Maar waarom storing en de tekst 'op dit moment is de stream niet bereikbaar, sorry voor het ongemak'. Gewoon zwart zou pas écht offline zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:58 schreef Dementor het volgende:
Nog steeds offline, ze houden het wel lang vol.
Ja die goeie ouwe tijdquote:
Er is alleen een beknopte update in het Updates topic.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef spuitje het volgende:
Is er ergens een verslag van het interview Johan versus Sly? had telefoon en heb het dus niet kunnen horen, damned!
Inmiddels gelezen, dank je wel. Zat net even de chat te lezen, maar daar lusten de honden geen brood van! Jee, dat gaat echt hard tegen hard nu, wens de mensen daar veel plezier!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is alleen een beknopte update in het Updates topic.
Bedankt, Disana. Sowieso een applausje waard dat je je al die maanden zo ingezet hebt om ons van updates te voorzien (clap)quote:Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is alleen een beknopte update in het Updates topic.
Een Snettebak ben je...quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:01 schreef snetje het volgende:
PeterN klaagt over zijn onderkin........ val best wel mee toch?![]()
[ afbeelding ]
Hoe zo achter Johan zijn rug profiteren?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:18 schreef Estherdv het volgende:
ergens vind ik peter best wel gemeenhhoor, achter de rug van johan profiteren...bah min
Peter heeftzijn eigen chat, net als Annemarie. De chat van SV is gesloten maar hier kun je verschillende chats lezen.quote:
Zou ja dat wel doen? Donkey die eigenaar van die site met alle drie de chats onderelkaar heeft gisteravond verschrikkelijk zitten mekkereren tegen Peter dat iedereen maar via zijn site op de chats ging...quote:
Ik had ook geen flauw idee waar het precies over ging, maar ik kreeg weer van die nare deja vu-gevoelens over mensen die (gevraagd of ongevraagd) nobele daden verrichten en de goegemeente daar daar dagelijks aan willen herinneren en telkens bij het minste geringste dat hen niet aanstaat gaan lopen dreigen met het stoppen met aanbieden van hun nobele diensten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou ja dat wel doen? Donkey die eigenaar van die site met alle drie de chats onderelkaar heeft gisteravond verschrikkelijk zitten mekkereren tegen Peter dat iedereen maar via zijn site op de chats ging...Geen idee wat zijn punt was maar ik zit gewoon weer via HiDi..
Mocht je nog kritiek hebben op een ander Talpa-programma dan mag je hier in dit topic je mond houden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Eigenlijk moet je met dat soort chanteurs helemaal niet in zee willen gaan, maar dat is mijn mening.
Ik zit op mn vingers..quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mocht je nog kritiek hebben op een ander Talpa-programma dan mag je hier in dit topic je mond houden.
Dat moeten ze ook helemaal niet willen ! Voor om en nabij ¤ 10,-- per maand heb je op het moment gewoon je eigen website (met databases,etc.) Een leuke homepage met een paar chatjes en streampjes zet je op een middag in elkaar ..... Baas in eigen huis en wie doet je watquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had ook geen flauw idee waar het precies over ging, maar ik kreeg weer van die nare deja vu-gevoelens over mensen die (gevraagd of ongevraagd) nobele daden verrichten en de goegemeente daar daar dagelijks aan willen herinneren en telkens bij het minste geringste dat hen niet aanstaat gaan lopen dreigen met het stoppen met aanbieden van hun nobele diensten.
Op VOL hadden we tijdens DGK zo'n Heintje Davids, die iedere keer als de stemming anti-Huub was of als er iets anders was wat haar niet zinde, dreigde te stoppen met het maken van filmpjes en haar filmpjes off-line zou halen.![]()
Eigenlijk moet je met dat soort chanteurs helemaal niet in zee willen gaan, maar dat is mijn mening.
Zo lijkt het best nog wel wat, al met al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |