Verschillende kaartjes werkt hetzelfde. Al roept iedereen hier natuurlijk dat DSTT kut is en R4 niet zo. Echte verschillen zijn er niet denk ik.. ja misschien degelijkheid van de kaartjes zelf en misschien in combinatie van bepaalde firmware is de een iets sneller dan de ander. Die paar seconden zijn natuurlijk verwaarloosbaar als het allemaal werkt.quote:Op zondag 4 april 2010 17:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan iemand mij het verschil tussen een DSTTi kaartje en een R4i Gold kaartje voor de DSi XL uitleggen?
Ah, merci. Ik was al aan het zoeken, maar nergens staat er een vergelijking, alleen maar tussen NDS en NDSi kaartjes..quote:Op zondag 4 april 2010 17:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Verschillende kaartjes werkt hetzelfde. Al roept iedereen hier natuurlijk dat DSTT kut is en R4 niet zo. Echte verschillen zijn er niet denk ik.. ja misschien degelijkheid van de kaartjes zelf en misschien in combinatie van bepaalde firmware is de een iets sneller dan de ander. Die paar seconden zijn natuurlijk verwaarloosbaar als het allemaal werkt.
Wario Ware: DIYquote:Op zondag 4 april 2010 17:51 schreef msnk het volgende:
Komen er nog wat lekkere titels uit binnekort?
Wil dit zeggen dat je het hier niet over dergelijke kaartjes mag hebben? En als dat zo is, wil je dan je antwoord, wat er schijnbaar dus stond, dan misschien ff via een PM naar me sturen?quote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef boem-dikkie het volgende:
TR reporter had gelijk. Alhoewel niet inhoudelijk wel over het kaartje aan het praten. Sorry en dom.
We hebben laatst onze regels veranderd m.b.t. die kaartjes. Dus het is wat hypocriet als ik als moderator vervolgens over die kaartjes ga lullen hier op het forum. Was me even ontschoten.quote:Op zondag 4 april 2010 21:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wil dit zeggen dat je het hier niet over dergelijke kaartjes mag hebben? En als dat zo is, wil je dan je antwoord, wat er schijnbaar dus stond, dan misschien ff via een PM naar me sturen?
En uit je post begrijp ik dat er iemand dus een melding heeft gemaakt, dat we het hier over dergelijke kaartjes hebben en dat dat niet mag?Undercover Nintendo medewerker ofzo? Pfff..
Ik was dan ook echt verbaasd toen ik je post zagquote:Op zondag 4 april 2010 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We hebben laatst onze regels veranderd m.b.t. die kaartjes. Dus het is wat hypocriet als ik als moderator vervolgens over die kaartjes ga lullen hier op het forum. Was me even ontschoten.
Ja. Ik zie trouwens net dat de karakters van prof layton ook allemaal een twitter hebben.quote:Op zondag 4 april 2010 21:41 schreef _Flea_ het volgende:
Is er al meer bekend over de nieuwe Layton welke in het najaar uitkomt?
Hoe kom jij aan de nieuwe Wario Warequote:Op woensdag 14 april 2010 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou eindelijk weer eens een game voor de DS die ik wil spelen! De nieuwe Wario Ware. Vanavond maar eens spelen. Ik denk echter dat het niet lang leuk blijft...
Waar blijft toch Dragon Quest VI
ZOMG WAREZquote:Op woensdag 14 april 2010 11:14 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan de nieuwe Wario Ware
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ZOMG WAREZKloteamerikanen ook met hun releasesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wacht wel op de EU release over 2 weken, nu toch geen tijd.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
Als je geen gba games hebt, is er niet echt een noodzaak om de oude lite te halen tenzij je op koopjesjacht wilt gaan op internet of bij tweedehands zaken, en als je het grotere scherm geen noodzaak vind kun je ook voor de normale DSi gaan(bij spellen die gedeeltelijk tot geheel met de touch screen gespeeld moeten worden maakt de XL wel uit vind ik).quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:05 schreef Semz0r het volgende:
Thnx!
Hmm is dat grotere scherm echt veel fijner dan?
Want het is natuurlijk wel een voordeel als gba games gebruikt kunnen worden..
Denk ik
Oke ik ga er eens goed over nadenkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je geen gba games hebt, is er niet echt een noodzaak om de oude lite te halen tenzij je op koopjesjacht wilt gaan op internet of bij tweedehands zaken, en als je het grotere scherm geen noodzaak vind kun je ook voor de normale DSi gaan(bij spellen die gedeeltelijk tot geheel met de touch screen gespeeld moeten worden maakt de XL wel uit vind ik).
Ik speel hem af en toe, tussen devil survivor, pokemon en wario ware door,goede port hoor, en een van mijn meest favo tbssen zowel op de PS2 als op de DS.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:36 schreef Cid het volgende:
Speeld iemand hier nog Disgaea DS? Ben hem pas laatst tegen gekomen, maar wat heerlijk om Disgaea op je DS te hebben!
[ afbeelding ]
Kijk! Er is weinig te vinden over Disgaea op Fok!. De PS3 versie is ook leuk trouwensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik speel hem af en toe, tussen devil survivor, pokemon en wario ware door,goede port hoor, en een van mijn meest favo tbssen zowel op de PS2 als op de DS.
Er is sowieso weinig te vinden over TBS games van Nippon ichi, hooguit in het PS2 topicquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:01 schreef Cid het volgende:
[..]
Kijk! Er is weinig te vinden over Disgaea op Fok!. De PS3 versie is ook leuk trouwens
Ah bedankt voor de tip, zal eens kijken of daar wat te beleven isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is sowieso weinig te vinden over TBS games van Nippon ichi, hooguit in het PS2 topic
vodn het trouwens wel tof dat ze die extra etna sidestory en 'bad ass' demon lord zetta uit makai kingdom als playable character in disgaea meegenomen hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef Cid het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de tip, zal eens kijken of daar wat te beleven is
quote:Dragon Quest IX
Nintendo announced it will ship Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies in North America this July 11th (Europe will receive it two weeks later on July 23rd) — much sooner than the fall or holiday release many predicted for the Square Enix/Level-5 RPG. I at least expected the Dragon Quest VI DS remake, which hit Japan last January, to come out here first!
Unfortunately, it looks like the game’s “Tag Mode”, which has added so much to DQIX’s popularity in Japan’s dense cities by allowing gamers to share treasure maps and greetings with passerbys even when their DSes are closed and stowed away, remains a local wireless-only feature. I know more than a few people who hoped Nintendo and Square Enix would adapt the game for North American gamers by adding online support for this feature.
At least the downloadable quests and four-player adventures (local wireless) are still in, though! After all, it wouldn’t be the first time Square Enix removed a feature from a Dragon Quest DS game for its Western release.
Meh.quote:
quote:Lufia: Curse of the Sinistrals is coming to the DS later this year! Stay posted for more information soon!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:47 schreef BlueMage het volgende:
Disgaea! Ik ben een fan zoals je in m'n fobo ook al kunt zien. Heb Disgaea 2 op de PSP gespeeld in 't vliegtuig naar NYC, dan kom je de tijd wel door.
Ik speel nou Might & Magic: Clash of Heroes op de DS. Verslavend, had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden.
En nog één! !quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt eindelijk weer eens een RPG over uit Japan
[..]
quote:Final Fantasy: The 4 Heroes of Light
27.05.10 - Square Enix gibt bekannt, dass das Rollenspiel Final Fantasy: The 4 Heroes of Light im Herbst 2010 in Europa in die Läden kommt.
De remakes van Dragon Quest (Chapters of the chosen en zeker Hand of The Heavenly Bride) zijn, alhoewel redelijk pittig, zeker een aanrader mocht je ze nog niet gespeeld hebben, de remake van FFIV is ook de moeite waard(alhoewel je als je een DSlite hebt, ook kunt overwegen om de GBA remakes van IV,V en VI te zoeken), dan heb je natuurlijk nog de remake van Chrono Trigger. Wat nieuwe installments betreft, zijn er maar weinig nieuwe installments te vinden die niet met active battles werken, maar als je toch iets proberen wilt moet je misschien eens kijken Shin Megami Tensei: Strange Journey , alhoewel de game zeer pittig is en de wereld vanuit 1st person perspective onderzocht moet worden. Mocht je geen problemen hebben met active battles is The World Ends With You ook een aanraderquote:Op maandag 7 juni 2010 00:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heeft iemand nog (recente) aanraders?
Ben op zoek naar een paar leuke RPGs in de wat oudere stijl (zoals bijvoorbeeld Lufia op de snes en Golden sun) en wat puzzle spelen zoals layton/ace attorney.
Layton!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze aan het spelen nu. Grappig die overduidelijke heldere stemmen van Layton en dat jochie. Wel best wel moeilijk, ik denk echt verkeerd na over sommige dingen.
Ik twijfel nog steeds... Ik had liever eerst VI gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dragon quest IX US trailer:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-dragon-quest/101037
Ik ben wel aan een nieuwe DQ toe eilk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds... Ik had liever eerst VI gezien
Ik zet het geluid gewoon uitquote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Layton!Heb hem bijna uitgespeeld, vond hem niet al te moeilijk ... alleen ik werd wel helemaal gek van dat eeuwige stomme muziekje
Wacht op de 3DS, die wordt morgen aangekondigdquote:Op maandag 14 juni 2010 11:41 schreef mmascha het volgende:
Ik wil een nieuwe DS kopen. Ik twijfel tussen de DSi en DSi XL. Ik heb gister even een XL in mijn handen gehad. Ik werd gewaarschuwd voor de slechte beeldkwaliteit maar dat viel me best mee. Ik ben alleen bang dat het me misschien in de loop van de tijd wel gaat irriteren en ik er spijt van krijg.
Iemand ervaring mee(meer dan ik op dit moment)?
Ik las dat er een deel II van Hotel Dusk komt. En deel III van Prof. Layton. Dat worden weer leuke DS-tijden! Iemand nog suggesties voor vergelijkbare spellen?
ook aan oogjes geopereerd?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef mmascha het volgende:
Ik kan geen 3d zienWat is dan de beste optie?
Ik zou BTW de DSI nemen, de XL is bagger qua beeld wat uitgerekt wordt, bij sommige games zie je het beter als bij de andere. De DSI heeft mooier beeld dan de Litequote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef mmascha het volgende:
Ik kan geen 3d zienWat is dan de beste optie?
Ze hebben allemaal dezelfde resolutie toch? Lite, DSi, en XL. Dan zou de Lite het strakste beeld moeten geven omdat die het kleinste scherm heeft.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou BTW de DSI nemen, de XL is bagger qua beeld wat uitgerekt wordt, bij sommige games zie je het beter als bij de andere. De DSI heeft mooier beeld dan de Lite
Klopt, de 'oude' DS games zijn niet in 3D op een 3DS. Maar ook de 3DS games kun je zonder 3D effect spelen, er komt namelijk gewoon een knopje voor:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:23 schreef mmascha het volgende:
Ik heb de 1e DS, een Lite en een DSi XL naast elkaar gehouden. Lite had idd het mooiste beeld.
Als je de gewone DS spellen speelt op de 3DS zal je geen 3d zien toch? Ze zullen wel weer nieuwe speciale spellen maken met 3d-effect.
Ik vind zelf persoonlijk de DSI mooier beeld hebben omdat hij veel helder beeld heeft en je kunt hem meer lichter zettenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:23 schreef mmascha het volgende:
Ik heb de 1e DS, een Lite en een DSi XL naast elkaar gehouden. Lite had idd het mooiste beeld.
Als je de gewone DS spellen speelt op de 3DS zal je geen 3d zien toch? Ze zullen wel weer nieuwe speciale spellen maken met 3d-effect.
Dat kan bij elke DS. De DS lite heeft 4 helderheidsniveausquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind zelf persoonlijk de DSI mooier beeld hebben omdat hij veel helder beeld heeft en je kunt hem meer lichter zetten
Weet ik maar die van de DSI gaat feller dan de DS Litequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan bij elke DS. De DS lite heeft 4 helderheidsniveaus
Ah okay, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weet ik maar die van de DSI gaat feller dan de DS Lite
7 jaar gewachtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Golden Sun Dark Dawn komt eind dit jaar eindelijk naar de DS
Dat was voor mij toch wel het hoogtepunt naast de 3ds van nintendo's conferentie.quote:
Ghehe, ik ga deze GS wel weer een kans gevenquote:
die van GS1 was op zich niet zo extreem overpowered zoals Dullahan en de Doom Dragon van deel 2quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe, ik ga deze GS wel weer een kans gevenAls ze maar niet een overpowered eindbaas hebben zoals in GS1
Die draak![]()
![]()
De DS is zo goed als doodquote:
Ja. Maar dat zijn allemaal dezelfde handhelds eh.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:43 schreef Thrilled het volgende:
Dit is toch ook het topic voor de DSi, DSLite, DSi XL etc?
Ziet er tof uit, volgens mij wel moeilijk op een gegeven moment! Heb zelf MvsDK voor het laatst gespeeld op de GBA.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trailer MvsDK3:
http://www.nintendo.co.jp(...)ario_donkeykong.html
Volgens mij word ik enorm zenuwachtig van zulke games. Heb ze nog nooit gespeeldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, volgens mij wel moeilijk op een gegeven moment! Heb zelf MvsDK voor het laatst gespeeld op de GBA.
Ja, geniaal spelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:20 schreef gniffie het volgende:
Wie speelt er hier picross 3d, ik iedere dag
Heb hem al bijna uitgespeeld, nog een paar puzzeltjes dacht ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:20 schreef gniffie het volgende:
Wie speelt er hier picross 3d, ik iedere dag
http://www.andriasang.com(...)no_kuni_impressions/quote:Attendees at today's press conference for the Studio Ghibli and Level-5 tie-up RPG Ni no Kuni were given an opportunity to try out the DS version of the game for themselves on a demo table set up outside the main conference hall. Following all the announcements, I rushed to the demo area to give the game a try for the first time since playable code debuted at last year's Tokyo Game Show.
The game was playable for one short stage, divided into chapters. The thick Magic Master book, which will be bundled with all copies of the game, was set next to the system for easy reference. Level-5 also had Bose noise canceling headphones attached to the DS systems, allowing players to appreciate the orchestral soundtrack.
The goal of the demo was to venture into an underground waterway and defeat a boss lurking at its end. Although the play time was short, the demo let players explore the lively world, participate in battles, and utilize the Magic Master reference book.
This last part was a totally new experience, as the TGS demo did not have any of the book mechanics in place. In fact, this is the first time we've gotten a direct look at the item.
True of Japanese print media in general, the Magic Master is a high quality book in terms of its construction. The paper quality used is certainly above the quality of the average Western novel, and the art design suits the universe nicely. The cover is hard, with a clear plastic jewel in the center.
Even at 352 pages, the book is actually not too heavy and will fit into any bag. Having to refer to it for drawing runes, which are symbols that allow the player to advance through locked doors and such, is certainly a neat gameplay design, but it seems like it could make the game difficult to play on public transportation unless you've memorized the various pieces of information inside the book.
We might have said this when we played the TGS demo, but today's demo reconfirmed with us that Ni no Kuni is one of the best looking DS games out there. Backgrounds are bright and detailed, and the art design for the town and the underwater dungeon reflect Studio Ghibli's style while respecting the limitations of the DS hardware. The animations are equally well done and the framerate was stable in the area we played. During dialog scenes, the character artwork looked great. During the final boss battle, there were waterfalls flowing in the background, a nice and subtle touch to the richness of the environment.
The game also makes a good case for having those pricey headphones hooked up to the DS. Level-5 has managed a fully orchestrated soundtrack complete with voice acting. With its adventurous feel, the soundtrack definitely suits the mood of the game.
The game wisely gives you the option for controlling the action either via the stylus or the d-pad. I didn't like the d-pad for moving the main character as much as I did using the touchscreen, which was a smoother experience overall and closer to that of an analog stick. Being able to touch characters with the stylus in order to converse makes interaction smoother than having to run up to them.
Battles felt smooth, with a well-designed and easy-to-navigate menu system. You can choose between physical and magic attacks, as is typical for an RPG, and can also swap party members as you please. Incidentally, the battle encounters are random, so you may be turned off if you prefer being able to see your enemies in advance.
I didn't capture any Imagine creatures (wasn't sure if I could in the short demo), but the game clearly does contain somewhat of a Pokemon element to it. This was one of the topics during the press conference, and has also featured heavily in recent magazine reports on the game. Expect to hear a lot more about the Imagine creatures soon.
Sample Imagine Creatures. The game will have over 300.
Ni no Kuni's development seems to be coming along very well. While I am not the biggest fan of RPGs, I could certainly appreciate the design and effort behind the game, which blends together animation from the prestigious Studio Ghibli with game design from Level-5, who have delivered hit after hit for the DS in the last few years. Look forward to Ni no Kuni on December 9, 2010 for ¥6,800.
Hopen dat ie ook buiten Japan wordt uitgebracht. Komt in december in Japan uit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oei, een spel van Studio Ghibli en Level 5?
Dat klinkt echt wel heel vet!
Heel herkenbaar.... ik wil ook perse alles op volle ster uitspelen... daar ging mijn nachtrust!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb hem al bijna uitgespeeld, nog een paar puzzeltjes dacht ik.
Echt meerdere keren gehad dat ik nog 1 puzzel wilde doen voordat ik ging slapen en vervolgens pas 3 uur later erachter kwam dat ik toch echt maar eens moest gaan pitten
Nu nog wat leuke games erbij halenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef larry_flynt het volgende:
Nou ik heb een DS gekocht. Tweedehands.... Heb ik tot voorjaar 2011 om er mee te spelen en dan de 3DS
![]()
Ik kan je de Professor Layton spellen aanradenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef larry_flynt het volgende:
Nou ik heb een DS gekocht. Tweedehands.... Heb ik tot voorjaar 2011 om er mee te spelen en dan de 3DS
![]()
Totdat Golden Sun Dark Dawn uit komt natuurlijk hequote:Op donderdag 1 juli 2010 09:34 schreef Jesse_ het volgende:
Mario en Luigi is echt geniaal.
Maar The World Ends With You is imo de beste rpg op de DS
Dat is wel zeer jammer. Toch bedanktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Je kunt geen profielen op de DS maken. Tenzij het een spel is waar je meerderen kunt kiezen.
Hier gaat hij er wel komen, heb me ook meer dan prima vermaakt met de vorige delen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:51 schreef Sporttv het volgende:
De nieuwe Dragon Quest komt over een week uit, dit lijkt mij wel een leuk spel en hij krijgt ook een 9,5 in de ngamer. Gaan jullie hem kopen ?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:51 schreef Sporttv het volgende:
De nieuwe Dragon Quest komt over een week uit, dit lijkt mij wel een leuk spel en hij krijgt ook een 9,5 in de ngamer. Gaan jullie hem kopen ?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:57 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht, en voor hoe veel ? wil je ook even laten weten wat je ervan vindt ?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Te kort gespeeld om er een mening over te hebben, maar voor de gangbare prijs(39.99) bij een lokale FRS.
Ach, ik ben toch de enige die op mijn ds speeltquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
een minpunt is alvast dat er maar een savestate is, best wel jammer met de mogelijkheden die op de achterkant van het doosje genoemd worden.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef mathijs23 het volgende:
r4 is the best ik heb zelf r4 en mijn vriendin heeft dstt omdat ze die van haar vader kado had gekregen ze is nu ook aan het zoeken naar en r4!!
dus tipp neem meteen r4 is beter dstt hangt namelijk de hele tijd (kan ook en beetje aan de ds liggen natuurlijk)
en nu wille ze de ds kaarte verbieden![]()
dat lukt ze vast niet![]()
nds R4
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch de enige die op mijn ds speelt
Vrijdag ook maar even oppikken
Ga eens weg, jij verziekt de game-industriequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef mathijs23 het volgende:
r4 is the best ik heb zelf r4 en mijn vriendin heeft dstt omdat ze die van haar vader kado had gekregen ze is nu ook aan het zoeken naar en r4!!
dus tipp neem meteen r4 is beter dstt hangt namelijk de hele tijd (kan ook en beetje aan de ds liggen natuurlijk)
nds R4
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef mathijs23 het volgende:
nds R4
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]!
Ga 's weg uit het gamesforum, jij bent geen gamer.
Trouwens! Ik las in de NgamerJa, ik weet dat dat al bekend was op de e3, maar toen was ik alleen bezig met de 3DSdat Sonic Colors op de NDS eigenlijk Sonic Rush 3 is, geniaal, de eerste twee delen waren echt heel erg goed
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:57 schreef Jesse_ het volgende:
DQ ook gehaald, net begonnen
Maar ook in deze game geen WPA ondersteuning
WPA is alleen mogelijk met de DSi en DS XL.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:57 schreef Jesse_ het volgende:
DQ ook gehaald, net begonnen
Maar ook in deze game geen WPA ondersteuning
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:36 schreef Aether het volgende:
[..]
WPA is alleen mogelijk met de DSi en DS XL.
Zijn er überhaupt DS games die WPA op de DSi kunnen gebruiken? Of kunnen alleen DSi games dit?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb een DSi die het ondersteunt, maar de games moeten het ook ondersteunen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt DS games die WPA op de DSi kunnen gebruiken? Of kunnen alleen DSi games dit?
DQ9 kwam een half jaar na de DSi in Japan uit dus in principe had het nog wel toegevoegd kunnen worden.
Van Wikipedia:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:20 schreef Jesse_ het volgende:
Maar voor een game die zoveel online mogelijkheden biedt als DQ9 had het toch best wel gemogen
quote:The Nintendo DSi is compatible with both WPA and WEP encryption […] However, all DS games that utilize Nintendo WFC (Wi-Fi Connection) can only be used with WEP encryption (DSi games can use WPA encryption).
Alhoewel het bij DQ9 wel een soort van bedoeling heeft om online te battelen kan je aan alles zien dat het een soort van DQ mosters: joker is, alleen is het vangen van monsters vervangen door random generated characters en er zit een veel betere verhaallijn in, voor de rest merk je de zelfde problemen met besturing, onzichtbare muren en andere kleine bugs die ookal in DQM:J zaten en zijn de graphs nagenoeg vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt DS games die WPA op de DSi kunnen gebruiken? Of kunnen alleen DSi games dit?
DQ9 kwam een half jaar na de DSi in Japan uit dus in principe had het nog wel toegevoegd kunnen worden.
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef Modjopower het volgende:
Alchemy![]()
Zó verslavend in DQ9. Dit is het eerste DQ spel dat ik speel, ben er erg van onder de indruk. Heb deel 8 voor de ps2 zelfs gekocht voor 5 euro online
Aan deel 8 zal je je iig geen buil vallen, 9 is ook wel tof, alhoewel ik het echt mis dat er afgezien van MC en het elfje dat je altijd afzeikt geen verdere characters zijn die uitgediept worden, nou zijn die achtergrond verhalen in de andere delen niet van hoogstaande kwaliteit ofzo, maar in de andere delen is het net het beetje extra dat de grotere side-quests aan elkaar bind en je niet het gevoel geeft dat je verschillende episodes uit een anime aan het kijken bent.quote:
En die had ik dus nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
..(een thief is zowat een noodzaak wil je je characters een beetje leuk equippen).
De meeste benodigde items voor goede wapens/armour kun je toch echt alleen verkrijgen dmv stelen en/of random item drops(en die drops zijn behoorlijk gering, zegmaaar tussen 12.5 en de 0.39 procent).quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:15 schreef Modjopower het volgende:
[..]
En die had ik dus niet![]()
Heel de map door op zoek naar de ingrediënten. Saven, reset en wachten op de respawn. Heb DQ 8 vandaag binnengekregen.![]()
"A slime draws near"
In de Inn in Stornway en vanaf dat moment vind je ook recepten in boekenkasten, je kan overigens ook zelf experimenteren,zonder dat je items verliest als het recept niet werkt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:04 schreef vault_tec het volgende:
waar en hoe kan je alchemy gebruiken in DQ9?
dat deel heb ik gemist, ga gelijk met de boot er heen. Thanks. (heb nooit in boeken kasten gekeken dus ben tempted om overnieuw te beginnen...)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de Inn in Stornway en vanaf dat moment vind je ook recepten in boekenkasten, je kan overigens ook zelf experimenteren,zonder dat je items verliest als het recept niet werkt.
Stornway helemaal overgeslagen, of alleen niet in de inn geweest?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
dat deel heb ik gemist, ga gelijk met de boot er heen. Thanks. (heb nooit in boeken kasten gekeken dus ben tempted om overnieuw te beginnen...)
Allebei geweest maar ik speel soms als ik niet kan slapen heel laat en dan word ik moe... Daardoor lees ik soms alles niet meer zo helderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Stornway helemaal overgeslagen, of alleen niet in de inn geweest?
Oh ik had het zelfde met het recruiten van mn andere characters, helemaal overheen gelezen en mijn MC tot l18 lopen grinden voor het verslaan van de wight knightquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Allebei geweest maar ik speel soms als ik niet kan slapen heel laat en dan word ik moe... Daardoor lees ik soms alles niet meer zo helder
Edit: wing gebruikt, loop de inn in en ta-da filmpje waarin ik de pot te zien krijg![]()
![]()
Ik heb wel juist een partyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh ik had het zelfde met het recruiten van mn andere characters, helemaal overheen gelezen en mijn MC tot l18 lopen grinden voor het verslaan van de wight knight
De sequel heet Last Window:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:09 schreef larry_flynt het volgende:
- Hotel Dusk: Room 215 (zijn hier meer delen van?)
En als ik het goed onthouden heb komt die medio september uitquote:
ik zou zeggen een priest,een thief(iig totdat je 10 punten in de theftness skill hebt), een wizard en een soldier of martial artist(je hoeft skillpoints niet te besteden en je kan ze meenemen naar de volgende klasse dus je kan de skillboost van de default klasse van de MC in principe negeren,mocht je deze niet willen boosten) qua wapens/skills hangt het er echt vanaf hoe je wilt spelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb wel juist een party![]()
Ik ga overnieuw beginnen, net besloten alleen ik weet niet wat voor party het beste is. Als iemand tips heeft. En dan per type ook welke skills je omhoog moet doen
Hangt er een beetje vanaf, er zitten iig nauwelijks puzzels in(iets wat mij bij golden sun best geirriteerd heeft) en het verhaal is behoorlijk standaard voor een JRPG, er is aan de andere kant best veel uit het spel te halen als je een honderdtal side quests, een stuk of 300 alchemy recepten, treasure hunting dmv schatkaarten en evt multiplayer meerekent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is DQ aan te raden als je een grote fan bent van Golden Sun?
Wat is er zo handig aan de thief?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik zou zeggen een priest,een thief(iig totdat je 10 punten in de theftness skill hebt), een wizard en een soldier of martial artist(je hoeft skillpoints niet te besteden en je kan ze meenemen naar de volgende klasse dus je kan de skillboost van de default klasse van de MC in principe negeren,mocht je deze niet willen boosten) qua wapens/skills hangt het er echt vanaf hoe je wilt spelen.
Daarnaast kun je verderop in het spel nog 6 andere classes unlocken, ik zou gaan voor een specifieke wapen tree en de skill tree van desbetreffende klasse en aangezien je wapens, zodra je die gemaxed hebt, in elke klasse kunt gebruiken sneller laten groeien dan die specifieke skill.
Mijn huidige party bestaat nu uit een Ranger/Priest(spear), Thief(sword),Martial Artist(claw) en Wizard(wand).
Dat je de half-inch skill(10 punten in Acquisitviness) kunt gebruiken om rare drops van monsters te stelen, en de coup de grace je een gegarandeerde itemdrop geeft, dat is zeer handig op het moment dat je veel met alchemy wilt gaan doen aangezien rare drops normaal gesproken nog geen 3 op de 100x voorkomen en bepaalde alchemy items niet op de map gespammed worden..quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wat is er zo handig aan de thief?
het verhaal is minder(bij IV, V en VIII heb je meerdere characters in je party die allemaal een eigen achtergrond hebben), maar de gameplay is een stuk meer te customizen naar eigen wens(geen opgelegde classes/skilltrees).quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Is die nieuwe Dragon Quest echt heel anders? Heb het gevoel na het lezen van de reacties hier dat het flink uitgebreider is.. bij het vorige spel was het meer dat je automatisch wel op een bepaald pad kwam en als je dat een beetje goed aan het volgen was het wel goed kwam.. Krijg de indruk dat je gameplay qua verhaal echt hard gaat verschillen door verschillende characters en classes. Wel tof uiteraard.
Met controller? Dan ga ik hem wel even halenquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:23 schreef Reintji het volgende:
Geen pricewatch topic voor Nintendo?
Band Hero voor DS 9,99 bij Intertoys (vismarkt, Groningen) en een DS lite voor 111
Yupquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:04 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Met controller? Dan ga ik hem wel even halen
Duck Huntquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:13 schreef ellenlunatosca het volgende:
Wat zijn leuke nintendo spellen?
Da's de kopieerbeveiligingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb Zelda, Spirit Tracks en hij doet het niet!!Ik kan al bij het 'proloog' de trein niet besturen! Hij zegt dan: lever in the gearbox', maar ik zie nergens een lever en ook geen gearbox. Ook kan ik niet fluiten!! Help!! Hoe moet dit??
Hehe, niceee!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Da's de kopieerbeveiliging
Bij een niet-kopie is de besturing zichtbaar.
Overigens zie je dat steeds vaker hoor. Bij Chrono Trigger blijf je oneindig in de portal 'steken'. En bij Dragon Quest V blijf je varen op een oneindige boottocht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, niceee!!!Hebben ze goed gedaan!
Wel balen voor mij
Zoveel download ik niet meer, was het nog niet tegengekomen. Ik vind het wel goed dat ze dat doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overigens zie je dat steeds vaker hoor. Bij Chrono Trigger blijf je oneindig in de portal 'steken'. En bij Dragon Quest V blijf je varen op een oneindige boottocht.
Maar goed, downloaden et cetera bespreken we hier niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zoveel download ik niet meer, was het nog niet tegengekomen. Ik vind het wel goed dat ze dat doen!![]()
Overigens kan ik van Lego Harry Potter nergens een goede versie vinden (allemaal voor opstarten al een error). Misschien ook wel bewust
Hehe, I know, daarom begon ik met klein te pratenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar goed, downloaden et cetera bespreken we hier niet.
De vraag is of het uberhaupt nut heeftquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zoveel download ik niet meer, was het nog niet tegengekomen. Ik vind het wel goed dat ze dat doen!![]()
Overigens kan ik van Lego Harry Potter nergens een goede versie vinden (allemaal voor opstarten al een error). Misschien ook wel bewust
quote:Exclusive: Nokia Nintendo phone went through R&D at Nintendo HQ
Dreams of what could have been
There have been plenty of rumours over the years concerning Nintendo and mobile phones. After all, the Japanese mobile phone market is huge, while Nintendo is the oldest and most profitable Japanese games company, with dozens of iconic characters and a massive global audience. Surely it would be a match made in heaven?
But like many bar room discussions that seem to make sense, for some reason it's never happened. Pocket Gamer has discovered, however, that Nintendo has done more than just sit around and talk about the concept. It's seriously investigated it.
Japan meets Finland
A development source, who preferred to remain anonymous, has revealed that there was a skunkworks R&D project run by Nokia and Nintendo in the early 2000s - about the same time Nokia was working on its original N-Gage phone.
The R&D efforts, which were located at Nintendo's Japanese HQ, were successful enough that the concept of a Nintendo phone was taken to the company's board of directors for approval. It was rejected. At the time, Nintendo was starting work on what became the DS, and presumably thought a dedicated portable console made more sense. In light of the N-Gage's failure and the success of the DS - four hardware redesigns and 120 million sales down the line - you'd be hard pressed to prove Nintendo wrong.
Look before you leap
"You have to remember Nintendo is a very conservative company," our source told us. "It always has various R&D projects on the go, but most of them are eventually rejected. It's just how it operates."
Since then, the massive success of Wii and DS means that Nintendo hasn't really had to worry about the potential of mobile games. However, it's clear that the subject of the mobile sector - and connectivity in particular - occasionally comes up at Nintendo HQ.
Last year, president Satoru Iwata talked about how the requirement of a monthly subscription was a barrier for Nintendo's youthful audience. And more recently, the always-on connectivity of the 3DS (the CrossPass system) has been compared to a cellular connection, even though it seems likely to be based on wi-fi networks, with the addition of adhoc connections which will automatically pass data between 3DS devices.
So, while the likelihood of a badged Nintendo phone seems as remote as ever, what's clear is that as technology converges the mobile phone is slowly embedding itself everywhere in one form or another - even in Nintendo portables.
Welke mediamarkt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef GimmeGore het volgende:
Er zijn veel DS games bij de MediaMarkt in prijs verlaagd!
Gewoon op hem schieten toch? Kan me niet herinneren dat ik daar vast heb gezeten eigenlijk...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:04 schreef miss-scofield het volgende:
Heb LEGO Harry Potter net gekocht en nu al verslaafd! Maar ik zit nu vast![]()
Year 2 - dan moet ik, geloof ik level 3 ofzo, tegen Draco Malfoy duelleren... heb een nieuwe spreuk geleerd en die moet ik dan op 'm afvuren. Maar, het lukt niet!!!! Hij vuurt vuurballen op me af en die raken me altijd!! Ik ben dus al 100x doodgegaan! Hoe moet ik die stomme Draco killlen????
Kan nergens een walkthrough vinden, alleen van andere platforms en dat spel is anders!!!
Help
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef BlazingV2 het volgende:
Ik heb dus net een DS, en ik probeerde op het internet van de buren te gaan, maar ik heb een wachtwoord nodig.
Is er een manier om dit te ontlopen en er gewoon op te kunnen?
Klop bij je buren aan en vraag naar het wachtwoordquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef BlazingV2 het volgende:
Ik heb dus net een DS, en ik probeerde op het internet van de buren te gaan, maar ik heb een wachtwoord nodig.
Is er een manier om dit te ontlopen en er gewoon op te kunnen?
Kost draadloos meer? Dat is dus een van de redenen waarom ik op het internet van de buren moet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Klop bij je buren aan en vraag naar het wachtwoord![]()
Anders kun je ook voor een paar centen een draadloze router halen, je betaald toch al voor je internetverbinding
The World Ends With Youquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:35 schreef vault_tec het volgende:
weet iemand nog toffe rpg's? /no dragon quest
Die.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
The World Ends With You
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:25 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Kost draadloos meer? Dat is dus een van de redenen waarom ik op het internet van de buren moet.
Ah, bedankt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Nee, draadloos is net zo duur als je normale internet. Je provider rekent dezelfde prijs en het zal hun een rotzorg zijn of je nu een draadloze router gebruikt of niet. Koop zelf voor een paar tientjes een router met WiFi, hang die aan het modem van je internetprovider en dan kun je online zonder dat je het wachtwoord van de buren nodig hebt
HYPE HYPE HYPE HYPEquote:
Ik zit nog te twijfelen, bij VGP halen en al begin oktober in de bus hebben of gewoon wachten op de EU versie die dan net 3 weken later komt (maar wel weer uit Engeland gehaald moet worden vanwege die kutvertalingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prof. Layton 3:
http://e3.nintendo.com/ds/game/?g=layton
Ik zou geen AR kopen maar een flash cart, is ongeveer even duur en je kan daarmee ook nog eens savegames van het internet erop zetten (en in bijna alle "A-merk" flash carts zit wel een cheat engine). En daar bovenop kan je ook nog eens "backups" spelen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
En dan had ik nog een vraag: Ik wil een Action Replay halen, gewoon omdat ik het haat om te grinden.
Welke moet ik dan halen? Ik zat aan de Action Replay EZ van Bol.com te denken, want die is het goedkoopst. Kan ik dan op elk spel, of alleen maar op spellen die daarvoor uitgebracht zijn, cheaten?
quote:
De DSi XL is inderdaad alleen in het wijnrood en donkerbruin verkrijgbaar in Europa. Zwart is nergens te koop, wit alleen in Japan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:21 schreef Simsfan88 het volgende:
Korte vraag, klopt het dat de Nintendo DSi XL in het wit niet verkrijgbaar is in Nederland? En komt deze nog wel? Én lijkt de donkerbruine erg op zwart, ik vind alleen zwart en wit mooi voor een DS.
Zelfde resolutie als de DSi, maar een groter scherm. Hierdoor is het allemaal wat onscherper, maar niet storend.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:57 schreef Muks het volgende:
Hoe zijn hier de ervaringen met de DSi XL ?
Las her en der dat de resolutie niet geweldig zou zijn.
Als je nu al een DS hebt zou ik niet zomaar overstappen op een XL. In maart komt de 3DS uit en dat lijkt me een betere investering.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:02 schreef Muks het volgende:
Ik heb nu een ds lite en overweeg een overstap naar ds xl, maar je tip van voelen in de winkel is een goede !
Ik neem aan de nieuwe (dat zeg je dus) en dat je niet bedoeld Doos van Pandora? Ik krijg zo'n beetje ieder jaar voor mijn verjaardag de Layton, dus dit jaar (eigenlijk dus volgend jaar februari) weer wat te vragen voor mijn verjaardag... zou wel tof zijn, weer een nieuwe! Heerlijk spel!quote:
De nieuwe is Layton 3: Unwound Futurequote:Op maandag 13 september 2010 19:16 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik neem aan de nieuwe (dat zeg je dus) en dat je niet bedoeld Doos van Pandora? Ik krijg zo'n beetje ieder jaar voor mijn verjaardag de Layton, dus dit jaar (eigenlijk dus volgend jaar februari) weer wat te vragen voor mijn verjaardag... zou wel tof zijn, weer een nieuwe! Heerlijk spel!
Die inderdaadquote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De nieuwe is Layton 3: Unwound Future
http://en.wikipedia.org/w(...)d_the_Unwound_Future
Die van mij is afgelopen donderdag of vrijdag verzonden, hoop deze week aan de slag te kunnenquote:
Als ze nou eens een 3DS datum gevenquote:Yellow, green and blue variants of the DSi XL handheld will arrive next month, Nintendo has announced.
The new models will be available from 8th October in Europe.
That takes the total number of DSi XL colours to five – with Wine Red and Dark Brown versions available from launch.
The DSi XL hit stores back in March, boasting screens 93 per cent larger than the DSi's and an enlarged pen stylus.
As of June 2010 the console sold over 3.6 million globally, taking the total number of hardware sold in the DS range to a whopping 132 million.
Gaat weer een toppertje worden!quote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De nieuwe is Layton 3: Unwound Future
http://en.wikipedia.org/w(...)d_the_Unwound_Future
Dit fiscale jaar nog, oftewel vóór maart 2011. Maar rumors zeggen eind november.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ze nou eens een 3DS datum gevenIk mis mijn DS een beetje en wil best zo'n DSi XL kopen als ik daar nog een half jaar mee kan spelen
Ik ga zelf uit van 11 maart voor Europa, net als de DS. Mooie datum ook gewoon. Maar ik wil zekerheid, aan geruchten heb ik niets.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:04 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Dit fiscale jaar nog, oftewel vóór maart 2011. Maar rumors zeggen eind november.
29 September horen we hetquote:Op woensdag 15 september 2010 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga zelf uit van 11 maart voor Europa, net als de DS. Mooie datum ook gewoon. Maar ik wil zekerheid, aan geruchten heb ik niets.
Ja, zeker weer op je verjaardagquote:Op woensdag 15 september 2010 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga zelf uit van 11 maart voor Europa, net als de DS. Mooie datum ook gewoon. Maar ik wil zekerheid, aan geruchten heb ik niets.
Maar 11 maart is precies 5 jaar na de DS launch. Waarom zou je 'm niet dan launchen? Overigens is 8 december verkooptechnisch wel beter (Kerst) maar minder leuk.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, zeker weer op je verjaardag
Ik vind 8 december veel leuker. Klinkt Wii-achtig, en tis eerder.
Voor een extra dimensie is altijd plekquote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar 11 maart is precies 5 jaar na de DS launch. Waarom zou je 'm niet dan launchen? Overigens is 8 december verkooptechnisch wel beter (Kerst) maar minder leuk.
Heb ook geen plek voor een 3DS in mijn december-planning
Nice. Valt me alleen wel op dat ze nog steeds dezelfde geluidjes voor sommige dingen (bijv. springen) gebruiken.quote:
Je doet jezelf een groot plezier om te beginnen bij deel 1. Je leert de karakters beter kennen en hun onderlinge relaties en er zitten toch wel verwijzingen in naar de eerdere delen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:53 schreef Rejected het volgende:
Vraagje: Ik heb nog nooit Prof. Layton gespeeld. Kan ik dan gewoon instappen bij de Unwound Future? Of moet ik de vorige delen hebben gespeeld?
Leukste is natuurlijk om te beginnen bij deel 1 en deel 2, maar het draait voornamelijk om de puzzels en het is niet meteen noodzakelijk omdat elke game zijn eigen verhaal kent.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:53 schreef Rejected het volgende:
Vraagje: Ik heb nog nooit Prof. Layton gespeeld. Kan ik dan gewoon instappen bij de Unwound Future? Of moet ik de vorige delen hebben gespeeld?
En hoe is ie?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:53 schreef gamefreek het volgende:
Layton 3 alweer uitgespeeldWat gaat dat toch altijd snel bij goede games. Dan maar weer verder met Last Window.
Hij is weer super, al heb ik het idee dat de puzzels simpeler waren dan in de voorgaande delen (of ik ben slimmer gewordenquote:
Veel puzzels lijken op elkaar of komen in een wat gewijzigde vorm weer terug.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:47 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hij is weer super, al heb ik het idee dat de puzzels simpeler waren dan in de voorgaande delen (of ik ben slimmer geworden).
Die gaan we dus blind kopen.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:47 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hij is weer super, al heb ik het idee dat de puzzels simpeler waren dan in de voorgaande delen (of ik ben slimmer geworden). Ook een interessant verhaal met veel plotwendingen waarbij ik bij de laatste 5 hoofdstukken telkens dacht dat het wel de laatste zou zijn.
Vond de herhaling van puzzels wel meevallen, is niet zo erg als in deel 1 en 2. Denk wel dat er meer doolhoven inzitten dan voorgaande delen en weer minder schuifpuzzels.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Veel puzzels lijken op elkaar of komen in een wat gewijzigde vorm weer terug.
Krijg je ook weer een code aan het einde?
Daarom is het ook zo zuur dat Cing failliet is gegaanquote:Op zondag 26 september 2010 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
Heb het vervolg van Hotel Dusk al bijna uitgespeeld. Het vervolg kan zich meten met het eerste deel. Last Window.Wat een bazen bij Cing.
Ik ben al 10.000 keer dood gegaan , niet echtquote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef L.no het volgende:
Die New Super Mario bros ds spel is te makkelijk.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo zuur dat Cing failliet is gegaan
Ik neig zelf naar de XL.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:29 schreef Reintji het volgende:
De DSi! Vind persoonlijk de XL echt te groot en vind ik de schermen niet mooi. Lijkt wel of die Mario DSi een soort hoogglans afwerking heeft ipv dat mat zwarte.
Iemand een idee of Mario Allstars nog naar de DS gaat komen? In Japan wellicht?
Als je een DSi hebt zou ik voor de XL gaan, die vind ik wat mooier.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast de DSi XL Mario editie, komt er ook een DSi Mario editie in Japan. Deze gaat 3000 Yen minder kosten (15000 dus)
DSi:
[ afbeelding ]
DSi XL:
[ afbeelding ]
Welke zal ik kiezen?
Hoop het maar heb die indruk niet. Qua DS-spellen loopt het in Europa al langzaam terug (sommige winkels verkopen het niet eens meer).quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:48 schreef Yachiru het volgende:
Ik denk dat Nintendo de belofte dat DS en 3DS naast elkaar kunnen blijven bestaan wel uit kan laten komen.
Daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in ja.. Het is natuurlijk wel zo dat er erg veel mensen in het bezit zijn van zo'n R4 kaartje, waardoor het voor ontwikkelaars en uitgevers al een stuk minder aantrekkelijk is om ze hier uit te geven. Ik las pas in [N]Gamer dat Nederland erg hoog op de lijst staat!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Als je een DSi hebt zou ik voor de XL gaan, die vind ik wat mooier.
[..]
Hoop het maar heb die indruk niet. Qua DS-spellen loopt het in Europa al langzaam terug (sommige winkels verkopen het niet eens meer).
Ik ben ook al een oude man natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:48 schreef Yachiru het volgende:
Ik zou ook voor de DSi gaan hoor! Vind de XL veel te groot en omdat er in het begin nogal veel nadruk werd gelegd op het feit dat 'ie vooral erg handig is voor oude(re) mensen vind ik 'em gewoon niet zo
Ik heb op dit moment helemaal geen DS.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Als je een DSi hebt zou ik voor de XL gaan, die vind ik wat mooier.
Benelux is een groot probleem. Sommige uitgevers hebben nog overwogen om sommige spellen niet in de Benelux uit te brengen. Denk dat je wel een hoop budgettitels volgend jaar kunt kopen en dat DSiWare voor ontwikkelaars interessanter gaat worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:01 schreef Yachiru het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat er erg veel mensen in het bezit zijn van zo'n R4 kaartje, waardoor het voor ontwikkelaars en uitgevers al een stuk minder aantrekkelijk is om ze hier uit te geven. Ik las pas in [N]Gamer dat Nederland erg hoog op de lijst staat!
Oh echt?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook al een oude man natuurlijk
Dan zou ik voor XL gaan tenzij je 'm erg veel onderweg wilt gebruiken. De DSi is dan qua grootte beter.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook al een oude man natuurlijk
[..]
Ik heb op dit moment helemaal geen DS.
Ik hoop het (van de DSiWare)! En gelukkig is importeren nu ook een optie, dat scheelt ook al een boel!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Benelux is een groot probleem. Sommige uitgevers hebben nog overwogen om sommige spellen niet in de Benelux uit te brengen. Denk dat je wel een hoop budgettitels volgend jaar kunt kopen en dat DSiWare voor ontwikkelaars interessanter gaat worden.
Haha, het valt wel mee hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Oh echt?Oeps..
Ik bedoelde het niet vervelend ofzo hoor, maar.. nouja, in het begin waren er reclames waar van die opa's en oma's ermee aan het spelen waren en ook in tijdschriften en op websites werd vooral die doelgroep aangewezen als degene voor wie het een erg fijn apparaat zou moeten zijn.. duss.. dat bedoelde ik ermee
Gelukkig maar dat je nu zegt dat het meevalt, anders noemde je mij ook oud!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, het valt wel mee hoorBen uit de jaren '80.
Na mijn DSlite verloren te zijn eventjes een DSi gehad maar op een of andere manier vond ik hem niet zo prettig. Ook het gebrek aan een GBA sleuf vond ik een groot gemis. Die Mario editie is wel erg leuk trouwens.Ben weer terug naar een lite in afwachting van een 3DS.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb op dit moment helemaal geen DS.
Misschien hangt het af of je vaak ervaringen hebt met de oude games (SMB1,2,3 etc).quote:Op zondag 26 september 2010 22:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ben al 10.000 keer dood gegaan , niet echt
Snap niet waarom ze die Mario-games meeleveren eigenlijk... Zowel New Mario (EU) als Mario Kart (US) zijn al 1 miljoen miljard keer verkocht... Ik had liever een pre-installed Mario 25 jaar OST gehad ofzo. Maar goed, ik heb de mijne vandaag besteld bij GameMania. 189 eurootjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Aether het volgende:
Amerikaanse bundel
[ link | afbeelding ]
Dat klinkt wel geniaalquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ninokuni DS in Japan komt inclusief boek:
[ afbeelding ]
6800 Yen
Game wordt beschreven als Pokemon + Dragon Quest + Layton, en dat in Ghibli design
quote:Zit nu bij het einde, moet hem denk ik even laten liggen om te voorkomen dat het een verplichting wordt om de game snel uit te spelen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb The Last Window nog steeds niet uitgespeeld. Heb 'm al een maand niet aangeraakt.Ik weet niet waarom. Ik vond 'm best leuk.
quote:Totdat je in het licht-aan, licht-uit level komtOp donderdag 21 oktober 2010 18:48 schreef _Flea_ het volgende:
Heb sinds gisteren Bowser Inside Story ontdekt. Best leuke game ondanks dat ik niet van RPG's hou.
Op het forum van Amazon UK noemt iemand Engelse en Japanse audio met Engelse ondertiteling.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zit het met de taal? Ik zag ergens dat 'ie Japans was, met NL of EN subs. Is dat altijd, of is er ook een Engels voice/soundtrack?
quote:Hello everyone!
6 months have passed, and I'm finally finished with the remake!!
This trailer is the most advanced trailer about a fan-remake I think
It'll show you some parts of the game, to see whats awaiting you!
The graphical effects like the fog/cloud were deactivated, because they're showig glitchy on no$gba!!
Everyhting was recorded with the no$gba emu!!
The complete games is based on Super Mario Bros. 3 (Nintendo, 1988/89)
All levels were replaced by the New Super Mario Bros. elements!! (DS only)
It has also some levels from different games, like other Mario games or even from Super Metroid (SNES, 1994)!
Feel free to download the patch below:
PS: please remember, don not make money with this fan-remake and remember more not to use/download the patch, when you don't have the ORIGINAL "New Sper Mario Bros. DS"
This is a product of Nintendo! You have been warned!
Downloadlink:
coming on Friday, 12th!!
Some feedback is wished! ;P
When you want to do some commercial for the game, please let me know about that first!
Thanks in advanced
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |