En dat is al één van de kernproblemen van SV. Teveel mensen die zichzelf belangrijker vonden dan de programma's en de kijkers daarvan.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh maar dat spreekt vanzelf. De een is een hork, de ander een proleet.
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:30 schreef Disana het volgende:
OMG spirimuts heeft ook een ustream opgezet:
http://www.ustream.tv/channel/annestream
Heeft ze soms een haarstukje? Het is hier veel sprietiger en korter toch dan wanneer we haar in SV zagen?quote:
Wat erg. Al die losers van SV starten hun eigen televisiekanaaltjes. Denken ze.quote:
Johan wilde gisterochtend nog mórgen gaan stoppen met SV maar door de gang van zaken heeft hij dat eerder gedaan, hij was het beu.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, maar wanneer zei ze dat iets 'heel spijtig' of iets van dien aard was? Was dat voor Johans aankondiging van zijn persbericht en was dat voordat de opnames kwijt bleken te zijn? Ik probeer uit te vogelen wanneer Johan zijn besluit precies heeft genomen (maar ik heb 's middags niet gekeken).
Anusreporter Marijke was dat toch ook al van plan?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat erg. Al die losers van SV starten hun eigen televisiekanaaltjes. Denken ze.
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft ze soms een haarstukje? Het is hier veel sprietiger en korter toch dan wanneer we haar in SV zagen?
[ afbeelding ]
Heeft hij je dat verteld? Achteraf of vooraf?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan wilde gisterochtend nog mórgen gaan stoppen met SV maar door de gang van zaken heeft hij dat eerder gedaan, hij was het beu.
Echt waar?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Anusreporter Marijke was dat toch ook al van plan?
Allebei.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft hij je dat verteld? Achteraf of vooraf?
Volgens mij doet ze dat al een paar weken.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anusreporter Marijke was dat toch ook al van plan?
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Spirimuts heeft grote plannen. Ze heeft al meerdere camera's en wil gaan leren schakelen want ook andere mensen gaan programma's bij haar maken.
Dus jullie hebben woensdagochtend of eerder gebeld en toen vertelde hij dat hij vandaag zou stoppen?quote:
Jolanda was al haar mail etc kwijt dus schijnbaar zitten ze ook in haar mailbox.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:31 schreef sunny16947 het volgende:
Ik meen dat het een uur of half 3 was dat Jolanda op de chat van Peter zei dat ze boos was. Op de vraag waarom ze zo boos was kwam alleen dat dat met een paar uur wel duidelijk zou worden. Ze zou om 5 uur in SV zijn.
Eergister had ze nog te kennen gegeven dat zij meer verantwoordelijkheden naar zich toe had getrokken met behulp van Twiki en Leo. De ogen van Johan waren opengegaan werd er gezegd.
Ja, big business en binnenlopen natuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat erg. Al die losers van SV starten hun eigen televisiekanaaltjes. Denken ze.
Marijke kan Johan nog heel wat vertellen hoe het is om bekende Nederlander te zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt waar?
Van die pareltjes waarin je haar dan lekker buiten ziet zitten wachten op de volgende Z-ster (Johan V. bijvoorbeeld)?
Ze zal een grote steun voor Johan zijn in deze moeilijke dagenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:41 schreef Dottey het volgende:
zweefteefje heeft het over programma's maken en dat ze nu ook moet leren schakelen.
Ze gaat morgen naar Johan toe...
Er zit 5 man binnen in de chat en zij vindt het nu al en mooi succes! Ze heeft het er druk mee.
Om 7 uur gaat ze voorstellen doen aan de kijkers en wat leuk bevonden wordt, wordt nader uitgewerkt.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel klappen van de molen heeft die mafmuts geïncasseerd?
Ze laat nu vol trots haar hond met uitpuilende ogen zienquote:Op donderdag 8 april 2010 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zal een grote steun voor Johan zijn in deze moeilijke dagen![]()
Ik ga daar niet chatten want dan heb ik binnen vijf minuten een ban. Maar oh oh, wat heeft ze het hoog in haar bol. En wat ziet ze eruit als een volkswijf.
Ze heeft zelfs keffertjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |