been af schat, doet pijn" , vanochtend toen ik wakker werd was het "oke ik ga niet sporten want ik kan nauwlijks normaal lopen" en nu hink ik door het huis
Morgen maar even de dokter bellenhopelijk heeft ze nog een plekje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |