Naar bed misschienquote:Op donderdag 8 april 2010 00:35 schreef 5thencounter het volgende:
En waar zijn nou al die andere chatters van Johan heen? er zitten er maar 25 bij Peter en daar zitten ook de gebande van vorige week al bij...
Och waarom niet, af en toe naar Peter zijn verhalen luisteren of kijken naar de Parkeerplaats bij SV, ik kan nou niet zeggen dat ik het laatste, spectaculair veel leuker vind.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:03 schreef 5thencounter het volgende:
De grote vraag gaat nu ook worden of RealLifePeterSoap het gaat volhouden tot Johan tot bezinning is gekomen...
Het was in beide chats niet meer de moeite om lang in te blijven hangen, ik geef Peter alleen nog het voordeel van de underdog...quote:Op donderdag 8 april 2010 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Och waarom niet, af en toe naar Peter zijn verhalen luisteren of kijken naar de Parkeerplaats bij SV, ik kan nou niet zeggen dat ik het laatste, spectaculair veel leuker vind.
Ik hoor Peter ook niet anders zeggen steeds..Maar dat overgiet Johan dan wel weer met een raar drama-sausje...quote:Op donderdag 8 april 2010 01:34 schreef Jian het volgende:
Peter zegt eigenlijk de hele avond al dat hij denkt dat het weer goed komt met SV.
Nu zegt hij dat hij vandaag heeft gesmst met Johan en dat ze morgen (vandaag) nog een gesprek hebben.
"Ik heb tegen Johan ook gezegd, trek de stekker er vooralsnog uit en begin opnieuw, met de juiste mensen op de juiste plek" "Maken jullie je geen zorgen, SV gaat gewoon door ............, daar ben ik van overtuigd" "Gewoon reorganisatie, de juiste mensen op de juiste plek" Zo gaat het nog even door !
Mijn Conclusie: Er is al gesproken, Johan, Peter en wellicht nog anderen gaan om de tafel om te praten over een herstart en een andere/aangepaste aanpak !
Aha.. Nou dat is mooi gelukt dan..quote:Op donderdag 8 april 2010 02:57 schreef DuhCon het volgende:
[..]
duhhhhhhhhhh gher moet toch ffuh testen enzo
Peter is natuurlijk een optimist. Het lijkt mij dat er maanden overheen zouden gaan voordat Johan iets nieuws heeft opgezet met nieuwe mensen, en ik denk dat hij het in de tussentijd allang weer zat wordt want het is immers niet nieuw en spannend.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:34 schreef Jian het volgende:
Peter zegt eigenlijk de hele avond al dat hij denkt dat het weer goed komt met SV.
Nu zegt hij dat hij vandaag heeft gesmst met Johan en dat ze morgen (vandaag) nog een gesprek hebben.
"Ik heb tegen Johan ook gezegd, trek de stekker er vooralsnog uit en begin opnieuw, met de juiste mensen op de juiste plek" "Maken jullie je geen zorgen, SV gaat gewoon door ............, daar ben ik van overtuigd" "Gewoon reorganisatie, de juiste mensen op de juiste plek" Zo gaat het nog even door !
Mijn Conclusie: Er is al gesproken, Johan, Peter en wellicht nog anderen gaan om de tafel om te praten over een herstart en een andere/aangepaste aanpak !
Ook volgens snetje is er nog een goede kans op een doorstart. Ik heb dat allemaal niet van Peter kunnen horen, daarvoor bufferde de stream teveel.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:09 schreef Toverheks het volgende:
laten we het hopen Disana dat Johan toch iets van de grond krijgt met de juiste mensen op de juiste plek.
En daar zat nu juist de kneep denk ik: de juiste mensen op de juiste plek. Johan kon of wilde niet betalen. En dan gaat het heel moeilijk worden om cameramensen, technici etc. te krijgen. Dat was denk ik ook de reden dat Liesbeth en Alsido er nog steeds zaten: hij had simpelweg geen vervanging voor ze.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:09 schreef Toverheks het volgende:
laten we het hopen Disana dat Johan toch iets van de grond krijgt met de juiste mensen op de juiste plek.
En ik wens jou veel realiteitszin. You'll be needing it.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:33 schreef Jian het volgende:
Als Johan nu op het punt is gekomen dat hij gaat luisteren naar de juiste mensen in zijn omgeving (ik denk echt dat Peter er daarvan één zou moeten zijn) en bereid is een stukje realisme te omhelzen, dan is er eigenlijk niets verloren en valt er alleen maar te winnen.
Ik wens ze daarbij in elk geval veel succes !
"Wie niet durft te dromen is geen realist ....."quote:Op donderdag 8 april 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik wens jou veel realiteitszin. You'll be needing it.
"De meeste dromen zijn bedrog ... "quote:Op donderdag 8 april 2010 11:26 schreef Jian het volgende:
"Wie niet durft te dromen is geen realist ....."
En zijn hotel. Met drie sterren in de min.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig heeft hij z'n poppenhuis nog.
Dat gebouwtje wat hij "hotel" noemde kan hij gewoon gaan gebruiken waar het voor bedoeld is: schuurtje.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zijn hotel. Met drie sterren in de min.
Hij heeft in ieder geval meer dan genoeg rommel om het vol te stouwenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat gebouwtje wat hij "hotel" noemde kan hij gewoon gaan gebruiken waar het voor bedoeld is: schuurtje.![]()
Neenee, dat wordt het begin van zijn nieuwe Hilton-like imperium. Een schuurhotelletje worden er twee en voor je het weet neemt het schuurhotel van Vlemmix de wereld over.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef spuitje het volgende:
Dat gebouwtje wat hij "hotel" noemde kan hij gewoon gaan gebruiken waar het voor bedoeld is: schuurtje.![]()
Schurotel® .quote:Op donderdag 8 april 2010 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
En bij ieder Schurotel zit een zure, wat schuwe receptioniste die de reserveringen kwijtmaakt.
Al zou ik 'm vastleggen, betalen doet Johan toch nietquote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schurotel® .
Ik zou 'm vastleggen voordat ie in Vlemmix' handen komt.
Ik heb via via begrepen dat dat Alsido's pakkie an was.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef Jian het volgende:
Ik ben toch nog wel nieuwsgierig wie nou al dat opnamemateriaal van Jaap om zeep geholpen heeft ? Natuurlijk niet de oorzaak, maar volgens mij toch wel de aanleiding voor het abrupte einde van gisteren.
Ook waar. En dan maak je er een zaak van, heeft hij weer betrekkelijke media-aandacht.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Al zou ik 'm vastleggen, betalen doet Johan toch niet
De enige die daar continu bezig is computers van nieuwe harde schijven en andere zooi te voorzien.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef Jian het volgende:
Ik ben toch nog wel nieuwsgierig wie nou al dat opnamemateriaal van Jaap om zeep geholpen heeft ? Natuurlijk niet de oorzaak, maar volgens mij toch wel de aanleiding voor het abrupte einde van gisteren.
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb via via begrepen dat dat Alsido's pakkie an was.
[..]
Tsja, dat lag voor de hand natuurlijk. Ik ga er maar vanuit dat Alsido, bij de doorstart (ja, die komt er ..) alleen nog maar de auto's van Johan mag wassen !quote:Op donderdag 8 april 2010 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De enige die daar continu bezig is computers van nieuwe harde schijven en andere zooi te voorzien.
Op de Alpine groeit mos. Dat komt dus goed uitquote:Op donderdag 8 april 2010 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Tsja, dat lag voor de hand natuurlijk. Ik ga er maar vanuit dat Alsido, bij de doorstart (ja, die komt er ..) alleen nog maar de auto's van Johan mag wassen !
Dit geloof je niet: ik had dit net gelezen toen (nu!) Sharon Jones op Radio1 kwam met I learned the hard way.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
SV heeft ongeveer 100 dagen geduurd. Goede manier om nog even te spammen waar ik volgende week in Paradiso naar toe ga
Dat einde was gisterochtend volgens mij al zwaar in de maak toen Johan weigerde te reageren op chat. Daarna kwam de vreemde uitspraak tijdens dat clipje, toen hij zei dat ze de studio zolang konden gebruiken als nodig was.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef Jian het volgende:
O, dat soort dingen heb ik wel vakerquote:Op donderdag 8 april 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit geloof je niet: ik had dit net gelezen toen (nu!) Sharon Jones op Radio1 kwam met I learned the hard way.
Zeker! Al weer een tijdje uitverkocht. Sharon heeft bij concerten meestal gympies aan bij haar jurk, dan kan ze helemaal losgaanquote:Wordt vast een leuk concert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |