Ik vind trouwens dat een presentator die een uur of wat voor z'n uitzending z'n kijkers in de steek laat ook geen knip voor de neus waard is, wat er ook aan vooraf gegaan is.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:18 schreef Disana het volgende:
Helaas heeft Peter helemaal niets te melden behalve zijn mening.
Beequeen, jouw post was laat op de middag, en nu blijkt dat het al vaststond. Ik vind dan des te meer dat Johan zijn kijkers op een proletenmanier heeft laten vallen, maar goed, we weten hoe hij met mensen omgaat.
Een frisse, nieuwe start. Hou toch op.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:18 schreef Disana het volgende:
Helaas heeft Peter helemaal niets te melden behalve zijn mening.
Beequeen, jouw post was laat op de middag, en nu blijkt dat het al vaststond. Ik vind dan des te meer dat Johan zijn kijkers op een proletenmanier heeft laten vallen, maar goed, we weten hoe hij met mensen omgaat.
Oh maar dat spreekt vanzelf. De een is een hork, de ander een proleet.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat een presentator die een uur of wat voor z'n uitzending z'n kijkers in de steek laat ook geen knip voor de neus waard is, wat er ook aan vooraf gegaan is.
Mag ik daaruit concluderen dat jij denkt dat Jaap door had dat er iets stond te gebeuren en "zijn" materiaal veilig wilde stellen?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat Jaap voor de banden kwam en niet zomaar ontzettend vroeg in SV was voor Tabula Rasa lijkt me wel waarschijnlijk. Het ligt voor de hand te denken dat Jaap ze ergens heen wilde brengen.
Dat bedoel ik dus o.a.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net op de dag dat de nieuwe chat geļntroduceerd werd. Niet gepland dus.
Nee dat mag je niet concluderen want ik borduurde enkel voort op de theorie dat Jaap zijn opnames of zelfs show misschien ergens probeerde te slijten.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mag ik daaruit concluderen dat jij denkt dat Jaap door had dat er iets stond te gebeuren en "zijn" materiaal veilig wilde stellen?
Dat wissen geloof ik niet zo erg in. O.K., 1 schijf kun je nog per ongeluk wissen, maar meerdere....? Neuh
Maar heeft Jaap niet een paar weken terug gezegd dat hij de opnames wilde gebruiken? Er zouden uitzendingen gemaakt worden van de opnames en ineens alle opnames foetsie?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
Jaap zie ik er dan weer wel voor aan dat ie dacht dat hij er wel iets moois van zou kunnen maken. Met zijn zelfoverschatting.
Denk dat we daar te horen krijgen dat Johan de moed niet laat zakken en alweer allerlei plannen heeft met PS2. Zoals de start van zijn schurotel-imperium byvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond om half negen doet Johan zijn verhaal bij Sly op de radio maar ik denk dat we daar de echte reden niet te horen krijgen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, maar wanneer zei ze dat iets 'heel spijtig' of iets van dien aard was? Was dat voor Johans aankondiging van zijn persbericht en was dat voordat de opnames kwijt bleken te zijn? Ik probeer uit te vogelen wanneer Johan zijn besluit precies heeft genomen (maar ik heb 's middags niet gekeken).
En dat is al één van de kernproblemen van SV. Teveel mensen die zichzelf belangrijker vonden dan de programma's en de kijkers daarvan.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh maar dat spreekt vanzelf. De een is een hork, de ander een proleet.
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:30 schreef Disana het volgende:
OMG spirimuts heeft ook een ustream opgezet:
http://www.ustream.tv/channel/annestream
Heeft ze soms een haarstukje? Het is hier veel sprietiger en korter toch dan wanneer we haar in SV zagen?quote:
Wat erg. Al die losers van SV starten hun eigen televisiekanaaltjes. Denken ze.quote:
Johan wilde gisterochtend nog mórgen gaan stoppen met SV maar door de gang van zaken heeft hij dat eerder gedaan, hij was het beu.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, maar wanneer zei ze dat iets 'heel spijtig' of iets van dien aard was? Was dat voor Johans aankondiging van zijn persbericht en was dat voordat de opnames kwijt bleken te zijn? Ik probeer uit te vogelen wanneer Johan zijn besluit precies heeft genomen (maar ik heb 's middags niet gekeken).
Anusreporter Marijke was dat toch ook al van plan?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat erg. Al die losers van SV starten hun eigen televisiekanaaltjes. Denken ze.
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft ze soms een haarstukje? Het is hier veel sprietiger en korter toch dan wanneer we haar in SV zagen?
[ afbeelding ]
Heeft hij je dat verteld? Achteraf of vooraf?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan wilde gisterochtend nog mórgen gaan stoppen met SV maar door de gang van zaken heeft hij dat eerder gedaan, hij was het beu.
Echt waar?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Anusreporter Marijke was dat toch ook al van plan?
Allebei.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft hij je dat verteld? Achteraf of vooraf?
Volgens mij doet ze dat al een paar weken.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anusreporter Marijke was dat toch ook al van plan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |