Hij heeft Johan aan de foon gehad en Johan verteld vanavond alles.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
NL leest dus oude artikelen. Dat was een artikel uit 2007. Johan zou alles verkopen en naar de Joe Es Of Ee verhuizen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
NL leest dus oude artikelen. Dat was een artikel uit 2007. Johan zou alles verkopen en naar de Joe Es Of Ee verhuizen.
Hij heeft ook nog twee huizen te koop: het ene is onbewoonbaar en het andere heeft geen vergunning voor een woonbestemming.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:35 schreef spuitje het volgende:
En Johan en iets verkopen? Die man heeft pakhuizen vool zooi die geen mens wil hebben!
quote:3:38 Peter_N: Zojuist Johan weer gesproken en hij zal niets verzwijgen en open kaart spelen. Ook is besloten helemaal te stoppen met SV. Alles gaat de verkoop in ook het huis in Huissen. later vanavond meer over he
3:38 Peter_N: het definitieve einde van Studio Vlemmix
.
Whut? Weet jij wat er in ligt dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
En Johan en iets verkopen? Die man heeft pakhuizen vool zooi die geen mens wil hebben!
Vredesvlaggen, oranje T-shirts, oranje pruiken, veel zooi die met het koningshuis te maken hebben, enz. enz.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Whut? Weet jij wat er in ligt dan?
Jaap en limbo rare combinatie ja als je de lat zo hoog als van een deuropening legt kan het misschien welquote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Maar dan ga je er vanuit dat die banden bruikbaar materiaal voor Jensen zouden bevatten.
Nu ligt Jensen's lat ook niet echt hoog, maar ik denk wel dat hij een ondergrens heeft. Waar Jaap's Tabula Rasa met gemak onderdoor limbo'ed.
Dat lijkt mij dan weer sterk ik betaal 200 euro per maand en hier staan 7 komputers te draaien.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Disana het volgende:
Het geluid en de electriciteit kostten 200 euro per dag.
Vertel! Wat liggen daar voor kostbaarheden?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Whut? Weet jij wat er in ligt dan?
Wilhelmina perpermunt die al minstens 5 jaar over de houdbaarheidsdatum is. Maar wel in een snoezig trommeltje!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel! Wat liggen daar voor kostbaarheden?
Per ongeluk teveel gedrukte T-shirts, een ouwe fiets waarmee er ooit over een Te land, ter zee en in de lucht parcours is gereden. Zonder te winnen uiteraard. Dat zou een stijlbreuk zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:18 schreef spuitje het volgende:
Wilhelmina perpermunt die al minstens 5 jaar over de houdbaarheidsdatum is. Maar wel in een snoezig trommeltje!
Jaap had het toch ook over de afspraken die met johan in het contract stonden, toen ie aan de bar zat samen met dat kereltje van de film?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef beequeen het volgende:
Er klopt gewoon niks van. Eergisteren was die vent in SV om de opname van dat clipje te bespreken. Johan zei dat dat kon maar dat om 18.30 uur TR begon. Dan moest dat clipje klaar zijn.
Gisteren staat Jaap plotseling in SV om die banden op te halen. Ik neem aan dat hij Johan eerst gebeld heeft met het verzoek of dat kon. Jaap arriveert in SV en plotseloos is alles gewist. Johan zegt vervolgens tegen die gasten van het van Twizzle en de clipjesmaker dat ze alle tijd van de wereld hadden. Dit was om een uur 4 volgens mij.
Stel dat Jaap die banden aan Jensen wilde verkopen en Johan heeft daar lucht van gekregen. Wrs was Johan daar niet zo blij mee en heeft Johan of Alsido die banden gewist. Johan zei dat hij genaaid was.
Ik zeg stel hè?
Ja dat was allang bekend!!! Al vanaf het begin, toen vertelde René (spanningzoeker) dat al! Zie dat poll topique van IanNick.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ho wacht! Spirimuts vertelt dat Johan vanaf vrijdag had moeten gaan betalen voor de streams.
Dat hebben wij toch 100 keer verteld op die kutchat!!! Luister dan eens naar ons godverdomme, Johan!quote:En ook heeft degene die de kijkcijfers moest bijhouden iets fout gedaan. Ze dachten dat er enkele duizenden kijkers waren maar dat bleken er hooguit enkele honderden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |