quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:09 schreef HugoChavez het volgende:
Den Haag.![]()
Maar misschien kan ik binnenkort in Fryslân wonen, mits ik voldoende spaargeld bij elkaar heb geharkt voor de emigratie. Ik kan misschien iemands huis overnemen, alleen moet nog spreken met een gast van Woonfryslân.
Ik weet niet zeker of ik het doe. Fryslân is wel mooi, maar erg ver weg van iedereen die ik ken.![]()
En ik ben gek op kapsalon, dönner en ander Turks eten. In Fryslân wordt het elke dag een Hollandse schotel en Nederlanders én Friezen kunnen gewoon niet koken.![]()
Maar Den Haag is echt een saaie stad, alleen het strand is tof. Dat heeft Fryslân weer niet.
Amsterdam is echt het einde, maar goed daar kom je niet in, tenzij je economisch gebonden bent en een studie valt daar niet onder.Amsterdammers zijn de leukste mensen van Nederland, vandaar ook dat iedereen daar wil wonen en de huizenmarkt daar al jaren op slot is.
![]()
Waar ik never nooit zou willen wonen is: Brabant en Limburg, Zoetermeer, Rotterdam en Dordrecht en omgeving en Lelystad. Verder is Nederland én Fryslân wel oké.![]()
Nope. Ben van mannelijk geslacht.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:17 schreef Madridista het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen wonen in Amsterdam mits je een lekker wijf bent natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
*meldtquote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef Aurelianus het volgende:
In een plaatsje tussen Wijchen, Lent, Malden en Berg en Dal.
Luxe. VINEX mét metrohalte!quote:
Zo van Ermelo naar Harderwijk. Eén treinhalte verderop.quote:Op vrijdag 9 april 2010 02:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ermelo.
En over 3 maanden als onshuis af is gaan we in Harderwijk wonen
Tevens eindstation. De Veluwequote:Op vrijdag 9 april 2010 03:04 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Zo van Ermelo naar Harderwijk. Eén treinhalte verderop.
Vroeger had je nog station Hulshorst.quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Tevens eindstation. De Veluwe
DAT DAT BESTAAT IN NEDERLAND!!quote:
Je generaliseert,quote:
De Meir, bedoel je?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:42 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Jaaa5minuutjes lopen naar de meier
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |