abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80079940
Voor de laatste der Mohikanen onder de COSsers.

Er is niets meer te volgen behalve een paar chatrooms.
Hier zijn ze allebei te vinden
http://sv.maikeldonkers.nl/

Zou er ooit nog vanuit SV uitgezonden gaan worden en zitten we daar op te wachten ?

[ Bericht 81% gewijzigd door pullup op 08-04-2010 13:14:28 ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:12:27 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80080257
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat einde was gisterochtend volgens mij al zwaar in de maak toen Johan weigerde te reageren op chat. Daarna kwam de vreemde uitspraak tijdens dat clipje, toen hij zei dat ze de studio zolang konden gebruiken als nodig was.
Maar waar die opnames zijn gebleven? Wie wil daar straks goede sier mee gaan maken? Van wie zijn ze, wie heeft de rechten of zou er niemand aan hebben gedacht die vast te leggen?
Ik lig dubbel als blijkt dat Albert Verlinde ze heeft laten stelen....

Of Jensen, die zie ik er ook wel toe in staat; iemand opjutten met een strontkar naar het huis van Verlinde te gaan, en ondertussen een ander laten zorgen dat alle opnames van de strontkarbestuurder elders weg zijn....

Hoe zit dat met Bram eigenlijk? Die was bij Jaap met de strontkaractie, hoe makkelijk loopt hij nog PS2 binnen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 april 2010 @ 13:14:09 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80080316
Ze zijn gewist. Niet gestolen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 8 april 2010 @ 13:15:45 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80080371
Ook goed, gewist dan.... maar dan nog kan het of uit pure domheid zijn geweest, of uit wraak.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 13:19:33 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80080510
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:15 schreef Leandra het volgende:
Ook goed, gewist dan.... maar dan nog kan het of uit pure domheid zijn geweest, of uit wraak.
Het is door Alsido gedaan ... pure domheid dus.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:23:46 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80080650
Weten we zeker dat Alsido het uit eigen dom initiatief gedaan heeft, of kan het zijn dat Alsido over 2 weken ineens in dienst blijkt te zijn bij Jensen
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 13:25:05 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80080708
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef Leandra het volgende:
Weten we zeker dat Alsido het uit eigen dom initiatief gedaan heeft, of kan het zijn dat Alsido over 2 weken ineens in dienst blijkt te zijn bij Jensen
We hebben het over Alsido ... die kan nog geen halve minuut in de toekomst kijken.
pi_80080711
In dienst bij Jensen.... wat een nachtmerrie lijkt me dat
  donderdag 8 april 2010 @ 13:25:45 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_80080727
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef Leandra het volgende:
Als bij Jensen de belichting eerdaags plotseling niet meer deugd en het geluid valt continue weg, dan weten wij genoeg
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:26:52 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_80080776
Er klopt gewoon niks van. Eergisteren was die vent in SV om de opname van dat clipje te bespreken. Johan zei dat dat kon maar dat om 18.30 uur TR begon. Dan moest dat clipje klaar zijn.

Gisteren staat Jaap plotseling in SV om die banden op te halen. Ik neem aan dat hij Johan eerst gebeld heeft met het verzoek of dat kon. Jaap arriveert in SV en plotseloos is alles gewist. Johan zegt vervolgens tegen die gasten van het van Twizzle en de clipjesmaker dat ze alle tijd van de wereld hadden. Dit was om een uur 4 volgens mij.

Stel dat Jaap die banden aan Jensen wilde verkopen en Johan heeft daar lucht van gekregen. Wrs was Johan daar niet zo blij mee en heeft Johan of Alsido die banden gewist. Johan zei dat hij genaaid was.
Ik zeg stel hè?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 8 april 2010 @ 13:28:55 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80080859
Maar dan ga je er vanuit dat die banden bruikbaar materiaal voor Jensen zouden bevatten.
Nu ligt Jensen's lat ook niet echt hoog, maar ik denk wel dat hij een ondergrens heeft. Waar Jaap's Tabula Rasa met gemak onderdoor limbo'ed.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:29:20 #12
241662 Jian
Well, well, well
pi_80080881
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef beequeen het volgende:
Er klopt gewoon niks van. Eergisteren was die vent in SV om de opname van dat clipje te bespreken. Johan zei dat dat kon maar dat om 18.30 uur TR begon. Dan moest dat clipje klaar zijn.

Gisteren staat Jaap plotseling in SV om die banden op te halen. Ik neem aan dat hij Johan eerst gebeld heeft met het verzoek of dat kon. Jaap arriveert in SV en plotseloos is alles gewist. Johan zegt vervolgens tegen die gasten van het van Twizzle en de clipjesmaker dat ze alle tijd van de wereld hadden. Dit was om een uur 4 volgens mij.

Stel dat Jaap die banden aan Jensen wilde verkopen en Johan heeft daar lucht van gekregen. Wrs was Johan daar niet zo blij mee en heeft Johan of Alsido die banden gewist. Johan zei dat hij genaaid was.
Ik zeg stel hè?
Mmmmm, mmmmmm, ik zeg, dat is best mogelijk, daarnaast ben ik gek op complottheorieën
  donderdag 8 april 2010 @ 13:29:46 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80080898
Ik denk dat ze helemaal niet gewist zijn, maar gewoon verdwenen.... en dan niet in het grote niets, alleen even in het grote onbekende.

Later als Jaap een wereldster is dan komt Johan ineens met de beelden van "vroeger"
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:30:01 #14
137949 Disana
pi_80080913
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef beequeen het volgende:

Ik zeg stel hè?
Dat Jaap voor de banden kwam en niet zomaar ontzettend vroeg in SV was voor Tabula Rasa lijkt me wel waarschijnlijk. Het ligt voor de hand te denken dat Jaap ze ergens heen wilde brengen.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:31:45 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_80080982
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Maar dan ga je er vanuit dat die banden bruikbaar materiaal voor Jensen zouden bevatten.
Nu ligt Jensen's lat ook niet echt hoog, maar ik denk wel dat hij een ondergrens heeft. Waar Jaap's Tabula Rasa met gemak onderdoor limbo'ed.
Jensen heeft helmaal geen lat. Platvloerse tv is het en daar past Jaap's TR prima in.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 13:32:27 #16
241662 Jian
Well, well, well
pi_80081010
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Okee, okee, stel dan dat ie ze plotseling zelf wilde exploiteren, gewoon op zijn eigen site ofzo, dan zou het weer best kunnen. Ik vind het een theorie met mogelijkheden, die het verdient om verder uitgediept te worden
  donderdag 8 april 2010 @ 13:32:31 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081015
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:31 schreef beequeen het volgende:

Jensen heeft helmaal geen lat. Platvloerse tv is het en daar past Jaap's TR prima in.
I beg to differ. Dit was zelfs nog ver onder het al lage Jensenniveau.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:33:21 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081050
Jaap zie ik er dan weer wel voor aan dat ie dacht dat hij er wel iets moois van zou kunnen maken. Met zijn zelfoverschatting.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:33:26 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_80081052
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze helemaal niet gewist zijn, maar gewoon verdwenen.... en dan niet in het grote niets, alleen even in het grote onbekende.

Later als Jaap een wereldster is dan komt Johan ineens met de beelden van "vroeger"
Dat kan ook nog. Ik blijf erbij, er klopt iets niet.

Maar dan begrijp ik nog niet waarom het zo plotseling einde SV is. Slaat toch nergens op.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:34:14 #20
137949 Disana
pi_80081083
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef Jian het volgende:

[..]

Okee, okee, stel dan dat ie ze plotseling zelf wilde exploiteren, gewoon op zijn eigen site ofzo, dan zou het weer best kunnen. Ik vind het een theorie met mogelijkheden, die het verdient om verder uitgediept te worden
Maar waarom was hij dan zo ontzettend vroeg in SV? Het had meer voor de hand gelegen te wachten tot de avond en dan na afloop van de uitzending ook die nog mee te pikken.

Al denk ik niet dat dit meer te maken heeft met het stoppen van SV dan dat Johan er de pest in had. Ik zie geen complotten o.i.d.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:35:08 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80081115
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
Jaap zie ik er dan weer wel voor aan dat ie dacht dat hij er wel iets moois van zou kunnen maken. Met zijn zelfoverschatting.
Ja, met een beetje knip- en plakwerk kun je van al die avonden TR toch misschien een leuk programma van een half uur aan elkaar fröbelen
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 13:35:27 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081123
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:

Maar dan begrijp ik nog niet waarom het zo plotseling einde SV is. Slaat toch nergens op.
Omdat Johan er al langere tijd duidelijk tabak van had en plots een heel ingenieus (...) bruggetje zag van sprookjesprins naar het einde van een sprookje. Op de dag dat zelfs Jaap het vertrouwen opzegde.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:36:28 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_80081169
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef Disana het volgende:

Dat Jaap voor de banden kwam en niet zomaar ontzettend vroeg in SV was voor Tabula Rasa lijkt me wel waarschijnlijk. Het ligt voor de hand te denken dat Jaap ze ergens heen wilde brengen.
Dus dat! Nadat Jaap vertrokken was zei Johan tegen die clipjesman dat hij zoveel tijd kon nemen als hij wilde.
Mensen op de chat vroegen zich toen af of TR niet doorging.

@Disana: Jaap kwam volgens direct van dat giergebeuren van Kwalbert Verlinken af. Ging misschien in een moeite door.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 13:36:33 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80081172
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat Johan er al langere tijd duidelijk tabak van had en plots een heel ingenieus (...) bruggetje zag van sprookjesprins naar het einde van een sprookje. Op de dag dat zelfs Jaap het vertrouwen opzegde.
Ja, want als Shrek niet meer achter je staat dan ben je natuurlijk kansloos in de grote boze sprookjeswereld
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 13:37:54 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081223
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:36 schreef Leandra het volgende:
Ja, want als Shrek niet meer achter je staat dan ben je natuurlijk kansloos in de grote boze sprookjeswereld
Jaap laat natuurlijk wel een enorme leegte achter ...

Inmiddels ben ik wel benieuwd of die zweefteef van aquaaura al gesignaleerd is?
  donderdag 8 april 2010 @ 13:38:08 #26
241662 Jian
Well, well, well
pi_80081229
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat kan ook nog. Ik blijf erbij, er klopt iets niet.

Wat ik al eerder heb gezegd, de oorzaak ligt natuurlijk dieper, maar de aanleiding is iets geweest wat op die dag heeft plaatsgevonden met als gevolg een emotionele beslissing van Johan. Dat zouden die banden geweest kunnen zijn. Dat Johan op die dag ook met Peter contact heeft gehad over een "tijdelijk" stoppen en reorganiseren van SV heeft de boel ook wel versneld denk ik
  donderdag 8 april 2010 @ 13:38:41 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80081243
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:37 schreef Copycat het volgende:

[..]
Jaap laat atuurlijk wel een enorme leegte achter ...

Inmiddels ben ik wel benieuwd of die zweefteef van aquaaura al gesignaleerd is?
Geen idee, maar die heeft nu iig weer zweefruimte genoeg
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80081258
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar waarom was hij dan zo ontzettend vroeg in SV? Het had meer voor de hand gelegen te wachten tot de avond en dan na afloop van de uitzending ook die nog mee te pikken.

DJ Provox was ook aanwezig gistermiddag. Hij was de laatste tijd degene die montages deed voor SV en aangezien Jaap ook graag voor een dubbeltje op de eerste rang zit denk ik dat Jaap en Provox daar vanaf gister mee aan de slag wilden.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:39:58 #29
137949 Disana
pi_80081296
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus dat! Nadat Jaap vertrokken was zei Johan tegen die clipjesman dat hij zoveel tijd kon nemen als hij wilde.
Mensen op de chat vroegen zich toen af of TR niet doorging.
Maar dat vind ik niet zo raar. Ik kan me voorstellen dat Jaap kwaad was en zei 'stik maar met je show'. Zeker als hij ergens had toegezegd die opnames nog diezelfde middag te brengen.

En er was nog iets toch? Ik meen dat ik las dat Els had gezegd dat iets 'heel erg' of 'heel jammer' was. 's Ochtends al. Els die niet meer zou komen. Was toen al bekend dat SV zou stoppen? In dat geval was er een andere aanleiding dan de botsing met Jaap.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:40:35 #30
135305 beequeen
Lost.
pi_80081327
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:36 schreef Leandra het volgende:

@Disana: Ik zal de vorige COS even doorlezen. Misschien stuit ik nog op die opmerking van Els.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:41:23 #31
137949 Disana
pi_80081346
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

DJ Provox was ook aanwezig gistermiddag. Hij was de laatste tijd degene die montages deed voor SV en aangezien Jaap ook graag voor een dubbeltje op de eerste rang zit denk ik dat Jaap en Provox daar vanaf gister mee aan de slag wilden.
Dat is een plausibele verklaring voor zijn vroeg aanwezigheid.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:41:29 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80081348
Oh ja, die vage Twitter van Els. Die er vervolgens weer mooi wel stond!
(clap)
pi_80081384
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar dat vind ik niet zo raar. Ik kan me voorstellen dat Jaap kwaad was en zei 'stik maar met je show'. Zeker als hij ergens had toegezegd die opnames nog diezelfde middag te brengen.

En er was nog iets toch? Ik meen dat ik las dat Els had gezegd dat iets 'heel erg' of 'heel jammer' was. 's Ochtends al. Els die niet meer zou komen. Was toen al bekend dat SV zou stoppen? In dat geval was er een andere aanleiding dan de botsing met Jaap.
Els was er zelf 's middags nog.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:44:25 #34
137949 Disana
pi_80081454
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Els was er zelf 's middags nog.
Okee, maar wanneer zei ze dat iets 'heel spijtig' of iets van dien aard was? Was dat voor Johans aankondiging van zijn persbericht en was dat voordat de opnames kwijt bleken te zijn? Ik probeer uit te vogelen wanneer Johan zijn besluit precies heeft genomen (maar ik heb 's middags niet gekeken).
  donderdag 8 april 2010 @ 13:45:11 #35
241662 Jian
Well, well, well
pi_80081492
Hoe je het ook wendt of keert, de beslissing om onmiddellijk en op die manier op zwart te gaan is het gevolg geweest van een gebeurtenis die dag, de overbekende druppel .... of een welkome aanleiding ?
pi_80081503
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Okee, maar wanneer zei ze dat iets 'heel spijtig' of iets van dien aard was? Was dat voor Johans aankondiging van zijn persbericht en was dat voordat de opnames kwijt bleken te zijn? Ik probeer uit te vogelen wanneer Johan zijn besluit precies heeft genomen (maar ik heb 's middags niet gekeken).
Volgens mij sloeg dat op het weglopen van Jaap nadat die vernomen had dat zijn opnames gewist waren.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:46:29 #37
135305 beequeen
Lost.
pi_80081541
Els heeft de Tweet verwijderd waarin ze aankondigde voorlopig weg te blijven uit SV.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:46:39 #38
137949 Disana
pi_80081545
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:45 schreef Jian het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, de beslissing om onmiddellijk en op die manier op zwart te gaan is het gevolg geweest van een gebeurtenis die dag, de overbekende druppel .... of een welkome aanleiding ?
Maar het was niet onmiddellijk. Ik heb hier gelezen over een persbericht dat Johan om half acht zou laten uitgaan.

Scrute, mensen hier vroegen zich nog af waar die opmerking van Els op sloeg, maar jouw verklaring kan kloppen.
pi_80081766
Vanavond om half negen doet Johan zijn verhaal bij Sly op de radio maar ik denk dat we daar de echte reden niet te horen krijgen.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:52:47 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_80081782
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:

Johan zegt dat ze gewoon vanavond door kunnen gaan. Zit geen limiet op. Na het schrappen van Johan's Clipuurtje eerder vandaag nu ook geen Tabula Rasa vanavond?
Ah, Scrut maakte die opmerking dus.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 13:55:06 #41
241662 Jian
Well, well, well
pi_80081852
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar het was niet onmiddellijk. Ik heb hier gelezen over een persbericht dat Johan om half acht zou laten uitgaan.

Scrute, mensen hier vroegen zich nog af waar die opmerking van Els op sloeg, maar jouw verklaring kan kloppen.
Maar toch wezen een aantal gebeurtenissen op die dag niet op het onmiddellijk op zwart gaan. Wat ik al zei, het plan was er denk ik min of meer al, (zie ook de uitlatingen van Peter over het advies aan Johan om de stream er tijdelijk/voorlopig uit te gooien) maar of het tijdstip gepland was daar twijfel ik toch over.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:56:44 #42
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_80081914
lachen Leo op de hyves van Bram.
vandaag, 06:40Yooooooooooo

Te koop: zgan harddiscqs
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:58:13 #43
137949 Disana
pi_80081968
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Jian het volgende:

[..]

Maar toch wezen een aantal gebeurtenissen op die dag niet op het onmiddellijk op zwart gaan. Wat ik al zei, het plan was er denk ik min of meer al, (zie ook de uitlatingen van Peter over het advies aan Johan om de stream er tijdelijk/voorlopig uit te gooien) maar of het tijdstip gepland was daar twijfel ik toch over.
Ik heb helaas te weinig gezien. Maar ik begreep dat er al vrij vroeg sprake was van een 'persmededeling'. Ik neem dan toch aan dat dat het op zwart gaan zou zijn. Dan ga ik er ook vanuit dat het op zwart gaan geen acute ingeving was, geen hissy fit dus maar iets waarmee hij al rondliep.
pi_80082029
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Jian het volgende:

maar of het tijdstip gepland was daar twijfel ik toch over.
Net op de dag dat de nieuwe chat geïntroduceerd werd. Niet gepland dus.
  donderdag 8 april 2010 @ 14:00:28 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80082057
Wat ik via via hoorde: Jaap komt erachter dat de banden weg/gewist zijn en is over de piss en gaat weg.
Johan belt Bram of hij de show die avond wil komen redden, eventueel samen met Bart. Bram zegt Nee. Johan denkt: SV: Weg ermee!
  donderdag 8 april 2010 @ 14:03:10 #46
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_80082161
Bram is tegelijkertijd met Jaap in SV gesignaleerd. En Bram liep bij de gieractie ook in beeld.

Wel grappig dat hyves.
Els krabbelt bij Alsido om hem sterkte te wensen.
Jolanda krabbelt bij Leo om hem te bedanken voor de steun in de afgelopen dagen.
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:03:52 #47
135305 beequeen
Lost.
pi_80082192
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Disana het volgende:

Ik heb helaas te weinig gezien. Maar ik begreep dat er al vrij vroeg sprake was van een 'persmededeling'. Ik neem dan toch aan dat dat het op zwart gaan zou zijn. Dan ga ik er ook vanuit dat het op zwart gaan geen acute ingeving was, geen hissy fit dus maar iets waarmee hij al rondliep.
Dit posste ik gisteren. Let op het tijdstip.
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:

Jaap was er vanmiddag gewoon.
Johan zegt dat het nieuws nogal wat commotie zal brengen. Els zegt.....het is triest.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 14:04:19 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80082207
Oh dan vroeg hij het face to face. Zonder telefoon. Luisteren is soms niet mijn beste kant.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:04:55 #49
135305 beequeen
Lost.
pi_80082236
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef Copycat het volgende:
Wat ik via via hoorde: Jaap komt erachter dat de banden weg/gewist zijn en is over de piss en gaat weg.
Johan belt Bram of hij de show die avond wil komen redden, eventueel samen met Bart. Bram zegt Nee. Johan denkt: SV: Weg ermee!
Is dat via het bekende vogeltje? Betrouwbare bron dus.
― Mark Twain
pi_80082269
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:00 schreef Copycat het volgende:
Dat verhaal heb ik ook gehoord
  donderdag 8 april 2010 @ 14:05:50 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80082287
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:04 schreef beequeen het volgende:

Is dat via het bekende vogeltje? Betrouwbare bron dus.
Ja. Via Bart. Die me gistermiddag vertelde dat SV zou stoppen. Maar toen moest ik mijn mond dichthouden.
  donderdag 8 april 2010 @ 14:06:02 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80082297
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:

Dat verhaal heb ik ook gehoord
ORLY?
pi_80082379
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:03 schreef sunny16947 het volgende:
Bram is tegelijkertijd met Jaap in SV gesignaleerd. En Bram liep bij de gieractie ook in beeld.

Wel grappig dat hyves.
Els krabbelt bij Alsido om hem sterkte te wensen.
Jolanda krabbelt bij Leo om hem te bedanken voor de steun in de afgelopen dagen.
En niemand krabbelt Liesbeth? Zij zal toch ook wel jeuk hebben.
pi_80082401
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

ORLY?
Echt waar
  donderdag 8 april 2010 @ 14:09:59 #55
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_80082454
Liesbeth is privé dus niet te lezen.

Ik denk dat je voor het hele echte verhaal terug moet naar TBO.
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:10:38 #57
135305 beequeen
Lost.
pi_80082475
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:

Ja. Via Bart. Die me gistermiddag vertelde dat SV zou stoppen. Maar toen moest ik mijn mond dichthouden.
Aha, dus ze wisten het al de hele middag. Knap dat je je mond hebt kunnen houden.
― Mark Twain
  donderdag 8 april 2010 @ 14:11:05 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80082498
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:09 schreef sunny16947 het volgende:

Ik denk dat je voor het hele echte verhaal terug moet naar TBO.
Hoezo dat dan?
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:12:43 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_80082559
quote:
Waarom legt Peter die verklaring af? Even kijken.
― Mark Twain
pi_80082694
terug vind niks
pi_80082782
Een frisse nieuwe start is bijna net zo erg als een pittig kort kapsel.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:18:53 #62
137949 Disana
pi_80082811
Helaas heeft Peter helemaal niets te melden behalve zijn mening.

Beequeen, jouw post was laat op de middag, en nu blijkt dat het al vaststond. Ik vind dan des te meer dat Johan zijn kijkers op een proletenmanier heeft laten vallen, maar goed, we weten hoe hij met mensen omgaat.
pi_80082914
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:18 schreef Disana het volgende:

Beequeen, jouw post was laat op de middag, en nu blijkt dat het al vaststond. Ik vind dan des te meer dat Johan zijn kijkers op een proletenmanier heeft laten vallen, maar goed, we weten hoe hij met mensen omgaat.
Ik vind trouwens dat een presentator die een uur of wat voor z'n uitzending z'n kijkers in de steek laat ook geen knip voor de neus waard is, wat er ook aan vooraf gegaan is.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:21:53 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_80082939
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:18 schreef Disana het volgende:

Een frisse, nieuwe start. Hou toch op.

Yep, maar dat kon ik toen nog niet weten. Niemand, behalve Scrut en Cc.
Johan is me zo tegengevallen als mens, ik had dit nooit achter hem gezocht. Peter's rol is ook bedenkelijk, al bedoelt hij het nog zo goed. Of zou hij het echt niet geweten hebben?
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:22:10 #65
137949 Disana
pi_80082950
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik vind trouwens dat een presentator die een uur of wat voor z'n uitzending z'n kijkers in de steek laat ook geen knip voor de neus waard is, wat er ook aan vooraf gegaan is.
Oh maar dat spreekt vanzelf. De een is een hork, de ander een proleet.
pi_80082993
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Mag ik daaruit concluderen dat jij denkt dat Jaap door had dat er iets stond te gebeuren en "zijn" materiaal veilig wilde stellen?
Dat wissen geloof ik niet zo erg in. O.K., 1 schijf kun je nog per ongeluk wissen, maar meerdere....? Neuh
  donderdag 8 april 2010 @ 14:23:39 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80083013
Was Jaap niet gewoon boos omdat en de opnames kwijt waren, en toen al bekend was dat het zou gaan stoppen, en Jaap daarom niet bereid was nog een uitzending te maken, terwijl het toch al de laatste zou zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 april 2010 @ 14:23:49 #68
241662 Jian
Well, well, well
pi_80083020
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Net op de dag dat de nieuwe chat geïntroduceerd werd. Niet gepland dus.
Dat bedoel ik dus o.a.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:24:28 #69
137949 Disana
pi_80083039
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:23 schreef spuitje het volgende:

[..]

Mag ik daaruit concluderen dat jij denkt dat Jaap door had dat er iets stond te gebeuren en "zijn" materiaal veilig wilde stellen?
Dat wissen geloof ik niet zo erg in. O.K., 1 schijf kun je nog per ongeluk wissen, maar meerdere....? Neuh
Nee dat mag je niet concluderen want ik borduurde enkel voort op de theorie dat Jaap zijn opnames of zelfs show misschien ergens probeerde te slijten.
pi_80083078
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
Maar heeft Jaap niet een paar weken terug gezegd dat hij de opnames wilde gebruiken? Er zouden uitzendingen gemaakt worden van de opnames en ineens alle opnames foetsie?
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:30:40 #71
137949 Disana
pi_80083316
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond om half negen doet Johan zijn verhaal bij Sly op de radio maar ik denk dat we daar de echte reden niet te horen krijgen.
Denk dat we daar te horen krijgen dat Johan de moed niet laat zakken en alweer allerlei plannen heeft met PS2. Zoals de start van zijn schurotel-imperium byvoorbeeld.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:31:26 #73
135305 beequeen
Lost.
pi_80083329
Die stream van Spirimuts.
Spuit 11.
― Mark Twain
pi_80083330
quote:

[..]

was s`middags van els haar bericht.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 8 april 2010 @ 14:31:49 #75
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_80083346
Ik meen dat het een uur of half 3 was dat Jolanda op de chat van Peter zei dat ze boos was. Op de vraag waarom ze zo boos was kwam alleen dat dat met een paar uur wel duidelijk zou worden. Ze zou om 5 uur in SV zijn.

Eergister had ze nog te kennen gegeven dat zij meer verantwoordelijkheden naar zich toe had getrokken met behulp van Twiki en Leo. De ogen van Johan waren opengegaan werd er gezegd.
Snooker is top!!!
pi_80083366
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh maar dat spreekt vanzelf. De een is een hork, de ander een proleet.
En dat is al één van de kernproblemen van SV. Teveel mensen die zichzelf belangrijker vonden dan de programma's en de kijkers daarvan.

Marian is eigenlijk één van de weinigen daar die wel uit het juiste hout gesneden lijkt te zijn. Natuurlijk heeft ze van vele kanten hulp gehad maar dat heeft ze vooral aan haarzelf te danken. Niet bemoeien met zaken waar je geen verstand van hebt, alles ten behoeve van het programma, zichzelf wegcijferend .... voor Marian neem ik mijn spreekwoordelijke petje af.
pi_80083442
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:30 schreef Disana het volgende:
OMG spirimuts heeft ook een ustream opgezet:

http://www.ustream.tv/channel/annestream
Ze zit voor de webcam.
pi_80083453
pi_80083504
We krijgen een heleboel spannende spin-offs er voor terug
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:37:18 #80
137949 Disana
pi_80083563
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze zit voor de webcam.
Heeft ze soms een haarstukje? Het is hier veel sprietiger en korter toch dan wanneer we haar in SV zagen?

donderdag 8 april 2010 @ 14:37:22 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80083565
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zit voor de webcam.
Wat erg. Al die losers van SV starten hun eigen televisiekanaaltjes. Denken ze.
pi_80083598
quote:

[..]

Johan wilde gisterochtend nog mórgen gaan stoppen met SV maar door de gang van zaken heeft hij dat eerder gedaan, hij was het beu.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_80083604
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Anusreporter Marijke was dat toch ook al van plan?
pi_80083623
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Heeft ze soms een haarstukje? Het is hier veel sprietiger en korter toch dan wanneer we haar in SV zagen?

[ afbeelding ]
Volgens mij ook.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:39:20 #85
137949 Disana
pi_80083636
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Johan wilde gisterochtend nog mórgen gaan stoppen met SV maar door de gang van zaken heeft hij dat eerder gedaan, hij was het beu.
Heeft hij je dat verteld? Achteraf of vooraf?
  donderdag 8 april 2010 @ 14:39:52 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80083652
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:

Echt waar?
Van die pareltjes waarin je haar dan lekker buiten ziet zitten wachten op de volgende Z-ster (Johan V. bijvoorbeeld)?
pi_80083668
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Heeft hij je dat verteld? Achteraf of vooraf?
Allebei.
pi_80083671
Spirimuts heeft grote plannen. Ze heeft al meerdere camera's en wil gaan leren schakelen want ook andere mensen gaan programma's bij haar maken.
pi_80083684
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Volgens mij doet ze dat al een paar weken.
pi_80083691
zweefteefje heeft het over programma's maken en dat ze nu ook moet leren schakelen.

Ze gaat morgen naar Johan toe...
Er zit 5 man binnen in de chat en zij vindt het nu al en mooi succes! Ze heeft het er druk mee.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_80083693
Veeg mij maar op.
Anne heeft zelfs een aantal camera's klaar staan en is blij dat ze niet meer een uur naar Eindhoven hoeft te rijden.
Johan is altijd welkom voor haar programma en morgen gaat ze bij Johan langs.
  donderdag 8 april 2010 @ 14:41:43 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80083713
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Spirimuts heeft grote plannen. Ze heeft al meerdere camera's en wil gaan leren schakelen want ook andere mensen gaan programma's bij haar maken.

Hoeveel klappen van de molen heeft die mafmuts geïncasseerd?
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:42:11 #93
137949 Disana
pi_80083728
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Allebei.
Dus jullie hebben woensdagochtend of eerder gebeld en toen vertelde hij dat hij vandaag zou stoppen?

Ik hoor hem nog zeggen 'kijkers mogen alles meemaken'.
pi_80083733
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:31 schreef sunny16947 het volgende:
Ik meen dat het een uur of half 3 was dat Jolanda op de chat van Peter zei dat ze boos was. Op de vraag waarom ze zo boos was kwam alleen dat dat met een paar uur wel duidelijk zou worden. Ze zou om 5 uur in SV zijn.

Eergister had ze nog te kennen gegeven dat zij meer verantwoordelijkheden naar zich toe had getrokken met behulp van Twiki en Leo. De ogen van Johan waren opengegaan werd er gezegd.
Jolanda was al haar mail etc kwijt dus schijnbaar zitten ze ook in haar mailbox.
  donderdag 8 april 2010 @ 14:42:25 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80083735
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, big business en binnenlopen natuurlijk
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80083748
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt waar?
Van die pareltjes waarin je haar dan lekker buiten ziet zitten wachten op de volgende Z-ster (Johan V. bijvoorbeeld)?

Marijke kan Johan nog heel wat vertellen hoe het is om bekende Nederlander te zijn.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:43:51 #97
137949 Disana
pi_80083789
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:41 schreef Dottey het volgende:
zweefteefje heeft het over programma's maken en dat ze nu ook moet leren schakelen.

Ze gaat morgen naar Johan toe...
Er zit 5 man binnen in de chat en zij vindt het nu al en mooi succes! Ze heeft het er druk mee.
Ze zal een grote steun voor Johan zijn in deze moeilijke dagen

Ik ga daar niet chatten want dan heb ik binnen vijf minuten een ban. Maar oh oh, wat heeft ze het hoog in haar bol. En wat ziet ze eruit als een volkswijf.

Ze heeft zelfs keffertjes
pi_80083844
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoeveel klappen van de molen heeft die mafmuts geïncasseerd?
Om 7 uur gaat ze voorstellen doen aan de kijkers en wat leuk bevonden wordt, wordt nader uitgewerkt.
pi_80083899
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze zal een grote steun voor Johan zijn in deze moeilijke dagen

Ik ga daar niet chatten want dan heb ik binnen vijf minuten een ban. Maar oh oh, wat heeft ze het hoog in haar bol. En wat ziet ze eruit als een volkswijf.

Ze heeft zelfs keffertjes
Ze laat nu vol trots haar hond met uitpuilende ogen zien
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 14:46:45 #100
137949 Disana
pi_80083905
Dit is mijn schatje [..] Ik heb ook nog een sjiwaawaatje

pi_80083908
Even terug gelezen en echt...............snap er steeds minder van! Ook Peter even gekeken en die lijkt wel de advocaat van Johan.
Zelf geloof ik niet in een nieuwe SV. Johan zit nu zijn wonden te likken, hangt de godganse dag aan de telefoon en heeft vanavond bij NL radio een mooi verhaal klaar.

En zweefteef heeft haar eigen Ustream? Nou, dat ze er gelukkig van mag worden, maar aan mij is het niet besteed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')