sluit me helemaal bij je aan, voor Anglquote:Op donderdag 8 april 2010 17:24 schreef spuitje het volgende:
Even tussendoor: vanochtend las ik op de stream van SV dat het bij Angela_K dus inderdaad foute boel is. Dat vind ik ontzettend triest voor haar en ik wil haar dan ook vanaf hier heel veel sterkte wensen! Wat ik verder ook van haar vind: dit gun ik niemand!
we hebben de peter streams nog he, dus opheffen hoeft nog niet.:)quote:Op donderdag 8 april 2010 17:25 schreef Jian het volgende:
Goed, einde verhaal dus, Cos sluiten, subtopic opheffen, de boel aanvegen, aardigheidje kopen voor Gert, Pietje en Noek, wegens bewezen diensten, 3 x Hoera voor Remlof en voorzichtig tegen Static vertellen dat we terug komen
2 gitaren??? ik dacht werkelijk maar 1 gitaar, nou wat let je, Hoppa naar de Toko, douw johan 20 euro in zijn hand en dan heel snel en vooral heel hard wegrennen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Jian het volgende:
[..]
In elk geval 2 hele knappe gitaren die ik wel wil hebben ! Hebbuh, hebbuh, hebbuh
maar dan denkt johan dat jian 5 minuten in the picture wilquote:Op donderdag 8 april 2010 17:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 gitaren??? ik dacht werkelijk maar 1 gitaar, nou wat let je, Hoppa naar de Toko, douw johan 20 euro in zijn hand en dan heel snel en vooral heel hard wegrennen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:29 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben de peter streams nog he, dus opheffen hoeft nog niet.:)
peter als redding voor dit subforum
Voor die 2 gitaren wil ik wel 5 minuten in de picture bij Johan hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dan denkt johan dat jian 5 minuten in the picture wil
Dat deed Lies, de chatters waren de oorzaak dat er geen sponsors kwamen, iedereen krijgt de schuld.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeker ook zo een *kutchattertje* geweest die de kijkcijfers verkeerd had doorgegeven
is t niet zo dat de streamsponsor is afgehaakt?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:45 schreef Chanel5 het volgende:
Begrijp ook niet waarom hij niet onstream een verklaring geeft, wat heeft hij bij NL te zoeken?.
Als ik het goed heb begrepen was morgen de laatste dagquote:Op donderdag 8 april 2010 17:48 schreef gomi het volgende:
[..]
is t niet zo dat de streamsponsor is afgehaakt?
dat zou toch begin april zijn.
Daar gaan zoveel verhalen over, zou het niet weten. Daarbij ging het gister allemaal wel erg abrupt.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:48 schreef gomi het volgende:
[..]
is t niet zo dat de streamsponsor is afgehaakt?
dat zou toch begin april zijn.
Aandacht?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:45 schreef Chanel5 het volgende:
Begrijp ook niet waarom hij niet onstream een verklaring geeft, wat heeft hij bij NL te zoeken?.
dat lijkt mij dan ook de echte reden voor hem om te stoppen met sv; geen sponsor.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen was morgen de laatste dag
Het enige wat niet werkt op die site is de chat, verder staat alles er nog gewoon. Zlfs het programma voor volgende weekquote:Op donderdag 8 april 2010 17:46 schreef sunny16947 het volgende:
Je kunt nog steeds een bod doen bij bestellingen@studiovlemmix.tv. Ook kun je je nog steeds aanmelden als gast bij VOP of TR.
Zou een mailbom met aanmeldingen helpen?
denk dat t idee om te stoppen er al was en gister deed hij dat maar ff impulsief.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar gaan zoveel verhalen over, zou het niet weten. Daarbij ging het gister allemaal wel erg abrupt.
Okee, wie is de volgende ? ........ Talpa ?!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
Onderstaande is wat nu op NL staat, maar weet niet of dat hetzelfde is als wat er gisteravond te lezen stond?
. Een groep chatters is geslaagd Johan kapot te maken door Johan dag in dag uit af te kraken. Johan kon het niet meer aanzien hoe deze groep chatters iedereen afkraakte op de chat. Soms was het één grote ordinaire aso zooi waardoor sponsors ook massaal wegbleven. De slechte hebben het voor de goede verpest.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, wie is de volgende ? ........ Talpa ?!![]()
Wat een verhaal
Het bedrijf van René (spanningzoeker) zou idd in april de stekker eruit trekkenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar gaan zoveel verhalen over, zou het niet weten. Daarbij ging het gister allemaal wel erg abrupt.
Nergens, bollekequote:Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moots, waar heb je je nou weer lopen misdragen?
Heel lief.quote:
Valse hoop en verspild geld. Tja.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:11 schreef beequeen het volgende:
OMG, Angela vraagt of Spirimuts haar op afstand kan behandelen.
Silvia Millecamp deja-vu.![]()
Dus echt Thea van Theo. En dat zonder fotosoep.quote:
Met een klein beetje hulpquote:
ik heb de stream uitgezet. Dat mens roept alleen maar agressie bij me op.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:47 schreef Disana het volgende:
Met een klein beetje hulp![]()
Ik heb het geluid niet aan maar ik zie haar maar door- en doorratelen. Alsof de sluizen zijn opengegaan en ze haar ware roeping heeft ontdekt.
Zeker tof, nu kunnen ook de gebanden van NL meeluisteren.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:56 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt beequeen, tof van Peter.
Als je denkt dat dat echt is, dan heb ik het goed gedaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeker tof, nu kunnen ook de gebanden van NL meeluisteren.
OMG, je weet wel het goede moment te kiezen voor ja cap.
En je kon het zelf niet even schrijven?quote:
Ik was weg toen het er op wasquote:Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
En je kon het zelf niet even schrijven?
Johan zegt dat niemand van zijn besluit wist, zelfs Alsido en Liesbeth niet.
Iemand spreekt niet de waarheid.
Volgens mij zit Johan altijd met zichzelf in zijn maag.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Dementor het volgende:
Ik werd genoemd.![]()
Dat Johan zich maar snel kan en mag ontdoen van waar hij mee in zijn maag zit.
Ik hoorde het. De maag en darmproblemen zijn A&L. Ontdoe je daarvan en Rennies zijn niet meer nodig.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Dementor het volgende:
Ik werd genoemd.![]()
Dat Johan zich maar snel kan en mag ontdoen van waar hij mee in zijn maag zit.
Maar waarom storing en de tekst 'op dit moment is de stream niet bereikbaar, sorry voor het ongemak'. Gewoon zwart zou pas écht offline zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:58 schreef Dementor het volgende:
Nog steeds offline, ze houden het wel lang vol.
Ja die goeie ouwe tijdquote:
Er is alleen een beknopte update in het Updates topic.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef spuitje het volgende:
Is er ergens een verslag van het interview Johan versus Sly? had telefoon en heb het dus niet kunnen horen, damned!
Inmiddels gelezen, dank je wel. Zat net even de chat te lezen, maar daar lusten de honden geen brood van! Jee, dat gaat echt hard tegen hard nu, wens de mensen daar veel plezier!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is alleen een beknopte update in het Updates topic.
Bedankt, Disana. Sowieso een applausje waard dat je je al die maanden zo ingezet hebt om ons van updates te voorzien (clap)quote:Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is alleen een beknopte update in het Updates topic.
Een Snettebak ben je...quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:01 schreef snetje het volgende:
PeterN klaagt over zijn onderkin........ val best wel mee toch?![]()
[ afbeelding ]
Hoe zo achter Johan zijn rug profiteren?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:18 schreef Estherdv het volgende:
ergens vind ik peter best wel gemeenhhoor, achter de rug van johan profiteren...bah min
Peter heeftzijn eigen chat, net als Annemarie. De chat van SV is gesloten maar hier kun je verschillende chats lezen.quote:
Zou ja dat wel doen? Donkey die eigenaar van die site met alle drie de chats onderelkaar heeft gisteravond verschrikkelijk zitten mekkereren tegen Peter dat iedereen maar via zijn site op de chats ging...quote:
Ik had ook geen flauw idee waar het precies over ging, maar ik kreeg weer van die nare deja vu-gevoelens over mensen die (gevraagd of ongevraagd) nobele daden verrichten en de goegemeente daar daar dagelijks aan willen herinneren en telkens bij het minste geringste dat hen niet aanstaat gaan lopen dreigen met het stoppen met aanbieden van hun nobele diensten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou ja dat wel doen? Donkey die eigenaar van die site met alle drie de chats onderelkaar heeft gisteravond verschrikkelijk zitten mekkereren tegen Peter dat iedereen maar via zijn site op de chats ging...Geen idee wat zijn punt was maar ik zit gewoon weer via HiDi..
Mocht je nog kritiek hebben op een ander Talpa-programma dan mag je hier in dit topic je mond houden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Eigenlijk moet je met dat soort chanteurs helemaal niet in zee willen gaan, maar dat is mijn mening.
Ik zit op mn vingers..quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mocht je nog kritiek hebben op een ander Talpa-programma dan mag je hier in dit topic je mond houden.
Dat moeten ze ook helemaal niet willen ! Voor om en nabij ¤ 10,-- per maand heb je op het moment gewoon je eigen website (met databases,etc.) Een leuke homepage met een paar chatjes en streampjes zet je op een middag in elkaar ..... Baas in eigen huis en wie doet je watquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had ook geen flauw idee waar het precies over ging, maar ik kreeg weer van die nare deja vu-gevoelens over mensen die (gevraagd of ongevraagd) nobele daden verrichten en de goegemeente daar daar dagelijks aan willen herinneren en telkens bij het minste geringste dat hen niet aanstaat gaan lopen dreigen met het stoppen met aanbieden van hun nobele diensten.
Op VOL hadden we tijdens DGK zo'n Heintje Davids, die iedere keer als de stemming anti-Huub was of als er iets anders was wat haar niet zinde, dreigde te stoppen met het maken van filmpjes en haar filmpjes off-line zou halen.![]()
Eigenlijk moet je met dat soort chanteurs helemaal niet in zee willen gaan, maar dat is mijn mening.
Zo lijkt het best nog wel wat, al met al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |