Wel hehquote:
Nee, wel vaker eigenlijkquote:
Maar goed dat je niet alles hoeft te lezen om het te volgen! Het is niet alsof de KSC Lost is ofzo.quote:
Hahaha, niet zo'n goed idee denk ikquote:Op donderdag 8 april 2010 23:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel hehhad net een vriend op bezoek die er ook wel even een mesje in wilde zetten
Maar ik denk dat ik maar even stop met de eigenhandige operaties
Dat zou echt cool zijn, een vervolgverhaal in KSCquote:Op donderdag 8 april 2010 23:33 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet alles hoeft te lezen om het te volgen! Het is niet alsof de KSC Lost is ofzo.
Cliffhanger: moet mijn been geamputeerd of niet?!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou echt cool zijn, een vervolgverhaal in KSC
Een KSC-feuilleton
zou onder hand wel tijd wordenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je stopt met miepen zoals dit:
[..]
Die PI is killing-onnodig
love itquote:Op donderdag 8 april 2010 23:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Cliffhanger: moet mijn been geamputeerd of niet?!![]()
werkt vast
Ik ken het niet, daarom las ik er toevallig over heenquote:
strak plan flesquote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
AH gelukkig, 10 uur geweest. Ik mag mn bed weer inIk ga maar eens lekker lui doen en slapen en zo. Waarom ook niet. Zaterdag vroeg eruit en vet hard de baan op
En ik heb er al voor betaald dus het zal doorgaan ook
Fhaquote:
auwh dat is niet goedquote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjaheergister dacht ik "oeps, ik had niet aan moeten zitten." toen we gister gingen slapen zei ik "blijf van mn been af schat, doet pijn" , vanochtend toen ik wakker werd was het "oke ik ga niet sporten want ik kan nauwlijks normaal lopen" en nu hink ik door het huis
Morgen maar even de dokter bellenhopelijk heeft ze nog een plekje..
Het is een vervolgverhaal. Vroeger zat het bij de krant of in een tijdschrift, maar tegenwoordig wordt het ook wel op de televisie en radio gebruikt.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ken het niet, daarom las ik er toevallig over heen
Ohw okequote:Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Het is een vervolgverhaal. Vroeger zat het bij de krant of in een tijdschrift, maar tegenwoordig wordt het ook wel op de televisie en radio gebruikt.
een tip is (ligt eraan waar het zit) om het in een teiltje met biowas te zetten.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef Fha het volgende:
Is er hier trouwens toevallig iemand die verstand heeft van ontstekingen op benen?![]()
In de zin van.. wat kan ik doen om de pijn een beetje minder te maken zonder het nog erger te maken?
ja, doedoedoequote:Op donderdag 8 april 2010 23:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw okeKlinkt wel chique. Ik ga het morgen zeker in een zin gebruiken
![]()
gf
Bedoel je Biotex?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een tip is (ligt eraan waar het zit) om het in een teiltje met biowas te zetten.
maakt het super schoon en het bijt niet.
slaap ze Symquote:Op donderdag 8 april 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
1.5 uur slaap is toch iets te weinig van het goede.
ik ga lekker mijn mandje in
quote:
Ohw das een goeie jaquote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een tip is (ligt eraan waar het zit) om het in een teiltje met biowas te zetten.
maakt het super schoon en het bijt niet.
Mijn mama had ooit zo'n "wist je dat" scheurkalenderquote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, doedoedoe
Ik zag ooit wc-papier met moeilijke woorden en hun betekenis
loved it
ik ken die rollenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, doedoedoe
Ik zag ooit wc-papier met moeilijke woorden en hun betekenis
loved it
scheurkalendersquote:Op donderdag 8 april 2010 23:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn mama had ooit zo'n "wist je dat" scheurkalenderDus dan leek ik elke dag vet slim met mn onboeiende feitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |