Whut? Weet jij wat er in ligt dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
En Johan en iets verkopen? Die man heeft pakhuizen vool zooi die geen mens wil hebben!
Vredesvlaggen, oranje T-shirts, oranje pruiken, veel zooi die met het koningshuis te maken hebben, enz. enz.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Whut? Weet jij wat er in ligt dan?
Jaap en limbo rare combinatie ja als je de lat zo hoog als van een deuropening legt kan het misschien welquote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Maar dan ga je er vanuit dat die banden bruikbaar materiaal voor Jensen zouden bevatten.
Nu ligt Jensen's lat ook niet echt hoog, maar ik denk wel dat hij een ondergrens heeft. Waar Jaap's Tabula Rasa met gemak onderdoor limbo'ed.
Dat lijkt mij dan weer sterk ik betaal 200 euro per maand en hier staan 7 komputers te draaien.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Disana het volgende:
Het geluid en de electriciteit kostten 200 euro per dag.
Vertel! Wat liggen daar voor kostbaarheden?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Whut? Weet jij wat er in ligt dan?
Wilhelmina perpermunt die al minstens 5 jaar over de houdbaarheidsdatum is. Maar wel in een snoezig trommeltje!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel! Wat liggen daar voor kostbaarheden?
Per ongeluk teveel gedrukte T-shirts, een ouwe fiets waarmee er ooit over een Te land, ter zee en in de lucht parcours is gereden. Zonder te winnen uiteraard. Dat zou een stijlbreuk zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:18 schreef spuitje het volgende:
Wilhelmina perpermunt die al minstens 5 jaar over de houdbaarheidsdatum is. Maar wel in een snoezig trommeltje!
Jaap had het toch ook over de afspraken die met johan in het contract stonden, toen ie aan de bar zat samen met dat kereltje van de film?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef beequeen het volgende:
Er klopt gewoon niks van. Eergisteren was die vent in SV om de opname van dat clipje te bespreken. Johan zei dat dat kon maar dat om 18.30 uur TR begon. Dan moest dat clipje klaar zijn.
Gisteren staat Jaap plotseling in SV om die banden op te halen. Ik neem aan dat hij Johan eerst gebeld heeft met het verzoek of dat kon. Jaap arriveert in SV en plotseloos is alles gewist. Johan zegt vervolgens tegen die gasten van het van Twizzle en de clipjesmaker dat ze alle tijd van de wereld hadden. Dit was om een uur 4 volgens mij.
Stel dat Jaap die banden aan Jensen wilde verkopen en Johan heeft daar lucht van gekregen. Wrs was Johan daar niet zo blij mee en heeft Johan of Alsido die banden gewist. Johan zei dat hij genaaid was.
Ik zeg stel hè?
Ja dat was allang bekend!!! Al vanaf het begin, toen vertelde René (spanningzoeker) dat al! Zie dat poll topique van IanNick.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ho wacht! Spirimuts vertelt dat Johan vanaf vrijdag had moeten gaan betalen voor de streams.
Dat hebben wij toch 100 keer verteld op die kutchat!!! Luister dan eens naar ons godverdomme, Johan!quote:En ook heeft degene die de kijkcijfers moest bijhouden iets fout gedaan. Ze dachten dat er enkele duizenden kijkers waren maar dat bleken er hooguit enkele honderden.
Neersabbelenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:26 schreef snetje het volgende:
er is niet veel veranderd![]()
[ afbeelding ]
Luisteren naar chatters?? Hij zou wel gek zijn geweest, dan had hij de waarheid onder ogen moeten zien en dat wilde hij liever niet! Net zomin als hij wilde geloven dat zijn politieke partij geen schijn van kans had!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja dat was allang bekend!!! Al vanaf het begin, toen vertelde René (spanningzoeker) dat al! Zie dat poll topique van IanNick.
[..]
Dat hebben wij toch 100 keer verteld op die kutchat!!! Luister dan eens naar ons godverdomme, Johan!
Dat van NL.quote:
Ik was gisteren ook al begonnen met het tellen van fouten maar ben er toen mee gestopt. Laat die Sly nou gewoon lekker zijn beroerde stukjes schrijven, er zijn nog steeds mensen die hem bewonderen!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef Disana het volgende:
Het Vlemmix TV verhaaltje is over en uit. Johan heeft de stekker eruit getrokken omdat de gang van zaken niet goed is voor zijn gezondheid. Johan verteld vertelt dat alles maar dan ook alles is mislukt en dat hij van alle kanten genaaid wordt. Meer als dan twee ton lichter en een slechte gezondheid is zijn het resultaat van Vlemmix TV dat vanaf 1 januari 2010 van start ging. Het sprookje is volgens hem uit. Ook intern leek het nergens op en is Johan Johan is achter dingen gekomen wat dingen die hem heeft doen besluiten per direct te stoppen. Een groep chatters is erin geslaagd Johan kapot te maken door Johan dag in dag uit af te kraken. Johan kon het niet meer aanzien hoe deze groep chatters iedereen afkraakte op de chat. Soms was het één grote ordinaire aso zooi asozooi waardoor sponsors ook massaal wegbleven. De slechten hebben het voor de goeden verpest. Ook is het geruzie met Peter, Johan niet in de koude kleren gaan zitten. Peter leek op zijn beurt weer een eigen SV op te zetten om met name Alsido en Liesbeth een hak te zetten. Al met al een grote ordinaire soap waarbij iedereen elkaar de zwarte Piet toe speelde toespeelde. Voor meer nieuws over de gang van zaken met rondom TV Vlemmix raden wij jullie aan morgenavond 20.00 uur aanwezig te zijn op de site. Misschien dat Johan zelf nog wel zijn verhaal wil komen doen over hoe de toekomst van SV eruit ziet en of het net als zijn politieke ambitie als een kaarsje nachtkaars is uit gegaan.
En daar kon zijn tere, niet aan kritiek gewende, zieltje niet meer tegen.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef Chanel5 het volgende:
chatters die hem dag in dag uit afkraakten
Hij leest hier mee, ik wil gewoon even aantonen dat de mensen die hij bant wel kunnen schrijvenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook al begonnen met het tellen van fouten maar ben er toen mee gestopt. Laat die Sly nou gewoon lekker zijn beroerde stukjes schrijven, er zijn nog steeds mensen die hem bewonderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |