Naar bed misschienquote:Op donderdag 8 april 2010 00:35 schreef 5thencounter het volgende:
En waar zijn nou al die andere chatters van Johan heen? er zitten er maar 25 bij Peter en daar zitten ook de gebande van vorige week al bij...
Och waarom niet, af en toe naar Peter zijn verhalen luisteren of kijken naar de Parkeerplaats bij SV, ik kan nou niet zeggen dat ik het laatste, spectaculair veel leuker vind.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:03 schreef 5thencounter het volgende:
De grote vraag gaat nu ook worden of RealLifePeterSoap het gaat volhouden tot Johan tot bezinning is gekomen...
Het was in beide chats niet meer de moeite om lang in te blijven hangen, ik geef Peter alleen nog het voordeel van de underdog...quote:Op donderdag 8 april 2010 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Och waarom niet, af en toe naar Peter zijn verhalen luisteren of kijken naar de Parkeerplaats bij SV, ik kan nou niet zeggen dat ik het laatste, spectaculair veel leuker vind.
Ik hoor Peter ook niet anders zeggen steeds..Maar dat overgiet Johan dan wel weer met een raar drama-sausje...quote:Op donderdag 8 april 2010 01:34 schreef Jian het volgende:
Peter zegt eigenlijk de hele avond al dat hij denkt dat het weer goed komt met SV.
Nu zegt hij dat hij vandaag heeft gesmst met Johan en dat ze morgen (vandaag) nog een gesprek hebben.
"Ik heb tegen Johan ook gezegd, trek de stekker er vooralsnog uit en begin opnieuw, met de juiste mensen op de juiste plek" "Maken jullie je geen zorgen, SV gaat gewoon door ............, daar ben ik van overtuigd" "Gewoon reorganisatie, de juiste mensen op de juiste plek" Zo gaat het nog even door !
Mijn Conclusie: Er is al gesproken, Johan, Peter en wellicht nog anderen gaan om de tafel om te praten over een herstart en een andere/aangepaste aanpak !
Aha.. Nou dat is mooi gelukt dan..quote:Op donderdag 8 april 2010 02:57 schreef DuhCon het volgende:
[..]
duhhhhhhhhhh gher moet toch ffuh testen enzo
Peter is natuurlijk een optimist. Het lijkt mij dat er maanden overheen zouden gaan voordat Johan iets nieuws heeft opgezet met nieuwe mensen, en ik denk dat hij het in de tussentijd allang weer zat wordt want het is immers niet nieuw en spannend.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:34 schreef Jian het volgende:
Peter zegt eigenlijk de hele avond al dat hij denkt dat het weer goed komt met SV.
Nu zegt hij dat hij vandaag heeft gesmst met Johan en dat ze morgen (vandaag) nog een gesprek hebben.
"Ik heb tegen Johan ook gezegd, trek de stekker er vooralsnog uit en begin opnieuw, met de juiste mensen op de juiste plek" "Maken jullie je geen zorgen, SV gaat gewoon door ............, daar ben ik van overtuigd" "Gewoon reorganisatie, de juiste mensen op de juiste plek" Zo gaat het nog even door !
Mijn Conclusie: Er is al gesproken, Johan, Peter en wellicht nog anderen gaan om de tafel om te praten over een herstart en een andere/aangepaste aanpak !
Ook volgens snetje is er nog een goede kans op een doorstart. Ik heb dat allemaal niet van Peter kunnen horen, daarvoor bufferde de stream teveel.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:09 schreef Toverheks het volgende:
laten we het hopen Disana dat Johan toch iets van de grond krijgt met de juiste mensen op de juiste plek.
En daar zat nu juist de kneep denk ik: de juiste mensen op de juiste plek. Johan kon of wilde niet betalen. En dan gaat het heel moeilijk worden om cameramensen, technici etc. te krijgen. Dat was denk ik ook de reden dat Liesbeth en Alsido er nog steeds zaten: hij had simpelweg geen vervanging voor ze.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:09 schreef Toverheks het volgende:
laten we het hopen Disana dat Johan toch iets van de grond krijgt met de juiste mensen op de juiste plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |