Ik heb ook wel eens een tijdje een aantal vlogs gevolgd, dat vond ik ook wel een opmerkelijk verschijnsel. Daar vind je ook heel wat troosteloosheid en zelfoverschatting. Maar het meest opvallende vond ik toch wel dat Nederlanders wel heel slecht in staat zijn om hun verhaal te vertellen als je het bijvoorbeeld vergelijkt met Amerikanen.quote:
Dat debatgedoe dat weken kwijt was en in een tas is teruggevonden tijdens de veiling? Lijkt me stug. .quote:Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Peter staan de opnames van TR op dezelfde schijf als het debatgedoe. Dan is het toch een kwestie van kontakt opnemen met Omroep Brabant?![]()
Of ik denk te simpel of Peter lult uit zijn nek.
der hondjes noemt hij cavia'squote:Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo moet er met cavia's gelopen worden, en hoe??
Aan een riem en dan uitlaten in het bos ofzo??
Kan me voorstellen dat hij niet graag met van die voetenvegertjes over straat gaat, ik zou me ook doodschamen.
'Er werd niet eerlijk gedaan.'quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ho wacht! Spirimuts vertelt dat Johan vanaf vrijdag had moeten gaan betalen voor de streams. En ook heeft degene die de kijkcijfers moest bijhouden iets fout gedaan. Ze dachten dat er enkele duizenden kijkers waren maar dat bleken er hooguit enkele honderden.
Ah, nou ja, iig het formaat voetenvegertje, ik zou er ook niet mee over straat willen, een hond moet groter zijn dan een katquote:
In al haar domheid onthult zij nu tussen neus en lippen door even dat wat Johan graag voor ons verborgen had willen houden. Ge-ni-aalquote:Op donderdag 8 april 2010 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
'Er werd niet eerlijk gedaan.'
Wat wij al die tijd dus al zeiden.
Goh, spiri klapt uit de school?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ho wacht! Spirimuts vertelt dat Johan vanaf vrijdag had moeten gaan betalen voor de streams. En ook heeft degene die de kijkcijfers moest bijhouden iets fout gedaan. Ze dachten dat er enkele duizenden kijkers waren maar dat bleken er hooguit enkele honderden.
Heerlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In al haar domheid onthult zij nu tussen neus en lippen door even dat wat Johan graag voor ons verborgen had willen houden. Ge-ni-aal
vast een magneetje der naast gelegdquote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef Disana het volgende:
3:27 Jolanda01: jaap zou een schijf krijgen met al zijn shows erop, daar heeft hij weken om lopen vragen, schijf was een paar keer zoek en nu ineens was hij er maar was hij leeg
http://www.ustream.tv/channel/peter-night
Ik twijfel niet aan Peter, hij is te goedgelovig. Na dat debat zijn er 5 uitzendingen van TR geweest.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:
Dat debatgedoe dat weken kwijt was en in een tas is teruggevonden tijdens de veiling? Lijkt me stug. .
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik dacht het ook even maar iemand op de chat zei dat ze nog even ging photoshoppenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:30 schreef Disana het volgende:
Ze neemt afscheid met 'photoshop-ze'. Gekeken dus
ik geloof dat ik een daja-vu heb,want hoe vaak heeft johan al niet gezegd dat alles in de verkoop gaat hahahhahquote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef shomila het volgende:
Ik hoor dat er op NL een stukje is geplaatst door Sly.
Daarin staat dat Johan achter het stukje staat wat er op NL is geplaatst, hij stopt helemaal met SV alles gaat de verkoop in.
Oh jammer.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik dacht het ook even maar iemand op de chat zei dat ze nog even ging photoshoppen
En daar zitten al de nodige opruiende boodschappen tussenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:32 schreef Dottey het volgende:
Ze leest nu wat mailtjes en krabbeltjes voor.
Heb even gekeken maar kan dat bericht niet vinden. Nu kan ik ook niet alles lezen omdat ik niet kan inloggen daar, dus wacht ik rustig even tot half negen vanavond.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:27 schreef shomila het volgende:
Ik hoor dat er op NL een stukje is geplaatst door Sly.
Daarin staat dat Johan achter het stukje staat wat er op NL is geplaatst, hij stopt helemaal met SV alles gaat de verkoop in.
NL leest dus oude artikelen. Dat was een artikel uit 2007. Johan zou alles verkopen en naar de Joe Es Of Ee verhuizen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:32 schreef Goofy16 het volgende:
ik geloof dat ik een daja-vu heb,want hoe vaak heeft johan al niet gezegd dat alles in de verkoop gaat hahahhah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |