Heel assen is 1 groot boerenholquote:Op donderdag 8 april 2010 15:04 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Precies![]()
In KKloosterveen is het echt dood. Naja binnenkort maar op kamers in GrunWeg uit mijn lieve kut dorp stad.
Zo'n klein dorpje zeker?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef Aurelianus het volgende:
In een plaatsje tussen Wijchen, Lent, Malden en Berg en Dal.
quote:
ow, ooowquote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh zo gevaarlijk hoeft dat niet te zijn hoor![]()
Woon je ook ergens in 's-Hertogenbosch?
Ja jaquote:Op donderdag 8 april 2010 17:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow, ooow![]()
Net ernaast. 10km, klein gehuchtmaar ik kom soms wel eens per ongeluk in denbosch
Jij had een kaart van nederland in gedachte, en je plaatste djayzz in de buurt van utrecht?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ja![]()
10 km maar ow in mn gedachte leek het ergens bij Utrecht ofzo
BRABANT
In de buurt van mn bed is ook zowat hequote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij had een kaart van nederland in gedachte, en je plaatste djayzz in de buurt van utrecht?
Zeker
Maaskantje, berlicumquote:Op donderdag 8 april 2010 17:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow, ooow![]()
Net ernaast. 10km, klein gehuchtmaar ik kom soms wel eens per ongeluk in denbosch
Gelukkig net de andere kantquote:
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 8 april 2010 17:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In de buurt van mn bed is ook zowat he
Sorry, geen zin om te lezenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gelukkig net de andere kantheb het nog gepost in dit topic
Jij ook?!quote:
O gaat dat zoquote:
Kloon NR ?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
O gaat dat zo![]()
Waarom heb je geen fobo?
haha dan ben ik gevaarlijker ik woon in wijk en aalburgquote:
owjee, daar kwam ik net nog doorheenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:23 schreef pr0tege het volgende:
[..]
haha dan ben ik gevaarlijker ik woon in wijk en aalburg
gecondoleerdquote:
ow hahaquote:Op donderdag 8 april 2010 18:26 schreef pr0tege het volgende:
nee? ik zit in de bus ik lees altijd de krant ofzo xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |