Hoi mede Assenaar.quote:
Op het laatst heb ik al toegegeven dat het om een grap gaatquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Dennis101 het volgende:
Ik dacht dat jij vastgehouden werd in het buitenland?
Ah, grappig...quote:Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef Madridista het volgende:
[..]
Op het laatst heb ik al toegegeven dat het om een grap gaat
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef mustisuc het volgende:
Hoi mede Assenaar.![]()
Kunnen we geen kaartje openen waar iedereen zijn locatie aan kan wijzen? ;p
quote:
Fiets woont tegenover mij.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:16 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Jij ook al? Die surveillance-fiets of hoe je dat ook typt woont ook al in Assen.. Marsdijk
Daar gaat zijn privacy
Mensen die in Marsdijk wonenquote:
In een huis.quote:
Vooruit, appartement.quote:
Kloosterveen is pas geweldigquote:Op donderdag 8 april 2010 14:36 schreef Jordy-B het volgende:
Thuis
Toevallig ook in Marsdijk te Assen.
In Amsterdam fiets je.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:52 schreef Madridista het volgende:
[..]
zit je wel eens in tram 12? of 3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, je maakt er mij blij mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:19 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Denk niet dat Fiets daar zo blij van zal worden.
De Heugtes is inderdaad verpauperd, woon gelukkig bij het Anne Frank Park.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:28 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Mensen die in Marsdijk wonen![]()
Nee grapjeik heb zelf 12 jaar in de "Heugtes" gewoond. Kiepheugte
Wat een kutbeurt is dat geworden
Bij voorbaat excuses mocht je daar wonen
![]()
![]()
Edit:![]()
Heb al paar amsterdammers gezien tochquote:Op donderdag 8 april 2010 15:01 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Hier nog een amsterdammer ouwe!
O dear godquote:Op donderdag 8 april 2010 14:54 schreef Pingwingei het volgende:
Olst
Dik de gangster uithangen jewaids
Preciesquote:Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef Flashbag het volgende:
Kloosterveen is pas geweldigheel Assen faalt eigenlijks
Enige leuke aan Assen was Tokkel maar die is al 10 jaar dood ofzo
Nee, ik heb een auto.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:52 schreef Madridista het volgende:
[..]
zit je wel eens in tram 12? of 3?
We zijn al met z'n 3en.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb al paar amsterdammers gezien toch?
quote:
quote:
Heej, daar heb ik ook niet voor gekozenquote:
klopt!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef mime_negert het volgende:
[..]
En dan stiekem toch in Belfeld wonen... VLEGEL!
Ik heb er wel voor gekozen hier te wonenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, daar heb ik ook niet voor gekozen![]()
maarja, aantal vrienden komen uit olst
Gekke japquote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef Desunoto het volgende:
Durf ik niet te zeggen want dan word ik gebashed.
Try usquote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef Desunoto het volgende:
Durf ik niet te zeggen want dan word ik gebashed.
gecondoleerd...quote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb er wel voor gekozen hier te wonen
hax0r skillzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP aan de nabestaandenquote:
Ik moet nog ff in Utrecht zitten tot kwart voor 5 en buiten naar de zon staren voor ik daar van kan genietenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef Desunoto het volgende:
Ik woon in l-l-l-...-l--l-le-l-... nee het gaat echt niet.U zei... Rotterdam. Klopt dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
ow ok, nou hij is hier nog wel ff denk ikquote:Op donderdag 8 april 2010 15:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moet nog ff in Utrecht zitten tot kwart voor 5 en buiten naar de zon staren voor ik daar van kan genieten
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef mime_negert het volgende:
[..]
hax0r skillzah zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar Belfeld is gemeente Venlo
meeste mensen kennen Venlo wel, dus vandaar
Tis un kwestie van geduld,
Rustig wachten op de dag,
Dat heel Holland Limburgs lult!
Kan hem zo gauw niet vinden maar Patrick Kicken had er zoeen belspelbandje van nagedaan zo die vrouw: LEEEELYYYYYSTAD! - U zei... [random plaatsnaam] klopt dit? - NEE! - Spreek duidelijk uqw antwoord in - LEEEEEEEEEEELYYYYYYYYYYYSTAD!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uhhh.. wat bedo... ja! Ja ik zei Rotterdam!
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Kan hem zo gauw niet vinden maar Patrick Kicken had er zoeen belspelbandje van nagedaan zo die vrouw: LEEEELYYYYYSTAD! - U zei... [random plaatsnaam] klopt dit? - NEE! - Spreek duidelijk uqw antwoord in - LEEEEEEEEEEELYYYYYYYYYYYSTAD!!!!!!!!!!
Geniaal stukje als je hem voor het eerst hoort, daarna nogsteeds
Waar ligt dat?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |