Hoi mede Assenaar.quote:
Op het laatst heb ik al toegegeven dat het om een grap gaatquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Dennis101 het volgende:
Ik dacht dat jij vastgehouden werd in het buitenland?
Ah, grappig...quote:Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef Madridista het volgende:
[..]
Op het laatst heb ik al toegegeven dat het om een grap gaat
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef mustisuc het volgende:
Hoi mede Assenaar.![]()
Kunnen we geen kaartje openen waar iedereen zijn locatie aan kan wijzen? ;p
quote:
Fiets woont tegenover mij.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:16 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Jij ook al? Die surveillance-fiets of hoe je dat ook typt woont ook al in Assen.. Marsdijk
Daar gaat zijn privacy
Mensen die in Marsdijk wonenquote:
In een huis.quote:
Vooruit, appartement.quote:
Kloosterveen is pas geweldigquote:Op donderdag 8 april 2010 14:36 schreef Jordy-B het volgende:
Thuis
Toevallig ook in Marsdijk te Assen.
In Amsterdam fiets je.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:52 schreef Madridista het volgende:
[..]
zit je wel eens in tram 12? of 3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, je maakt er mij blij mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:19 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Denk niet dat Fiets daar zo blij van zal worden.
De Heugtes is inderdaad verpauperd, woon gelukkig bij het Anne Frank Park.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:28 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Mensen die in Marsdijk wonen![]()
Nee grapjeik heb zelf 12 jaar in de "Heugtes" gewoond. Kiepheugte
Wat een kutbeurt is dat geworden
Bij voorbaat excuses mocht je daar wonen
![]()
![]()
Edit:![]()
Heb al paar amsterdammers gezien tochquote:Op donderdag 8 april 2010 15:01 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Hier nog een amsterdammer ouwe!
O dear godquote:Op donderdag 8 april 2010 14:54 schreef Pingwingei het volgende:
Olst
Dik de gangster uithangen jewaids
Preciesquote:Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef Flashbag het volgende:
Kloosterveen is pas geweldigheel Assen faalt eigenlijks
Enige leuke aan Assen was Tokkel maar die is al 10 jaar dood ofzo
Nee, ik heb een auto.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:52 schreef Madridista het volgende:
[..]
zit je wel eens in tram 12? of 3?
We zijn al met z'n 3en.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb al paar amsterdammers gezien toch?
quote:
quote:
Heej, daar heb ik ook niet voor gekozenquote:
klopt!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef mime_negert het volgende:
[..]
En dan stiekem toch in Belfeld wonen... VLEGEL!
Ik heb er wel voor gekozen hier te wonenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, daar heb ik ook niet voor gekozen![]()
maarja, aantal vrienden komen uit olst
Gekke japquote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef Desunoto het volgende:
Durf ik niet te zeggen want dan word ik gebashed.
Try usquote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef Desunoto het volgende:
Durf ik niet te zeggen want dan word ik gebashed.
gecondoleerd...quote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb er wel voor gekozen hier te wonen
hax0r skillzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP aan de nabestaandenquote:
Ik moet nog ff in Utrecht zitten tot kwart voor 5 en buiten naar de zon staren voor ik daar van kan genietenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef Desunoto het volgende:
Ik woon in l-l-l-...-l--l-le-l-... nee het gaat echt niet.U zei... Rotterdam. Klopt dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
ow ok, nou hij is hier nog wel ff denk ikquote:Op donderdag 8 april 2010 15:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moet nog ff in Utrecht zitten tot kwart voor 5 en buiten naar de zon staren voor ik daar van kan genieten
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef mime_negert het volgende:
[..]
hax0r skillzah zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar Belfeld is gemeente Venlo
meeste mensen kennen Venlo wel, dus vandaar
Tis un kwestie van geduld,
Rustig wachten op de dag,
Dat heel Holland Limburgs lult!
Kan hem zo gauw niet vinden maar Patrick Kicken had er zoeen belspelbandje van nagedaan zo die vrouw: LEEEELYYYYYSTAD! - U zei... [random plaatsnaam] klopt dit? - NEE! - Spreek duidelijk uqw antwoord in - LEEEEEEEEEEELYYYYYYYYYYYSTAD!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uhhh.. wat bedo... ja! Ja ik zei Rotterdam!
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Kan hem zo gauw niet vinden maar Patrick Kicken had er zoeen belspelbandje van nagedaan zo die vrouw: LEEEELYYYYYSTAD! - U zei... [random plaatsnaam] klopt dit? - NEE! - Spreek duidelijk uqw antwoord in - LEEEEEEEEEEELYYYYYYYYYYYSTAD!!!!!!!!!!
Geniaal stukje als je hem voor het eerst hoort, daarna nogsteeds
Waar ligt dat?quote:
quote:
Heel assen is 1 groot boerenholquote:Op donderdag 8 april 2010 15:04 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Precies![]()
In KKloosterveen is het echt dood. Naja binnenkort maar op kamers in GrunWeg uit mijn lieve kut dorp stad.
Zo'n klein dorpje zeker?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef Aurelianus het volgende:
In een plaatsje tussen Wijchen, Lent, Malden en Berg en Dal.
quote:
ow, ooowquote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh zo gevaarlijk hoeft dat niet te zijn hoor![]()
Woon je ook ergens in 's-Hertogenbosch?
Ja jaquote:Op donderdag 8 april 2010 17:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow, ooow![]()
Net ernaast. 10km, klein gehuchtmaar ik kom soms wel eens per ongeluk in denbosch
Jij had een kaart van nederland in gedachte, en je plaatste djayzz in de buurt van utrecht?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ja![]()
10 km maar ow in mn gedachte leek het ergens bij Utrecht ofzo
BRABANT
In de buurt van mn bed is ook zowat hequote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij had een kaart van nederland in gedachte, en je plaatste djayzz in de buurt van utrecht?
Zeker
Maaskantje, berlicumquote:Op donderdag 8 april 2010 17:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow, ooow![]()
Net ernaast. 10km, klein gehuchtmaar ik kom soms wel eens per ongeluk in denbosch
Gelukkig net de andere kantquote:
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 8 april 2010 17:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In de buurt van mn bed is ook zowat he
Sorry, geen zin om te lezenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gelukkig net de andere kantheb het nog gepost in dit topic
Jij ook?!quote:
O gaat dat zoquote:
Kloon NR ?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
O gaat dat zo![]()
Waarom heb je geen fobo?
haha dan ben ik gevaarlijker ik woon in wijk en aalburgquote:
owjee, daar kwam ik net nog doorheenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:23 schreef pr0tege het volgende:
[..]
haha dan ben ik gevaarlijker ik woon in wijk en aalburg
gecondoleerdquote:
ow hahaquote:Op donderdag 8 april 2010 18:26 schreef pr0tege het volgende:
nee? ik zit in de bus ik lees altijd de krant ofzo xD
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:09 schreef HugoChavez het volgende:
Den Haag.![]()
Maar misschien kan ik binnenkort in Fryslân wonen, mits ik voldoende spaargeld bij elkaar heb geharkt voor de emigratie. Ik kan misschien iemands huis overnemen, alleen moet nog spreken met een gast van Woonfryslân.
Ik weet niet zeker of ik het doe. Fryslân is wel mooi, maar erg ver weg van iedereen die ik ken.![]()
En ik ben gek op kapsalon, dönner en ander Turks eten. In Fryslân wordt het elke dag een Hollandse schotel en Nederlanders én Friezen kunnen gewoon niet koken.![]()
Maar Den Haag is echt een saaie stad, alleen het strand is tof. Dat heeft Fryslân weer niet.
Amsterdam is echt het einde, maar goed daar kom je niet in, tenzij je economisch gebonden bent en een studie valt daar niet onder.Amsterdammers zijn de leukste mensen van Nederland, vandaar ook dat iedereen daar wil wonen en de huizenmarkt daar al jaren op slot is.
![]()
Waar ik never nooit zou willen wonen is: Brabant en Limburg, Zoetermeer, Rotterdam en Dordrecht en omgeving en Lelystad. Verder is Nederland én Fryslân wel oké.![]()
Nope. Ben van mannelijk geslacht.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:17 schreef Madridista het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen wonen in Amsterdam mits je een lekker wijf bent natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
*meldtquote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef Aurelianus het volgende:
In een plaatsje tussen Wijchen, Lent, Malden en Berg en Dal.
Luxe. VINEX mét metrohalte!quote:
Zo van Ermelo naar Harderwijk. Eén treinhalte verderop.quote:Op vrijdag 9 april 2010 02:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ermelo.
En over 3 maanden als onshuis af is gaan we in Harderwijk wonen
Tevens eindstation. De Veluwequote:Op vrijdag 9 april 2010 03:04 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Zo van Ermelo naar Harderwijk. Eén treinhalte verderop.
Vroeger had je nog station Hulshorst.quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Tevens eindstation. De Veluwe
DAT DAT BESTAAT IN NEDERLAND!!quote:
Je generaliseert,quote:
De Meir, bedoel je?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:42 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Jaaa5minuutjes lopen naar de meier
quote:
Wat is datquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:17 schreef ND90 het volgende:
Hier: http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=27.981592,45.54657&spn=0.032289,0.054846&t=h&z=14
quote:
quote:King Khalid Military City (KKMC) (Arabic: مدينة الملك خالد العسكرية; transliterated: Medinat Al Malek Khaled Al Askariyah) is a special city in northeastern Saudi Arabia and about 60 km south to Hafar Al-Batin City, designed and built by the Middle East Division, a unit of the U.S. Army Corps of Engineers, in the 1970s and 1980's. The consultants were Brown, Daltas, and Associates in Cambridge, Massachusetts. The city was built to provide lodging for several brigades of American and Saudi troops, with a design population of 65,000 people. The city is named after the former Saudi King Khalid bin Abdul Aziz.
Ziet eruit als een sci-fi leger basisquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:17 schreef ND90 het volgende:
Hier: http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=27.981592,45.54657&spn=0.032289,0.054846&t=h&z=14
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:31 schreef o.us het volgende:
Carnisselande, een Rotterdams/Barendrechts nieuwbouwwijk. 10 minuten van zowel metrostation Slinge als tramlijn 25. Rhoon is op loopafstand van mijn kot, geldt tevens ook voor Pendrecht en 't Zuiderpark.
Waar precies?quote:
Yeahquote:
OMG!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:43 schreef SuperwormJim het volgende:
In de buurt van Maastricht
Voor deze ene keer mag het wel hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:46 schreef Paul het volgende:
Maggik niet zeggen van m'n moeder
Neeee mijn moeder zit nooit op intneretquote:Op woensdag 14 april 2010 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor deze ene keer mag het wel hoor.
Groetjes, je moeder
Gezellig daar.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Putten.
En die Puttense Moordzaak was hier nog geen 300 meter vandaan
Hoorn heeft maar liefst twee treinstations en komt daarmee in aanmerking voor de kwalificatie bazenstad 2010.quote:
Fryslân boppe!quote:
Deens kent ook nauwelijks werkwoordvervoegingen, het is simpeler nog dan Engels. En veel mooier dan Engels.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:00 schreef xxiessiexx het volgende:
Dat Deens ziet er best simpel uit eigenlijk
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=nowhere&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.792946,9.876709&ie=UTF8&hq=nowhere&hnear=&z=7quote:Op donderdag 15 april 2010 09:07 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik woon serieus in the middle of fucking nowhere
Same herequote:Op donderdag 15 april 2010 09:07 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik woon serieus in the middle of fucking nowhere
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Hoi mede Assenaar.![]()
Kunnen we geen kaartje openen waar iedereen zijn locatie aan kan wijzen? ;p
quote:
Mede Drentenarenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
Windows is het beste besturingssysteem ter wereld.
[/quote]
hee das in de buurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |