abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80079940
Voor de laatste der Mohikanen onder de COSsers.

Er is niets meer te volgen behalve een paar chatrooms.
Hier zijn ze allebei te vinden
http://sv.maikeldonkers.nl/

Zou er ooit nog vanuit SV uitgezonden gaan worden en zitten we daar op te wachten ?

[ Bericht 81% gewijzigd door pullup op 08-04-2010 13:14:28 ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:12:27 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80080257
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat einde was gisterochtend volgens mij al zwaar in de maak toen Johan weigerde te reageren op chat. Daarna kwam de vreemde uitspraak tijdens dat clipje, toen hij zei dat ze de studio zolang konden gebruiken als nodig was.
Maar waar die opnames zijn gebleven? Wie wil daar straks goede sier mee gaan maken? Van wie zijn ze, wie heeft de rechten of zou er niemand aan hebben gedacht die vast te leggen?
Ik lig dubbel als blijkt dat Albert Verlinde ze heeft laten stelen....

Of Jensen, die zie ik er ook wel toe in staat; iemand opjutten met een strontkar naar het huis van Verlinde te gaan, en ondertussen een ander laten zorgen dat alle opnames van de strontkarbestuurder elders weg zijn....

Hoe zit dat met Bram eigenlijk? Die was bij Jaap met de strontkaractie, hoe makkelijk loopt hij nog PS2 binnen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 april 2010 @ 13:14:09 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80080316
Ze zijn gewist. Niet gestolen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 8 april 2010 @ 13:15:45 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80080371
Ook goed, gewist dan.... maar dan nog kan het of uit pure domheid zijn geweest, of uit wraak.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 13:19:33 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80080510
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:15 schreef Leandra het volgende:
Ook goed, gewist dan.... maar dan nog kan het of uit pure domheid zijn geweest, of uit wraak.
Het is door Alsido gedaan ... pure domheid dus.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:23:46 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80080650
Weten we zeker dat Alsido het uit eigen dom initiatief gedaan heeft, of kan het zijn dat Alsido over 2 weken ineens in dienst blijkt te zijn bij Jensen
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 13:25:05 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80080708
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef Leandra het volgende:
Weten we zeker dat Alsido het uit eigen dom initiatief gedaan heeft, of kan het zijn dat Alsido over 2 weken ineens in dienst blijkt te zijn bij Jensen
We hebben het over Alsido ... die kan nog geen halve minuut in de toekomst kijken.
pi_80080711
In dienst bij Jensen.... wat een nachtmerrie lijkt me dat
  donderdag 8 april 2010 @ 13:25:45 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_80080727
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef Leandra het volgende:
Als bij Jensen de belichting eerdaags plotseling niet meer deugd en het geluid valt continue weg, dan weten wij genoeg
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:26:52 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_80080776
Er klopt gewoon niks van. Eergisteren was die vent in SV om de opname van dat clipje te bespreken. Johan zei dat dat kon maar dat om 18.30 uur TR begon. Dan moest dat clipje klaar zijn.

Gisteren staat Jaap plotseling in SV om die banden op te halen. Ik neem aan dat hij Johan eerst gebeld heeft met het verzoek of dat kon. Jaap arriveert in SV en plotseloos is alles gewist. Johan zegt vervolgens tegen die gasten van het van Twizzle en de clipjesmaker dat ze alle tijd van de wereld hadden. Dit was om een uur 4 volgens mij.

Stel dat Jaap die banden aan Jensen wilde verkopen en Johan heeft daar lucht van gekregen. Wrs was Johan daar niet zo blij mee en heeft Johan of Alsido die banden gewist. Johan zei dat hij genaaid was.
Ik zeg stel hè?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 8 april 2010 @ 13:28:55 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80080859
Maar dan ga je er vanuit dat die banden bruikbaar materiaal voor Jensen zouden bevatten.
Nu ligt Jensen's lat ook niet echt hoog, maar ik denk wel dat hij een ondergrens heeft. Waar Jaap's Tabula Rasa met gemak onderdoor limbo'ed.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:29:20 #12
241662 Jian
Well, well, well
pi_80080881
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef beequeen het volgende:
Er klopt gewoon niks van. Eergisteren was die vent in SV om de opname van dat clipje te bespreken. Johan zei dat dat kon maar dat om 18.30 uur TR begon. Dan moest dat clipje klaar zijn.

Gisteren staat Jaap plotseling in SV om die banden op te halen. Ik neem aan dat hij Johan eerst gebeld heeft met het verzoek of dat kon. Jaap arriveert in SV en plotseloos is alles gewist. Johan zegt vervolgens tegen die gasten van het van Twizzle en de clipjesmaker dat ze alle tijd van de wereld hadden. Dit was om een uur 4 volgens mij.

Stel dat Jaap die banden aan Jensen wilde verkopen en Johan heeft daar lucht van gekregen. Wrs was Johan daar niet zo blij mee en heeft Johan of Alsido die banden gewist. Johan zei dat hij genaaid was.
Ik zeg stel hè?
Mmmmm, mmmmmm, ik zeg, dat is best mogelijk, daarnaast ben ik gek op complottheorieën
  donderdag 8 april 2010 @ 13:29:46 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80080898
Ik denk dat ze helemaal niet gewist zijn, maar gewoon verdwenen.... en dan niet in het grote niets, alleen even in het grote onbekende.

Later als Jaap een wereldster is dan komt Johan ineens met de beelden van "vroeger"
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:30:01 #14
137949 Disana
pi_80080913
quote:

Ik zeg stel hè?
Dat Jaap voor de banden kwam en niet zomaar ontzettend vroeg in SV was voor Tabula Rasa lijkt me wel waarschijnlijk. Het ligt voor de hand te denken dat Jaap ze ergens heen wilde brengen.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:31:45 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_80080982
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Maar dan ga je er vanuit dat die banden bruikbaar materiaal voor Jensen zouden bevatten.
Nu ligt Jensen's lat ook niet echt hoog, maar ik denk wel dat hij een ondergrens heeft. Waar Jaap's Tabula Rasa met gemak onderdoor limbo'ed.
Jensen heeft helmaal geen lat. Platvloerse tv is het en daar past Jaap's TR prima in.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 13:32:27 #16
241662 Jian
Well, well, well
pi_80081010
quote:
Okee, okee, stel dan dat ie ze plotseling zelf wilde exploiteren, gewoon op zijn eigen site ofzo, dan zou het weer best kunnen. Ik vind het een theorie met mogelijkheden, die het verdient om verder uitgediept te worden
  donderdag 8 april 2010 @ 13:32:31 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081015
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:31 schreef beequeen het volgende:

Jensen heeft helmaal geen lat. Platvloerse tv is het en daar past Jaap's TR prima in.
I beg to differ. Dit was zelfs nog ver onder het al lage Jensenniveau.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:33:21 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081050
Jaap zie ik er dan weer wel voor aan dat ie dacht dat hij er wel iets moois van zou kunnen maken. Met zijn zelfoverschatting.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:33:26 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_80081052
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze helemaal niet gewist zijn, maar gewoon verdwenen.... en dan niet in het grote niets, alleen even in het grote onbekende.

Later als Jaap een wereldster is dan komt Johan ineens met de beelden van "vroeger"
Dat kan ook nog. Ik blijf erbij, er klopt iets niet.

Maar dan begrijp ik nog niet waarom het zo plotseling einde SV is. Slaat toch nergens op.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:34:14 #20
137949 Disana
pi_80081083
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef Jian het volgende:

[..]

Okee, okee, stel dan dat ie ze plotseling zelf wilde exploiteren, gewoon op zijn eigen site ofzo, dan zou het weer best kunnen. Ik vind het een theorie met mogelijkheden, die het verdient om verder uitgediept te worden
Maar waarom was hij dan zo ontzettend vroeg in SV? Het had meer voor de hand gelegen te wachten tot de avond en dan na afloop van de uitzending ook die nog mee te pikken.

Al denk ik niet dat dit meer te maken heeft met het stoppen van SV dan dat Johan er de pest in had. Ik zie geen complotten o.i.d.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:35:08 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80081115
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
Jaap zie ik er dan weer wel voor aan dat ie dacht dat hij er wel iets moois van zou kunnen maken. Met zijn zelfoverschatting.
Ja, met een beetje knip- en plakwerk kun je van al die avonden TR toch misschien een leuk programma van een half uur aan elkaar fröbelen
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 13:35:27 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081123
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:

Maar dan begrijp ik nog niet waarom het zo plotseling einde SV is. Slaat toch nergens op.
Omdat Johan er al langere tijd duidelijk tabak van had en plots een heel ingenieus (...) bruggetje zag van sprookjesprins naar het einde van een sprookje. Op de dag dat zelfs Jaap het vertrouwen opzegde.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:36:28 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_80081169
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef Disana het volgende:

Dat Jaap voor de banden kwam en niet zomaar ontzettend vroeg in SV was voor Tabula Rasa lijkt me wel waarschijnlijk. Het ligt voor de hand te denken dat Jaap ze ergens heen wilde brengen.
Dus dat! Nadat Jaap vertrokken was zei Johan tegen die clipjesman dat hij zoveel tijd kon nemen als hij wilde.
Mensen op de chat vroegen zich toen af of TR niet doorging.

@Disana: Jaap kwam volgens direct van dat giergebeuren van Kwalbert Verlinken af. Ging misschien in een moeite door.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 13:36:33 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80081172
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat Johan er al langere tijd duidelijk tabak van had en plots een heel ingenieus (...) bruggetje zag van sprookjesprins naar het einde van een sprookje. Op de dag dat zelfs Jaap het vertrouwen opzegde.
Ja, want als Shrek niet meer achter je staat dan ben je natuurlijk kansloos in de grote boze sprookjeswereld
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 13:37:54 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081223
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:36 schreef Leandra het volgende:
Ja, want als Shrek niet meer achter je staat dan ben je natuurlijk kansloos in de grote boze sprookjeswereld
Jaap laat natuurlijk wel een enorme leegte achter ...

Inmiddels ben ik wel benieuwd of die zweefteef van aquaaura al gesignaleerd is?
  donderdag 8 april 2010 @ 13:38:08 #26
241662 Jian
Well, well, well
pi_80081229
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat kan ook nog. Ik blijf erbij, er klopt iets niet.

Wat ik al eerder heb gezegd, de oorzaak ligt natuurlijk dieper, maar de aanleiding is iets geweest wat op die dag heeft plaatsgevonden met als gevolg een emotionele beslissing van Johan. Dat zouden die banden geweest kunnen zijn. Dat Johan op die dag ook met Peter contact heeft gehad over een "tijdelijk" stoppen en reorganiseren van SV heeft de boel ook wel versneld denk ik
  donderdag 8 april 2010 @ 13:38:41 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80081243
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:37 schreef Copycat het volgende:

[..]
Jaap laat atuurlijk wel een enorme leegte achter ...

Inmiddels ben ik wel benieuwd of die zweefteef van aquaaura al gesignaleerd is?
Geen idee, maar die heeft nu iig weer zweefruimte genoeg
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80081258
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar waarom was hij dan zo ontzettend vroeg in SV? Het had meer voor de hand gelegen te wachten tot de avond en dan na afloop van de uitzending ook die nog mee te pikken.

DJ Provox was ook aanwezig gistermiddag. Hij was de laatste tijd degene die montages deed voor SV en aangezien Jaap ook graag voor een dubbeltje op de eerste rang zit denk ik dat Jaap en Provox daar vanaf gister mee aan de slag wilden.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:39:58 #29
137949 Disana
pi_80081296
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus dat! Nadat Jaap vertrokken was zei Johan tegen die clipjesman dat hij zoveel tijd kon nemen als hij wilde.
Mensen op de chat vroegen zich toen af of TR niet doorging.
Maar dat vind ik niet zo raar. Ik kan me voorstellen dat Jaap kwaad was en zei 'stik maar met je show'. Zeker als hij ergens had toegezegd die opnames nog diezelfde middag te brengen.

En er was nog iets toch? Ik meen dat ik las dat Els had gezegd dat iets 'heel erg' of 'heel jammer' was. 's Ochtends al. Els die niet meer zou komen. Was toen al bekend dat SV zou stoppen? In dat geval was er een andere aanleiding dan de botsing met Jaap.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:40:35 #30
135305 beequeen
Lost.
pi_80081327
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:36 schreef Leandra het volgende:

@Disana: Ik zal de vorige COS even doorlezen. Misschien stuit ik nog op die opmerking van Els.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:41:23 #31
137949 Disana
pi_80081346
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

DJ Provox was ook aanwezig gistermiddag. Hij was de laatste tijd degene die montages deed voor SV en aangezien Jaap ook graag voor een dubbeltje op de eerste rang zit denk ik dat Jaap en Provox daar vanaf gister mee aan de slag wilden.
Dat is een plausibele verklaring voor zijn vroeg aanwezigheid.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:41:29 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081348
Oh ja, die vage Twitter van Els. Die er vervolgens weer mooi wel stond!
(clap)
pi_80081384
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar dat vind ik niet zo raar. Ik kan me voorstellen dat Jaap kwaad was en zei 'stik maar met je show'. Zeker als hij ergens had toegezegd die opnames nog diezelfde middag te brengen.

En er was nog iets toch? Ik meen dat ik las dat Els had gezegd dat iets 'heel erg' of 'heel jammer' was. 's Ochtends al. Els die niet meer zou komen. Was toen al bekend dat SV zou stoppen? In dat geval was er een andere aanleiding dan de botsing met Jaap.
Els was er zelf 's middags nog.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:44:25 #34
137949 Disana
pi_80081454
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Els was er zelf 's middags nog.
Okee, maar wanneer zei ze dat iets 'heel spijtig' of iets van dien aard was? Was dat voor Johans aankondiging van zijn persbericht en was dat voordat de opnames kwijt bleken te zijn? Ik probeer uit te vogelen wanneer Johan zijn besluit precies heeft genomen (maar ik heb 's middags niet gekeken).
  donderdag 8 april 2010 @ 13:45:11 #35
241662 Jian
Well, well, well
pi_80081492
Hoe je het ook wendt of keert, de beslissing om onmiddellijk en op die manier op zwart te gaan is het gevolg geweest van een gebeurtenis die dag, de overbekende druppel .... of een welkome aanleiding ?
pi_80081503
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Okee, maar wanneer zei ze dat iets 'heel spijtig' of iets van dien aard was? Was dat voor Johans aankondiging van zijn persbericht en was dat voordat de opnames kwijt bleken te zijn? Ik probeer uit te vogelen wanneer Johan zijn besluit precies heeft genomen (maar ik heb 's middags niet gekeken).
Volgens mij sloeg dat op het weglopen van Jaap nadat die vernomen had dat zijn opnames gewist waren.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:46:29 #37
135305 beequeen
Lost.
pi_80081541
Els heeft de Tweet verwijderd waarin ze aankondigde voorlopig weg te blijven uit SV.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:46:39 #38
137949 Disana
pi_80081545
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:45 schreef Jian het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, de beslissing om onmiddellijk en op die manier op zwart te gaan is het gevolg geweest van een gebeurtenis die dag, de overbekende druppel .... of een welkome aanleiding ?
Maar het was niet onmiddellijk. Ik heb hier gelezen over een persbericht dat Johan om half acht zou laten uitgaan.

Scrute, mensen hier vroegen zich nog af waar die opmerking van Els op sloeg, maar jouw verklaring kan kloppen.
pi_80081766
Vanavond om half negen doet Johan zijn verhaal bij Sly op de radio maar ik denk dat we daar de echte reden niet te horen krijgen.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:52:47 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_80081782
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:

Johan zegt dat ze gewoon vanavond door kunnen gaan. Zit geen limiet op. Na het schrappen van Johan's Clipuurtje eerder vandaag nu ook geen Tabula Rasa vanavond?
Ah, Scrut maakte die opmerking dus.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 13:55:06 #41
241662 Jian
Well, well, well
pi_80081852
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar het was niet onmiddellijk. Ik heb hier gelezen over een persbericht dat Johan om half acht zou laten uitgaan.

Scrute, mensen hier vroegen zich nog af waar die opmerking van Els op sloeg, maar jouw verklaring kan kloppen.
Maar toch wezen een aantal gebeurtenissen op die dag niet op het onmiddellijk op zwart gaan. Wat ik al zei, het plan was er denk ik min of meer al, (zie ook de uitlatingen van Peter over het advies aan Johan om de stream er tijdelijk/voorlopig uit te gooien) maar of het tijdstip gepland was daar twijfel ik toch over.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:56:44 #42
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_80081914
lachen Leo op de hyves van Bram.
vandaag, 06:40Yooooooooooo

Te koop: zgan harddiscqs
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:58:13 #43
137949 Disana
pi_80081968
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Jian het volgende:

[..]

Maar toch wezen een aantal gebeurtenissen op die dag niet op het onmiddellijk op zwart gaan. Wat ik al zei, het plan was er denk ik min of meer al, (zie ook de uitlatingen van Peter over het advies aan Johan om de stream er tijdelijk/voorlopig uit te gooien) maar of het tijdstip gepland was daar twijfel ik toch over.
Ik heb helaas te weinig gezien. Maar ik begreep dat er al vrij vroeg sprake was van een 'persmededeling'. Ik neem dan toch aan dat dat het op zwart gaan zou zijn. Dan ga ik er ook vanuit dat het op zwart gaan geen acute ingeving was, geen hissy fit dus maar iets waarmee hij al rondliep.
pi_80082029
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Jian het volgende:

maar of het tijdstip gepland was daar twijfel ik toch over.
Net op de dag dat de nieuwe chat geïntroduceerd werd. Niet gepland dus.
  donderdag 8 april 2010 @ 14:00:28 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80082057
Wat ik via via hoorde: Jaap komt erachter dat de banden weg/gewist zijn en is over de piss en gaat weg.
Johan belt Bram of hij de show die avond wil komen redden, eventueel samen met Bart. Bram zegt Nee. Johan denkt: SV: Weg ermee!
  donderdag 8 april 2010 @ 14:03:10 #46
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_80082161
Bram is tegelijkertijd met Jaap in SV gesignaleerd. En Bram liep bij de gieractie ook in beeld.

Wel grappig dat hyves.
Els krabbelt bij Alsido om hem sterkte te wensen.
Jolanda krabbelt bij Leo om hem te bedanken voor de steun in de afgelopen dagen.
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:03:52 #47
135305 beequeen
Lost.
pi_80082192
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Disana het volgende:

Ik heb helaas te weinig gezien. Maar ik begreep dat er al vrij vroeg sprake was van een 'persmededeling'. Ik neem dan toch aan dat dat het op zwart gaan zou zijn. Dan ga ik er ook vanuit dat het op zwart gaan geen acute ingeving was, geen hissy fit dus maar iets waarmee hij al rondliep.
Dit posste ik gisteren. Let op het tijdstip.
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:

Jaap was er vanmiddag gewoon.
Johan zegt dat het nieuws nogal wat commotie zal brengen. Els zegt.....het is triest.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 14:04:19 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80082207
Oh dan vroeg hij het face to face. Zonder telefoon. Luisteren is soms niet mijn beste kant.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:04:55 #49
135305 beequeen
Lost.
pi_80082236
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef Copycat het volgende:
Wat ik via via hoorde: Jaap komt erachter dat de banden weg/gewist zijn en is over de piss en gaat weg.
Johan belt Bram of hij de show die avond wil komen redden, eventueel samen met Bart. Bram zegt Nee. Johan denkt: SV: Weg ermee!
Is dat via het bekende vogeltje? Betrouwbare bron dus.
― Mark Twain
pi_80082269
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef Copycat het volgende:
Dat verhaal heb ik ook gehoord
  donderdag 8 april 2010 @ 14:05:50 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80082287
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:04 schreef beequeen het volgende:

Is dat via het bekende vogeltje? Betrouwbare bron dus.
Ja. Via Bart. Die me gistermiddag vertelde dat SV zou stoppen. Maar toen moest ik mijn mond dichthouden.
  donderdag 8 april 2010 @ 14:06:02 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80082297
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:

Dat verhaal heb ik ook gehoord
ORLY?
pi_80082379
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:03 schreef sunny16947 het volgende:
Bram is tegelijkertijd met Jaap in SV gesignaleerd. En Bram liep bij de gieractie ook in beeld.

Wel grappig dat hyves.
Els krabbelt bij Alsido om hem sterkte te wensen.
Jolanda krabbelt bij Leo om hem te bedanken voor de steun in de afgelopen dagen.
En niemand krabbelt Liesbeth? Zij zal toch ook wel jeuk hebben.
pi_80082401
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

ORLY?
Echt waar
  donderdag 8 april 2010 @ 14:09:59 #55
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_80082454
Liesbeth is privé dus niet te lezen.

Ik denk dat je voor het hele echte verhaal terug moet naar TBO.
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:10:38 #57
135305 beequeen
Lost.
pi_80082475
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:

Ja. Via Bart. Die me gistermiddag vertelde dat SV zou stoppen. Maar toen moest ik mijn mond dichthouden.
Aha, dus ze wisten het al de hele middag. Knap dat je je mond hebt kunnen houden.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 14:11:05 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80082498
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:09 schreef sunny16947 het volgende:

Ik denk dat je voor het hele echte verhaal terug moet naar TBO.
Hoezo dat dan?
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:12:43 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_80082559
quote:
Waarom legt Peter die verklaring af? Even kijken.
― Mark Twain
pi_80082694
terug vind niks
pi_80082782
Een frisse nieuwe start is bijna net zo erg als een pittig kort kapsel.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:18:53 #62
137949 Disana
pi_80082811
Helaas heeft Peter helemaal niets te melden behalve zijn mening.

Beequeen, jouw post was laat op de middag, en nu blijkt dat het al vaststond. Ik vind dan des te meer dat Johan zijn kijkers op een proletenmanier heeft laten vallen, maar goed, we weten hoe hij met mensen omgaat.
pi_80082914
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:18 schreef Disana het volgende:

Beequeen, jouw post was laat op de middag, en nu blijkt dat het al vaststond. Ik vind dan des te meer dat Johan zijn kijkers op een proletenmanier heeft laten vallen, maar goed, we weten hoe hij met mensen omgaat.
Ik vind trouwens dat een presentator die een uur of wat voor z'n uitzending z'n kijkers in de steek laat ook geen knip voor de neus waard is, wat er ook aan vooraf gegaan is.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:21:53 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_80082939
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:18 schreef Disana het volgende:

Een frisse, nieuwe start. Hou toch op.

Yep, maar dat kon ik toen nog niet weten. Niemand, behalve Scrut en Cc.
Johan is me zo tegengevallen als mens, ik had dit nooit achter hem gezocht. Peter's rol is ook bedenkelijk, al bedoelt hij het nog zo goed. Of zou hij het echt niet geweten hebben?
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:22:10 #65
137949 Disana
pi_80082950
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik vind trouwens dat een presentator die een uur of wat voor z'n uitzending z'n kijkers in de steek laat ook geen knip voor de neus waard is, wat er ook aan vooraf gegaan is.
Oh maar dat spreekt vanzelf. De een is een hork, de ander een proleet.
pi_80082993
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Mag ik daaruit concluderen dat jij denkt dat Jaap door had dat er iets stond te gebeuren en "zijn" materiaal veilig wilde stellen?
Dat wissen geloof ik niet zo erg in. O.K., 1 schijf kun je nog per ongeluk wissen, maar meerdere....? Neuh
  donderdag 8 april 2010 @ 14:23:39 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80083013
Was Jaap niet gewoon boos omdat en de opnames kwijt waren, en toen al bekend was dat het zou gaan stoppen, en Jaap daarom niet bereid was nog een uitzending te maken, terwijl het toch al de laatste zou zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 14:23:49 #68
241662 Jian
Well, well, well
pi_80083020
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Net op de dag dat de nieuwe chat geïntroduceerd werd. Niet gepland dus.
Dat bedoel ik dus o.a.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:24:28 #69
137949 Disana
pi_80083039
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:23 schreef spuitje het volgende:

[..]

Mag ik daaruit concluderen dat jij denkt dat Jaap door had dat er iets stond te gebeuren en "zijn" materiaal veilig wilde stellen?
Dat wissen geloof ik niet zo erg in. O.K., 1 schijf kun je nog per ongeluk wissen, maar meerdere....? Neuh
Nee dat mag je niet concluderen want ik borduurde enkel voort op de theorie dat Jaap zijn opnames of zelfs show misschien ergens probeerde te slijten.
pi_80083078
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
Maar heeft Jaap niet een paar weken terug gezegd dat hij de opnames wilde gebruiken? Er zouden uitzendingen gemaakt worden van de opnames en ineens alle opnames foetsie?
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:30:40 #71
137949 Disana
pi_80083316
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond om half negen doet Johan zijn verhaal bij Sly op de radio maar ik denk dat we daar de echte reden niet te horen krijgen.
Denk dat we daar te horen krijgen dat Johan de moed niet laat zakken en alweer allerlei plannen heeft met PS2. Zoals de start van zijn schurotel-imperium byvoorbeeld.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:31:26 #73
135305 beequeen
Lost.
pi_80083329
Die stream van Spirimuts.
Spuit 11.
― Mark Twain
pi_80083330
quote:

[..]

was s`middags van els haar bericht.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 8 april 2010 @ 14:31:49 #75
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_80083346
Ik meen dat het een uur of half 3 was dat Jolanda op de chat van Peter zei dat ze boos was. Op de vraag waarom ze zo boos was kwam alleen dat dat met een paar uur wel duidelijk zou worden. Ze zou om 5 uur in SV zijn.

Eergister had ze nog te kennen gegeven dat zij meer verantwoordelijkheden naar zich toe had getrokken met behulp van Twiki en Leo. De ogen van Johan waren opengegaan werd er gezegd.
Snooker is top!!!
pi_80083366
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh maar dat spreekt vanzelf. De een is een hork, de ander een proleet.
En dat is al één van de kernproblemen van SV. Teveel mensen die zichzelf belangrijker vonden dan de programma's en de kijkers daarvan.

Marian is eigenlijk één van de weinigen daar die wel uit het juiste hout gesneden lijkt te zijn. Natuurlijk heeft ze van vele kanten hulp gehad maar dat heeft ze vooral aan haarzelf te danken. Niet bemoeien met zaken waar je geen verstand van hebt, alles ten behoeve van het programma, zichzelf wegcijferend .... voor Marian neem ik mijn spreekwoordelijke petje af.
pi_80083442
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:30 schreef Disana het volgende:
OMG spirimuts heeft ook een ustream opgezet:

http://www.ustream.tv/channel/annestream
Ze zit voor de webcam.
pi_80083453
pi_80083504
We krijgen een heleboel spannende spin-offs er voor terug
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:37:18 #80
137949 Disana
pi_80083563
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze zit voor de webcam.
Heeft ze soms een haarstukje? Het is hier veel sprietiger en korter toch dan wanneer we haar in SV zagen?

donderdag 8 april 2010 @ 14:37:22 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80083565
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zit voor de webcam.
Wat erg. Al die losers van SV starten hun eigen televisiekanaaltjes. Denken ze.
pi_80083598
quote:

[..]

Johan wilde gisterochtend nog mórgen gaan stoppen met SV maar door de gang van zaken heeft hij dat eerder gedaan, hij was het beu.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_80083604
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Anusreporter Marijke was dat toch ook al van plan?
pi_80083623
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Heeft ze soms een haarstukje? Het is hier veel sprietiger en korter toch dan wanneer we haar in SV zagen?

[ afbeelding ]
Volgens mij ook.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:39:20 #85
137949 Disana
pi_80083636
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Johan wilde gisterochtend nog mórgen gaan stoppen met SV maar door de gang van zaken heeft hij dat eerder gedaan, hij was het beu.
Heeft hij je dat verteld? Achteraf of vooraf?
  donderdag 8 april 2010 @ 14:39:52 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80083652
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:

Echt waar?
Van die pareltjes waarin je haar dan lekker buiten ziet zitten wachten op de volgende Z-ster (Johan V. bijvoorbeeld)?
pi_80083668
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Heeft hij je dat verteld? Achteraf of vooraf?
Allebei.
pi_80083671
Spirimuts heeft grote plannen. Ze heeft al meerdere camera's en wil gaan leren schakelen want ook andere mensen gaan programma's bij haar maken.
pi_80083684
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Volgens mij doet ze dat al een paar weken.
pi_80083691
zweefteefje heeft het over programma's maken en dat ze nu ook moet leren schakelen.

Ze gaat morgen naar Johan toe...
Er zit 5 man binnen in de chat en zij vindt het nu al en mooi succes! Ze heeft het er druk mee.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_80083693
Veeg mij maar op.
Anne heeft zelfs een aantal camera's klaar staan en is blij dat ze niet meer een uur naar Eindhoven hoeft te rijden.
Johan is altijd welkom voor haar programma en morgen gaat ze bij Johan langs.
  donderdag 8 april 2010 @ 14:41:43 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80083713
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Spirimuts heeft grote plannen. Ze heeft al meerdere camera's en wil gaan leren schakelen want ook andere mensen gaan programma's bij haar maken.

Hoeveel klappen van de molen heeft die mafmuts geïncasseerd?
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:42:11 #93
137949 Disana
pi_80083728
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Allebei.
Dus jullie hebben woensdagochtend of eerder gebeld en toen vertelde hij dat hij vandaag zou stoppen?

Ik hoor hem nog zeggen 'kijkers mogen alles meemaken'.
pi_80083733
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:31 schreef sunny16947 het volgende:
Ik meen dat het een uur of half 3 was dat Jolanda op de chat van Peter zei dat ze boos was. Op de vraag waarom ze zo boos was kwam alleen dat dat met een paar uur wel duidelijk zou worden. Ze zou om 5 uur in SV zijn.

Eergister had ze nog te kennen gegeven dat zij meer verantwoordelijkheden naar zich toe had getrokken met behulp van Twiki en Leo. De ogen van Johan waren opengegaan werd er gezegd.
Jolanda was al haar mail etc kwijt dus schijnbaar zitten ze ook in haar mailbox.
  donderdag 8 april 2010 @ 14:42:25 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80083735
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, big business en binnenlopen natuurlijk
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80083748
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt waar?
Van die pareltjes waarin je haar dan lekker buiten ziet zitten wachten op de volgende Z-ster (Johan V. bijvoorbeeld)?

Marijke kan Johan nog heel wat vertellen hoe het is om bekende Nederlander te zijn.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:43:51 #97
137949 Disana
pi_80083789
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:41 schreef Dottey het volgende:
zweefteefje heeft het over programma's maken en dat ze nu ook moet leren schakelen.

Ze gaat morgen naar Johan toe...
Er zit 5 man binnen in de chat en zij vindt het nu al en mooi succes! Ze heeft het er druk mee.
Ze zal een grote steun voor Johan zijn in deze moeilijke dagen

Ik ga daar niet chatten want dan heb ik binnen vijf minuten een ban. Maar oh oh, wat heeft ze het hoog in haar bol. En wat ziet ze eruit als een volkswijf.

Ze heeft zelfs keffertjes
pi_80083844
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoeveel klappen van de molen heeft die mafmuts geïncasseerd?
Om 7 uur gaat ze voorstellen doen aan de kijkers en wat leuk bevonden wordt, wordt nader uitgewerkt.
pi_80083899
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze zal een grote steun voor Johan zijn in deze moeilijke dagen

Ik ga daar niet chatten want dan heb ik binnen vijf minuten een ban. Maar oh oh, wat heeft ze het hoog in haar bol. En wat ziet ze eruit als een volkswijf.

Ze heeft zelfs keffertjes
Ze laat nu vol trots haar hond met uitpuilende ogen zien
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:46:45 #100
137949 Disana
pi_80083905
Dit is mijn schatje [..] Ik heb ook nog een sjiwaawaatje

pi_80083908
Even terug gelezen en echt...............snap er steeds minder van! Ook Peter even gekeken en die lijkt wel de advocaat van Johan.
Zelf geloof ik niet in een nieuwe SV. Johan zit nu zijn wonden te likken, hangt de godganse dag aan de telefoon en heeft vanavond bij NL radio een mooi verhaal klaar.

En zweefteef heeft haar eigen Ustream? Nou, dat ze er gelukkig van mag worden, maar aan mij is het niet besteed!
  donderdag 8 april 2010 @ 14:47:18 #102
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80083932
Kaartje Legge bij Anne, klaverjassen of hartenjagen, maakt Anne niet uit, die kan zo goed met kaarten overweg
pi_80083943
En morgen gaat ze ons de schaapjes en de lammetjes laten zien met behulp van een mobiele camera
  donderdag 8 april 2010 @ 14:47:55 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80083958
Een kuttenlikkertje.
Waar zal de pot pindakaas staan?
pi_80083971
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:46 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ze laat nu vol trots haar hond met uitpuilende ogen zien
Chihuahua zijn ook van die gezonde beestjes, die houden hun hele leven een open fontanel.
  donderdag 8 april 2010 @ 14:48:53 #106
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80083999
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:47 schreef pullup het volgende:
En morgen gaat ze ons de schaapjes en de lammetjes laten zien met behulp van een mobiele camera
Gaan we naar de kinderboerderij
  donderdag 8 april 2010 @ 14:49:07 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80084012
Oeh, roze deurkozijen... helemaal
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80084033
Ze gaat een keer in de twee weken koken on stream.
Er zal een tuin programma komen.
Er zullen live workshops komen.
Er zal een vragen uurtje voor de mensen zijn die een reading niet kunnen betalen, om ze zo ook wat te gunnen.

Ze was net bezig met plan II, maar wilde eerst wat camera ervaring hebben. Ze vond dat je haar debuut kon zien als een groeiproces.
pi_80084062
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nee, naar de achtertuin.
pi_80084063
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ze kan ze gewoon uit het raam filmen blijkbaar
pi_80084081
Ze lijkt op Thea van Theo.
pi_80084117
Ze wilt niet alleen spiritueel op de zender, maar een livestyle achtig iets met leuke dingetjes.
pi_80084138
Ze heeft ook een leeg schuurtje over. Het valt me nog mee dat ze geen hotel gaat beginnen
pi_80084172
Ze vond alle chatters die bij Peter zaten gisterenavond hardstikke lief
Het leek net een grote familie. Ze vroeg zich af of het dezelfde chatters waren als van SV chat.
pi_80084174
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Chihuahua zijn ook van die gezonde beestjes, die houden hun hele leven een open fontanel.
Een tante had zo een eng doorgefokt beestje, verdroeg alleen babyvoeding en dan nog liep het de halve dagen de boel onder te schijten of te kotsen. Die mensen hebben een godsvermogen betaald aan de dierenarts om het arme diertje tegen beter weten in in leven te houden.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:54:04 #116
137949 Disana
pi_80084197
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
pi_80084204
Ze heeft gister genoten van de chat bij Peter. De mensen waren zo lief voor elkaar daar, ze kon niet geloven dat dat dezelfde chatters waren als die bij SV.

Het moet gezegd: het was best lachen gister bij Peter.
pi_80084215
om 19:00 wilt ze eigenlijk officieel online gaan.
Ze houdt van lijstjes en structuur.
Ze heeft al een logootje en wilt er wat leuks van gaan maken.
  donderdag 8 april 2010 @ 14:54:30 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80084216
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:52 schreef pullup het volgende:
Ze heeft ook een leeg schuurtje over. Het valt me nog mee dat ze geen hotel gaat beginnen
Dat wordt een bed and breakfast, gecombineerd met een meet and greet en een "werk mee aan je favo internetstream" voor ¤ 50,= pppn

Wat ik zei: big business
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80084265
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:54 schreef Disana het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies

Als ze iets verder naar voren zit heeft ze fotosoep niet eens nodig.
pi_80084281
streamverslagen
pi_80084290
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat vind ik een regelrechte belediging voor Thea!
pi_80084317
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef Dottey het volgende:
Ze wilt niet alleen spiritueel op de zender, maar een livestyle achtig iets met leuke dingetjes.
Dat is toch al op RTL 4 's morgens? Koffietijd? Vanuit het oude vertrouwde DGK
pi_80084376
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat wordt een bed and breakfast, gecombineerd met een meet and greet en een "werk mee aan je favo internetstream" voor ¤ 50,= pppn

Wat ik zei: big business
Of Johan neemt hem binnenkort over en dan wordt dat het tweede hotel van zijn toekomstig imperium
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:59:01 #125
137949 Disana
pi_80084390
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:55 schreef Dottey het volgende:
streamverslagen
Ik luister maar half

Legging alert!

En ze hebben er meteen maar een dure webcam tegenaan gegooid. Ik dacht dat ze het zo druk had met spirituele cursussen voor bedrijven.
pi_80084425
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:54 schreef Disana het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zou ze hier ook lezen?
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:00:10 #127
137949 Disana
pi_80084441
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:59 schreef spuitje het volgende:

[..]

Zou ze hier ook lezen?
Nee vast niet, dat is slecht voor haar aura
  donderdag 8 april 2010 @ 15:01:53 #128
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80084501
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef Dottey het volgende:

[..]

Nee, naar de achtertuin.

zozo dan ga ik ook spiritueel worden en kaartje legge, neem ik een paar kippen op mijn balkonnetje lekker in het zonnetje, doet ze goed, is echt big bisnis he
pi_80084532
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee vast niet, dat is slecht voor haar aura
Maar misschien is haar ego groter en/of sterker dan haar aura.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:03:22 #130
137949 Disana
pi_80084553
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

zozo dan ga ik ook spiritueel worden en kaartje legge, neem ik een paar kippen op mijn balkonnetje lekker in het zonnetje, doet ze goed, is echt big bisnis he
Zegt ze net dat ze een gevoelig kipje is.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:04:43 #131
137949 Disana
pi_80084602
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Maar misschien is haar ego groter en/of sterker dan haar aura.
Ze zit anders omstandig uit te leggen hoe gevoelig ze is. En verder denk ik dat dat type een neus heeft voor waar de lof is te halen... en dat is dus niet op Fok

Ah, ze heeft een mailing doen uitgaan, vandaar dat een aantal mensen haar zo snel weet te vinden.

Ik dit, ik dat, ik zus, ik zo.
pi_80084740
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze zit anders omstandig uit te leggen hoe gevoelig ze is. En verder denk ik dat dat type een neus heeft voor waar de lof is te halen... en dat is dus niet op Fok
Dat wisten de mensen van SV uiteindelijk ook wel, desondanks konden ze de verleiding toch niet weerstaan hier mee te lezen.
  donderdag 8 april 2010 @ 15:09:12 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80084778
Ik snap niet wat dit soort mensen doet denken dat ze een gat in de markt hebben gevonden, met hun 'televisiezender'. Dan ben je toch niet helemaal honderd?
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:09:15 #134
137949 Disana
pi_80084781
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat wisten de mensen van SV uiteindelijk ook wel, desondanks konden ze de verleiding toch niet weerstaan hier mee te lezen.
Hahahahaaaa, Dottey plaatst een link naar Fok in haar chat.
  donderdag 8 april 2010 @ 15:10:54 #135
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80084847
zal Anne mijn glazen bolletje voor een zacht prijsje willen overnemen?????
wil ook kippen schapen koeien en paarden op mijn gemeente grasveldje voor
pi_80084848
ze leest nooit op fok.
pi_80084849
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze leest Fok! eigenlijk nooit. Yeah right
pi_80084902
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef Copycat het volgende:
Ik snap niet wat dit soort mensen doet denken dat ze een gat in de markt hebben gevonden, met hun 'televisiezender'. Dan ben je toch niet helemaal honderd?
Tja, dat denk ik dus ook, maar types als zij zijn er blijkbaar van overtuigd dat de wereld op ze zit te wachten.
pi_80084912
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef Disana het volgende:

[..]

^^

ze was zich ineens bewust van fok

ik lees daar nooit
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:12:29 #140
137949 Disana
pi_80084918
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wel dus, jij had gelijk.

Wat een sloofje is het hè.

Dottey als je een ban niet erg vind dan plaats je natuurlijk ook even een link naar de Thea-photoshop
  donderdag 8 april 2010 @ 15:12:52 #141
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80084939
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef Dottey het volgende:
ze leest nooit op fok.
natuurlijk leest ze hier op FOK, wie niet
pi_80084969
ze wilt ook al een koffietijd programma maken.

Ze wilt maar 1 A 2 dagen gaan uitzenden, want ze heeft natuurlijk ook der gezinnetje en der werk.

Maar ondertussen heb ik al 30 programma's gehoord.
pi_80084975
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze zit nu waarschijnlijk met ogen als schoteltjes te lezen en begrijpt niet dat er ook mensen zijn die haar niet echt geloven!
Gos, die kaars in Johans oor.....
  donderdag 8 april 2010 @ 15:15:17 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80085047
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:13 schreef Dottey het volgende:
ze wilt ook al een koffietijd programma maken.

Ze wilt maar 1 A 2 dagen gaan uitzenden, want ze heeft natuurlijk ook der gezinnetje en der werk.

Maar ondertussen heb ik al 30 programma's gehoord.
Dat worden dan iig 1 a 2 hele dagen, met die 30 programma's
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80085052
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef Copycat het volgende:
Alles is ijdelheid.
pi_80085221
Haar man loopt niet graag met haar cavia's.
Hij voelt zich dan voor l*l lopen.

ik geef hem groot gelijk met die freggels..
  donderdag 8 april 2010 @ 15:20:33 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80085228
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:

Alles is ijdelheid.
En troosteloosheid.
  donderdag 8 april 2010 @ 15:21:03 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80085249
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:20 schreef Dottey het volgende:

Hij loopt zeker ook niet graag met haar.

Excuuscavia's.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:21:41 #149
135305 beequeen
Lost.
pi_80085276
Volgens Peter staan de opnames van TR op dezelfde schijf als het debatgedoe. Dan is het toch een kwestie van kontakt opnemen met Omroep Brabant?

Óf ik denk te simpel óf Peter lult uit zijn nek.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 15:22:23 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80085316
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:20 schreef Dottey het volgende:

Hoezo moet er met cavia's gelopen worden, en hoe??
Aan een riem en dan uitlaten in het bos ofzo??

Kan me voorstellen dat hij niet graag met van die voetenvegertjes over straat gaat, ik zou me ook doodschamen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80085326
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

En troosteloosheid.
Ik heb ook wel eens een tijdje een aantal vlogs gevolgd, dat vond ik ook wel een opmerkelijk verschijnsel. Daar vind je ook heel wat troosteloosheid en zelfoverschatting. Maar het meest opvallende vond ik toch wel dat Nederlanders wel heel slecht in staat zijn om hun verhaal te vertellen als je het bijvoorbeeld vergelijkt met Amerikanen.
  donderdag 8 april 2010 @ 15:22:43 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80085328
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Peter staan de opnames van TR op dezelfde schijf als het debatgedoe. Dan is het toch een kwestie van kontakt opnemen met Omroep Brabant?

Of ik denk te simpel of Peter lult uit zijn nek.
Dat debatgedoe dat weken kwijt was en in een tas is teruggevonden tijdens de veiling? Lijkt me stug. .
pi_80085355
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoezo moet er met cavia's gelopen worden, en hoe??
Aan een riem en dan uitlaten in het bos ofzo??

Kan me voorstellen dat hij niet graag met van die voetenvegertjes over straat gaat, ik zou me ook doodschamen.
der hondjes noemt hij cavia's
pi_80085390
Ho wacht! Spirimuts vertelt dat Johan vanaf vrijdag had moeten gaan betalen voor de streams. En ook heeft degene die de kijkcijfers moest bijhouden iets fout gedaan. Ze dachten dat er enkele duizenden kijkers waren maar dat bleken er hooguit enkele honderden.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:24:17 #155
137949 Disana
pi_80085392
Het geluid en de electriciteit kostten 200 euro per dag.
pi_80085421
Er werd zelfs niet eerlijk gedaan over de kijkcijfers
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:25:12 #157
137949 Disana
pi_80085430
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ho wacht! Spirimuts vertelt dat Johan vanaf vrijdag had moeten gaan betalen voor de streams. En ook heeft degene die de kijkcijfers moest bijhouden iets fout gedaan. Ze dachten dat er enkele duizenden kijkers waren maar dat bleken er hooguit enkele honderden.
'Er werd niet eerlijk gedaan.'

Wat wij al die tijd dus al zeiden.
pi_80085436
ze geeft aan dat ze zelf ook nooit kijkcijfers te hebben gehad.
Ze heeft het er over dat de duizende kijkers per uur waarschijnlijk een stuk of honderd waren.

Ze vindt dat er niet eerlijk was gedaan met de kijkcijfers, maar ze houdt het er maar op dat het niet voor niets is geweest dat ze on stream was.
  donderdag 8 april 2010 @ 15:26:28 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80085480
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
der hondjes noemt hij cavia's
Ah, nou ja, iig het formaat voetenvegertje, ik zou er ook niet mee over straat willen, een hond moet groter zijn dan een kat
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80085503
Ik hoor dat er op NL een stukje is geplaatst door Sly.
Daarin staat dat Johan achter het stukje staat wat er op NL is geplaatst, hij stopt helemaal met SV alles gaat de verkoop in.
pi_80085512
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:25 schreef Disana het volgende:

[..]

'Er werd niet eerlijk gedaan.'

Wat wij al die tijd dus al zeiden.
In al haar domheid onthult zij nu tussen neus en lippen door even dat wat Johan graag voor ons verborgen had willen houden. Ge-ni-aal
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:27:37 #162
137949 Disana
pi_80085523
3:27 Jolanda01: jaap zou een schijf krijgen met al zijn shows erop, daar heeft hij weken om lopen vragen, schijf was een paar keer zoek en nu ineens was hij er maar was hij leeg

http://www.ustream.tv/channel/peter-night
pi_80085627
quote:
Goh, spiri klapt uit de school?
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:30:01 #164
137949 Disana
pi_80085630
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

In al haar domheid onthult zij nu tussen neus en lippen door even dat wat Johan graag voor ons verborgen had willen houden. Ge-ni-aal
Heerlijk.

Ze neemt afscheid met 'photoshop-ze'. Gekeken dus
pi_80085666
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef Disana het volgende:
3:27 Jolanda01: jaap zou een schijf krijgen met al zijn shows erop, daar heeft hij weken om lopen vragen, schijf was een paar keer zoek en nu ineens was hij er maar was hij leeg

vast een magneetje der naast gelegd
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:30:47 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_80085677
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:

Dat debatgedoe dat weken kwijt was en in een tas is teruggevonden tijdens de veiling? Lijkt me stug. .
Ik twijfel niet aan Peter, hij is te goedgelovig. Na dat debat zijn er 5 uitzendingen van TR geweest.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 15:31:23 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80085702
quote:

Maar nu kan ie het wel weer op anderen gooien. What a sore, simple loser.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:31:52 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_80085721
quote:

OMG, heerlijk dit. Ik hoop dat Johan ff meekijkt hier. Lui en Lui zijn ook welkom.
― Mark Twain
pi_80085737
Ze leest nu wat mailtjes en krabbeltjes voor.
pi_80085751
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:30 schreef Disana het volgende:

Ze neemt afscheid met 'photoshop-ze'. Gekeken dus
Nee, ik dacht het ook even maar iemand op de chat zei dat ze nog even ging photoshoppen
pi_80085763
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef shomila het volgende:
Daarin staat dat Johan achter het stukje staat wat er op NL is geplaatst, hij stopt helemaal met SV alles gaat de verkoop in.
ik geloof dat ik een daja-vu heb,want hoe vaak heeft johan al niet gezegd dat alles in de verkoop gaat hahahhah
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:33:22 #172
137949 Disana
pi_80085787
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, ik dacht het ook even maar iemand op de chat zei dat ze nog even ging photoshoppen
Oh jammer.

Dottey, dan moet het Twiki zijn geweest! Die is een wandelende ongeluksmagneet
pi_80085863
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:32 schreef Dottey het volgende:
Ze leest nu wat mailtjes en krabbeltjes voor.
En daar zitten al de nodige opruiende boodschappen tussen

Wat een soap
pi_80085865
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef shomila het volgende:
Heb even gekeken maar kan dat bericht niet vinden. Nu kan ik ook niet alles lezen omdat ik niet kan inloggen daar, dus wacht ik rustig even tot half negen vanavond.
En Johan en iets verkopen? Die man heeft pakhuizen vool zooi die geen mens wil hebben!
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:37:46 #175
135305 beequeen
Lost.
pi_80085981
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:32 schreef Goofy16 het volgende:

ik geloof dat ik een daja-vu heb,want hoe vaak heeft johan al niet gezegd dat alles in de verkoop gaat hahahhah
NL leest dus oude artikelen. Dat was een artikel uit 2007. Johan zou alles verkopen en naar de Joe Es Of Ee verhuizen.
― Mark Twain
pi_80086025
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

NL leest dus oude artikelen. Dat was een artikel uit 2007. Johan zou alles verkopen en naar de Joe Es Of Ee verhuizen.
Hij heeft Johan aan de foon gehad en Johan verteld vanavond alles.
pi_80086030
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

† In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:38:54 #178
137949 Disana
pi_80086033
3:38 Peter_N: Zojuist Johan weer gesproken en hij zal niets verzwijgen en open kaart spelen. Ook is besloten helemaal te stoppen met SV. Alles gaat de verkoop in ook het huis in Huissen. later vanavond meer over he
3:38 Peter_N: het definitieve einde van Studio Vlemmix.
pi_80086065
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:35 schreef spuitje het volgende:

En Johan en iets verkopen? Die man heeft pakhuizen vool zooi die geen mens wil hebben!
Hij heeft ook nog twee huizen te koop: het ene is onbewoonbaar en het andere heeft geen vergunning voor een woonbestemming.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 15:40:24 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_80086101
Op de chat van Peter.
quote:
3:38 Peter_N: Zojuist Johan weer gesproken en hij zal niets verzwijgen en open kaart spelen. Ook is besloten helemaal te stoppen met SV. Alles gaat de verkoop in ook het huis in Huissen. later vanavond meer over he
3:38 Peter_N: het definitieve einde van Studio Vlemmix
.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 15:43:14 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80086226
  donderdag 8 april 2010 @ 15:43:18 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80086230
Oh oh.... en nu?? Vlemmix in de joe es ee??
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 15:49:00 #184
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_80086498
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:35 schreef spuitje het volgende:

[..]

Whut? Weet jij wat er in ligt dan?
pi_80086647
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Vredesvlaggen, oranje T-shirts, oranje pruiken, veel zooi die met het koningshuis te maken hebben, enz. enz.
pi_80086649
quote:
Jaap en limbo rare combinatie ja als je de lat zo hoog als van een deuropening legt kan het misschien wel
pi_80086675
Damned, vredesvlaggen!! Hoe moet het nu met Harry Loco zijn Afsluitdijk-actie voor de vrede?
pi_80086753
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Disana het volgende:
Het geluid en de electriciteit kostten 200 euro per dag.
Dat lijkt mij dan weer sterk ik betaal 200 euro per maand en hier staan 7 komputers te draaien.
pi_80086943
Waar staat dat aangepaste stuk op NL?
  donderdag 8 april 2010 @ 16:08:06 #190
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_80087272
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:40 schreef beequeen het volgende:
Op de chat van Peter.
[..]

wie biedt? Bram??
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 8 april 2010 @ 16:08:48 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80087304
quote:

Vertel! Wat liggen daar voor kostbaarheden?
pi_80087560
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:00 schreef Chanel5 het volgende:
Waar staat dat aangepaste stuk op NL?
www.nowlive.eu en dan ergens onderaan?
pi_80087735
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vertel! Wat liggen daar voor kostbaarheden?
Wilhelmina perpermunt die al minstens 5 jaar over de houdbaarheidsdatum is. Maar wel in een snoezig trommeltje!
  donderdag 8 april 2010 @ 16:20:46 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80087862
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:18 schreef spuitje het volgende:

Wilhelmina perpermunt die al minstens 5 jaar over de houdbaarheidsdatum is. Maar wel in een snoezig trommeltje!
Per ongeluk teveel gedrukte T-shirts, een ouwe fiets waarmee er ooit over een Te land, ter zee en in de lucht parcours is gereden. Zonder te winnen uiteraard. Dat zou een stijlbreuk zijn.
pi_80087888
Onderstaande is wat nu op NL staat, maar weet niet of dat hetzelfde is als wat er gisteravond te lezen stond?

Het Vlemmix TV verhaaltje is over en uit. Johan heeft de stekker eruit getrokken omdat de gang van zaken niet goed is voor zijn gezondheid. Johan verteld dat alles maar dan ook alles is mislukt en hij van alle kanten genaaid wordt. Meer als twee ton lichter en een slechte gezondheid is het resultaat van Vlemmix TV dat vanaf 1 januari 2010 van start ging. Het sprookje is volgens hem uit. Ook intern leek het nergens op en is Johan achter dingen gekomen wat hem heeft doen besluiten per direct te stoppen. Een groep chatters is geslaagd Johan kapot te maken door Johan dag in dag uit af te kraken. Johan kon het niet meer aanzien hoe deze groep chatters iedereen afkraakte op de chat. Soms was het één grote ordinaire aso zooi waardoor sponsors ook massaal wegbleven. De slechte hebben het voor de goede verpest. Ook is het geruzie met Peter, Johan niet in de koude kleren gaan zitten. Peter leek op zijn beurt weer een eigen SV op te zetten om met name Alsido en Liesbeth een hak te zetten. Al met al een grote ordinaire soap waarbij iedereen elkaar de zwarte Piet toe speelde. Voor meer nieuws over de gang van zaken met TV Vlemmix raden wij jullie aan morgenavond 20.00 uur aanwezig te zijn op de site. Misschien dat Johan zelf nog wel zijn verhaal wil komen doen hoe de toekomst van SV eruit ziet en of het net als zijn politieke ambitie als een kaarsje is uit gegaan.
pi_80087993
En volgens mijn laatste bericht is het dus voor een groot deel de schuld van een groep chatters dat SV is mislukt. Ik denk daar toch iets anders over.
  donderdag 8 april 2010 @ 16:24:26 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80088011
quote:

Ik zeg stel hè?
Jaap had het toch ook over de afspraken die met johan in het contract stonden, toen ie aan de bar zat samen met dat kereltje van de film?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 8 april 2010 @ 16:26:06 #198
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_80088068
er is niet veel veranderd

donderdag 8 april 2010 @ 16:26:11 #199
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80088071
quote:
Ho wacht! Spirimuts vertelt dat Johan vanaf vrijdag had moeten gaan betalen voor de streams.
Ja dat was allang bekend!!! Al vanaf het begin, toen vertelde René (spanningzoeker) dat al! Zie dat poll topique van IanNick.
quote:
En ook heeft degene die de kijkcijfers moest bijhouden iets fout gedaan. Ze dachten dat er enkele duizenden kijkers waren maar dat bleken er hooguit enkele honderden.
Dat hebben wij toch 100 keer verteld op die kutchat!!! Luister dan eens naar ons godverdomme, Johan!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 8 april 2010 @ 16:27:33 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80088106
Begreep ik het nu goed dat Johan zich geheel kan vinden in dit "Boehoe iedereen is tegen SV en daarom ging het ten onder!" verhaaltje?
  donderdag 8 april 2010 @ 16:28:16 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80088138
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:26 schreef snetje het volgende:
er is niet veel veranderd

[ afbeelding ]
Neersabbelen is afkraken geworden.... en dan nog wat kleinigheidjes, maar Johan is iig niet meer neergesabbeld
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80088181
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja dat was allang bekend!!! Al vanaf het begin, toen vertelde René (spanningzoeker) dat al! Zie dat poll topique van IanNick.
[..]

Dat hebben wij toch 100 keer verteld op die kutchat!!! Luister dan eens naar ons godverdomme, Johan!
Luisteren naar chatters?? Hij zou wel gek zijn geweest, dan had hij de waarheid onder ogen moeten zien en dat wilde hij liever niet! Net zomin als hij wilde geloven dat zijn politieke partij geen schijn van kans had!
  donderdag 8 april 2010 @ 16:30:30 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80088217
Wat een dyslectisch kuttekstje.
pi_80088277
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef Copycat het volgende:
Wat een dyslectisch kuttekstje.
Welke?
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 16:32:21 #205
137949 Disana
pi_80088284
Het Vlemmix TV verhaaltje is over en uit. Johan heeft de stekker eruit getrokken omdat de gang van zaken niet goed is voor zijn gezondheid. Johan verteld vertelt dat alles maar dan ook alles is mislukt en dat hij van alle kanten genaaid wordt. Meer als dan twee ton lichter en een slechte gezondheid is zijn het resultaat van Vlemmix TV dat vanaf 1 januari 2010 van start ging. Het sprookje is volgens hem uit. Ook intern leek het nergens op en is Johan Johan is achter dingen gekomen wat dingen die hem heeft doen besluiten per direct te stoppen. Een groep chatters is erin geslaagd Johan kapot te maken door Johan dag in dag uit af te kraken. Johan kon het niet meer aanzien hoe deze groep chatters iedereen afkraakte op de chat. Soms was het één grote ordinaire aso zooi asozooi waardoor sponsors ook massaal wegbleven. De slechten hebben het voor de goeden verpest. Ook is het geruzie met Peter, Johan niet in de koude kleren gaan zitten. Peter leek op zijn beurt weer een eigen SV op te zetten om met name Alsido en Liesbeth een hak te zetten. Al met al een grote ordinaire soap waarbij iedereen elkaar de zwarte Piet toe speelde toespeelde. Voor meer nieuws over de gang van zaken met rondom TV Vlemmix raden wij jullie aan morgenavond 20.00 uur aanwezig te zijn op de site. Misschien dat Johan zelf nog wel zijn verhaal wil komen doen over hoe de toekomst van SV eruit ziet en of het net als zijn politieke ambitie als een kaarsje nachtkaars is uit gegaan.
  donderdag 8 april 2010 @ 16:32:48 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80088304
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef spuitje het volgende:

Welke?
Dat van NL.
pi_80088410
chatters die hem dag in dag uit afkraakten
pi_80088428
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef Disana het volgende:
Het Vlemmix TV verhaaltje is over en uit. Johan heeft de stekker eruit getrokken omdat de gang van zaken niet goed is voor zijn gezondheid. Johan verteld vertelt dat alles maar dan ook alles is mislukt en dat hij van alle kanten genaaid wordt. Meer als dan twee ton lichter en een slechte gezondheid is zijn het resultaat van Vlemmix TV dat vanaf 1 januari 2010 van start ging. Het sprookje is volgens hem uit. Ook intern leek het nergens op en is Johan Johan is achter dingen gekomen wat dingen die hem heeft doen besluiten per direct te stoppen. Een groep chatters is erin geslaagd Johan kapot te maken door Johan dag in dag uit af te kraken. Johan kon het niet meer aanzien hoe deze groep chatters iedereen afkraakte op de chat. Soms was het één grote ordinaire aso zooi asozooi waardoor sponsors ook massaal wegbleven. De slechten hebben het voor de goeden verpest. Ook is het geruzie met Peter, Johan niet in de koude kleren gaan zitten. Peter leek op zijn beurt weer een eigen SV op te zetten om met name Alsido en Liesbeth een hak te zetten. Al met al een grote ordinaire soap waarbij iedereen elkaar de zwarte Piet toe speelde toespeelde. Voor meer nieuws over de gang van zaken met rondom TV Vlemmix raden wij jullie aan morgenavond 20.00 uur aanwezig te zijn op de site. Misschien dat Johan zelf nog wel zijn verhaal wil komen doen over hoe de toekomst van SV eruit ziet en of het net als zijn politieke ambitie als een kaarsje nachtkaars is uit gegaan.
Ik was gisteren ook al begonnen met het tellen van fouten maar ben er toen mee gestopt. Laat die Sly nou gewoon lekker zijn beroerde stukjes schrijven, er zijn nog steeds mensen die hem bewonderen!
  donderdag 8 april 2010 @ 16:37:04 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80088487
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef Chanel5 het volgende:
chatters die hem dag in dag uit afkraakten
En daar kon zijn tere, niet aan kritiek gewende, zieltje niet meer tegen.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 16:39:18 #210
137949 Disana
pi_80088563
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik was gisteren ook al begonnen met het tellen van fouten maar ben er toen mee gestopt. Laat die Sly nou gewoon lekker zijn beroerde stukjes schrijven, er zijn nog steeds mensen die hem bewonderen!
Hij leest hier mee, ik wil gewoon even aantonen dat de mensen die hij bant wel kunnen schrijven

Harm had trouwens een aardige: waarom geeft Johan zijn verklaring niet bij Peter. Daar zitten veel meer trouwe SV chatters en kijkers en het was toch weer goed?
  donderdag 8 april 2010 @ 16:56:01 #211
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80089171
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Er werd zelfs niet eerlijk gedaan over de kijkcijfers
zeker ook zo een *kutchattertje* geweest die de kijkcijfers verkeerd had doorgegeven
  donderdag 8 april 2010 @ 16:57:05 #212
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80089219
quote:

[..]

geloof dat hij ook nog 4000 waveborden had liggen in een doos.
  donderdag 8 april 2010 @ 16:58:48 #213
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80089284
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:24 schreef spuitje het volgende:
En volgens mijn laatste bericht is het dus voor een groot deel de schuld van een groep chatters dat SV is mislukt. Ik denk daar toch iets anders over.
die kutchatters ook
  donderdag 8 april 2010 @ 16:59:09 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80089295
quote:

[..]

Hij heeft het vaak genoeg onstream over die spullen gehad, en je kent johan dus je weet ook dat hij de leukste spulletjes, waarvan wij het oordeel hebben dat ie die niet meer verkoopt, al heeft benoemd .
Een gedicht over Maanvis
pi_80089811
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Hij leest hier mee, ik wil gewoon even aantonen dat de mensen die hij bant wel kunnen schrijven

Harm had trouwens een aardige: waarom geeft Johan zijn verklaring niet bij Peter. Daar zitten veel meer trouwe SV chatters en kijkers en het was toch weer goed?
Het zou gewoon het allersimpelste zijn als hij via zijn eigen site, die nog steeds online is, een verklaring zou geven.
Maar nee, he moet weer via een vaag internet radiostationnetje met gemiddeld 40 luisteraars. Alhoewel het er vanavond dan wel iets meer zullen zijn. Dat kan Sly dan weer op zijn site vermelden: "meeste luisteraars ooit: 42 op donderdag 8 april 2010"
  donderdag 8 april 2010 @ 17:11:10 #216
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80089813
van poppenhuis tot oranjevlag van WimLex en Maxima, barbiepoppen, poppetjes voor poppenhuis met EN zonder spleetje, blikjes, doosjes,knuffels,waveborden,skateborden, een gitaar, elvis gouden plaat de hele handel ligt opgestapeld, filmpjes van voetreisen over de hele wereld, c.d.tjes etc etc teveel om op te noemen.
pi_80089856
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:11 schreef Toverheks het volgende:
van poppenhuis tot oranjevlag van WimLex en Maxima, barbiepoppen, poppetjes voor poppenhuis met EN zonder spleetje, blikjes, doosjes,knuffels,waveborden,skateborden, een gitaar, elvis gouden plaat de hele handel ligt opgestapeld, filmpjes van voetreisen over de hele wereld, c.d.tjes etc etc teveel om op te noemen.
Wat ik me dan weer afvraag: waarom koopt Johan toch al die meuk, wat wilde hij er ooit mee?
  donderdag 8 april 2010 @ 17:14:11 #218
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80089954
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:11 schreef spuitje het volgende:

[..]

Het zou gewoon het allersimpelste zijn als hij via zijn eigen site, die nog steeds online is, een verklaring zou geven.
Maar nee, he moet weer via een vaag internet radiostationnetje met gemiddeld 40 luisteraars. Alhoewel het er vanavond dan wel iets meer zullen zijn. Dat kan Sly dan weer op zijn site vermelden: "meeste luisteraars ooit: 42 op donderdag 8 april 2010"

denk dat Sly hoopt dat Johan een *verklaring* op de radio wilt doen, Sly zal heus wel gebelt hebben met die vraag, en johan zal misschien gezegt hebben ja heel misschien wel.
ach zal er niet raar van staan te kijken als Sly jullie de hele avond *warm* houd en de laatste minuut roept, sorry lieve luisteraars, helaas heb er alles aan gedaan maar johan is druk druk en nog eens druk maar volgende week beloofd is beloofd komt johan als nog zijn verhaal doen.
en conclusie, volgende week zitten jullie dan allemaal weer te luisteren
  donderdag 8 april 2010 @ 17:14:49 #219
241662 Jian
Well, well, well
pi_80089987
quote:

[..]

In elk geval 2 hele knappe gitaren die ik wel wil hebben ! Hebbuh, hebbuh, hebbuh
  donderdag 8 april 2010 @ 17:15:44 #220
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80090031
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef spuitje het volgende:

[..]

Wat ik me dan weer afvraag: waarom koopt Johan toch al die meuk, wat wilde hij er ooit mee?

denk dat johan een heel implusief mannetje is die overal *geld* inziet, en achteraf moet concluderen dat het weer de zoveelste **Miskoop** is geweest, en het dan maar in een pakhuis pleurt met de gedachte, ooit zal ik het wel kunnen verkopen.
pi_80090112
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Toverheks het volgende:

[..]

denk dat Sly hoopt dat Johan een *verklaring* op de radio wilt doen, Sly zal heus wel gebelt hebben met die vraag, en johan zal misschien gezegt hebben ja heel misschien wel.
ach zal er niet raar van staan te kijken als Sly jullie de hele avond *warm* houd en de laatste minuut roept, sorry lieve luisteraars, helaas heb er alles aan gedaan maar johan is druk druk en nog eens druk maar volgende week beloofd is beloofd komt johan als nog zijn verhaal doen.
en conclusie, volgende week zitten jullie dan allemaal weer te luisteren
Jullie??? Jj toch zeker ook
pi_80090172
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Jian het volgende:

[..]

In elk geval 2 hele knappe gitaren die ik wel wil hebben ! Hebbuh, hebbuh, hebbuh
Nou ja, bel of mail Johan! Als we Sly mogen geloven heeft SV Johan zakken geld gekost dus misschien is hij hartstikke blij dat er iemand is die die gitaren waar hij zelf toch niet op kan spelen wil kopen. Tegen een vriendenprijsje uiteraard.
pi_80090203
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:15 schreef Toverheks het volgende:

[..]

denk dat johan een heel implusief mannetje is die overal *geld* inziet, en achteraf moet concluderen dat het weer de zoveelste **Miskoop** is geweest, en het dan maar in een pakhuis pleurt met de gedachte, ooit zal ik het wel kunnen verkopen.
Vredesvlaggen...........
pi_80090382
Even tussendoor: vanochtend las ik op de stream van SV dat het bij Angela_K dus inderdaad foute boel is. Dat vind ik ontzettend triest voor haar en ik wil haar dan ook vanaf hier heel veel sterkte wensen! Wat ik verder ook van haar vind: dit gun ik niemand!
  donderdag 8 april 2010 @ 17:25:29 #225
241662 Jian
Well, well, well
pi_80090432
Goed, einde verhaal dus, Cos sluiten, subforum opheffen, de boel aanvegen, aardigheidje kopen voor Gert, Pietje en Noek, wegens bewezen diensten, 3 x Hoera voor Remlof en voorzichtig tegen Static vertellen dat we terug komen

[ Bericht 1% gewijzigd door Jian op 08-04-2010 17:32:42 ]
  donderdag 8 april 2010 @ 17:29:15 #226
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80090584
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:24 schreef spuitje het volgende:
Even tussendoor: vanochtend las ik op de stream van SV dat het bij Angela_K dus inderdaad foute boel is. Dat vind ik ontzettend triest voor haar en ik wil haar dan ook vanaf hier heel veel sterkte wensen! Wat ik verder ook van haar vind: dit gun ik niemand!
sluit me helemaal bij je aan, voor Angl
pi_80090594
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:25 schreef Jian het volgende:
Goed, einde verhaal dus, Cos sluiten, subtopic opheffen, de boel aanvegen, aardigheidje kopen voor Gert, Pietje en Noek, wegens bewezen diensten, 3 x Hoera voor Remlof en voorzichtig tegen Static vertellen dat we terug komen
we hebben de peter streams nog he, dus opheffen hoeft nog niet.:)

peter als redding voor dit subforum
  donderdag 8 april 2010 @ 17:30:56 #228
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80090648
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Jian het volgende:

[..]

2 gitaren??? ik dacht werkelijk maar 1 gitaar, nou wat let je, Hoppa naar de Toko, douw johan 20 euro in zijn hand en dan heel snel en vooral heel hard wegrennen.
pi_80090697
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:30 schreef Toverheks het volgende:

[..]

2 gitaren??? ik dacht werkelijk maar 1 gitaar, nou wat let je, Hoppa naar de Toko, douw johan 20 euro in zijn hand en dan heel snel en vooral heel hard wegrennen.
maar dan denkt johan dat jian 5 minuten in the picture wil
  donderdag 8 april 2010 @ 17:32:12 #230
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80090713
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:29 schreef gomi het volgende:

[..]

we hebben de peter streams nog he, dus opheffen hoeft nog niet.:)

peter als redding voor dit subforum

De Link
  donderdag 8 april 2010 @ 17:34:42 #231
241662 Jian
Well, well, well
pi_80090827
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef gomi het volgende:

[..]

maar dan denkt johan dat jian 5 minuten in the picture wil
Voor die 2 gitaren wil ik wel 5 minuten in de picture bij Johan hoor
pi_80091070
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:

[..]

zeker ook zo een *kutchattertje* geweest die de kijkcijfers verkeerd had doorgegeven
Dat deed Lies, de chatters waren de oorzaak dat er geen sponsors kwamen, iedereen krijgt de schuld.
pi_80091226
Begrijp ook niet waarom hij niet onstream een verklaring geeft, wat heeft hij bij NL te zoeken?.
  donderdag 8 april 2010 @ 17:46:43 #234
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_80091272
Je kunt nog steeds een bod doen bij bestellingen@studiovlemmix.tv. Ook kun je je nog steeds aanmelden als gast bij VOP of TR.

Zou een mailbom met aanmeldingen helpen?
Snooker is top!!!
pi_80091295
  donderdag 8 april 2010 @ 17:48:18 #236
241662 Jian
Well, well, well
pi_80091342
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:47 schreef mootie het volgende:

Laat me raden, je hebt een ban
pi_80091364
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:45 schreef Chanel5 het volgende:
Begrijp ook niet waarom hij niet onstream een verklaring geeft, wat heeft hij bij NL te zoeken?.
is t niet zo dat de streamsponsor is afgehaakt?

dat zou toch begin april zijn.
  donderdag 8 april 2010 @ 17:50:58 #238
241662 Jian
Well, well, well
pi_80091448
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:48 schreef gomi het volgende:

[..]

Als ik het goed heb begrepen was morgen de laatste dag
pi_80091450
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:48 schreef gomi het volgende:

[..]

Daar gaan zoveel verhalen over, zou het niet weten. Daarbij ging het gister allemaal wel erg abrupt.
pi_80091604
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:45 schreef Chanel5 het volgende:
Aandacht?
pi_80091614
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:50 schreef Jian het volgende:

[..]

Als ik het goed heb begrepen was morgen de laatste dag
dat lijkt mij dan ook de echte reden voor hem om te stoppen met sv; geen sponsor.

zou ook wel passen in zijn uitlatingen in dat interview met sly tijdje terug
pi_80091634
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:46 schreef sunny16947 het volgende:
Je kunt nog steeds een bod doen bij bestellingen@studiovlemmix.tv. Ook kun je je nog steeds aanmelden als gast bij VOP of TR.

Zou een mailbom met aanmeldingen helpen?
Het enige wat niet werkt op die site is de chat, verder staat alles er nog gewoon. Zlfs het programma voor volgende week
pi_80091646
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:51 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Daar gaan zoveel verhalen over, zou het niet weten. Daarbij ging het gister allemaal wel erg abrupt.
denk dat t idee om te stoppen er al was en gister deed hij dat maar ff impulsief.
ipv 2 dagen later
  donderdag 8 april 2010 @ 17:59:05 #244
241662 Jian
Well, well, well
pi_80091706
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
Onderstaande is wat nu op NL staat, maar weet niet of dat hetzelfde is als wat er gisteravond te lezen stond?

. Een groep chatters is geslaagd Johan kapot te maken door Johan dag in dag uit af te kraken. Johan kon het niet meer aanzien hoe deze groep chatters iedereen afkraakte op de chat. Soms was het één grote ordinaire aso zooi waardoor sponsors ook massaal wegbleven. De slechte hebben het voor de goede verpest.

Okee, wie is de volgende ? ........ Talpa ?!

Wat een verhaal
  donderdag 8 april 2010 @ 18:00:32 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80091758
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:47 schreef mootie het volgende:
Moots, waar heb je je nou weer lopen misdragen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80091817
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:59 schreef Jian het volgende:

[..]

Okee, wie is de volgende ? ........ Talpa ?!

Wat een verhaal

Lijkt wel op een verhaal van een zekere Linke_Loesje

donderdag 8 april 2010 @ 18:11:09 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80092088
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:51 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Het bedrijf van René (spanningzoeker) zou idd in april de stekker eruit trekken
Een gedicht over Maanvis
pi_80092149
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Moots, waar heb je je nou weer lopen misdragen?
Nergens, bolleke

En voor het bolleke
  donderdag 8 april 2010 @ 18:16:46 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80092276
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80093333
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:16 schreef Leandra het volgende:

huh????
pi_80093634
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

huh????
Lief he?
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 19:05:00 #252
137949 Disana
pi_80093878
Ik wilde schrijven dat ik haar op een slonzige huisvrouw vind lijken die vanuit haar woonkamer rommel op Ebay probeert te slijten. Toen bedacht ik dat dat ook wel zo ongeveer klopt.

† In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 19:07:12 #253
135305 beequeen
Lost.
pi_80093976
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:57 schreef mootie het volgende:

Lief he?
Heel lief.

Spirimuts zit weer op haar stream en chat. Ik vroeg waar heur haar gebleven was.
Ze antwoordde dat dit haar eigen haar is, Waterkokert was the magic woman met het touperen.
Zit ze nu met een vette haardos op de stream maar wel met een soort van smokey eyes?
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 19:11:50 #254
135305 beequeen
Lost.
pi_80094128
OMG, Angela vraagt of Spirimuts haar op afstand kan behandelen.
Silvia Millecamp deja-vu.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 19:22:27 #255
137949 Disana
pi_80094524
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:11 schreef beequeen het volgende:
OMG, Angela vraagt of Spirimuts haar op afstand kan behandelen.
Silvia Millecamp deja-vu.
Valse hoop en verspild geld. Tja.

Die chat van Peter wordt ook helemaal omgekat naar de wat-eten-we-SV-chat hè? Beetje jammer.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 19:37:44 #256
137949 Disana
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 19:44:31 #257
135305 beequeen
Lost.
pi_80095485
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:37 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Dus echt Thea van Theo. En dat zonder fotosoep.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 19:46:14 #258
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_80095555
Neemt iemand die radio uitzending hier op? Ik moet House kijken namelijk.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 19:47:04 #259
137949 Disana
pi_80095597
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus echt Thea van Theo.
Met een klein beetje hulp

Ik heb het geluid niet aan maar ik zie haar maar door- en doorratelen. Alsof de sluizen zijn opengegaan en ze haar ware roeping heeft ontdekt.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 19:49:40 #260
135305 beequeen
Lost.
pi_80095719
Voor de liefhebbers:

7:47 Peter_N: Ik zend vanavond live op de chat het radio interview met johan uit
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 19:51:12 #261
135305 beequeen
Lost.
pi_80095787
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:47 schreef Disana het volgende:

Met een klein beetje hulp

Ik heb het geluid niet aan maar ik zie haar maar door- en doorratelen. Alsof de sluizen zijn opengegaan en ze haar ware roeping heeft ontdekt.
ik heb de stream uitgezet. Dat mens roept alleen maar agressie bij me op.
― Mark Twain
pi_80095904
ze begint wo met een uitzending... ze is nog een beetje zoekende hoe ze alles wilt.
pi_80095914
sjips, kan niet meer op de chats?
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 19:56:46 #264
137949 Disana
pi_80096013

Bedankt beequeen, tof van Peter.
pi_80096097
Nog steeds offline, ze houden het wel lang vol.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 20:01:38 #266
135305 beequeen
Lost.
pi_80096191
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:56 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]

Bedankt beequeen, tof van Peter.
Zeker tof, nu kunnen ook de gebanden van NL meeluisteren.
OMG, je weet wel het goede moment te kiezen voor ja cap.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 20:04:46 #267
137949 Disana
pi_80096312
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zeker tof, nu kunnen ook de gebanden van NL meeluisteren.
OMG, je weet wel het goede moment te kiezen voor ja cap.
Als je denkt dat dat echt is, dan heb ik het goed gedaan.

Jammer, ook vanavond heb ik een buffer bij Peter. Hoop dat de belangrijkste punten, áls die er al zijn, ook hier worden gemeld.
pi_80096873
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  donderdag 8 april 2010 @ 20:57:23 #269
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80098960
ik mis het verslag?
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 21:06:46 #270
137949 Disana
pi_80099464
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef Maanvis het volgende:
ik mis het verslag?
En je kon het zelf niet even schrijven?

Johan zegt dat niemand van zijn besluit wist, zelfs Alsido en Liesbeth niet.

Iemand spreekt niet de waarheid.
  donderdag 8 april 2010 @ 21:13:42 #271
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80099841
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef Disana het volgende:

[..]

En je kon het zelf niet even schrijven?

Johan zegt dat niemand van zijn besluit wist, zelfs Alsido en Liesbeth niet.

Iemand spreekt niet de waarheid.
Ik was weg toen het er op was
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 21:20:07 #272
137949 Disana
pi_80100164
Sly beweert dat hij vrijwel dagelijks contact had met Johan. Weten we ook wie er behalve Liesbeth nog meer tegen bepaalde chatters zat te stoken.
pi_80100977
Ik werd genoemd.
Dat Johan zich maar snel kan en mag ontdoen van waar hij mee in zijn maag zit.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 21:35:15 #274
137949 Disana
pi_80101070
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Dementor het volgende:
Ik werd genoemd.
Volgens mij zit Johan altijd met zichzelf in zijn maag.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 21:40:41 #275
135305 beequeen
Lost.
pi_80101351
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Dementor het volgende:
Ik werd genoemd.
Ik hoorde het. De maag en darmproblemen zijn A&L. Ontdoe je daarvan en Rennies zijn niet meer nodig.
En waarom wil die engnek van een Slaajjj contact met Leo?
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 21:46:42 #276
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_80101706
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:58 schreef Dementor het volgende:
Nog steeds offline, ze houden het wel lang vol.
Maar waarom storing en de tekst 'op dit moment is de stream niet bereikbaar, sorry voor het ongemak'. Gewoon zwart zou pas écht offline zijn.
pi_80101708
Radio is 't nieuwe streamen?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 8 april 2010 @ 21:51:10 #278
127966 Marrije
ja, met dubbel r
  donderdag 8 april 2010 @ 22:00:37 #279
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80102474
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Radio is 't nieuwe streamen?
Ja die goeie ouwe tijd
Een gedicht over Maanvis
pi_80103646
Is er ergens een verslag van het interview Johan versus Sly? had telefoon en heb het dus niet kunnen horen, damned!
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 22:33:13 #281
137949 Disana
pi_80104196
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef spuitje het volgende:
Is er ergens een verslag van het interview Johan versus Sly? had telefoon en heb het dus niet kunnen horen, damned!
Er is alleen een beknopte update in het Updates topic.
pi_80106075
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Inmiddels gelezen, dank je wel. Zat net even de chat te lezen, maar daar lusten de honden geen brood van! Jee, dat gaat echt hard tegen hard nu, wens de mensen daar veel plezier!
pi_80106691
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Bedankt, Disana. Sowieso een applausje waard dat je je al die maanden zo ingezet hebt om ons van updates te voorzien (clap)

Jammer dat Johan bij Sly zat, iemand met wat meer verstand had aan de hand van wat Johan daar zei nog wel wat vervolgvraagjes gesteld.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:01:43 #284
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_80108053
PeterN klaagt over zijn onderkin........ val best wel mee toch?

vrijdag 9 april 2010 @ 00:27:08 #285
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_80108952
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:01 schreef snetje het volgende:
PeterN klaagt over zijn onderkin........ val best wel mee toch?

[ afbeelding ]
Een Snettebak ben je...
pi_80112769
weet je ik begrijp johan wel hoor, hij heeft gezondheids klachten, en daarom houd hij er oiok mee op...het is alles bij elkaar...

ikvimd het jammer dat het gestopt is, maar iik begrijp hem..enja ik heb gisteren nowlive gehoort
pi_80113068
ergens vind ik peter best wel gemeenhhoor, achter de rug van johan profiteren...bah min
pi_80113252
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:18 schreef Estherdv het volgende:
ergens vind ik peter best wel gemeenhhoor, achter de rug van johan profiteren...bah min
Hoe zo achter Johan zijn rug profiteren?
pi_80113308
nou hij zit nu op de site vanj johan
pi_80113321
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:28 schreef Estherdv het volgende:
nou hij zit nu op de site van johan
pi_80113366
en waarom kom ik niet op de chat?
pi_80113505
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:28 schreef Estherdv het volgende:
nou hij zit nu op de site vanj johan
Peter heeftzijn eigen chat, net als Annemarie. De chat van SV is gesloten maar hier kun je verschillende chats lezen.
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:35:16 #293
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_80113511
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:30 schreef Estherdv het volgende:
en waarom kom ik niet op de chat?

vrijdag 9 april 2010 @ 10:06:47 #294
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_80114334
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:35 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Zou ja dat wel doen? Donkey die eigenaar van die site met alle drie de chats onderelkaar heeft gisteravond verschrikkelijk zitten mekkereren tegen Peter dat iedereen maar via zijn site op de chats ging... Geen idee wat zijn punt was maar ik zit gewoon weer via HiDi..
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:55:22 #295
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_80115812
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:06 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Zou ja dat wel doen? Donkey die eigenaar van die site met alle drie de chats onderelkaar heeft gisteravond verschrikkelijk zitten mekkereren tegen Peter dat iedereen maar via zijn site op de chats ging... Geen idee wat zijn punt was maar ik zit gewoon weer via HiDi..
Ik had ook geen flauw idee waar het precies over ging, maar ik kreeg weer van die nare deja vu-gevoelens over mensen die (gevraagd of ongevraagd) nobele daden verrichten en de goegemeente daar daar dagelijks aan willen herinneren en telkens bij het minste geringste dat hen niet aanstaat gaan lopen dreigen met het stoppen met aanbieden van hun nobele diensten.
Op VOL hadden we tijdens DGK zo'n Heintje Davids, die iedere keer als de stemming anti-Huub was of als er iets anders was wat haar niet zinde, dreigde te stoppen met het maken van filmpjes en haar filmpjes off-line zou halen.

Eigenlijk moet je met dat soort chanteurs helemaal niet in zee willen gaan, maar dat is mijn mening.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:57:34 #296
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_80115896
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_80116079
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:

Eigenlijk moet je met dat soort chanteurs helemaal niet in zee willen gaan, maar dat is mijn mening.
Mocht je nog kritiek hebben op een ander Talpa-programma dan mag je hier in dit topic je mond houden.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:07:42 #298
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_80116245
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Mocht je nog kritiek hebben op een ander Talpa-programma dan mag je hier in dit topic je mond houden.
Ik zit op mn vingers..
Maar ik kan niet garanderen dat dat vannacht, als ik thuis ben gekomen van het stappen, nog zo is. Misschien is dat de beste tijd om te reageren..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:08:33 #299
241662 Jian
Well, well, well
pi_80116278
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik had ook geen flauw idee waar het precies over ging, maar ik kreeg weer van die nare deja vu-gevoelens over mensen die (gevraagd of ongevraagd) nobele daden verrichten en de goegemeente daar daar dagelijks aan willen herinneren en telkens bij het minste geringste dat hen niet aanstaat gaan lopen dreigen met het stoppen met aanbieden van hun nobele diensten.
Op VOL hadden we tijdens DGK zo'n Heintje Davids, die iedere keer als de stemming anti-Huub was of als er iets anders was wat haar niet zinde, dreigde te stoppen met het maken van filmpjes en haar filmpjes off-line zou halen.

Dat moeten ze ook helemaal niet willen ! Voor om en nabij ¤ 10,-- per maand heb je op het moment gewoon je eigen website (met databases,etc.) Een leuke homepage met een paar chatjes en streampjes zet je op een middag in elkaar ..... Baas in eigen huis en wie doet je wat
  Moderator vrijdag 9 april 2010 @ 11:13:19 #300
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80116442
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Het doek is gevallen

Zo lijkt het best nog wel wat, al met al.

Leuk gedaan!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:19:16 #301
241662 Jian
Well, well, well
pi_80116656
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Atenoje, de verloren zoon is terug op Fok ! Zie je, als er een deur dicht gaat (Vlemmix) gaat er een andere weer open M'n favoriete Wifebeatertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')