Chihuahua zijn ook van die gezonde beestjes, die houden hun hele leven een open fontanel.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze laat nu vol trots haar hond met uitpuilende ogen zien
Gaan we naar de kinderboerderijquote:Op donderdag 8 april 2010 14:47 schreef pullup het volgende:
En morgen gaat ze ons de schaapjes en de lammetjes laten zien met behulp van een mobiele camera
Nee, naar de achtertuin.quote:
Ze kan ze gewoon uit het raam filmen blijkbaarquote:
Een tante had zo een eng doorgefokt beestje, verdroeg alleen babyvoeding en dan nog liep het de halve dagen de boel onder te schijten of te kotsen. Die mensen hebben een godsvermogen betaald aan de dierenarts om het arme diertje tegen beter weten in in leven te houden.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chihuahua zijn ook van die gezonde beestjes, die houden hun hele leven een open fontanel.
Dat wordt een bed and breakfast, gecombineerd met een meet and greet en een "werk mee aan je favo internetstream" voor ¤ 50,= pppnquote:Op donderdag 8 april 2010 14:52 schreef pullup het volgende:
Ze heeft ook een leeg schuurtje over. Het valt me nog mee dat ze geen hotel gaat beginnen
Dat is toch al op RTL 4 's morgens? Koffietijd? Vanuit het oude vertrouwde DGKquote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef Dottey het volgende:
Ze wilt niet alleen spiritueel op de zender, maar een livestyle achtig iets met leuke dingetjes.
Of Johan neemt hem binnenkort over en dan wordt dat het tweede hotel van zijn toekomstig imperiumquote:Op donderdag 8 april 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt een bed and breakfast, gecombineerd met een meet and greet en een "werk mee aan je favo internetstream" voor ¤ 50,= pppn![]()
Wat ik zei: big business
Ik luister maar halfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |