Maar toch wezen een aantal gebeurtenissen op die dag niet op het onmiddellijk op zwart gaan. Wat ik al zei, het plan was er denk ik min of meer al, (zie ook de uitlatingen van Peter over het advies aan Johan om de stream er tijdelijk/voorlopig uit te gooien) maar of het tijdstip gepland was daar twijfel ik toch over.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het was niet onmiddellijk. Ik heb hier gelezen over een persbericht dat Johan om half acht zou laten uitgaan.
Scrute, mensen hier vroegen zich nog af waar die opmerking van Els op sloeg, maar jouw verklaring kan kloppen.
Ik heb helaas te weinig gezien. Maar ik begreep dat er al vrij vroeg sprake was van een 'persmededeling'. Ik neem dan toch aan dat dat het op zwart gaan zou zijn. Dan ga ik er ook vanuit dat het op zwart gaan geen acute ingeving was, geen hissy fit dus maar iets waarmee hij al rondliep.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar toch wezen een aantal gebeurtenissen op die dag niet op het onmiddellijk op zwart gaan. Wat ik al zei, het plan was er denk ik min of meer al, (zie ook de uitlatingen van Peter over het advies aan Johan om de stream er tijdelijk/voorlopig uit te gooien) maar of het tijdstip gepland was daar twijfel ik toch over.
Net op de dag dat de nieuwe chat geïntroduceerd werd. Niet gepland dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Jian het volgende:
maar of het tijdstip gepland was daar twijfel ik toch over.
Dit posste ik gisteren. Let op het tijdstip.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Disana het volgende:
Ik heb helaas te weinig gezien. Maar ik begreep dat er al vrij vroeg sprake was van een 'persmededeling'. Ik neem dan toch aan dat dat het op zwart gaan zou zijn. Dan ga ik er ook vanuit dat het op zwart gaan geen acute ingeving was, geen hissy fit dus maar iets waarmee hij al rondliep.
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:
Jaap was er vanmiddag gewoon.
Johan zegt dat het nieuws nogal wat commotie zal brengen. Els zegt.....het is triest.
Is dat via het bekende vogeltje? Betrouwbare bron dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef Copycat het volgende:
Wat ik via via hoorde: Jaap komt erachter dat de banden weg/gewist zijn en is over de piss en gaat weg.
Johan belt Bram of hij de show die avond wil komen redden, eventueel samen met Bart. Bram zegt Nee. Johan denkt: SV: Weg ermee!
Dat verhaal heb ik ook gehoordquote:Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef Copycat het volgende:
Wat ik via via hoorde: Jaap komt erachter dat de banden weg/gewist zijn en is over de piss en gaat weg.
Johan belt Bram of hij de show die avond wil komen redden, eventueel samen met Bart. Bram zegt Nee. Johan denkt: SV: Weg ermee!
Ja. Via Bart. Die me gistermiddag vertelde dat SV zou stoppen. Maar toen moest ik mijn mond dichthouden.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:04 schreef beequeen het volgende:
Is dat via het bekende vogeltje? Betrouwbare bron dus.
ORLY?quote:
En niemand krabbelt Liesbeth? Zij zal toch ook wel jeuk hebben.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:03 schreef sunny16947 het volgende:
Bram is tegelijkertijd met Jaap in SV gesignaleerd. En Bram liep bij de gieractie ook in beeld.
Wel grappig dat hyves.
Els krabbelt bij Alsido om hem sterkte te wensen.
Jolanda krabbelt bij Leo om hem te bedanken voor de steun in de afgelopen dagen.
Aha, dus ze wisten het al de hele middag. Knap dat je je mond hebt kunnen houden.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:
Ja. Via Bart. Die me gistermiddag vertelde dat SV zou stoppen. Maar toen moest ik mijn mond dichthouden.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:09 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat je voor het hele echte verhaal terug moet naar TBO.
Waarom legt Peter die verklaring af? Even kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |